پیش‌بینی و کسب آگاهی از نیازهای مشتریان و تلاش برای مرتفع نمودن آن‌ها و همچنین بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده از مهمترین وظایف مدیران هر شرکت می‌باشد. گروه راهکارهای سازمان الکترونیک آبانگان در راستای تحقق بخشیدن به این مهم و اقدام به طراحی و پیاده ­سازی راهکارهای نرم­ افزاری مدیریت ارتباط با مشتریان در بستر نرم افزار Microsoft Dynamic CRM 2013 نموده است.

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)
راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان
دمو
این نرم افزار دارای دمو نمی باشد.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
توسعه ارتباطات رایانه ای آبانگان
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۳
سایر محصولات
مایکروسافت شیرپوینت 2010 فارسی و سفارشی سازی شده آبانگان / سیستم مدیریت دانش آبانگان / سیستم مدیریت الکترونیکی مستندات آبانگان

راه های ارتباطی با توسعه ارتباطات رایانه ای آبانگان

تلفن
۰۲۱۸۸۰۵۵۷۹۴
فکس
ایمیل
n.narmi@abaneganco.com
وب سایت
http://www.Abanegan.co
آدرس
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، کوچه زاینده رود، پلاک 12

توضیحات

در دنیای کسب و کار کنونی مفهوم ارتباط با مشتری و مشتری مداری در مرکز توجه همگان قرار گرفته است چرا که مشتری مهمترین عامل رکود یا شکوفایی وضعیت اقتصادی هر واحد تجاری و کاری به شمار می آید. امروزه سازمان ها و شرکت های بزرگ، مشتریان خود را در قلب تمام فعالیت ها قرار داده و برنامه ها و استراتژی های بازاریابی و فروش خود را بر این اساس تعریف و تعیین می نمایند. آنچه امروزه در حال تغییر و دگرگونی است وسعت دادن اختیار به مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری در عصر حاضر به دانشی تخصصی در زمینه تجارت تبدیل شده است. این روش علاوه بر کاهش هزینه برقراری ارتباط با مشتریان، به برقراری، تحکیم و تثبیت رابطه‌ای سودمند با مشتریان و مخاطبان کمک به سزایی می نماید.
پیش‌بینی و کسب آگاهی از نیازهای مشتریان و تلاش برای مرتفع نمودن آن‌ها و همچنین بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده از مهمترین وظایف مدیران هر شرکت می‌باشد. گروه راهکارهای سازمان الکترونیک آبانگان در راستای تحقق بخشیدن به این مهم و اقدام به طراحی و پیاده سازی راهکارهای نرم افزاری مدیریت ارتباط با مشتریان در بستر نرم افزار Microsoft Dynamic CRM 2013 نموده است.
مزایای بهره گیری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان
سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان (Abanegan CRM Solution) در صورت استقرار و بهره برداری مزایای زیر را به همراه خواهد داشت:
• ساده‌سازی فرآيندهای بازاريابی و فروش
• تقسيم بندی مناسب بازار، قيمت واگذاری و جايگاه يابي مناسب محصول
• افزایش سرعت و دقت در ثبت و تنظیم مراحل فروش و بازاریابی
• افزایش فروش، درآمد و سود شرکت به صورت بلند مدت
• افزایش کارآیی در داخل سازمان
• بالا بردن بازدهی با استفاده از ارتباطات قوی در سطح سازمانی
• سهولت و سرعت در ورود و نگهداری اطلاعات مشتریان
• امکان بهره گیری از به روز ترین بانک اطلاعات مشتریان و مشاغل موجود
• كشف مشتريان جديد و تسريع معاملات برای پرسنل فروش
• مدیریت مؤثر بازاریابی و فروش و خودکارسازی فرآیندها
• بهبود فرآیند پشتیبانی و خدمت رسانی به مشتریان
• افزايش رضايت مشتريان و بالا بردن ميزان وفاداري آن‌ها به شركت و محصولات مربوطه
• و ...

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب
دسته بندی
امور اداری / مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

امکانات

دفترچه تلفن

دفترچه ایمیل

تاریخچه تماس ها

ارسال پیامک

ارسال فکس

شناسه ی CALLER ID

مدیریت بازار یابی

زمان سنج

مدیریت برخورد بامشتری

سیستم نظر سنجی

چاپ فاکتور

سطوح دسترسی کاربران

مدیریت تامین کنندگان

انبار داری

مدیریت مشتریان حقیقی و حقوقی

اعتبار سنجی مشتریان

گزارشات روزانه

آرشیو کلیه ارتباطات

کارتابل کاربران

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

قابلیت اختصاصی سازی بر اساس نیاز مشتری - بهره گیری از بستر ماکروسافت شیرپوینت -قابلیت ارتباط با سایر نرم افزارهای سازمان الکترونیک (بر بستر شیرپوینت)

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
.Net Framework
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-
آموزش رایگان اولیه: نامشخص
نحوه آموزش: Help / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: نامشخص
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت / 24 ساعته

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

2 سال و 10 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار crm سهند

تولید توسط شرکت مهندسی الگام

معرفی نرم افزار:

نرم افزار crm ، نرم افزاری پیشرفته و هوشمند است که این نرم افزار بستر ویژه ی مدیریت ارتباط با مشتریان را برای کسب و کارها تامین می کند. نرم افزار جامع و یکپارچه crm سهند به عن...

پشتیبانی رایگان اولیه 12ماه
آموزش رایگان اولیه ۱۰ساعت
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار crm سهند
کاتالوگ
دارد
نرم افزار crm سهند
دمو
دارد
نرم افزار crm سهند
پشتیبانی رایگان
12ماه
نرم افزار crm سهند
آموزش رایگان
10ساعت
چرا نرم افزار crm سهند از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

داشبود مدیریتی - گزارشات آماری - گزارشات مقایسه ای - قیمت پایین - اپلیکیشن موبایلی - مرکز تماس پیشرفته با اتصال به voip - گزارشات تحلیلی - user friendly -کاربری آسان

قیمت: شروع از ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام (روش)

تولید توسط فناوری اطلاعات فارسیکام

معرفی نرم افزار:

نرم افزار crm فارسیکام ( روش ) با امکانات متنوع و کاربردی ، رابط کاربری قدرتمند ، با دارا بودن اپلیکیشن اندرویدی رایگان ، انتخاب مناسبی برای شرکتهایی است که میخواهند انضباط کا...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه ۲ ساعت
دارای دمو دارای کاتالوگ
مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام (روش)
کاتالوگ
دارد
مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام (روش)
دمو
دارد
مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام (روش)
پشتیبانی رایگان
12 ماه
مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام (روش)
آموزش رایگان
2 ساعت
چرا مدیریت ارتباط با مشتری فارسیکام (روش) از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

این نرم افزار بر خلاف نرم افزار های مشابه خارجی بسیار آسان و قابل درک و در عین حال منعطف است

قیمت: شروع از ۲۵,۵۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار مدیریت مشتریان مبین سافت

تولید توسط گروه نرم افزاری مبین سافت

معرفی نرم افزار:

به کمک این سامانه می‌توانید ارتباط خود را با مشتریان فعلی گسترش دهید و با ساده‌ترین و سریع‌ترین روش به جذب مشتریان جدید بپردازید. به‌عنوان نمونه، می‌توانید به راحتی صورتحساب ف...

پشتیبانی رایگان اولیه 1 ماه
آموزش رایگان اولیه ۱ ساعت
دارای دمو
نرم افزار مدیریت مشتریان مبین سافت
کاتالوگ
نامشخص
نرم افزار مدیریت مشتریان مبین سافت
دمو
دارد
نرم افزار مدیریت مشتریان مبین سافت
پشتیبانی رایگان
1 ماه
نرم افزار مدیریت مشتریان مبین سافت
آموزش رایگان
1 ساعت
چرا نرم افزار مدیریت مشتریان مبین سافت از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

کاربری ساده و روان- قیمت مناسب- پرداخت ماهیانه یا سالیانه- به روزرسانی مداوم

قیمت: شروع از ۱۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

مدیریت ارتباط با مشتری

تولید توسط شایان فراز گستر

معرفی نرم افزار:

CRM که مخفف عبارت customer relationship management ( سیستم مدیریت ارتباط با مشتری ) می باشد ، تاثیر گذارترین سیستم در بالا بردن رضایت مشتری و در نتیجه حفظ مشتریان فعلی و همچنی...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای کاتالوگ
مدیریت ارتباط با مشتری
کاتالوگ
دارد
مدیریت ارتباط با مشتری
دمو
نامشخص
مدیریت ارتباط با مشتری
پشتیبانی رایگان
نامشخص
مدیریت ارتباط با مشتری
آموزش رایگان
نامشخص
چرا مدیریت ارتباط با مشتری از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

کاربری آسان - قابلیت اجرا بر روی کلیه سیستم عاملها - قابلیت کاستومایز

قیمت: شروع از ۷,۵۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (توسعه ارتباطات رایانه ای آبانگان) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »