شبکه اجتماعی سازمانی یک شبکه هم افزایی کارکنان است که به افراد سازمان اجازه می دهد با یکدیگر بهتر تعامل داشته باشند. ارتباط بین افراد را از حالت یک طرفه به حالت تعاملی تبدیل می کند و بهره وری را به شکل قابل توجهی افزایش می دهد. در شبکه اجتماعی سازمانی همکاری همزمان () به شکل روشنی بهبود می یابد. همکاری همزمان باعث می شود مشارکت، خلاقیت، بهره وری و اشتراک دانش بهتر انجام شود. همینطور جلوگیری از خطا های اولیه و خطاهای تکراری، و خطاهای ناشی از کمبود دانش و تجربه به شدت کاهش می یابد.

قیمت: شروع از ۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین)
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)
شبکه اجتماعی سازمانی همسو
کاتالوگ
برای دریافت کاتالوگ اینجا را کلیک کنید

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
فناوران سپهر ماهان
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۹۳
سایر محصولات
سیستم ارزیابی عملکرد کارکنان (OKRs) / سیستم مدیریت پروژه همسو / سیستم مدیریت دانش همسو

راه های ارتباطی با فناوران سپهر ماهان

تلفن
۸۸۵۰۴۶۰۱
فکس
۸۸۱۷۵۳۹۰
ایمیل
admin@mahansocial.ir
وب سایت
https://www.sepehrmahan.com
آدرس
تهران، خیابان بهشتی، خیابان میرعماد، کوچه 14، پلاک 6

توضیحات

شبکه اجتماعی سازمانی قبل از شبکه های اجتماعی عمومی مانند اورکات، یاهو 360، مای اسپیس، فیسبوک، گوگل پلاس و سایر شبکه های اجتماعی دیگر به وجود آمد. شبکه اجتماعی سازمانی بستری در سازمان فراهم می آورد تا روابط افراد بهبود یابد. سرعت انتقال اطلاعات و دانش افزایش یابد. تجربیات کارکنان به رشته تحریر در می آید و یادگیری سازمانی به دست می آید.
شبکه اجتماعی سازمانی در ایران می تواند به عنوان رویکرد جدیدی به عنوان منشا تحول سازمان ها باشد.
با این توضیحات امکانات شبکه اجتماعی سازمانی همسو به شرح زیر است:
1- تقویم شمسی و انتخاب تاریخ (Date Picker) کاملا شمسی
2- امکان آپلود تصویر، فایل صوتی و انواع فایل‌های مورد استفاده مانند فایل‌های آفیس و ..
3- امکان آپلود ویدیو و پخش آنلاین ویدیو (نیاز به منابع سخت افزار بیشتر) یا ثبت ویدیو با استفاده از لینک وب سایت‌های معتبر اشتراک ویدیو مانند آپارات
4- امکان ثبت سریع تجربیات کوچک
5- امکان ثبت گزارش مانند مقاله، درس آموخته شده، صورت جلسه و...
6- امکان طبقه بندی از پیش تعریف شده و طبقه بندی تعریف شده توسط کاربر و استفاده همزمان هر دو هنگام ثبت گزارشات
7- امکان استفاده از هشتگ برای خوانایی بیشتر و جستجوی بهتر
8- امکان استفاده از اشاره () برای مخاطب قراردادن یک یا چند نفر برای مشارکت بهتر
9- امکان ثبت رویداد با تاریخ شمسی، ساعت، طبقه بندی از پیش تعریف شده، شرح و ارسال دعوتنامه برای دیگران
10- امکان تشکیل کامیونیتی برای اجتماع افراد خاص و اشتراک مطالب در حوزه افراد عضو شده
11- امکان تعریف پروژه و عضویت افراد مرتبط برای ثبت رویدادها و تجربیات
12- امکان تعریف فرد یا افرادی به عنوان ناظر محتوا برای بررسی مطالب ثبت شده
13- امکان چت آنلاین بین کاربران
14- سیستم پیام رسان دو نفره یا گروهی
15- امکان تعریف لیست کاربران به صورت اختصاصی توسط هر کاربر برای تسریع در ارسال پیام و اشتراک محتوا
16- ماژول فروم (تالار گفتگو) برای مشارکت بیشتر افراد خارج از سازمان (در صورت نیاز)
17- قابلیت توسعه مستقل و استفاده از API
18- سیستم Notification سراسری
19- سیستم امتیاز دهی به کاربران بر اساس فعالیت
20- امکان تعریف مدال یا گروه‌های کاربری ویژه برای تشویق و پاداش
21- امکان استفاده از نظر سنجی (یک سوال و چند جواب)
22- امکان ثبت رای مثبت و منفی توسط کاربران به مستندات دیگران
23- امکان تغییر سراسری طراحی (خدمات جداگانه) و رنگ‌بندی بر اساس نظر کارفرما
و ده ها قابلیت دیگر

مشخصات

پلتفرم اجرا
اندروید iOS تحت وب
دسته بندی
امور اداری / نشر الکترونیک
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

تحت وب-نسخه اندروید-کاملا مدرن و روزآمد-همگام با تکنولوژی جهان-مطابق استانداردهای جهانی-همرده بهترین سیستمهای خارجی

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
Php
پایگاه داده
MySql
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
دارد
نحوه نصب
از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: ۱۸ ساعت
نحوه آموزش: Help / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 6 ماهه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل شرکت

مشتریان

برخی از مشتریان:

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک: