سیستم مدیریت دانش همسو، مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای مورد نیاز جهت گردآوری دانش افراد سازمان، ساختاربندی دانش و در نهایت در دسترس قرار دادن دانش در اختیار اعضای سازمان است. هر سازمانی برای پیشبرد اقدامات خود به دانش نیاز دارد و از طرفی در طول فعالیت شرکت دانش و تجربیات جدید همواره در حال به وجود آمدن هستند. در دنیای امروز شرکتهایی بهتر از رقبا هستند که بتوانند بهتر از دیگران دانش خود را گردآوری کرده و از دانش خود بهره بیشتری ببرند.

قیمت: شروع از ۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)
سیستم  مدیریت دانش همسو
کاتالوگ
برای دریافت کاتالوگ اینجا را کلیک کنید
سیستم  مدیریت دانش همسو
دمو
برای دریافت دموی این نرم افزار اینجا را کلیک کنید

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
فناوران سپهر ماهان
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۹۳
سایر محصولات
سیستم مدیریت جلسات همسو / شبکه اجتماعی سازمانی همسو / نرم افزار نظام پیشنهادات همسو

راه های ارتباطی با فناوران سپهر ماهان

تلفن
۸۸۵۰۴۶۰۱
فکس
۸۸۱۷۵۳۹۰
ایمیل
admin@mahansocial.ir
وب سایت
https://www.sepehrmahan.com
آدرس
تهران، خیابان بهشتی، خیابان میرعماد، کوچه 14، پلاک 6

توضیحات

نرم افزار مدیریت دانش همسو، تولید شده توسط شرکت دانش بنیان سپهرماهان، سیستمی جدید و مبتکرانه مبتنی بر شبکه اجتماعی سازمانی است. مدیریت دانش سازمانی فقط در لایه های مدیریتی نیست بلکه بسیاری از تجربیات و رویدادهای آموزنده در لایه های عملیاتی و کارشناسی در شرکتها به وجود می آیند.
این سیستم سعی دارد تمامی مراحل مدیریت دانش از جمله اکتساب و گردآوری دانش، ساختاربندی دانش، اشتراک و تسهیم دانش را در بر بگیرد.
امکانات سیستم:
• استفاده از (سیستم مدیریت محتوا)CMSها از جمله بلاگ، گروه و کامیونیتی، تالار گفتوگو و ... جهت دریافت تجربیات، گفت‌وگوها و درس‌ آموخته‌های اعضای سازمان
• استفاده از سیستم مدیریت اسناد جهت یکپارچگی اسناد سازمان
•استفاده از سیستم‌های مدیریت جلسات و مدیریت پروژه
• استفاده از Elasticsearch جهت دسترسی سریع به همه اطلاعات و داده‌هاس سیستم
سیستم‌های فوق همگی مبتنی بر شبکه اجتماعی سازمانی هستند و یکپارچه هستند.

مشخصات

پلتفرم اجرا
اندروید iOS تحت وب سرویس ابری
دسته بندی
امور آموزشی و پژوهشی / سیستم های مدیریت دانش
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

چارت سازمانی

مدیریت بهره وری

سازمان دهی خودکار

انطباق با سازمان ها

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

مبتکرانه - رویکرد جدید - کاملا تحت وب - داشتن نسخه اندروید - بهینه سازی شده برای سرور - کاملا فارسی

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
Php
پایگاه داده
MySql
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
دارد
نحوه نصب
از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
سرور با سیستم عامل لینوکس

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: ۱۸ ساعت
نحوه آموزش: Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 6 ماه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

مشتریان

برخی از مشتریان:

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک: