مديريت دارايي هاي ثابت هر سازمان و نظارت بر حفظ و نگهداري دارايي ها، نقش موثري در کاهش هزينه هاي سازمان داشته و از هدر رفت منابع جلوگيري مي نمايد. سيستم دارايي ثابت آرمان ضمن نگهداري اطلاعات دقيق مربوط به هر دارايي از قبيل مشخصات دارايي، سوابق تعميرات و جابجايي ها، امکان استخراج گزارشات مالي از قبيل استهلاک واقعي و ارزيابي به صورت ماهيانه و ساليانه را فراهم آورده و سهم بسزايي در مديريت صحيح دارايي ها ايفا می نمايد.
امکانات
• ثبت مراكز هزينه، محلهاي استقرار و تحويلگيرندگان اموال تا 21 رقم، به تعداد سطح دلخواه.
• گروهبندي داراييها تا 21 رقم، به تعداد سطح دلخواه.
• ثبت نقل و انتقالات اموال بين مراکز هزينه و محاسبه استهلاک به تفکيک مرکز هزينه.
• امکان انتخاب تعدادي از داراييها و انجام عملياتي نظير انتقال بين مراکز هزينه، جابجايي بين محلهاي استقرار يا تحويلگيرندگان کالا و ثبت سوابق
• ثبت تعميرات اساسي و امکان تغيير نرخ و نوع استهلاک پس از تعمير.
• ثبت هزينههاي نگهداري و تعميرات جزئي بدون تاثير در قيمت و استهلاک.
• ثبت دوره عدم استفاده از دارايي و محاسبه استهلاک انباري.
• امكان سريسازي (مناسب براي ثبت مشخصات پلاکهاي مشابه).
• جستجوهاي گوناگون در سيستم از جمله جستجو بر اساس بخشي از نام کالا، تاريخ خريد و ...
• امکان ثبت اطلاعات تجديد ارزيابي و محاسبه استهلاک ارزيابي و مقايسه با استهلاک واقعي.
• تفکيک کاربران سيستم به چهار گروه مدير، ارشد، حسابدار و ابوابجمعدار با اعمال حدود اختيارات هرگروه براي هركاربر.
مشخصات دارایی گزارش تفاوت استهلاک
محاسبه استهلاک
ماشین حساب
صدور اسناد
گزارشات جامع مالی
مدیریت دارایی ها
حسابداری
اموال گردانی
کاردکس اموال
مدیریت ماشین آلات و وسایل نقلیه
مدیریت امانات
امکانات مناسب- قیمت مناسب- قابلیت چند کاربره بودن- پشتیبانی قوی
بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.