مديريت دارايي هاي ثابت هر سازمان و نظارت بر حفظ و نگهداري دارايي ها، نقش موثري در کاهش هزينه هاي سازمان داشته و از هدر رفت منابع جلوگيري مي نمايد. سيستم دارايي ثابت آرمان ضمن نگهداري اطلاعات دقيق مربوط به هر دارايي از قبيل مشخصات دارايي، سوابق تعميرات و جابجايي ها، امکان استخراج گزارشات مالي از قبيل استهلاک واقعي و ارزيابي به صورت ماهيانه و ساليانه را فراهم آورده و سهم بسزايي در مديريت صحيح دارايي ها ايفا می نمايد.

قیمت: شروع از ۱۳۸,۰۶۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
آرمان سیستم پارس
دفتر مرکزی
خراسان رضوی - مشهد
از سال
۱۳۸۴
سایر محصولات
حسابداری توزین بتن آماده / صندوق قرض الحسنه خانوادگی آرمان / نرم افزار حسابداري مالي آرمان سیستم

راه های ارتباطی با آرمان سیستم پارس

تلفن
۰۵۱۳۸۹۳۰۰۰۰
فکس
۰۵۱۳۸۹۳۰۰۰۰
ایمیل
info@armansystempars.ir
وب سایت
http://www.armansystempars.ir
آدرس
مشهد- بلوار وکیل آباد-بلوار صیاد شیرازی-نبش صیاد شیرازی 2-مجتمع تجاری اداری زمرد-طبقه دوم-واحد 209

توضیحات

امکانات

• ثبت مراكز هزينه، محل‌هاي استقرار و تحويل‌گيرندگان اموال تا 21 رقم، به تعداد سطح دلخواه.
• گروه‌بندي دارايي‌ها تا 21 رقم، به تعداد سطح دلخواه.
• ثبت نقل و انتقالات اموال بين مراکز هزينه و محاسبه استهلاک به تفکيک مرکز هزينه.
• امکان انتخاب تعدادي از دارايي‌ها و انجام عملياتي نظير انتقال بين مراکز هزينه، جابجايي بين محل‌هاي استقرار يا تحويل‌گيرندگان کالا و ثبت سوابق
• ثبت تعميرات اساسي و امکان تغيير نرخ و نوع استهلاک پس از تعمير.
• ثبت هزينه‌هاي نگهداري و تعميرات جزئي بدون تاثير در قيمت و استهلاک.
• ثبت دوره عدم استفاده از دارايي و محاسبه استهلاک انباري.
• امكان سري‌سازي (مناسب براي ثبت مشخصات پلاک‌هاي مشابه).
• جستجوهاي گوناگون در سيستم از جمله جستجو بر اساس بخشي از نام کالا، تاريخ خريد و ...
• امکان ثبت اطلاعات تجديد ارزيابي و محاسبه استهلاک ارزيابي و مقايسه با استهلاک واقعي.
• تفکيک کاربران سيستم به چهار گروه مدير، ارشد، حسابدار و ابوابجمعدار با اعمال حدود اختيارات هرگروه براي هركاربر.
مشخصات دارایی گزارش تفاوت استهلاک

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز
دسته بندی
امور اداری / نرم افزار های اموال و دارایی ثابت
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

محاسبه استهلاک

ماشین حساب

صدور اسناد

گزارشات جامع مالی

مدیریت دارایی ها

حسابداری

اموال گردانی

کاردکس اموال

مدیریت ماشین آلات و وسایل نقلیه

مدیریت امانات

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

امکانات مناسب- قیمت مناسب- قابلیت چند کاربره بودن- پشتیبانی قوی

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
Delphi
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: ۶ساعت
نحوه آموزش: Help / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 3 ماه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

مشتریان

برخی از مشتریان:

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک: