امروزه مديريت صحيح انبارها يکي از مهمترين مسائل مديريت صحيح هر مجموعه اقتصادي بوده و عدم داشتن اطلاعات دقيق و صحيح از وضعيت موجودي انبارها، علاوه بر هدر رفت منابع مالي و افزايش بهاي تمام شده کالا و خدمات، امکان برنامهريزي صحيح جهت ساير بخشها از جمله تدارکات، فروش و توليد را نيز غيرممکن مي سازد. نرم افزار مديريت انبارهاي آرمان ضمن فراهم نمودن بستر مناسب جهت ثبت اطلاعات انبارها، با امکاناتي از قبيل يکپارچه سازي کدينگ کالا در همه انبارها، مديريت نقاط حداقل و سفارش کالا و صدور برگههاي خودکار درخواست خريد، استخراج گزارشات لحظهاي موجودي مقداري و ريالي انبارها با هر روش قيمتگذاري و گزارشات مديريتي از قبيل اقلام کم گردش يا فاقد گردش، آمارهاي مصرف يا خريد به صورت دورهاي و ... امکان مديريت صحيح انبارها را با کمترين هزينه فراهم مي نمايد.

قیمت: شروع از ۲۲۵,۰۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
آرمان سیستم پارس
دفتر مرکزی
خراسان رضوی - مشهد
از سال
۱۳۸۴
سایر محصولات
سامانه جامع مديريت دفاتر آيات (سجاد) / حسابداری خزانه داری آرمان سیستم / حسابداری حقوق و دستمزد آرمان سیستم

راه های ارتباطی با آرمان سیستم پارس

تلفن
۰۵۱۳۸۹۳۰۰۰۰
فکس
۰۵۱۳۸۹۳۰۰۰۰
ایمیل
info@armansystempars.ir
وب سایت
http://www.armansystempars.ir
آدرس
مشهد- بلوار وکیل آباد-بلوار صیاد شیرازی-نبش صیاد شیرازی 2-مجتمع تجاری اداری زمرد-طبقه دوم-واحد 209

توضیحات

امکانات
• تعريف انبار و زيرانبار به تعداد نامحدودو انتخاب روش انبارداري FIFO يا ميانگين براي هر انبار.
• ثبت حداقل و حداکثر موجودي ، نقطه سفارش و تعيين حد سفارش براي هر کالا در هر انبار.
• گروه‌بندي کالاها، مراکز تهيه و هزينه تا 21 رقم، به تعداد سطح دلخواه.
• ثبت عمليات تعدادي و ريالي هر انبار به صورت جداگانه يا همزمان.
• ثبت نقل و انتقالات بين انبارها.
• امکان تعديل قيمت برگه‌ها.
• ثبت موقت و دايم برگه‌هاي انبار.
• امکان صدور حواله مستقيم، كپي رسيد و حواله.
• امکان استفاده از بارکدخوان.
• امکان استفاده از دستگاه PDA جهت ثبت اطلاعات و انتقال به سيستم انبار.
رسید انبار ایجاد سند حسابداری هرم دفاتر چارت میله ایی

• ثبت برگه‌هاي درخواست خريد و درخواست کالا و امکان صدور رسيد و حواله بر اساس برگه درخواست.
• امکان دريافت اطلاعات رسيد و حواله از فايل Text يا Excel
• امکان انتخاب برگه‌هاي انبار به صورت دلخواه و صدور سند حسابداري و ثبت خودکار شماره سند حسابداري در برگه انبار.
• امکان مغايرت گيري بين انبار و حسابداري
• امکان مشاهده برگه‌هاي صادره بر اساس يک رديف از رسيد در مورد انبارهاي با روش Fifo.
• جستجو بر اساس اقلام مختلف برگه‌ها از جمله نوع برگه، شماره و تاريخ، مرکز تهيه يا هزينه، مقدار، قيمت واحد يا قيمت کل، شماره سند حسابداري و...
• جستجو بر اساس بخشي از نام کالا در کليه قسمت‌هاي سيستم.
• امکان تعيين مجوز دسترسي هر کاربر به هر يک از انبارها.
• امکان تعيين سقف تعداد روز مجاز جهت ثبت دائم برگه ها
• امکان تعيين امضاءکنندگان برگه‌هاي انبار براساس نوع هر برگه.
• تفکيک کاربران سيستم به پنج گروه مدير، ارشد، حسابدار، ارشد انبار و انباردار با اعمال حدود اختيارات هرگروه براي هر كاربر.

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز
دسته بندی
تولید و انبارداری / نرم افزار های انبارداری
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

مدیریت کالاهای چند جزئی

انبارگردانی

مدیریت نقطه سفارش مجدد

مدیریت تأمین کنندگان

مدیریت کالاها

معرفی کدینگ کالا

گروه بندی کالاها

ساختار درختی کالا ها

امکان لیبلینگ کالا

تولید کاردکس برای کالای ها

بارکد خوان

مدیریت انبار چند موقعیتی

کنترل موجودی انبارها

تعیین سطح دسترسی به انبار

مدیریت کالاهای برگشتی

ثبت و صدور بارنامه

ارتباط با ترازوی دیجیتالی

مدیریت مشتری، کارمندان

مدیریت امور بانکی

مدیریت مالی

گزارش ساز

سیستم پیام کوتاه

جستجوی پیشرفته کالا

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

امکانات مناسب- قیمت مناسب- قابلیت چند کاربره بودن- پشتیبانی عالی

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
Delphi
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: ۶ ساعت
نحوه آموزش: Help / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 3 ماه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

مشتریان

برخی از مشتریان:

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک: