ارائه و مدیریت خدمات پس‌ازفروش که از زمان تحویل کالا یا خدمات به مشتری آغاز می‌شود، با افزایش تدریجی تعداد مشتریان می‌تواند زمان و هزینۀ سازمان را به‌میزان چشمگیری متوجه خود سازد. کارویژۀ خدمات پس‌ازفروش عبارت است از: نگهداری اطلاعات هر مشتری، به‌تفکیک نوع خدمت یا کالای خریداری‌شده و نیز زمان و نوع قرارداد و...، اختصاص شناسه‌هایی همچون شمارۀ اشتراک، شمارۀ فاکتور، شمارۀ قرارداد، کارت گارانتی و...، مدیریت خدمات براساس شناسه‌‌های یادشده و... سیستم خدمات پس‌ازفروش (CSS) «پگاه‌سیستم» نیز یکی دیگر از سیستم‌‌های یکپارچه است که با راهکار‌های انبار، CRM، فروش، خزانه‌داری و حسابداری در ارتباط است و به‌همین دلیل می‌تواند اطلاعات لازم را برای ارائۀ خدمات به مشتریان، از این سیستم‌ها دریافت و اطلاعات تولیدی خود را به آن‌ها منتقل سازد.

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین) / خرید از نمایندگی
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)
نرم افزار خدمات پس از فروش پگاه سیستم
دمو
این نرم افزار دارای دمو نمی باشد.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
مشاورین پگاه سیستم پیشرو
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۲
سایر محصولات
نرم افزار حقوق و دستمزد پگاه سیستم / نرم افزار نگه داری و تعمیرات / نرم افزار فروشگاه زنجیره ای راهکار پگاه سیستم

راه های ارتباطی با مشاورین پگاه سیستم پیشرو

تلفن
۰۲۱-۸۸۸۰۸۸۲۱
فکس
۰۲۱-۸۸۸۰۸۸۲۱
ایمیل
ceo@pegahsystem.com
وب سایت
https://pegahsystem.com/
آدرس
خیابان سهروردی-خیابان شهید قندی-پلاک104

توضیحات

برخی از امکانات css :

- صدور فرم پذیرش (RMA)، بررسی وضعیت ظاهری کالا، صدور فرم دستور کار، صدور فرم گزارش کار و...
- خدمات پس‌ازفروش در داخل سازمان یا محل مشتری
- خدمات بر مبنای شمارۀ اشتراک، شمارۀ فاکتور، شمارۀ قرارداد، کارت گارانتی و کارت سرویس دور‌ه‌ای
-صدور صورت‌حساب کالا و خدمات ارائه‌شده
- صدور درخواست کالا از انبار
- ثبت کارت گارانتی و استفاده از شمارۀ سریال برای کنترل قطعات و خدمات ارائه‌شده روی دستگاه مدنظر
- کنترل و نگهداری اطلاعات قرارداد‌های خدمات پس‌ازفروش
- صدور کارت سرویس دور‌ه‌ای و کنترل آن با استفاده از سریال قطعات
-ارتباط کامل با سیستم انبار و خزانه‌داری و حسابداری
- کنترل هزینۀ قطعات مصرفی و تعمیری برای ارائۀ خدمات براساس قرارداد
-کنترل و ردیابی پس از صدور فاکتور برای مشتری یا انعقاد قرارداد خدمات پس‌ازفروش
- دسترسی به تمامی سوابق خدمات ارائه‌شده به‌تفکیک جزئیات
- ثبت و پردازش عملیات تعمیرات از قبیل رسید دریافت کالا، اِشکالات فنی، ریز عملیات انجام‌شده در بازۀ زمانی گارانتی، هزینۀ قطعات مصرفی، -تحویل کالا به مشتری و صدور صورت‌‌حساب خدمات
- کنترل وضعیت گارانتی کالا و زیرمجموعۀ کالا، در تمامی مراحل ارائۀ خدمات
- انجام‌دادن خدمات در خارج و داخل شرکت و ثبت و نظارت بر مراحل آن
- جمع‌آوری اطلاعات نمایندگی‌ها در دفتر مرکزی و پردازش آن‌ها
-صدور فاکتور خدمات بر مبنای اسناد تحویل فروش سیستم انبار
- صدور اسناد مالی

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب
دسته بندی
تعمیر، پشتیبانی و نگهداری / نرم افزار های پشتیبانی
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

یکپارچگی کامل با نرم افزارهای: حسابداری، انبار، فروش ، CRM ، خزانه داری

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
Delphi
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
کمتر از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: محدودیت زمان ندارد
نحوه آموزش: اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 6 ماه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

1 سال و 10 ماه پیش

آخرین اخبار

در ایام برگزاری الکامپ که از 30 تیر تا 2 مرداد ماه ادامه داشت تخفیف های ویزه تابستانه پگاه سیستم آغاز شد. این تخفیف ها که به همه محصولات پگاه سیستم از نرم افزار حسابداری ، نرم افزار CRM، نرم افزار برنامه ریزی تولید ، بهای تمام شده، PM تا محصولات تحت وب تعلق دارد به این شرح است: خرید تا 15 مرداد 96 ، 35 درصد خرید تا پایان مرداد 96 ، 20 درصد خرید تا پایان شهریور 96، 10 درصد برای دریافت مشاوره و راهنمایی، فرم درخواست موجود در صفحات سایت را تکمیل نموده و یا با شماره تلفنهای: 88808821 – 41367000 با ما در تماس باشید.

08 شهریور 1396

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار خدمات پس از فروش و نمایندگی های منطق

تولید توسط شبیه سازان منطق

معرفی نرم افزار:

مناسب برای خدمات پس از فروش،نمایندگی ها و تعمیرگاههای مجاز قابلیت استفاده از امکانات حسابداری، خزانه داری، انبارداری مورد نیاز این مراکز مشاهده و امکان گزارش گیری از ریز اطل...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار خدمات پس از فروش و نمایندگی های منطق
کاتالوگ
دارد
نرم افزار خدمات پس از فروش و نمایندگی های منطق
دمو
دارد
نرم افزار خدمات پس از فروش و نمایندگی های منطق
پشتیبانی رایگان
نامشخص
نرم افزار خدمات پس از فروش و نمایندگی های منطق
آموزش رایگان
نامشخص
چرا نرم افزار خدمات پس از فروش و نمایندگی های منطق از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

پشتیبانی رایگان - محیط کاربر پسند - استفاده از قوی ترین زبان برنامه نویسی-بدون نصب نرم افزار بعد از تعویض ویندوز. سرعت بالا در انجام عملیات

قیمت: شروع از ۶,۴۸۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار حسابداری تعمیرگاهی و خدمات پس از فروش نوین

تولید توسط نرم افزار حسابداری نوین

معرفی نرم افزار:

پشتیبانی مطمئن کاربری وامکان اموزش اسان امکان استفاده تحت وب ،ویندوزوشبکه ارائه خدمات در سراسر کشور نرم افزار حسابداری نوین تلفن تماس: 05138402151-05138416778 مناسبت...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه رایگان
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار حسابداری تعمیرگاهی و خدمات پس از فروش نوین
کاتالوگ
دارد
نرم افزار حسابداری تعمیرگاهی و خدمات پس از فروش نوین
دمو
دارد
نرم افزار حسابداری تعمیرگاهی و خدمات پس از فروش نوین
پشتیبانی رایگان
12 ماه
نرم افزار حسابداری تعمیرگاهی و خدمات پس از فروش نوین
آموزش رایگان
رایگان
چرا نرم افزار حسابداری تعمیرگاهی و خدمات پس از فروش نوین از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

کاربری آسان بدون نیاز به آشنایی با مفاهیم حسابداری و درعین حال حرفه ای -پشتیبانی قدرتمند با ارائه خدمات متنوع و برتر ...-آموزش و پشتیبانی رایگان-امکان افزایش قابلیت های جدید ب...

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

خدمات پس از فروش نیلرام

تولید توسط داده پردازی نیلرام مانا

معرفی نرم افزار:

سیستم خدمات پس از فروش داده پردازی نیلرام امکانات مناسبی برای ثبت، ردیابی و کنترل و در نهایت گزارشگیری از میزان خدمات پس از فروش محصولات و تحلیل و عارضه یابی ناشی از برگشت را...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای کاتالوگ
خدمات پس از فروش  نیلرام
کاتالوگ
دارد
خدمات پس از فروش  نیلرام
دمو
نامشخص
خدمات پس از فروش  نیلرام
پشتیبانی رایگان
نامشخص
خدمات پس از فروش  نیلرام
آموزش رایگان
نامشخص
چرا خدمات پس از فروش نیلرام از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

نگاه علمی و سیستمی نیلرام به نرم افزار ها - پیاده سازی بر اساس اصول صحیح مهندسی سیستم ها - به صورت کامل فرایند محورمی باشد - کفایت لازم جهت بهره برداری در سیستم BI

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

سامانه مدیریت درخواست وینا

تولید توسط فناوری اطلاعات فراگستر

معرفی نرم افزار:

یک سامانه "مدیریت درخواست" همه درخواست های پشتیبانی ورودی را از چندین کانال (پرسنل های داخلی، مدیریت، مشتری و...) دریافت می کند. از سیستم مدیریت درخواست، جهت اولویت بندی و پیگ...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای کاتالوگ
سامانه مدیریت درخواست  وینا
کاتالوگ
دارد
سامانه مدیریت درخواست  وینا
دمو
نامشخص
سامانه مدیریت درخواست  وینا
پشتیبانی رایگان
نامشخص
سامانه مدیریت درخواست  وینا
آموزش رایگان
نامشخص
چرا سامانه مدیریت درخواست وینا از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

کاربری آسان، محصول با کیفیت و قابل اطمینان، کاملا ایرانی، کاملا شبیه به محیط email

قیمت: شروع از ۱,۸۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (مشاورین پگاه سیستم پیشرو) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »