نرم افزار مدیریت همایشهای آس با هدف تسهیل و مکانیزه کردن کنگره ها، کنفرانس ها، سمینارها، سمپوزیوم ها، متینگ ها، کارگاه ها و کنوانسیون ها توسط مرکز تخصصی کامپیوتر آس تهیه شده است. مسئول همایش با کمک برنامه مدیریت همایش آس میتواند تعداد نامحدود همایش و تعداد نامحدود ایستگاه کاری ایجاد و ورود و خروج مراجعین را در هر ایستگاه کنترل کند. همچنین میتوان خدمات قابل ارائه به مهمانان را مشخص و کنترل کرد. امکان طراحی و چاپ کارت برای مراجعین، مهمان ها، خبرنگاران، غرفه داران، سخنرانان، گروه اجرایی و هیت رئیسه از دیگر ویژگی های برنامه مدیریت همایش آس میباشد.

قیمت: شروع از ۶۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید از نمایندگی
راه های مشاهده: نمایش حضـوری

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
آس (آسا سیستم)
دفتر مرکزی
خراسان رضوی - مشهد
از سال
۱۳۷۹
سایر محصولات
نرم افزار کنترل تماس تلفنی آس / نرم افزار حسابداری فروشگاهی آس / نرم افزار تاکسی اینترنتی آس

راه های ارتباطی با آس (آسا سیستم)

تلفن
۰۵۱۳۷۶۴۱۱۶۴
فکس
۰۵۱۳۷۶۴۱۶۶۱
ایمیل
hamidlz@yahoo.com
وب سایت
www.aacir.com
آدرس
مشهد-خیابان بزرگمهر جنوبی 9 شماره 137

توضیحات

تعاریف اولیه
ثبت همایش: در این قسمت موارد زیر قابل ثبت می باشد:
کد همایش,کدی که توسط کامپیوتر داده میشود
نام همایش به دو صورت فارسی و لاتین
نام دبیر همایش-مدیر اجرایی
تاریخ شروع و پایان همایش
انتخاب تصویر و یا لوگو همایش جهت چاپ بر روی کارت
عملیا ت همایش:
اصلاح همایش
حذف همایش
مشاهده تمامی همایشها
گزارشگیری با توجه به نیاز مدیر سیستم بر اساس : نام همایش, تاریخ همایش و ...
کارت
قابلیت تعریف انواع کارت از قبیل: مهمان, مهمان ویژه, خبرنگار, سخنران, گروه اجرایی, غرفه دار, هیئت رئیسه و ......
انتخاب لوگو و یا تصویر مخصوص به نوع کارت و چاپ آن بر روی کارت
طراحی جهت صدورکارت از قبیل اندازه کارت, نوع فونت و ...
انتخاب گزینه ها جهت چاپ بر روی کارت از قبیل: نامه همایش , نام و نام خانوادگی مهمان, عنوان مهمان و ...
ابلیت صدور کارت به دو صورت معمولی و PVC
خدمات
تعریف خدمات مربوط به همایش از قبیل: هدایا, پذیرایی, نهار و ......
تعاریف:

تنظیمات: در این قسمت تنظیمات اولیه برنامه شامل نام آدرس و شماره تلفن شرکت و همچنین نام، کلمه عبور و آدرس پایگاه داده تعریف می شود.

همایش ها:

ثبت همایش جدید در این قسمت میتوان همایش جدید ثبت کرد. در مراحل ثبت همایش جدید امکان تعریف نام همایش، مدیر اجرایی و دبیر همایش و شماره های تلفن و آدرس همایش وجود دارد. همچنین در این قسمت میتوان کارت پیش فرض همایش را طراحی کرد.

عملیات همایش ها:

در این قسمت میتوان از همایش های تعریف شده بر اساس پارامترهایی مانند وضعیت، کیفیت، کد، نام همایش و همچنین تاریخ شروع و اتمام همایش گزارش گرفت. و همچنین گزارشهای موجود را اصلاح و یا حذف کرد.

کارت ها:

در این قسمت میتوان برای مهمانها، خبرنگاران، گروه اجرایی، هیات رئیسه، سخنرانها، غرفه داران و یا سایر مهمانها و اعضا کارت طراحی کرد و یا کارتهای موجود را ویرایش کرد. لازم به ذکر است که هیچ محدودیتی در تعداد کارتهای طراحی شده وجود ندارد.

خدمات:

در این پنجره میتوان خدمات جدید تعریف کرد و یا خدمات موجود را ویرایش کرد.

ایستگاه ها:

در این پنجره میتوان ایستگاه ها را تعریف کرد و یا ایستگاه های موجود را ویرایش و حذف کرد. ورود و خروج مهمانها از ایستگاه ها خواهد بود و در برنامه میتوان هر مهمان یا عضو را محدود به تردد از ایستگاه خاص کرد.

کاربران:

در این قسمت میتوان به تعداد بی نهایت کاربر تعریف کرد و یا کاربران موجود را ویرایش و حذف کرد. همچنین دسترسی کاربران به قسمت های مختلف برنامه را میتوان محدود کرد.

ثبت نام جدید:

در این قسمت مهمانان را ثبت نام میکنیم. در مراحل ثبت نام شماره بارکد مخصوص مهمان تولید میشود و با چاپ این بارکد روی کارت ورود و خروج مهمان، رفت و آمد مهمان از ایستگاه ها و یا دریافت خدمات با استفاده از دستگاه بارکد خوان کنترل میشود. در این پنجره همچنین میتوان ورود و خروج کاربر را به ایستگاه های خاص محدود کرد و همچنین خدمات اختصاص یافته به کاربر شامل نوع و نام، تعداد و قیمت خدمات را تعیین کرد. از دیگر امکانات این قسمت تعیین کلمه عبور برای کاربر، هزینه ثبت نام مبلغ پرداختی و نوع پرداخت هزینه ثبت نام را میتوان نام برد.
کاربر ثبت کننده و زمان ثبت کاربر برای گزارش گیری در آینده دخیره میشود.

عملیات ثبت نام:

در این قسمت لیست تمام کاربران ثبت نام شده نمایش داده میشود. همچنین میتوان از کاربران ثبت شده بر اساس پارامترهایی مانند کد همایش، نام همایش، نوع کارت، شماره کارت، عنوان، نام و نام خانوادگی، تاریخ ثبت نام و ... گزارش گرفت. و همچنین گزارشهای موجود را اصلاح و یا حذف کرد.

ثبت خدمات:

در این پنجره خدمات ارایه شده به هر مهمان را ثبت میکنیم. در هنگام ثبت، تعداد خدمات مجاز قابل استفاده توسط مهمان (که در پنجره ثبت نام جدید یا عملیات ثبت نام برای مهمانان تعریف شده است.) با خدمات دریافت شده مقایسه میشود. نکته: امکان ثبت خدمات اضافه برای مهمانان وجود دارد.

عملیات خدمات:

در این پنجره میتوان از خدمات ارائه شده به مهمانان بر اساس کد و نام همایش، وضعیت، نام و کد خدمات، نام و کد کارت مهمان و تاریخ ارائه خدمات گزارش گرفت. همچنین میتوان خدمات ارائه شده را حدف کرد و یا از لیست خدمات خروجی اکسل گرفت.
ثبت ورود و خرج:
هنگام ورود و خروج مهمانان از هر ایستگاه ورود و خروج را در این پنجره ثبت میکنیم. در صورتی که مهمان اجازه ورود از این استگاه نداشته باشد برنامه پیام اخطار صادر میکند.

عملیات ورود و خروج:
در این قسمت لیست ورود و خروج مهمانان نمایش داده میشود. همچینی میتوان از ورود و خروج ها بر اساس وضعیت (ورود یا خروج)، نام ایستگاه، کد کارت و نام خانوادگی و تاریخ ورود و یا خروج گزارش گرفت. امکان ثبت ورود و یا خروج جدید، حذف یا ویرایش یک رکورد و محاسبه تعداد ساعات حضور یک مهمان در سمینار از دیگر قابلیت های این قسمت است.
مرکز کنترل مدیریت:
در مرکز کنترل مدیریت وضعیت کلی همایش در حال حاظر نمایش داده میشود. تعداد حاضرین در ایستگاه ها، تعداد تردد در ایستگاه ها، مهمانان ثبت نام شده حذف شده، مهمانان خارجی و یا ایرانی، مشاهده کل خدمات و تعداد هر یک از خدمات ارائه شده و همچنین خدمات اضافه ارئه شده بصورت همزمان در این قسمت قابل مشاهده است.
پنجره فهرست مهمانان حاظر:
در این پنجره میتوان فهرست مهمانان حاظر در سمینار بر اساس همه ایستگاه ها یا یک ایستگاه خاص را مشاهده کرد.

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز
دسته بندی
امور آموزشی و پژوهشی / مدیریت همایش و کنفرانس
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

تسهیل و مکانیزه کردن کنگره ها، کنفرانس ها، سمینارها، سمپوزیوم ها، متینگ ها، کارگاه ها و کنوانسیون ها

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
Visual Basic
پایگاه داده
ندارد
امکان اجرای تحت شبکه
کمتر از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
ویندوز 98 به بالا
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
هر نوع سیستمی که تحت عامل ویندوز باشد

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: ۱ ساعت برای دونفر
نحوه آموزش: Help / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 12 ماه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل شرکت

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

4 سال و 9 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

همایش نگار

تولید توسط فرازنت

معرفی نرم افزار:

طراحی وب سایت همایش / کنفرانس - ثبت نام از شرکت کنندگان در همایش - دریافت و ثبت مقالات شرکت کنندگان در سایت - داوری آنلاین مقالات دریافتی - امکان ارجاع مقاله به چند داور (داور...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه ۱۰ ساعت
دارای دمو دارای کاتالوگ
همایش نگار
کاتالوگ
دارد
همایش نگار
دمو
دارد
همایش نگار
پشتیبانی رایگان
12 ماه
همایش نگار
آموزش رایگان
10 ساعت
چرا همایش نگار از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

متاسفانه توضیحاتی برای این بخش ثبت نشده است!

قیمت: شروع از ۱۲,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (آس (آسا سیستم)) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »