مناسب برای تمامی سازمان ها، ادارات دولتی و خصوصی،شرکت ها، مطب ها و ... نرم افزار دبیرخانه و بایگانی و اتوماسیون کامیشا در طول چندین سال توانست چندین هزار مشتری را در سراسر کشور جذب کند. از این نرم افزار براحتی می توان یعنوان نرم افزار دبیرخانه و بایگانی و اتوماسیون برای مدیریت بسیار راحت و قدرتمند امور اداری,ثبت,طراحی دلخواه فرم ها و ثبت آیتم ها و ... استفاده کرد. مهمترین ویژگی نرم افزار دبیرخانه و بایگانی و اتوماسیون کامیشا کاربر پسند بودن به معنای واقعی, گزارشات متنوع و نامحدود در منو های مختلف و طراحی فرم دلخواه و ثبت 99 آیتم طبق نیاز کاربر و دارای پایگاه داده اس کیو ال سرور می باشد.

قیمت: شروع از ۱,۷۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین)
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)
نرم افزار دبیرخانه و بایگانی و اتوماسیون کامیشا
کاتالوگ
این نرم افزار دارای کاتالوگ نمی باشد.
نرم افزار دبیرخانه و بایگانی و اتوماسیون کامیشا
دمو
این نرم افزار دارای دموی آنلاین می باشد، برای دسترسی به دمو اینجا را کلیک کنید.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
گروه نرم افزاری کامیشا
دفتر مرکزی
قم
از سال
۱۳۸۳
سایر محصولات
نرم افزار ارسال پیامک رایگان کامیشا / نرم افزار اتوماسیون اداری کامیشا / نرم افزار چاپ بارکد رایگان کامیشا

راه های ارتباطی با گروه نرم افزاری کامیشا

تلفن
۰۲۵۳۷۸۳۵۱۸۰
فکس
۰۲۵۳۷۸۳۵۱۸۰
ایمیل
zanjiran537@yahoo.com
وب سایت
http://kamishasoft.ir
آدرس
قم - خ سمیه - نرسیده به 3 راه سجادیه - نبش کوچه 46 -پ 22

توضیحات

" مدیریت کامل پوشه ها, تعریف پوشه ها و زیرشاخه ها (نرم افزار کارتابل و دبیرخانه و بایگانی کامیشا) :
*دریافت قالب های آماده فرم, به تفکیک مشاغل به صورت تکی از سایت اصلی kamishasoft.ir
* ثبت تعداد نامحدود پوشه و زیرشاخه,تعیین نوع آیکن,کد پوشه و نام پوشه
* طراحی فرم دلخواه (نرم افزار فرم ساز)
* تعیین 99 آیتم طبق نیاز,ترتیب چینش آیتم ها
* امکان کپی کردن آیتم های فرم از سایر فرم ها در بخش طراحی فرم ورود اطلاعات
* تنظیم گروهی و سریع آیتم ها در بخش طراحی فرم ورود اطلاعات
* دریافت اطلاعات اسناد از سایر برنامه ها
* تنظیمات هشدارها هنگام ثبت اطلاعات
* تنظیمات اندازه,رنگ و ... فرم و ترتیب جابه جایی بین آیتم ها با استفاده از دکمه TAB
* قابلیت اتصال به دفتر تلفن و لیست آرشیو
* امکان تعریف الگوی اندیکاتور برای ایجاد و ثبت خودکار شماره اندیکاتور هنگام ثبت اسناد
* ثبت فایل ورد برای سند و تایپ در محیط ورد و انتقال فایل ورد به خارج از برنامه
* ثبت انواع ضمیمه ها برای سند,تعریف گروه ضمیمه,چاپ و انتقال ضمیمه به خارج از برنامه
* ثبت فرم های ضمیمه برای هر سند به همراه طراحی دلخواه و ثبت آیتم های مورد نیاز
* ثبت آرشیو اطلاعات جهت تایپ سریع برای هر پوشه به طور مجزا به همراه گروه بندی آرشیو
* تعریف الگو, افزودن آیتم ها و فراخوانی آیتم ها به صورت خودکار در هنگام ثبت سند جدید
* انتخاب الگو از فايل ورد موجود شما در خارج از برنامه
* تعیین نوع نمایش اطلاعات ثبت شده در فرم ( تعیین نمایش تعداد ردیف آخر ثبت شده)
* موتور جستجو قدرتمند بر اساس یک آیتم,دو آیتم,سه آیتم و چهار آیتم به صورت همزمان
* قابلیت جستجوی سند بین همه سال های کاری بین تغییر سال کاری برنامه
* طراحی و چاپ گزارشات دلخواه در قسمت لیست اسناد ثبت شده
* طراحی و چاپ گزارش در محیط ورد
* ارسال اطلاعات به فایل اکسل
--------------------------------------------------------------------------------------
" دفتر تلفن هوشمند ویژه نرم افزار دبیرخانه و بایگانی و اتوماسیون (نرم افزار دبیرخانه و بایگانی و اتوماسیون کامیشا) :
* دفتر تلفن هوشمند و اختصاصی قابل دسترسی و فراخوانی برای همه پوشه ها
* قابلیت گروه بندی و تعریف زیرشاخه برای دفتر تلفن
* طراحی فرم دلخواه و ثبت آیتم های مورد نیاز برای اطلاعات دفتر تلفن
* تنظیمات هشدارها هنگام ثبت اطلاعات
* تنظیمات اندازه,رنگ و ... فرم و ترتیب جابه جایی بین آیتم ها با استفاده از دکمه TAB
* جستجوی پیشرفته بر اساس همه آیتم های ثبت شده
* چاپ لیست, طراحی و چاپ گزارش های دلخواه در قسمت دفتر تلفن هوشمند
* ارسال اطلاعات جدول دفتر تلفن به فایل اکسل
* ارسال پیامک به شماره دلخواه و ردیف انتخاب شده در دفتر تلفن
* دریافت اطلاعات از سایر برنامه ها
* تنظیمات هشدارها برای خالی یا تکراری بودن شماره تلفن و سایر اطلاعات
-----------------------------------------------------------------------------------
" تعریف چارت سازمانی ویژه نرم افزار دبیرخانه و بایگانی و اتوماسیون (نرم افزار دبیرخانه و بایگانی و اتوماسیون کامیشا) :
* تعریف سازمان,اداره,ساختار اداری و ...
* تعریف شاخه اصلی و زیر شاخه به تعداد نامحدود
* طراحی و تنظیمات دلخواه فرم ورود اطلاعات
* ثبت آیتم های مورد نیاز و دلخواه برای فرم ورود اطلاعات
* افزودن کارمند و عضو به تعداد نامحدود
* اختصاص عکس و رمز دلخواه به هر کاربر
* تعیین سطح دسترسی به برنامه برای هر کاربر به طور مجزا
* تعیین سطح دسترسی به پوشه ها برای هر کاربر به طور مجزا
* تعیین کاربران همکار
--------------------------------------------------------------------------
" بخش کارتابل و اتوماسیون اداری و گردش اداری نامه (نرم افزار دبیرخانه و بایگانی و اتوماسیون کامیشا) :
" بخش کارتابل (نامه های وارده):
* مدیریت پوشه ها و دسته بندی نامه های دریافتی در پوشه های دلخواه
* ارجاع نامه دریافتی به کاربران همکار
* انتخاب متن ارجاع از پیش نویس و مدیریت پیش نویس ها
* افزودن ضمیمه به نامه از ویندوز و خارج از برنامه
* افزودن ضمیمه به نامه از اسناد ثبتی و موجود داخل برنامه و مشاهده کامل جزئیات
* چاپ متن نامه همراه با پیش نمایش قبل از چاپ نهایی
* تعیین وضعیت نامه دریافتی (در حال بررسی,بسته شد,بایگانی شد)
* ارسال پیامک به موبایل کاربر دریافت کننده نامه,تغییر فیلد شماره موبایل کاربر
* تنظیمات نمایش نامه ها بر اساس وضعیت نامه
* بررسی خودکار تغییرات نامه های دریافتی,تنظیم فاصله بررسی خودکار
* تنظیم هشدار صوتی پیام جدید
* جستجوی نامه های وارده بر اساس وضعیت و تاریخ دریافت
* طراحی و چاپ دلخواه گزارش نامه های وارده
* ارسال اطلاعات نامه های وارده به صورت اکسل
" بخش ارسال نامه (نامه های صادره)
* ثبت پیش نویس جدید
* تعیین گیرندگان نامه, نوع نامه و نوع ارسال (زماندار, عادی)
* افزودن ضمیمه به پیش نویس از ویندوز و خارج از برنامه
* افزودن ضمیمه از اسناد موجود داخل برنامه
* لیست پیش نویس ها همراه با نمایش جزئیات و امکان ویرایش و ارسال
* مدیریت پوشه های پیش نویس نامه های ارسالی
* جستجوی پیش نویس ها بر اساس وضعیت و تاریخ
* طراحی و چاپ گزارشات دلخواه پیش نویس ها
* ارسال اطلاعات پیش نویس ها به فایل اکسل
* پاسخ به نامه ارسالی خودمان
* مدیریت پوشه های نامه های ارسالی (صادره)
* تنظیمات نمایش نامه ها بر اساس وضعیت نامه
* بررسی خودکار تغییرات نامه های دریافتی,تنظیم فاصله بررسی خودکار
* تنظیم هشدار صوتی پیام جدید
* جستجوی نامه های ارسالی بر اساس وضعیت و تاریخ
* طراحی و چاپ گزارشات دلخواه نامه های ارسالی
* ارسال اطلاعات نامه های ارسالی به صورت اکسل
----------------------------------------------------------------------------------
" گزارشات و نمودارهای نرم افزار دبیرخانه و بایگانی اتوماسیون (نرم افزار اتوماسیون و دبیرخانه و بایگانی کامیشا) :
* جستجو و چاپ گزارش همه اسناد ثبت شده
* جستجوی اسناد بر اساس همه آیتم های ثبت شده
* جستجو اسناد بین همه سال های کاری
* طراحی و چاپ گزارشات دلخواه
* ارسال اطلاعات به صورت اکسل
* نمودار اسناد ثبت شده بین دو تاریخ دلخواه
* نمودار اسناد ثبت شده به تفکیک ماه
* چاپ و ذخیره تصویر نمودارها
-------------------------------------------------------------------
" سایر امکانات نرم افزار دبیرخانه و بایگانی و اتوماسیون,کارتابل و فرم ساز :
* قابلیت پشتیبانی از 13 زبان زنده دنیا
* تعیین سال کاری و زبان نرم افزار هنگام ورود به برنامه
* دارای قفل سخت افزاری و یکسال پشتیبانی رایگان
* دفتر یادآوری و قرار ملاقات ها -چاپ روی پاکت نامه و کارت تبلیغاتی
* تعیین آرم شرکت برای چاپ در قسمت های مختلف
* تنظیمات ارسال پیامک اینترنتی به اعضا
* دارای پایگاه داده اس کیو ال سرور SQL
* پشتیبان گیری کامل از اطلاعات
* بهینه سازی بانک اطلاعاتی برنامه
* ساید بار کردن برنامه و دسترسی آسان به کل منوها
و صدها امکان دیگر که در دموی نرم افزار دبیرخانه و بایگانی و اتوماسیون, کارتابل و فرم ساز کامیشا می توانید ملاحظه نمایید...

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز
دسته بندی
امور اداری / نرم افزار های دبیرخانه الکترونیک
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

مدیریت بیش از یک دبیرخانه

تعریف چارت سازمانی

گردش اداری نامه

پردازش تصویر نامه با اسکنر

ارتباط با فکس

ارسال ایمیل

گزارش ساز

طبقه بندی نامه ها

مدیریت نامه ها

مدیریت پرسنل

دفتر اندیکاتور

تنظیمات کاربری و سطوح دسترسی

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

محیط کاربری آسان-ایجاد نظم و سازماندهی در دبیرخانه و بایگانی-صرفه جویی در زمان (سرعت در جستجو و تهیه گزارش)-صرفه جویی در هزینه (صرفه جویی در مصرف کاغذ و فضای اداری بابت بایگانی کاغذ)

بسته و نسخه های نرم افزار

سطح پایه

پشتيباني رايگان بصورت آنلاین از تاريخ خريد (شرایط پشتیبانی)
نياز به تمديد پشتيباني همراه با هزينه پس از اتمام پشتیبانی رايگان
ارتقا هر سطح به سطح بالاتر به صورت کامل با پرداخت هزينه مابه التفاوت
بسيار کاربر پسند همراه با فيلم آموزشي در بخش هاي مختلف
قابل نصب در ويندوز هاي XP - Vista -ویندوز 7 - ويندوز 8.1 - ویندور 10
پشتيبان گيري به صورت دستي بر روي هارد ديسک، فلش و …
دارای پایگاه داده اس کیو ال سرور SQL Server
بهینه سازی بانک اطلاعاتی برنامه
تعیین سال کاری هنگام ورود به برنامه
چارت سازمانی,امکان افزودن سازمان,اداره و کارمند
ثبت تعداد نامحدود پوشه و زیرشاخه,تعیین نوع آیکن,کد پوشه و نام پوشه
تنظیمات کلی فرم شامل اندازه , رنگ و ... فرم
ثبت اطلاعات طبق آیتم های پیش فرض
ثبت فایل ورد برای سند و تایپ در محیط ورد
ثبت انواع ضمیمه ها برای سند,تعریف گروه ضمیمه
تعیین نوع نمایش ضمیمه ها همراه با نمایش کامل جزئیات
جستجو اسناد بر اساس انتخاب یک آیتم به دلخواه
طراحی و چاپ گزارشات دلخواه
ارسال پیامک به شماره دلخواه در بخش های مختلف طبق سطح خریداری شده (نیاز به خرید اشتراک)
چاپ روي پاکت نامه و کارت تبليغاتي
امکان تغيير تصوير اصلی پشت زمينه
نصب برنامه در محيط شبکه (نیاز به خرید قفل اضافی به تعداد هر سیستم)

سطح متوسط

دارای امکانات سطح پایه + امکانات اضافه شده به شرح زیر:
طراحی فرم دلخواه (نرم افزار فرم ساز)
تعیین و تعریف 99 آیتم طبق نیاز,ترتیب چینش آیتم ها
امکان کپی کردن آیتم های فرم از سایر فرم ها در بخش طراحی فرم ورود اطلاعات
تنظیم گروهی و سریع آیتم ها در بخش طراحی فرم ورود اطلاعات
هشدار خالی بودن اطلاعات ورودی آیتم ها هنگام ثبت اطلاعات
هشدار تکراری بودن اطلاعات ورودی آیتم ها هنگام ثبت اطلاعات
تعیین ترتیب جابه جایی بین آیتم ها با استفاده از دکمه TAB
ثبت اطلاعات بصورت سریع در دفتر تلفن,آرشیو اطلاعات,لیست انتخابی هنگام ثبت اسناد
امکان اتصال آیتم های تعریف شده به دفتر تلفن برنامه
امکان اتصال آیتم های تعریف شده به آرشیو اطلاعات برنامه
امکان اتصال آیتم های تعریف شده به اسناد ثبت شده موجود در برنامه
امکان اتصال آیتم های تعریف شده به لیست انتخابی
امکان تعریف الگوی اندیکاتور برای ایجاد و ثبت خودکار شماره اندیکاتور هنگام ثبت اسناد
امکان اسکن کردن مدارک در بخش ضمیمه هر سند
امکان مشاهده و اجرای فایل ضمیمه توسط ویندوز- امکان ذخیره (اکسپورت )ضمیمه در خارج از برنامه
ثبت فرم های ضمیمه برای هر سند به همراه طراحی دلخواه و ثبت آیتم های مورد نیاز
ثبت آرشیو اطلاعات جهت تایپ سریع برای هر پوشه به طور مجزا به همراه گروه بندی آرشیو
تعریف الگو, افزودن آیتم ها و فراخوانی آیتم ها به صورت خودکار در هنگام ثبت سند جدید
انتخاب الگو از فايل ورد موجود شما در خارج از برنامه
امکان تعیین نوع نمایش اطلاعات در شروع فرم , لیست اسناد ثبت شده
موتور جستجو قدرتمند بر اساس دو آیتم,سه آیتم و چهار آیتم به صورت همزمان
جستجوی اسناد در همه سال های کاری بدون تغییر سال کاری برنامه
طراحی و چاپ گزارشات در محیط برنامه ورد
ارسال اطلاعات بصورت اکسل در بخش های مربوطه
دفتر تلفن هوشمند به همراه قابلیت گروه بندی و امکان چاپ
امکان طراحی آیتم های ورود اطلاعات در دفتر تلفن
چاپ لیست, طراحی و چاپ گزارش های دلخواه در قسمت دفتر تلفن هوشمند
امکان تعیین سطح دسترسی به کاربران برنامه

سطح پیشرفته

دارای امکانات سطح پایه و متوسط + امکانات اضافه شده به شرح زیر:
دریافت اطلاعات اسناد از سایر برنامه ها
دریافت اطلاعات دفتر تلفن از سایر برنامه ها
چارت سازمانی ,امکان طراحی فرم ورود اطلاعات سازمان ها و کارمندان و ثبت اطلاعات آنها
امکان تعیین سطح دسترسی کاربران به پوشه های اسناد تعریف شده در برنامه
اتوماسیون اداری , کارتابل ( نامه وارده)
اتوماسیون اداری , ارسال نامه
اتوماسیون اداری -پیش نویس ها,امکان پوشه بندی پیش نویس های ثبت شده
اتوماسیون اداری -پیش نویس ها, امکان جستجوی پیش نویس های ثبت شده
اتوماسیون اداری -پیش نویس ها,امکان طراحی و چاپ گزارش پیش نویس ها
اتوماسیون اداری -نامه های ارسالی,امکان پوشه بندی نامه های ارسالی
اتوماسیون اداری -نامه های ارسالی,امکان جستجوی نامه های ارسالی ثبت شده
اتوماسیون اداری -نامه های ارسالی, امکان طراحی و چاپ گزارش نامه های ارسالی
اتوماسیون اداری - امکان افزودن ضمیمه بصورت فایل دلخواه به هر پاسخ
اتوماسیون اداری -امکان افزودن ضمیمه از اسناد ثبت شده موجود به هر پاسخ
اتوماسیون اداری , امکان ارجاع نامه به کاربران دیگر
اتوماسیون اداری , کارتابل, امکان پوشه بندی نامه های وارده در کارتابل
اتوماسیون اداری , کارتابل, امکان جستجوی نامه های وارده در کارتابل
اتوماسیون اداری , کارتابل, امکان طراحی و چاپ گزارش برای نامه های وارده در کارنابل
گزارش ها , امکان جستجوی اسناد در همه پوشه ها و چاپ لیست آنها
نمودار اسناد ثبت شده طبق تاریخ و بصورت ماهیانه
امکان چاپ متن نامه های اتوماسیون اداری
تبدیل برنامه از حالت تمام صفحه به حالت نوار ابزار و دسترسی راحت به منو ها و امکانات برنامه

پلتفرم توسعه
.Net Framework
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: بیش از ۷ ساعت فیلم آموزشی
نحوه آموزش: Help / ویدئو آموزش
پشتیبانی رایگان اولیه: یک ماه
نحوه پشتیبانی: اینترنتی

مشتریان

برخی از مشتریان:

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

سایر گواهی ها و افتخارات:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

2 ماه پیش

آخرین اخبار

مژده: مژده!!! همین الان خرید کن تا 80 % تخفیف بگیر کد تخفیف:2520 فرصت رو از دست نده فرصت محدود

05 اسفند 1395

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

دبیرخانه و بایگانی سروش 6

تولید توسط سیناپردازش

معرفی نرم افزار:

نرم افزار دبیرخانه و بایگانی همراه با آرشیو اسناد

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو دارای کاتالوگ
دبیرخانه و بایگانی سروش 6
کاتالوگ
دارد
دبیرخانه و بایگانی سروش 6
دمو
دارد
دبیرخانه و بایگانی سروش 6
پشتیبانی رایگان
نامشخص
دبیرخانه و بایگانی سروش 6
آموزش رایگان
نامشخص
چرا دبیرخانه و بایگانی سروش 6 از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

اتوماسیون اداری همراه با کارتابل

قیمت: شروع از ۱,۸۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار دبیرخانه - مدیریت نامه

تولید توسط گروه هنر و برنامه نویسی مهرگان

معرفی نرم افزار:

دبیرخانه، نرم افزاری است جهت ثبت و ویرایش نامه‌های وارده و صادره با امکان اسکن پیوست‌های نامه و با جستجوی پیشرفته بر روی تمامی اطلاعات. از بخش‌های جانبی می‌توان به دفترچه تلفن...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو
نرم افزار دبیرخانه - مدیریت نامه
کاتالوگ
نامشخص
نرم افزار دبیرخانه - مدیریت نامه
دمو
دارد
نرم افزار دبیرخانه - مدیریت نامه
پشتیبانی رایگان
12 ماه
نرم افزار دبیرخانه - مدیریت نامه
آموزش رایگان
نامشخص
چرا نرم افزار دبیرخانه - مدیریت نامه از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

قیمت مناسب - کاربر پسند بودن - سادگی - پشتیبانی و ارتقاء رایگان یکساله

قیمت: ۳,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار دفتر اندیکاتور راهنمای دلفی

تولید توسط راهنمای دلفی

معرفی نرم افزار:

سیستم اندیکاتور، نرم افزاری جامع برای مدیریت دبیرخانه ادارات، شرکت ها و سازمانهای مختلف می باشد. کنار گذاشتن روشهای سنتی و استفاده از این نرم افزار موجب سرعت بخشیدن به امور دب...

پشتیبانی رایگان اولیه 3
آموزش رایگان اولیه ۱۰
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار دفتر اندیکاتور راهنمای دلفی
کاتالوگ
دارد
نرم افزار دفتر اندیکاتور راهنمای دلفی
دمو
دارد
نرم افزار دفتر اندیکاتور راهنمای دلفی
پشتیبانی رایگان
3
نرم افزار دفتر اندیکاتور راهنمای دلفی
آموزش رایگان
10
چرا نرم افزار دفتر اندیکاتور راهنمای دلفی از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

اولین نرم افزار دفتر اندیکاتور ایرانی می باشد

قیمت: ۳۹۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار دبیرخانه راهنمای دلفی

تولید توسط راهنمای دلفی

معرفی نرم افزار:

نرم افزار بایگانی نامه دبیرخانه، نرم افزاری جامع برای مدیریت دبیرخانه ادارات، شرکت ها و سازمانهای مختلف می باشد. کنار گذاشتن روشهای سنتی و استفاده از این نرم افزار موجب سرعت ب...

پشتیبانی رایگان اولیه 24 ماه
آموزش رایگان اولیه تا یادگیری کامل
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار دبیرخانه راهنمای دلفی
کاتالوگ
دارد
نرم افزار دبیرخانه راهنمای دلفی
دمو
دارد
نرم افزار دبیرخانه راهنمای دلفی
پشتیبانی رایگان
24 ماه
نرم افزار دبیرخانه راهنمای دلفی
آموزش رایگان
تا یادگیری کامل
چرا نرم افزار دبیرخانه راهنمای دلفی از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

سادگی-انعطاف-امکانات بیشتر-پشتیبانی 24 ساعته - اعلام شده از سوی 12000 کاربر

قیمت: ۳۹۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (گروه نرم افزاری کامیشا) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »