پیش‌بینی و کسب آگاهی از نیازهای مشتریان و تلاش برای مرتفع نمودن آن‌ها و همچنین بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده از مهمترین وظایف مدیران هر شرکت می‌باشد. گروه راهکارهای سازمان الکترونیک آبانگان در راستای تحقق بخشیدن به این مهم و اقدام به طراحی و پیاده ­سازی راهکارهای نرم­ افزاری مدیریت ارتباط با مشتریان در بستر نرم افزار Microsoft Dynamic CRM 2013 نموده است.

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)
راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان
دمو
این نرم افزار دارای دمو نمی باشد.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
توسعه ارتباطات رایانه ای آبانگان
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۳
سایر محصولات
نرم افزار برنامه ریزی، کنترل و مدیریت پروژه آبانگان / سیستم مدیریت و کنترل بهداشت،ایمنی و محیط زیست آبانگان / سیستم برنامه ریزی، کنترل و مدیریت پروژه آبانگان

راه های ارتباطی با توسعه ارتباطات رایانه ای آبانگان

تلفن
۰۲۱۸۸۰۵۵۷۹۴
فکس
ایمیل
n.narmi@abaneganco.com
وب سایت
http://www.Abanegan.co
آدرس
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، کوچه زاینده رود، پلاک 12

توضیحات

در دنیای کسب و کار کنونی مفهوم ارتباط با مشتری و مشتری مداری در مرکز توجه همگان قرار گرفته است چرا که مشتری مهمترین عامل رکود یا شکوفایی وضعیت اقتصادی هر واحد تجاری و کاری به شمار می آید. امروزه سازمان ها و شرکت های بزرگ، مشتریان خود را در قلب تمام فعالیت ها قرار داده و برنامه ها و استراتژی های بازاریابی و فروش خود را بر این اساس تعریف و تعیین می نمایند. آنچه امروزه در حال تغییر و دگرگونی است وسعت دادن اختیار به مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری در عصر حاضر به دانشی تخصصی در زمینه تجارت تبدیل شده است. این روش علاوه بر کاهش هزینه برقراری ارتباط با مشتریان، به برقراری، تحکیم و تثبیت رابطه‌ای سودمند با مشتریان و مخاطبان کمک به سزایی می نماید.
پیش‌بینی و کسب آگاهی از نیازهای مشتریان و تلاش برای مرتفع نمودن آن‌ها و همچنین بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده از مهمترین وظایف مدیران هر شرکت می‌باشد. گروه راهکارهای سازمان الکترونیک آبانگان در راستای تحقق بخشیدن به این مهم و اقدام به طراحی و پیاده سازی راهکارهای نرم افزاری مدیریت ارتباط با مشتریان در بستر نرم افزار Microsoft Dynamic CRM 2013 نموده است.
مزایای بهره گیری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان
سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان (Abanegan CRM Solution) در صورت استقرار و بهره برداری مزایای زیر را به همراه خواهد داشت:
• ساده‌سازی فرآيندهای بازاريابی و فروش
• تقسيم بندی مناسب بازار، قيمت واگذاری و جايگاه يابي مناسب محصول
• افزایش سرعت و دقت در ثبت و تنظیم مراحل فروش و بازاریابی
• افزایش فروش، درآمد و سود شرکت به صورت بلند مدت
• افزایش کارآیی در داخل سازمان
• بالا بردن بازدهی با استفاده از ارتباطات قوی در سطح سازمانی
• سهولت و سرعت در ورود و نگهداری اطلاعات مشتریان
• امکان بهره گیری از به روز ترین بانک اطلاعات مشتریان و مشاغل موجود
• كشف مشتريان جديد و تسريع معاملات برای پرسنل فروش
• مدیریت مؤثر بازاریابی و فروش و خودکارسازی فرآیندها
• بهبود فرآیند پشتیبانی و خدمت رسانی به مشتریان
• افزايش رضايت مشتريان و بالا بردن ميزان وفاداري آن‌ها به شركت و محصولات مربوطه
• و ...

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب
دسته بندی
امور اداری / مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

امکانات

دفترچه تلفن

دفترچه ایمیل

تاریخچه تماس ها

ارسال پیامک

ارسال فکس

شناسه ی CALLER ID

مدیریت بازار یابی

زمان سنج

مدیریت برخورد بامشتری

سیستم نظر سنجی

چاپ فاکتور

سطوح دسترسی کاربران

مدیریت تامین کنندگان

انبار داری

مدیریت مشتریان حقیقی و حقوقی

اعتبار سنجی مشتریان

گزارشات روزانه

آرشیو کلیه ارتباطات

کارتابل کاربران

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

قابلیت اختصاصی سازی بر اساس نیاز مشتری - بهره گیری از بستر ماکروسافت شیرپوینت -قابلیت ارتباط با سایر نرم افزارهای سازمان الکترونیک (بر بستر شیرپوینت)

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
.Net Framework
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-
آموزش رایگان اولیه: نامشخص
نحوه آموزش: Help / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: نامشخص
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت / 24 ساعته

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

3 سال و 2 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

مدیریت ارتباط با شهروند

تولید توسط مشاوران صنعت نرم افزاری اعوان

معرفی نرم افزار:

سازمانها، نهادها و یا شرکت های بزرگ که مرکز ارایه دهنده خدمات به شهروندان هستند، مرجع بسیاری از مراجعات مردمی اند. به دلیل تعدد فراوان ارباب رجوعان ارایه خدمات غیر حضوری و مکا...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای کاتالوگ
مدیریت ارتباط با شهروند
کاتالوگ
دارد
مدیریت ارتباط با شهروند
دمو
نامشخص
مدیریت ارتباط با شهروند
پشتیبانی رایگان
نامشخص
مدیریت ارتباط با شهروند
آموزش رایگان
نامشخص
چرا مدیریت ارتباط با شهروند از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

طراحی برای سازمانهای بزرگ

قیمت: شروع از ۶۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

تولید توسط رمز نگار گستر حافظ

معرفی نرم افزار:

سیستم کامل و در عین حال ساده جهت مدیریت ارتباط با مشتریان

پشتیبانی رایگان اولیه ۱۲ ماه
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو
سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
کاتالوگ
نامشخص
سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
دمو
دارد
سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
پشتیبانی رایگان
۱۲ ماه
سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
آموزش رایگان
نامشخص
چرا سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

سهولت استفاده - عدم محدودیت - آنلاین بودن

قیمت: ۳,۵۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

مدیریت ارتباط با مشتری رایگان

تولید توسط داده پرداز پونه

معرفی نرم افزار:

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویتایگر نسخه 7 رایگان

پشتیبانی رایگان اولیه رایگان
آموزش رایگان اولیه کامل
دارای دمو
مدیریت ارتباط با مشتری رایگان
کاتالوگ
نامشخص
مدیریت ارتباط با مشتری رایگان
دمو
دارد
مدیریت ارتباط با مشتری رایگان
پشتیبانی رایگان
رایگان
مدیریت ارتباط با مشتری رایگان
آموزش رایگان
کامل
چرا مدیریت ارتباط با مشتری رایگان از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

رایگان-پشتیبانی قوی - یکپارچگی سیستم ها و راه های ارتباطی- تمرکز بر نیازها و خواسته های مشتریان-کاربر پسند و استفاده آسان-مدیریت اطلاعات وارد شده در نرم افزار crm فقط در یک پا...

قیمت: رایگان
مشاهده جزئیات

مدیریت ارتباط با مشتری (crm) محاسبان

تولید توسط شركت حساب رایان پارس

معرفی نرم افزار:

يكپارچي با سيستم هاي مالي اين شركت و تيكتينگ

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای کاتالوگ
مدیریت ارتباط با مشتری (crm) محاسبان
کاتالوگ
دارد
مدیریت ارتباط با مشتری (crm) محاسبان
دمو
نامشخص
مدیریت ارتباط با مشتری (crm) محاسبان
پشتیبانی رایگان
نامشخص
مدیریت ارتباط با مشتری (crm) محاسبان
آموزش رایگان
نامشخص
چرا مدیریت ارتباط با مشتری (crm) محاسبان از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

متاسفانه توضیحاتی برای این بخش ثبت نشده است!

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (توسعه ارتباطات رایانه ای آبانگان) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »