این نرمافزار امکان درج شکایات واحدها، مدیریتها، کارکنان و مشتریان را به صورت آنلاین فراهم میآورد. همچنین با امکان ورود نتیجه بررسی و تجزیه و تحلیل شکایات در این سامانه، می توان صحت و سقم شکایت و نتیجه نهایی آن را رهگیری نمود. امکان ارائه گزارشات مدیریتی و آماری از تعداد شکایات در حوزه های مختلف و تعداد پاسخ داده شده و ... از دیگر امکانات این نرمافزار میباشد.
ارباب رجوع، مشتریان حتی پرسنل سازمان می توانند شکایت و یا گزارش تخلف خود از هر یک از واحدهای سازمان را در سامانه ثبت و کد رهگیری دریافت کنند. مدیر اصلی سیستم امکان رویت گزارشهای تخلف که از کل شرکت واصل می شود را دارد . شکایات هم مستقیما در کارتابل مدیران واحدهای مربوطه قرار می گیرند. مدیران پس از بررسی شکایت واصله می توانند آنرا را به علل نقض مستندات یا نامربوط بودن رد کنند یا برای بررسی بیشتر به کاربران زیر دست خود ارجاع دهند . کاربران سطح پایین تر نیز باید ، پاسخ بررسی خود را در سیستم ثبت نمایند . در انتها نیز کاربر نهایی می تواند با پیگری از سیستم ، از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شود
قابلیتهای اصلی سیستم رسیدگی به شکایات و گزارش تخلفات
• امکان دریافت شكايات واحد ها ، مديريت ها و كاركنان و مشتریان به صورت آنلاین
• امکان ورود نتیجه بررسی و تجزيه و تحليل شكايات ازجهت صحت و سقم و پيگيري تا اخذ نتيجه نهايي
• پاسخگويي به ارباب رجوع در پیگیری های بعدی ارباب رجوع به صورت آنلاین
• ارایه گزارشات مدیریتی در سطح کل شرکت ، واحد های سازمانی و نوع داده ذخیره شده
• گزارشگیری آماری از تعداد شکایات به تفکیک واحدها، فعالیتها و موضوعهای سازمانی
• ارائه نمودارها و داشبوردهای مدیریتی در خصوص تعداد شکایات واصله، پاسخ داده شده، رد شده و درصد شکایات از واحدهای مختلف و ...
امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
این نرم افزار تحت وب بوده و دارای اتوماسیون گردش کار می باشد و به طور کامل فرایند رسیدگی به شکایات را در سازمانهای دولتی و خصوصی مکانیزه می کند.
بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (بهین گستر گیتی) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »