نرم افزار حرفه ای حسابداري مالي آرمان سیستم پارس با توليد اطلاعات و تجميع داده های ساير سيستم ها و تجـزيه و تحـليل گـزارش های مـالي در مـحيطي کاربردي شما را قادر مي سازد تا ضمن دسترسي سريع به اطلاعات مورد نظر، ريسک سرمايه گذاري خود را به حداقل برسانيد.

قیمت: شروع از ۸۷,۰۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

از دیدگاه 1 نفر
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(5 از ۵)

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
آرمان سیستم پارس
دفتر مرکزی
خراسان رضوی - مشهد
از سال
۱۳۸۴
سایر محصولات
حسابداری دارایی های ثابت (اموال) آرمان سیستم / سامانه جامع مديريت دفاتر آيات (سجاد) / حسابداری فروش آرمان سیستم

راه های ارتباطی با آرمان سیستم پارس

تلفن
۰۵۱۳۸۹۳۰۰۰۰
فکس
۰۵۱۳۸۹۳۰۰۰۰
ایمیل
info@armansystempars.ir
وب سایت
http://www.armansystempars.ir
آدرس
مشهد- بلوار وکیل آباد-بلوار صیاد شیرازی-نبش صیاد شیرازی 2-مجتمع تجاری اداری زمرد-طبقه دوم-واحد 209

توضیحات

امکانات

• امكان ارسال و دريافت اسناد حسابداري به Execl و بالعكس.
• امكان نمايش گردش هر يك از سطوح حساب در سند.
• ايجاد اسناد پيش‌نويس و ثبت اسناد به صورت موقت يا دائمي و تخصيص دو شماره سريال و عطف پيش نويس امکان دريافت پيش نويس سند از ديگر سيستم‌هاي مرتبط.
• امکان دريافت پيش نويس سند از فايل Excel.
• امكان تعريف و استفاده از شرح‌هاي مشترك در اسناد.
• امكان جستجو و جايگزيني در شرح رديف‌هاي سند.
• تغيير شماره حساب در مجموعه‌اي از اسناد.
• امکان تعريف ساختار درختي حساب‌ها
• امکان حذف، کپي و انتقال تعدادي از رديف‌هاي يک سند يا پيش نويس به صورت انتخابي در سند يا پيش نويس ديگر.
• كنترل خودكار ترتيب و تاريخ اسناد.
• امكان ثبت دايمي اسناد.
• امكان جستجو بر اساس اطلاعات موجود در اسناد، رديف‌هاي سند و مشخصات حساب‌ها.
• امكان مشاهده ريز و جمع گردش سطوح حساب‌ها به صورت هرمي(از کل به سطوح پايين تر) و معکوس آن(از سطوح پايين تر به سطح کل).
• امکان معرفي، اصلاح و حذف دوره‏هاي مالي و تعيين محدوده زماني دلخواه
سند حسابداری ساختار درختی هرم دفاتر چارت میله ایی

• امکان تغييرات در سند: درج و حذف سند بين اسناد و شماره گذاري مجدد اسناد
• امکان تعريف، اصلاح و حذف حساب‌ها در سطوح گروه، کل، معين و سه سطح تفصيلي شناور
• تعيين طول و نام سطوح حساب‌ها (کل، معين، تفصيلي و تفصيلي شناور)، براي هر سطح بين 1 تا 19 رقم
• مشاهده خلاصه اسناد حسابداري
• مشاهده دفتر روزنامه و دفاتر حساب‌هاي کل، معين، تفصيلي و تفصيلي شناور
• ارائه تراز آزمايشي دو، چهار، شش و هشت ستوني در هر محدوده زماني، و براي کليه حساب‌ها (در کليه سطوح) و همچنين معين‌هاي يک حساب کل يا تفصيلي‌هاي يک حساب معين
• امکان مشاهده و چاپ سرفصل‌هاي کل، معين و تفصيلي
• بستن حساب‌هاي موقت و صدور سند اختتاميه به صورت خودکار در پايان هر دوره مالي
• نمايش دفاتر مالي مطابق با آرتيکل‌هاي اسناد ثبت شده و گروه‌بندي شده روي سرفصل‌هاي مالي مربوط
• ارائه ترازنامه و صورت سود و زيان مطابق با استانداردهاي حسابداري
• جستجو و فيلترينگ روي دفاتر حسابداري يا روي مجموعه اسناد بر اساس شماره، تاريخ، وضعيت ثبت، شرح يا کاربرتنظيم کننده سند
• مشاهده اطلاعات ضمائم هر سند بر اساس اطلاعات ارسالي از ساير سيستم ها
• انتخاب حساب مربوط به هر آرتيکل بر اساس قسمتي از نام حساب يا شماره آن و گزينش از فهرست حساب‌ها
• امکان تهيه پشتيبان از اطلاعات و بازيابي، بازسازي يا فشرده‌سازي اطلاعات
• نمايش جمع مبالغ بدهکار و بستانکار و ميزان اختلاف آن براي هر سند
• امکان تعريف گروه‌هاي کاربري و کاربران با سطوح مختلف کاري تحت نظر مدير سيستم
• نمايش و چاپ سند ماهانه با توجه به اسناد ثبت شده در هر ماه
• امکان چاپ سريع اطلاعات در هر قسمت از سيستم
• امکان تغيير و ذخيره سازي اندازه و موقعيت فرم‌هاي مختلف
• امکان انتقال سرفصل‌هاي حسابداري و اسناد مالي از يک شرکت به شرکت ديگر
• امکان تبديل هر گزارش دلخواه به فايل با فرمت‌هاي مختلف و ارسال آن با Email
• امکان تهيه گزارش تجميعي يا تفصيلي از عملکرد حساب‌ها، تفصيلي‌هاي شناور در ارتباط با يکديگر
• گردش ويژه حساب (دفتر تفکيکي معين‌هاي يک کل يا تفصيلي‌هاي يک معين)
• امکان مرتبط کردن فايل تصوير به عنوان پيوست به هر رديف سند حسابداري
• ثبت تنظيم کننده و تاييد اسناد جهت رعايت سلسه مراتب سازماني مربوط به تنظيم و تاييد اسناد حسابداري
• امکان تعريف و ذخيره‌سازي گزارش‌هاي نموداري از مقايسه گردش يا مانده حساب‌ها

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز
دسته بندی
امور مالی و تجاری / نرم افزار های حسابداری
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

عملیات خرید و فروش نقدی

مدیریت سود و هزینه های تولید

خرید و فروش کالا

خرید و فروش خدمات

مدیریت حساب های بانک

ثبت و صدور پیش فاکتور

ثبت و صدور فاکتور

عملیات خرید و فروش اقساطی

مدیریت اعتبار اشخاص

مدیریت انبار کالا

طراحی دلخواه فیلدها و اسناد

طراحی دلخواه گزارش (گزارش ساز)

عملیات امور مالیاتی

طراحی دلخواه فرمول ها و توابع محاسباتی

مدیریت امور بازاریابی

مدیریت بیش از یک صندوق

محاسبه حقوق و دستمزد

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

امکان تعریف کاربر به صورت نا محدود- گرافیک زیبا و کاربر پسند بودن نرم افزار- امکانات مناسب- قیمت مناسب-گزارش های متنوع و متناسب با نیاز کاربر-پشتیبانی قوی و دقیق

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
Delphi
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: ۶ ساعت
نحوه آموزش: Help / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 3 ماه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

مشتریان

برخی از مشتریان:

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک: