پیش‌بینی و کسب آگاهی از نیازهای مشتریان و تلاش برای مرتفع نمودن آن‌ها و همچنین بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده از مهمترین وظایف مدیران هر شرکت می‌باشد. گروه راهکارهای سازمان الکترونیک آبانگان در راستای تحقق بخشیدن به این مهم و اقدام به طراحی و پیاده ­سازی راهکارهای نرم­ افزاری مدیریت ارتباط با مشتریان در بستر نرم افزار Microsoft Dynamic CRM 2013 نموده است.

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)
راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان
دمو
این نرم افزار دارای دمو نمی باشد.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
توسعه ارتباطات رایانه ای آبانگان
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۳
سایر محصولات
راهکار مدیریت سرمایه انسانی آبانگان / سیستم مدیریت الکترونیکی مستندات آبانگان / راهکار نرم افزاری شبکه اجتماعی سازمانی آبانگان

راه های ارتباطی با توسعه ارتباطات رایانه ای آبانگان

تلفن
۰۲۱۸۸۰۵۵۷۹۴
فکس
ایمیل
n.narmi@abaneganco.com
وب سایت
http://www.Abanegan.co
آدرس
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، کوچه زاینده رود، پلاک 12

توضیحات

در دنیای کسب و کار کنونی مفهوم ارتباط با مشتری و مشتری مداری در مرکز توجه همگان قرار گرفته است چرا که مشتری مهمترین عامل رکود یا شکوفایی وضعیت اقتصادی هر واحد تجاری و کاری به شمار می آید. امروزه سازمان ها و شرکت های بزرگ، مشتریان خود را در قلب تمام فعالیت ها قرار داده و برنامه ها و استراتژی های بازاریابی و فروش خود را بر این اساس تعریف و تعیین می نمایند. آنچه امروزه در حال تغییر و دگرگونی است وسعت دادن اختیار به مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری در عصر حاضر به دانشی تخصصی در زمینه تجارت تبدیل شده است. این روش علاوه بر کاهش هزینه برقراری ارتباط با مشتریان، به برقراری، تحکیم و تثبیت رابطه‌ای سودمند با مشتریان و مخاطبان کمک به سزایی می نماید.
پیش‌بینی و کسب آگاهی از نیازهای مشتریان و تلاش برای مرتفع نمودن آن‌ها و همچنین بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده از مهمترین وظایف مدیران هر شرکت می‌باشد. گروه راهکارهای سازمان الکترونیک آبانگان در راستای تحقق بخشیدن به این مهم و اقدام به طراحی و پیاده سازی راهکارهای نرم افزاری مدیریت ارتباط با مشتریان در بستر نرم افزار Microsoft Dynamic CRM 2013 نموده است.
مزایای بهره گیری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان
سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان (Abanegan CRM Solution) در صورت استقرار و بهره برداری مزایای زیر را به همراه خواهد داشت:
• ساده‌سازی فرآيندهای بازاريابی و فروش
• تقسيم بندی مناسب بازار، قيمت واگذاری و جايگاه يابي مناسب محصول
• افزایش سرعت و دقت در ثبت و تنظیم مراحل فروش و بازاریابی
• افزایش فروش، درآمد و سود شرکت به صورت بلند مدت
• افزایش کارآیی در داخل سازمان
• بالا بردن بازدهی با استفاده از ارتباطات قوی در سطح سازمانی
• سهولت و سرعت در ورود و نگهداری اطلاعات مشتریان
• امکان بهره گیری از به روز ترین بانک اطلاعات مشتریان و مشاغل موجود
• كشف مشتريان جديد و تسريع معاملات برای پرسنل فروش
• مدیریت مؤثر بازاریابی و فروش و خودکارسازی فرآیندها
• بهبود فرآیند پشتیبانی و خدمت رسانی به مشتریان
• افزايش رضايت مشتريان و بالا بردن ميزان وفاداري آن‌ها به شركت و محصولات مربوطه
• و ...

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب
دسته بندی
امور اداری / مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

امکانات

دفترچه تلفن

دفترچه ایمیل

تاریخچه تماس ها

ارسال پیامک

ارسال فکس

شناسه ی CALLER ID

مدیریت بازار یابی

زمان سنج

مدیریت برخورد بامشتری

سیستم نظر سنجی

چاپ فاکتور

سطوح دسترسی کاربران

مدیریت تامین کنندگان

انبار داری

مدیریت مشتریان حقیقی و حقوقی

اعتبار سنجی مشتریان

گزارشات روزانه

آرشیو کلیه ارتباطات

کارتابل کاربران

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

قابلیت اختصاصی سازی بر اساس نیاز مشتری - بهره گیری از بستر ماکروسافت شیرپوینت -قابلیت ارتباط با سایر نرم افزارهای سازمان الکترونیک (بر بستر شیرپوینت)

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
.Net Framework
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-
آموزش رایگان اولیه: نامشخص
نحوه آموزش: Help / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: نامشخص
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت / 24 ساعته

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

3 سال پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان دارت CRM

تولید توسط شرکت پردیسان

معرفی نرم افزار:

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پردیس (CRM) به مدت 10 سال در سطح کشور ارائه می گردد و آزمون خود را به طور کامل پس داده است، امکانات این نرم افزار زیاد و گسترده بوده و قیمت گ...

پشتیبانی رایگان اولیه 6 ماه
آموزش رایگان اولیه ۷ ساعت
دارای دمو
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان دارت CRM
کاتالوگ
نامشخص
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان دارت CRM
دمو
دارد
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان دارت CRM
پشتیبانی رایگان
6 ماه
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان دارت CRM
آموزش رایگان
7 ساعت
چرا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان دارت CRM از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

قیمت منصفانه با توجه به نیاز مشتری - امکان کاهش و افزایش زیرسیستم ها به هنگام خرید- اعتراف مشتریان به ظرافت بالا در طراحی و دیده شدن همه جزئیات

قیمت: شروع از ۹,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

‫راهکار CRM صنعت بیمه

تولید توسط سامانه های مدیریت

معرفی نرم افزار:

یکی از حساس‌ترین صنایع نسبت به تغییرات ارتباطات مشتریان، صنعت بیمه است. مشتری در این صنعت مشخص‌کننده و جهت‌دهنده سیاست‌های سازمانی و رفتاری یک سازمان بیمه‌ای است، از همین رو ل...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو دارای کاتالوگ
‫راهکار CRM صنعت بیمه
کاتالوگ
دارد
‫راهکار CRM صنعت بیمه
دمو
دارد
‫راهکار CRM صنعت بیمه
پشتیبانی رایگان
نامشخص
‫راهکار CRM صنعت بیمه
آموزش رایگان
نامشخص
چرا ‫راهکار CRM صنعت بیمه از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

پوشش انواع درخواست های بیمه ای- راهکار خدمات بیمه ای- ارتباط با نرم افزار بیمه ای فناوران

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

نرم افزار CRM تحت وب تراز نگار

تولید توسط ترازنگار

معرفی نرم افزار:

Crm یا customer relationship management یعنی مدریت ارتباط با مشتری. کم ترین فعالیتی که نرم افزار Crm انجام می دهد این است که مدیر یک کسب و کار اعم از کوچک یا بزرگ، می تواند تم...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه ۳ shuj
دارای دمو
نرم افزار CRM تحت وب تراز نگار
کاتالوگ
نامشخص
نرم افزار CRM تحت وب تراز نگار
دمو
دارد
نرم افزار CRM تحت وب تراز نگار
پشتیبانی رایگان
12 ماه
نرم افزار CRM تحت وب تراز نگار
آموزش رایگان
3 shuj
چرا نرم افزار CRM تحت وب تراز نگار از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

-سهولت در کاربری -زیبایی بصری -دسترسی آسان به کاربری های سیستم-قابلیت انعطاف پذیری و تغییرات دلخواه کارفرما

قیمت: ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

فرادیس crm

تولید توسط بهبد فرادیس نقش جهان

معرفی نرم افزار:

نرم افزار مدیریت ارتباط بامشتریان با امکان اتصال به سایر نرم افزار ها از جمله حسابداری و نرم افزار های بخش تولید

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو دارای کاتالوگ
فرادیس crm
کاتالوگ
دارد
فرادیس crm
دمو
دارد
فرادیس crm
پشتیبانی رایگان
نامشخص
فرادیس crm
آموزش رایگان
نامشخص
چرا فرادیس crm از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

تحت وب - بدون محدودیت کاربر - 6 ماه پشتیبانی رایگان- قابلیت شخصی سازی متناسب با نیاز مشتری را دارد

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (توسعه ارتباطات رایانه ای آبانگان) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »