امروزه وظیفه اصلی فناوری اطلاعات بالا بردن سرعت، دقت و سهولت در اجرای روالهای کاری می باشد. در این راستا این شرکت اقدام به طراحی نرم افزار مدیریت مشتری و فروش محصولات پتروشیمی نموده است . (CRM) در این سیستم کلیه عملیات ثبت سفارش مشتری، مباحث مالی مرتبط، اطلاع رسانی به مشتری، ارتباط با انبار، حراست و تحویل کالا توسط روالهای کارتابلی داخل سیستم انجام می پذیرد. در نهایت امکان گزارش گیری از سرعت عملیات واحدهای مختلف، میزان فروش، گزارشات مالی و غیره در سیستم مکانیزه فراهم می شود. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) جهت بالا بردن سرعت، دقت و سهولت پاسخگویی به مشتریان سازمان و در راستای طرح تکریم ارباب رجوع طراحی می گردد و از بسترها و خدمات نوین فناوری ارتباطات و اطلاعات جهت ارتباط سهل و آسان با مشتری استفاده میکند.

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری
راه های مشاهده: نامشخـص

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)
CRM شرکتهای وابسته به نفت (پتروشیمی، پالایشگاه،...)
دمو
این نرم افزار دارای دمو نمی باشد.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« در انتظار تایید »
تولید کننده
فناوران ارتباطات مبین رسا
دفتر مرکزی
آذربایجان شرقی - تبریز
از سال
۱۳۹۲
سایر محصولات
سیستم آرشیو الکترونیکی اسناد فنی، اداری، مالی، تدارکاتی

راه های ارتباطی با فناوران ارتباطات مبین رسا

تلفن
۰۴۱۳۵۴۰۴۲۲۴
فکس
۰۴۱۳۵۴۰۴۲۲۴
ایمیل
arashj61@yahoo.com
وب سایت
www.famer.ir
آدرس

توضیحات

1- مشخصات فنی سیستم

· زبان برنامه نویسی : C# .net

· پایگاه داده : Oracle 11g

· متدلوژی : RUP

· تکنولوژی ASP.NET

2- عملیات و اهداف واحد فروش

· کاهش حضور فیزیکی یا تلفنی مشتری با سازمان

· امکان ثبت سفارش کالا بصورت اینترنتی

· امکان دریافت سفارش توسط کاربران سازمان در کارتابل کاری خود و تعیین مبالغ ریالی جهت صدور پیش فاکتور مورد نیاز مشتری

· امکان چاپ پیش فاکتور و پرداخت آن بصورت اینترنتی توسط مشتری

· امکان چاپ، الصاق، اسکن و ارسال فیش های پرداختی توسط مشتری

· حذف عملیات کاغذی یا ارسال فکس

· اطلاع رسانی و پیگیری مکانیزه سفارش توسط مشتری از طریق بستر پیام کوتاه و اینترنت

· امکان ذخیره و نگهداری الکترونیکی سفارشات مشتریان و عملکرد سازمان بصورت نامحدود

· امکان گزارش گیری و نظارت بر عملکرد واحدها (مشتری، انبار، مالی، ...)

· بررسی و نظارت بر شکایات مشتری

· تعیین نرخ ارزهای معتبر جهت فروش صادراتی

· محاسبه مبلغ محصولات بر اساس ارزهای معتبر

· امضای الکترونیکی پیش فاکتور توسط کارشناسان و مدیر فروش به همراه کد رهگیری

· تعاریف پایه شامل محصولات، نوع محصول، نوع بسته بندی، قیمت پایه، ارزش افزوده، قیمت انواع ارز، تولید روزانه، مشتریان، مشتریان حساس، تعاریف سربرگ صادراتی و داخلی، تعاریف امضای کارکنان، گمرک، محل تحویل، ....

· قابلیت چاپ پیش فاکتور بر سر برگ های مختلف جهت صادرات

· رد درخواست مشتری

· ابطال درخواست مشتری

· پیگیری عملکرد کارشناسان فروش توسط مدیر فروش

· پیگیری وضعیت درخواست مشتری

3- عملیات و اهداف واحد مالی

· صدور شماره حواله توسط سیستم بر اساس فروش داخلی، صادراتی، بورس کالا و انرژی، مجانی

· امکان مشاهده اسکن فیش پرداختی مشترک

· امکان استخراج اطلاعات در فرمت اکسل و ثبت در سیستم مالی و یا بصورت وب سرویس

· تایید پرداختی مشتری در واحدهای حسابداری فروش، خزانه داری، مدیر مالی

· گزارشات مالی از میزان فروش بصورت ریالی یا ارزی

· ....

4- انبار جامدات و مخازن

· اطلاع از حواله های صادر شده

· تعیین باربری هر کدام از حواله ها

· تهیه لیست اعلام بار و فاکس متن مربوطه بصورت الکترونیکی به باربری ها

· ثبت بارنامه، نام راننده، شماره پلاک، نوع ماشین

· عکسبرداری از راننده و ثبت اثر انگشت در سیستم

· تعیین محل تحویل بار (دهنه، شماره مخزن)

· ثبت lot# (شماره تولید) بصورت روزانه در سیستم

· برقراری ارتباط بین شماره حواله و lot# جهت پیگیری شکایان مشتری

· تعاریف پایه شامل نام باربری، شیفت راهبری، درجه کیفی محصول، مخازن، انواع وسیله حمل و نقل، ....

· ثبت اطلاعات تولید روزانه از هر کدام از محصولات از واحد بهره برداری

· ثبت محل نگهداری محصولات تولید شده

· گزارشات وضعیت موجودی کالاها در انبار

· تعیین محصولات قابل صادرات

· امکان ثبت باربری دریایی و ریلی

· ثبت شماره پلمپ محصولات صادراتی

· ....

5- تضمین کیفیت

· تعیین کیفیت محصولات پس از بررسی در آزمایشگاه

· امکان ارسال محصول جهت reprocess به واحد بهره برداری

· ثبت مشترکین حساس و نوع حساسیت آنها به کیفیت محصولات و بر اساس پارامترهای تضمین کیفیت

· امکان تعیین lot# قبل از اعلام بار توسط واحد انبار برای مشترکین حساس

· صدور گواهینامه های بهداشتی

· صدور certificate برای محصولات صادراتی بر اساس پارامترهای تضمین کیفیت

· ثبت شکایات مشتریان و پیگیری وضعیت آن

· امکان عودت محصول توسط مشتری در صورت عدم انطباق با درجه کیفی محصول

· ثبت نتایج ارسالی از واحد آزمایشگاه

· ....

6- لجستیگ، ترخیص، حراست

· مشاهده لیست اعلام بار

· مشاهده تناژ باسکول، نام راننده، شماره پلاک، تصویر راننده

· ثبت گمرک خروجی، شماره کوتاژ، شماره برگه گمرکی، تاریخ عودت برگه گمرکی

· ثبت ارزش ارزی گمرکی محصول صادراتی

· مشاهده شماره حواله، تاریخ ورود وسیله نقلیه به گمرک، نوع محصول، شماره پلمپ گمرکی

· تعیین مرز خروجی، محل تحویل کالا

· مشاهده نوع قرارداد حمل و نقل

· مشاهده بارنامه

· ....

7- برجستگیهای نرم افزار

· گزارش ساز پویا

· فرم های داینامیک

· گردش کاری گرافیکی و پویا

· استفاده از دستگاه (One-time password) OTP به عنوان رمز دوم عبور جهت افزایش امنیت کاربران

· ماهیت تحت وب برنامه که مدیر فروش یا انباردار می تواند توسط تبلت یا موبایل عملیات مورد نیاز خود را انجام دهد

· اکانتینگ پیشرفته

مشخصات

پلتفرم اجرا
تحت وب
دسته بندی
امور اداری / مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

این سیستم مختص شرکتهای بزرگ می باشد

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
.Net Framework
پایگاه داده
Oracle
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: ۵۶ نفر ساعت
نحوه آموزش: Help / ویدئو آموزش / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 4 lماه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

2 سال و 11 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار CRM سامانه های مدیریت

تولید توسط سامانه های مدیریت

معرفی نرم افزار:

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری Microsoft Dynamics CRM که بر پایه Asp.Net تولید شده است به وسیله قابلیت ­های منحصر به فرد خود این امکان را برای سازمان­ ها فراهم می ­کند تا تم...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای کاتالوگ
نرم افزار CRM سامانه های مدیریت
کاتالوگ
دارد
نرم افزار CRM سامانه های مدیریت
دمو
نامشخص
نرم افزار CRM سامانه های مدیریت
پشتیبانی رایگان
نامشخص
نرم افزار CRM سامانه های مدیریت
آموزش رایگان
نامشخص
چرا نرم افزار CRM سامانه های مدیریت از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

یکپارچگی سیستم ها و راه های ارتباطی- قابلیت استفاده در موبایل و تبلت- سفارشی سازی، توسعه و انعطاف پذیری- امکان دسترسی آفلاین به اطلاعات

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

سیستم مدیریت اپلیکیشن موبایل مشتریان

تولید توسط سامانه های مدیریت

معرفی نرم افزار:

ساختارکلی اپ موبایل از طریق CRM متمرکز در مجموعه مدیریت خواهد شد به گونه‌ای که کلیه منوها، کاربران اپ، دسترسی‌ها، صفحات و محتواهای ارائه شده از طریق محیط CRM قابل ویرایش خواهد...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
سیستم مدیریت اپلیکیشن موبایل مشتریان
کاتالوگ
نامشخص
سیستم مدیریت اپلیکیشن موبایل مشتریان
دمو
نامشخص
سیستم مدیریت اپلیکیشن موبایل مشتریان
پشتیبانی رایگان
نامشخص
سیستم مدیریت اپلیکیشن موبایل مشتریان
آموزش رایگان
نامشخص
چرا سیستم مدیریت اپلیکیشن موبایل مشتریان از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

مدیریت حساب کاربری مشتریان- مدیریت پیام‌های App (نوتیفیکیشن‌ها Notifications) - تعامل دو جانبه با مشتری -امکان نمایش تبلیغات مرتبط در صفحه پیگیری درخواست -گزارش رفتار کاربر...

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان

تولید توسط توسعه ارتباطات رایانه ای آبانگان

معرفی نرم افزار:

پیش‌بینی و کسب آگاهی از نیازهای مشتریان و تلاش برای مرتفع نمودن آن‌ها و همچنین بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده از مهمترین وظایف مدیران هر شرکت می‌باشد. گروه راهکارها...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای کاتالوگ
راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان
کاتالوگ
دارد
راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان
دمو
نامشخص
راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان
پشتیبانی رایگان
نامشخص
راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان
آموزش رایگان
نامشخص
چرا راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

قابلیت اختصاصی سازی بر اساس نیاز مشتری - بهره گیری از بستر ماکروسافت شیرپوینت -قابلیت ارتباط با سایر نرم افزارهای سازمان الکترونیک (بر بستر شیرپوینت)

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

نرم افزار جامع مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM) اسپا

تولید توسط شرکت جهانمیر

معرفی نرم افزار:

نرم افزار جامع مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM) شرکت های اینترنتی

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار جامع مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)  اسپا
کاتالوگ
دارد
نرم افزار جامع مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)  اسپا
دمو
دارد
نرم افزار جامع مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)  اسپا
پشتیبانی رایگان
نامشخص
نرم افزار جامع مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)  اسپا
آموزش رایگان
نامشخص
چرا نرم افزار جامع مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM) اسپا از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

متاسفانه توضیحاتی برای این بخش ثبت نشده است!

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (فناوران ارتباطات مبین رسا) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »