این نرم افزار دارای 16 سال سابقه در کل کشور و چند کشور خارجی بوده و حاصل 22 سال تجربه شرکت برنامه نویسی و شبکه آرمینا می‌باشد که جهت مدیریت رستوران و کافی‌شاپ و کلیه مراکز عرضه غذا می‌باشد. پشتیبانی بسیار قدرتمند، انبارداری و کنترل موجودی، قابلیت کار با مانیتور لمسی، سیستم ترغیب خرید مشتری، سیستم پیامک، پشتیبانی از سرویس Caller Id ، مدیریت پیک ها، موتور گزارش ساز برای ساخت گزارش های دلخواه، سرعت بالا ، مدیریت فروش پیشرفته و مدیریت امور مالی و حسابداری و چند زبانه بودن از قابلیت های عمده این نرم افزار هستند.

قیمت: شروع از ۶,۳۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین) / خرید از فروشگاه های سطح کشور / خرید از نمایندگی
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

از دیدگاه 12 نفر
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(5 از ۵)
بهترین و راحت ترین نرم افزار رستوران و کافی شاپ ـ آرمینافود
کاتالوگ
برای دریافت کاتالوگ اینجا را کلیک کنید
بهترین و راحت ترین نرم افزار رستوران و کافی شاپ ـ آرمینافود
دمو
این نرم افزار دارای دموی آنلاین می باشد، برای دسترسی به دمو اینجا را کلیک کنید.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
تیم برنامه نویسی آرمینا
دفتر مرکزی
سمنان - شاهرود
از سال
۱۳۷۵
سایر محصولات
نرم افزار ماشین حساب طلافروشی / بهترین نرم افزار دفترچه تلفن ایران ـ آرمینافون / نرم افزار شماره زن و فرم ساز آرمینا

راه های ارتباطی با تیم برنامه نویسی آرمینا

تلفن
۰۲۳-۳۲۲۳۷۰۰۴
فکس
۰۲۳-۳۲۲۳۷۰۰۴
ایمیل
info@arminaco.com
وب سایت
http://www.ArminaCo.com
آدرس
شاهرود ـ خیابان معلم ـ انتهای خیابان قدوسی ـ ساختمان پارس ـ واحد 7

توضیحات

کلیه امکانات ذکر شده کاملا واقعی بوده و در نرم افزار موجود است و توضیحات زیر توسط تیم برنامه نویسی آرمینا نوشته شده است.

1 - پشتیبانی نرم افزار بسیار قدرتمند می باشد و این مورد بسیار مهمی است.
2 - بسیار راحت جهت استفاده حتی برای کسانیکه با کامپیوتر آشنایی چندانی ندارند.
3 - سیستم انبار و کنترل موجودی، فرمول تولید غذا با استفاده از مواد اولیه
4 - قابلیت کار با با مانیتور لمسی (تاچ اسکرین) و دارای امکانات خاص برای این کار
5 - پشتیبانی از CallerId کالر آی دی بی نهایت خط تلفن و امکان استفاده از چندین دستگاه کالر آیدی حتی با مدلهای مختلف به صورت همزمان
6 - امکان کنترل و مدیریت پیک ها
7 - امکان طراحی گزارشات پویا توسط طراح گزارش قدرتمند و جدید نرم افزار به وسیله خود کاربر
8 - کار با این نرم افزار بسیار راحت و سریع انجام می‌شود طوری که باید به فکر چاپگر پر سرعت باشید !
9 - امکان چاپ هر تعداد فاکتور دلخواه به صورت همزمان برای مشتری و آشپزخانه و چاپ با چندین چاپگر مختلف و نیز چاپگرهای شبکه با تنظیم جداگانه اندازه کاغذ و سایر خصوصیات هر چاپگر، امکان چاپ تمام انگلیسی فیش
10 - امکان چاپ با چاپگرهای حرارتی، جوهرافشان و ... مخصوص فیش و امکان چاپ با سایر چاپگرهای معمولی دیگر
11 - امکان تعریف جداگانه هزینه پیک برای هر مشتری یا هزینه ثابت برای تمام مشتریان
12 - امکان فروش به مشتریان عمومی بدون نیاز به تعریف مشخصات مشتری در برنامه
13 - امکان فروش به مشتریان مخصوص با تعریف مشخصات و کد مشتری در برنامه
14 - صفحه فروش قدرتمند و سریع مخصوص رستوران و کافی شاپ با امکانات فراوان و قابلیت شخصی سازی
15 - امکان صدور برای سرو غذا در داخل رستوران یا بیرون و یا جهت حمل با پیک
16 - حسابداری شامل خرید و فروش و فاکتورهای مربوط به آن
17 - دریافت و پرداخت چک و کنترل حسابهای بانکی
18 - ثبت هزینه های مختلف از جمله آب، برق و …
19 - ثبت درآمدهای نامشهود مانند فروش ضایعات و …
20 - هشدار اتوماتیک برای سر رسید چک
21 - جستجوی آسان، قدرتمند و بسیار پیشرفته بر اساس تمام موارد در هر قسمت از برنامه
٢٢ - فراخوان مشتری به صورت گویا بدون نیاز به سخت افزار اضافی
23 - گزارشات متنوع از جمله؛
* گزارش موجودی کالا
* گزارش کارکرد مشتریان و میزان خرید آنها به ترتیب اولویت
* گزارش و آمار فروش غذاهای مختلف جهت سنجش میزان استقبال مشتریان از غذاها
* گزارش کارکرد یک شخص خاص
* گزارش ریز خرید مشتری
* گزارش ریز خرید به تفکیک فاکتور
* گزارش کالاهای خریداری شده توسط اشخاص
* گزارش عملکرد پیک ها
* گزارش فاکتورهای خرید
* گزارش فاکتورهای فروش
* گزارش سر رسید چک ها
* گزارش حساب عملکرد سود و زیان
* گزارش سود جداگانه فروش هر کالا
* گزارش قیمت تمام شده خرید کالاها
* گزارش حسابهای بانکی
* گزارش تولد مشتریان
* چاپ بارکد کالاها
* چاپ 15 مدل منوی غذای تصویری و متنی
     * و بسیاری گزارشات دیگر که قابل ساخت توسط خود شما نیز می باشند


24 - کلیه گزارشات برنامه در محدوده ساعت و تاریخی که به دلخواه شما می باشد انجام می گیرد
25 - امکان نمایش گزارشات قبل از چاپ با قابلیت جستجو و فیلتر
26 - امکان چاپ منوی غذا در چند اندازه مختلف
27 - پشتیبان گیر اتوماتیک اطلاعات و پشتیبان گیری توسط کاربر
28 - امکانات سفارشی از جمله طراحی فاکتور مخصوص، درج آرم و نام شرکت در صفحه برنامه و ... نیز بنا به درخواست مشتری قابل افزودن است.
29-امکان ثبت تخفیف به صورت درصدی، مبلغی و رند کردن همزمان مبلغ نهایی به مقدار دلخواه

امکان ایجاد فرمول تولید غذا موجود است که با استفاده از این امکان مفید می‌توانید فرمول ساخت غذاها را با استفاده مواد اولیه موجود در انبار به نرم افزار معرفی نمایید و در اینصورت هنگام فروش غذاهای ساخته شده، نرم افزار به صورت اتوماتیک با توجه به میزان مواد اولیه مصرفی، موجودی انبار را اصلاح خواهد نمود،

مثال :

نام غذا : چلوکباب
مواد تشکیل دهنده :
برنج : 150 گرم
گوشت : 50گرم
پیاز : نصف یک عدد
گوجه : 2 عدد

نام غذا : چلو مرغ
مواد تشکیل دهنده :
برنج : 150 گرم،
مرغ : یک چهارم مرغ
پیاز : نصف یک عدد
گوجه : 2 عدد


همچنین فرمول تولید می‌تواند برای شما مشخص نماید با توجه به میزان موجودی مواد اولیه چه مقدار چلوکباب و چلو مرغ می‌توانید سفارش بگیرید و این کار را با در نظر گرفتن این موضوع محاسبه می کند که اگر مثلا موجودی برنج به خاطر فروش چلوکباب کم شود، پس موجودی چلو مرغ هم باید کم شود زیرا برنج که ماده مصرفی هر دو بوده کم شده است.



در درجه اول سرعت کار که بسیار مورد نیاز در کافی شاپ ها و رستوران ها می باشد در نظر گرفته شده، بطور مثال چنانچه شخصی به صورت رهگذری وارد کافی شاپ شود و یک همبرگر سفارش دهد، کل عملیات مربوط به انتخاب غذا و صدور و چاپ فاکتور مشتری و آشپزخانه تنها با 2 کلیک ماوس قابل انجام است.



مسئله مهم دیگر راحتی کار با برنامه می باشد، زیرا افرادی که در کافی شاپ بعنوان صندوقدار و ... کار می کنند ممکن است آشنایی چندانی با کامپیوتر نداشته باشند، ضمن راحتی استفاده از برنامه باعث سرعت کارکرد بیشتر افراد آشنا به کامپیوتر نیز می شود.


در این نرم افزار استفاده از قسمت های مختلف برنامه به نحوی است که دسترسی بسیار راحت انجام می شود و شما مجبور نیستید جهت بدست آوردن اطلاعاتی خاص و یا انجام کارهای مختلف وارد منوهای مختلف برنامه شوید و به گزینه مورد نظر برسید، مثلا برای جستجوی موردی خاص وارد قسمت جستجو و برای مرتب سازی وارد قسمت مرتب سازی شوید، بلکه اکثر این کارها در یک صفحه و به راحتی امکان پذیر می باشد


جامع بودن برنامه و رفع نیازهای موجود نیز از جمله خصوصیات نرم افزار می باشد، شما می توانید در برنامه جهت چاپ فیش از چاپگرهای 8 سانتی متری و 6 سانتی‌متری مخصوص فیش استفاده نمایید و یا در صورت تمایل از هر چاپگر استاندارد دیگر، همچنین با فشردن دکمه چاپ، قابلیت چاپ هر تعداد فیش و فاکتور مشتری و آشپزخانه، با هر تعداد چاپگر دلخواه روی چاپگر کامپیوتر جاری یا چاپگر شبکه را داراست.

ضمنا برای هر چاپگر می‌توان اندازه کاغذ و حاشیه بندی جداگانه تعریف نمود و نیز نوع چاپ سیاه و سفید و رنگی برای هر چاپگر جداگانه قابل تنظیم است.


قسمت کاربران نیز یکی از بخشهای مهم هر نرم افزار است، در این برنامه امکان تعریف کاربران مختلف با کنترل دقیق و اجازه دسترسی به هر قسمت گنجانده شده است، مدیر سیستم می تواند تعیین کند که هر کاربر یا اپراتور به کدام قسمتها دسترسی داشته و امکان مشاهده، حذف و اضافه و چاپ اطلاعات را در هر قسمت به تفکیک داشته باشد یا خیر، ضمنا می توان تعیین کرد که برای ورود به هر قسمت کلمه عبور را مجددا از کاربر بگیرد، مزیت این کار این است که اگر کاربر بنا به دلیلی از سیستم دور شود، شخص دیگری نتواند وارد قسمتهای برنامه شده و تغییراتی ایجاد نماید
همچنین مدیر سیستم می تواند برای کاربران، تاریخ و ساعت مجاز کار را تعریف نماید تا در غیر از ساعات تعیین شده امکان دسترسی به برنامه وجود نداشته باشد


به روز آوری نرم افزار از سایت شرکت نیز یکی دیگر از مزایای برنامه می باشد، شما می توانید نسخه های جدید نرم افزار را به راحتی از طریق سایت به روز آوری نمایید و یا در صورت تمایل نسخه جدید را از طریق پست دریافت کنید، گفتنی است اکثر نسخه های جدید به صورت رایگان در اختیار مشتریان محترم قرار می گیرد و در موارد خاص نیز با صرف هزینه ای اندک می توانید نسخه های جدید را دریافت نمایید

از آنجا که همیشه این مشتریان هستند که باید نظر نهایی را در مورد نرم افزار بدهند و برنامه مطابق با خواسته ها و سلیقه آنها باشد، امکانی فراهم شده است تا کاربر بتواند با هزینه ای اندک نرم افزار خود را سفارشی و منحصر به فرد نماید که از آن جمله می توان به مواردی شامل گزینه های زیر اشاره کرد :

1 - طراحی فاکتور اختصاصی و منحصر به فرد برای رستوران و کافی شاپ

2 - درج آرم و نام به صورت گرافیکی در صفحه اول برنامه

3 - سایر امکانات درخواستی نیز با توافق قابل افزودن می باشد


معمولا در کافی شاپ ها غذا به سه صورت سرو می گردد، اول جهت استفاده در داخل رستوران، دوم اینکه مشتری بخواهد غذا را با خود ببرد و سوم هم اینکه بخواهید غذا را با پیک برای مشتری بفرستید که در برنامه امکانات لازم جهت فروش به هر سه روش گذاشته شده و حتی هزینه پیک نیز می تواند با توجه به نقاط مختلف شهر متغیر باشد.

شما می توانید غذاهای مورد نیاز خود را در برنامه وارد نمایید و از طریق قسمت فروش آنها را به فروش برسانید، ضمن اینکه لیست تعدادی از غذاهای معمول نیز در برنامه از قبل وارد شده است که می توان آنها را اضافه و کم کرد.

برنامه همچنین می تواند لیست مشتریان مخصوص شما را در خود نگه دارد تا برای مواردی مثل فروش با پیک نیازی به تایپ مجدد آدرس مشتری نباشد.

همچنین برنامه دارای گزارشات جالبی می باشد که می تواند به مدیریت کافی شاپ در اداره بهتر کمک نماید که از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود؛

1 – برنامه می تواند برای شما تعیین نماید که از بین غذاهای شما کدام مورد بیشترین سفارش را داشته است، با این گزارش شما می توانید میزان علاقمندی مشتریان به غذاهای خود را بدست آورده و ببینید که کدام یک از غذاها بیشتر مورد پسند مشتریان می باشد.


2 ـ برنامه می تواند به شما بگوید که کدام یک از مشتریانتان بیشترین خرید را داشته و می تواند آنها را بر اساس میزان خرید مرتب نماید تا شما بفهمید از بین مشتریان خود کدام یک از آنها فعال تر هستند تا بتوانید سرویس دهی خود را به مشتریان مخصوص پربارتر نمایید.


همانطور که آگاه هستید تبلیغ زبانی بهترین نوع تبلیغ بخصوص جهت رستوران ها و کافی شاپ ها می‌باشد، یعنی اینکه افراد و مشتریان شما، کافی شاپ یا رستوران شما را به دیگری معرفی نمایند، در اینصورت احتمال مراجعه به کافی شاپ شما بسیار زیاد خواهد بود، چون شما خود مستقیما تبلیغ کار خود را نکرده اید بلکه افراد دیگری از شما تعریف نموده اند.


شما برای انجام این کار می توانید سرویسهای ویژه ای به مشتریان خود ارائه نمایید، حتما می‌دانید که مشتریان شما از اینکه به آنها توجه داشته باشید بسیار خوشحال خواهند شد، مثلا فرض کنید یک مشتری جهت سفارش غذا با شما تماس بگیرد و شما قبل از وی از او بپرسید "باز هم همان هات داگ مخصوص با نوشابه مشکی را می خواهید ؟" به نظر شما شخص مورد نظر در آن لحظه چه احساسی خواهد داشت ؟


مطمئنا از اینکه شما تا این حد به وی توجه دارید احساس خوشحالی خواهد کرد و خود را جزء مشتریان مخصوص شما تصور خواهد نمود و همین باعث می شود تا دیگر سراغ کسی غیر از شما نرود، ضمن اینکه در بین دوستان و آشنایان خود، با رضایت کامل شما را به عنوان رستوران و کافی شاپ خوب با سرویس دهی عالی معرفی خواهد کرد.


ضمنا اگر هر از گاهی بخواهید برای جلب توجه مشتری ها قرعه کشی هایی انجام دهید، دانستن موارد بالا کمک زیادی به انتخاب شما خواهد کرد.


مورد دیگری که لحاظ شده این است که سعی شده محدودیت ها برداشته شود، در بسیاری از نرم‌افزار‌ها مرتب سازی یا جستجو و گزارشات بر اساس موارد محدودی در نظر گرفته شده است، مثلا جستجو فقط بر اساس کد یا نام مشتری، اما در این برنامه مرتب‌سازی و جستجو بر اساس هر مورد دلخواه شما از جمله کد، نام، تلفن، آدرس و ... انجام خواهد گرفت.


در مورد گزارشات نیز، گزارش ها بر اساس هر تاریخ یا محدوده تاریخی دلخواه صورت می پذیرد، مثلا گزارش روزانه، ماهانه، سالانه، دیروز، هفته جاری، هفته گذشته و هر محدوده دیگری که شما بخواهید،‌خود گزارشات نیز شامل مواردی همچون گزارش موجودی کالا، هشدار سر رسید چکها یک روز قبل از موعد مقرر، گزارش سود و زیان، حسابهای بانکی و درآمد روزانه و ماهانه و سایر گزارشات دیگر می باشد.


امنیت اطلاعات نیز بحثی بسیار مهم است، در اکثر نرم افزارها قسمتی تحت عنوان پشتیبان اطلاعات وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن از اطلاعات برنامه خود یک نسخه کپی بگیرید و برای روز مبادا نگه دارید، اما اگر در اثر سهل انگاری کاربر، نسخه پشتیبان گرفته نشود و یا دیسکت پشتیبان اطلاعات شما خراب شود و خلاصه اطلاعات شما به هر دلیلی از بین برود چه ؟

این نرم افزار برای این مشکل هم راهی دارد و آن تهیه نسخه پشتیبان اتوماتیک توسط خود نرم افزار است، بدین صورت که هنگام ورود به برنامه و خروج از آن و هنگام انجام کارهای مهم که با اطلاعات سر و کار دارند (مانند حذف اطلاعات)، ابتدا به صورت اتوماتیک از اطلاعات برنامه کپی تهیه می نماید.
کپی های تهیه شده توسط برنامه به صورت فشرده بوده و حجم کمی را اشغال می کنند و به همین دلیل فضای کامپیوتر شما را نیز هدر نمی دهند.

نکته دیگری که در نظر گرفته شده، طراحی زیبای ظاهری نرم افزار و فیش های چاپی و گزارشات آن می باشد که در این کار از گرافیستهای حرفه ای کمک گرفته شده است، به طور یقین شما که برای رستوران یا کافی شاپ خود هزینه زیادی را متقبل شده اید، دوست دارید نرم افزار مورد استفاده نیز متناسب با شأن رستوران شما باشد و فاکتورهایی که برای مشتریان صادر می شود و از رستوران خارج می شود به نوعی معرف شخصیت رستوران یا کافی شاپ شما باشد.

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز
دسته بندی
رستوران، فست فود و اغذیه فروشی / نرم افزار های رستوران و فست فود
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

مدیریت پیک

مدیریت انبار

مدیریت اموال و دارایی ها

حقوق و دستمزد

پشتیبانی از CallerId

گزارش ساز

مدیریت مشتریان خاص

مدیریت حساب های بانکی

مدیریت و امور چک

زیرسیستم رزرو

پیامک

فرمول تولید

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

پشتیبانی بسیار قدرتمند ـ کارکرد خیلی راحت و فوق العاده سریع ـ دارای طرحهای ترغیب مشتری به خرید بیشتر ـ سیستم پیامک ـ فراخوان مشتری به صورت گویا بدون نیاز به سخت افزار اضافی ـ امکان کار با تبلت و سفارشگیری از سر میز ـ چند زبانه (فارسی، عربی، انگلیسی) ـ پشتیبانی از هر تعداد چاپگر با سایز کاغذ متفاوت ـ پشتیبانی از هر تعداد دستگاه کالر آیدی اکسترنال حتی با مدلهای متفاوت و کالر آیدی مودم دایل آپ ـ قابلیت استفاده در ویندوز xp, vista, Seven, 8, 8.1, 10 هر دو ویرایش 32 و 64 بیتی

بسته و نسخه های نرم افزار

فرمول تولید

توسط این بسته می‌توانید امکان محاسبه موجودی مواد خام که غذاها از آنها ساخته می‌شود را به برنامه اضافه نمایید

مثلا با این بسته می‌توانید هنگام فروش یک پرس چلوکباب، موجودی و میزان مصرف برنج، گوشت، پیاز، گوجه و ... را نیز مدیریت نمایید.

همچنین با توجه به میزان موجودی مواد اولیه خام، برنامه می‌تواند برای شما تعیین نماید که با این میزان مواد چه تعداد غذا می‌توانید تولید نمایید.

کیت کالر آیدی

این بسته جهت مدیریت تماسهای رستوران یا کافی شاپ و مدیریت مشترکین تلفنی کاربرد دارد

با تماس مشتری، شماره و مشخصات وی نمایش داده شده و بدون نیاز به پرسیدن آدرس و کد اشتراک و ... می‌توانید سریعا برای وی سفارش ثبت نمایید

همچنین کلیه تماسهای افراد با رستوران شما به تفکیک تاریخ، ساعت، نام تماس گیرنده و حتی تعداد زنگ خورده شده جهت ملاحظات بعدی، ثبت خواهد شد

این کیت شامل دو بخش نرم افزار و دستگاه کالر آیدی است که دستگاه کالر آیدی در مدلهای 2 و 4 و 8 خط موجود است، اما شما به هر تعداد خط تلفن که داشته باشید می‌توانید متناسب با آن یک یا چند دستگاه کالر آیدی تهیه نمایید، همچنین می‌توانید مدلهای مختلف دستگاههای کالر آیدی را نیز به صورت همزمان استفاده نمایید.

پیامک

توسط این بسته می‌توانید در شرایط مختلف که قابل تعریف است به مشتری یا مالک رستوران و کافی شاپ یا ... پیامک های دلخواه بفرستید، مثلا :

ارسال پیامک هنگام خرید مشتری
ارسال پیامک هنگام حذف، ویرایش و ... یک فاکتور برای مالک رستوران
ارسال پیامک هنگام ارسال غذا برای مشتری توسط پیک یا آژانس
پیامک های مناسبتی و تبریک تولد و ...
پیامک های تبلیغاتی رستوران، ارسال به شهرها و مناطق خاص، اصناف مختلف، کد پستی و ...
...

با خرید این بسته شما کاملترین پنل پیامک تحت وب موجود در ایران را نیز دریافت خواهید کرد و از امکانات بسیار فراوان و بی نظیر آن مانند پیامک های تبلیغاتی، دفترچه تلفن، گنجینه پیامک، نظرسنجی، امتیازدهی، مسابقه، کد دهی، کدخوان، دیکشنری، آب و هوا، قیمت خودرو، اطلاعات پرواز، قیمت ارز و سکه، نتایج فوتبال، ختم قرآن، بین المللی، نوبت دهی، منشی هوشمند، پیامک مناسبت، منشی، انتقال پیامک، تحلیلگر، ایمیل پیامک، ارسال از موبایل، پیامک فکس، کارت ویزیت نیز بهره مند خواهید شد.

امکانات سفارشی

از آنجا که تیم برنامه نویسی آرمینا تولید کننده اصلی نرم افزار آرمینافود می‌باشد می‌توانید امکانات مورد نظر خود را سفارش دهید تا برای شما در نرم افزار تعبیه شود

امکان افزودن طرح های مختلف فروش، قرعه کشی های خاص و ... با توجه به شرایط شما
امکان طراحی فاکتور مخصوص رستوران و کافی شاپ شما با طرح دلخواه و چاپ رنگی به صورت افست و تنظیم نرم افزار برای پر کردن جاهای خالی روی فاکتور چاپ شده از قبل
امکان افزودن گزارشات خاص مورد نظر شما
هر امکان دیگری که هم اکنون در نرم افزار وجود ندارد
...

زبان

به دلیل کیفیت بالای نرم افزار آرمینافود و راحتی کارکرد، این نرم افزار جهت استفاده در کشورهای دیگر به زبانهای انگلیسی و عربی نیز ترجمه شده است، گفتنی است نرم افزار قابلیت کارکرد با تاریخ های شمسی، میلادی، قمری و واحد پولهای مختلف با توجه به کشور مقصد را داراست.

همچنین برای افراد ایرانی که در خارج از کشور فعالیت می‌نمایند، می‌توانید نرم افزار را طوری تنظیم نمایید که خود نرم افزار به زبان فارسی بوده ولی گزارش ها و فیش های چاپ شده به زبانی دیگر باشد، البته این مورد برای زبانهای دیگر غیر فارسی هم صادق است مثلا در بعضی کشورهای عربی، حسابداران و صندوقداران فقط با زبان انگلیسی آشنا هستند ولی گزارشات و فاکتورها و فیش ها برای مردم آن کشورها باید به صورت عربی چاپ شود.

در صورت نیاز می‌توانید زبانهای دلخواه خود را نیز سفارش دهید تا برای شما انجام شود.

نسخه سفارشگیر بیسیم با تبلت

توسط هر تعداد تبلت دلخواه می‌توانید از سر میز سفارشگیری نموده و فیش های مربوطه را برای مشتری و آشپزخانه چاپ کنید، همچنین می‌توانید از پرینترهای قابل حمل کمری استفاده کنید تا فیش مشتری را همان سر میز به او تحویل دهید، نرم افزار نسخه تبلت آرمینا کاملترین نرم افزار در بین سایر نرم افزارهای مشابه است و امکانات و راحتی بسیار بیشتری نسبت به سایر نرم افزارها داراست.

پلتفرم توسعه
نامشخص
پایگاه داده
ندارد
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
ویندوز
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
سیستمی معمولی

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: ۱۵ دقیقه بیشتر نیاز نیست چون خیلی ساده است ولی هر مقدار آموزش خواستید رایگان انجام میشه.
نحوه آموزش: Help / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 400 روز
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت / 24 ساعته

مشتریان

برخی از مشتریان:

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.
همچنین می توانید سوالاتی که دیگران پرسیده اند را بررسی کنید:
نویسنده: رستورانت مارال | ۳ تیر ۹۷

سلام دوست عزیز تازگی ها رستورانت مجهزی در شرف افتتاح داریم و قصد استفاده از نرم افزار شما را در مدیریت رستورانت داریم موقعیت رستورانت ما در شهر هرات - افغانستان است اگه رهنمایی کنید که چگونه میتوانیم از محصول شما استفاده کنیم ممنون میشم قیمت نرم افزار را بگید و اینکه چگونه این مبلغ را بدون استفاده از پرداخت آنلاین به حساب شما واریز کنیم؟

پاسخ تولید کننده - ۶ تیر ۹۷

سلام نصب، راه اندازی و پشتیبانی نرم افزار که به راحتی به صورت ریموت انجام میشه، برای پرداخت هم اگر آشنایی داخل ایران دارید میتونید از طریق اونها مبلغ رو به حساب بانکی ما واریز کنید مبلغ نرم افزار هم با توجه به امکانات متفاوته که میتونید با ما تماس بگیرید تا راهنماییتون کنیم، ضمنا یه تخفیف ویژه هم فعلا داریم . 09123738755 02332237004

نویسنده: محمد | ۲۵ بهمن ۹۶

سلام چطوری میشه دموی برنامتون رو ببینیم ؟

پاسخ تولید کننده - ۲۵ بهمن ۹۶

نرم افزارها به 3 روش قابل مشاهده هستند 1 - کاتالوگ نرم افزارها در سایت موجود می‌باشد، ضمنا در صورت دسترسی به اینترنت پرسرعت ADSL، دموی نرم افزارها به همراه توضیحات کارشناسان شرکت قابل نمایش به صورت زنده می‌باشد و نیز می‌توانید از همین طریق با نرم‌افزار نمایشی کار کنید، برای این منظور به بخش پشتیبانی آنلاین مراجعه نمایید و یا با ما تماس بگیرید تا کارشناسان شما را هدایت نمایند. 2 - از منوی سمت راست سایت روی نرم‌افزار مورد نظر کلیک کرده تا وارد صفحه توضیحات مخصوص آن شوید و تصاویر نرم‌افزار و توضیحات مربوطه را ملاحظه نمایید. 3 - در شهرهایی که نمایندگی یا مشتری نرم افزار ما موجود باشد، می‌توانید به آنها مراجعه و نرم‌افزار را ببینید.

نویسنده: رضایی از لندن | ۱۷ بهمن ۹۶

سلام آیا نرم افزار شما زبان انگلیسی رو کامل پشتیبانی میکنه، من میخوام برای رستوران ایرانی در انگلستان استفاده کنم

پاسخ تولید کننده - ۲۰ بهمن ۹۶

سلام بله، پشتیبانی این نرم افزار از زبانهای مختلف به نحو منحخصر بفردی هست و هر سه زبان فارسی، انگیسی و عربی رو به خوبی پشتیبانی میکنه و ضمنا اگر شما بخواین میتونید به صورت ترکیبی استفاده کنید، یعنی شما که ایرانی هستید ظاهر برنامه رو فارسی ببینید ولی فیش ها انگلیسی باشه و گزارشات هم میتونه به زبان دلخواه باشه.

نویسنده: حسن امیری | ۲۵ دی ۹۶

سلام و خسته نباشید نرم افزار شما خیلی به سپیدز شبیه است شما همان تیم سپیدز می باشید؟

پاسخ تولید کننده - ۱۲ بهمن ۹۶

سلام دوست گرامی، تیم ما کاملا از سپیدز جداست و نیز دارای سابقه بیشتری نسبت به سپیدز است.


اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

24 روز پیش

آخرین اخبار

جدیدترین نسخه شبکه و تبلت نرم افزار آماده شد.

22 فروردین 1395

زبان انگلیسی و عربی نرم افزار آرمینافود به آخرین ورژن ارتقاء پیدا کرد. در این ورژن شما می‌توانید ظاهر نرم افزار را به یک زبان و فیش های چاپی و گزارشات را به زبان دلخواه دیگر ببینید، همچنین امکان کار با تاریخ های شمسی، قمری و میلادی و واحد پول های مختلف با توجه به کشور مقصد وجود دارد.

05 فروردین 1395

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار رستوران و فست فود نگین

تولید توسط گروه نگین

معرفی نرم افزار:

عالی برای فست فود و رستوران- کارکرد آسان و راحت برای تمامی افراد با هر سطح سواد کامپیوتر- گزارشات حرفه ای نموداری و آماری تحت وب برای مدیران ارشد

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه نامحدود
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار رستوران و فست فود نگین
کاتالوگ
دارد
نرم افزار رستوران و فست فود نگین
دمو
دارد
نرم افزار رستوران و فست فود نگین
پشتیبانی رایگان
12 ماه
نرم افزار رستوران و فست فود نگین
آموزش رایگان
نامحدود
چرا نرم افزار رستوران و فست فود نگین از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

پشتیبانی (24 ساعته)-قیمت مناسب-کاربری شیک و آسان- سازگار با تمام سخت افزارهای موجود - 7روز گارانتی برگشت نرم افزار

10%

تخفیف

قیمت: ۶,۵۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزارسان سیستم

تولید توسط شرکت نرم افزار گستر هِیـــژا

معرفی نرم افزار:

سان سیستم نرم افزار مدیریت مراکز رستورانی ، فست فود ، کافی شاپ و مراکز اغذیه می باشد که تمامی نیاز های مدیران و کارکنان این مجموعه را در قالب سفارشات ،انبارداری ، حسابداری ، م...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزارسان سیستم
کاتالوگ
دارد
نرم افزارسان سیستم
دمو
دارد
نرم افزارسان سیستم
پشتیبانی رایگان
12 ماه
نرم افزارسان سیستم
آموزش رایگان
نامشخص
چرا نرم افزارسان سیستم از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

رابط کاربری راحت و کاربند پسند-طراحی با جدید با تکنولوژی روز دنیا - ارائه انواع راهکارهای مدیریت سفارشات برا سرعت و سهولت بیشتر در این امر (کیوسک سفارشگیر - تبلت گارسون)-پایه ...

قیمت: شروع از ۷,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزارآشپزخانه و کترینگ چنگال (محصول یکتاسیستم)

تولید توسط یکتاسیستم بنیان توس

معرفی نرم افزار:

نرم افزار چنگال : پشتیبانی بسیار عالی و رضایت تک تک مشتریان از این نرم افزار و اینکه طبق تحقیق از مشتریان،این نرم افزار دارای سرعت عمل ثبت سفارش بالاتری نسبت به نرم افزارهای م...

پشتیبانی رایگان اولیه 3 ماه
آموزش رایگان اولیه ۳ جلسه
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزارآشپزخانه و کترینگ چنگال (محصول یکتاسیستم)
کاتالوگ
دارد
نرم افزارآشپزخانه و کترینگ چنگال (محصول یکتاسیستم)
دمو
دارد
نرم افزارآشپزخانه و کترینگ چنگال (محصول یکتاسیستم)
پشتیبانی رایگان
3 ماه
نرم افزارآشپزخانه و کترینگ چنگال (محصول یکتاسیستم)
آموزش رایگان
3 جلسه
چرا نرم افزارآشپزخانه و کترینگ چنگال (محصول یکتاسیستم) از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

پشتیبانی قوی - سرعت عمل ثبت سفارش - گزارشات کنترلی و مدیریتی قوی - امنیت اطلاعات

قیمت: شروع از ۵,۵۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

پنل فروش رستوارنی شاتوت ( رستوران، فست فود، کافی شاپ، آبمیوه)

تولید توسط شرکت گنجینه طلایی شاتوت

معرفی نرم افزار:

استفاده از یک ابزار کارآمد و با سرعت عمل بالا و در عین حال پایدار و منطبق بر نیازها لازمه ارائه کار با کیفیت و بدون خطا در هر مجموعه ای است. ابزاری که با گزارشات متنوع و کار...

پشتیبانی رایگان اولیه یکسال
آموزش رایگان اولیه ۱۰ ساعت
دارای کاتالوگ
پنل فروش رستوارنی شاتوت ( رستوران، فست فود، کافی شاپ، آبمیوه)
کاتالوگ
دارد
پنل فروش رستوارنی شاتوت ( رستوران، فست فود، کافی شاپ، آبمیوه)
دمو
نامشخص
پنل فروش رستوارنی شاتوت ( رستوران، فست فود، کافی شاپ، آبمیوه)
پشتیبانی رایگان
یکسال
پنل فروش رستوارنی شاتوت ( رستوران، فست فود، کافی شاپ، آبمیوه)
آموزش رایگان
10 ساعت
چرا پنل فروش رستوارنی شاتوت ( رستوران، فست فود، کافی شاپ، آبمیوه) از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

- محیطی ساده و کاربرپسند -پشتیبانی فعال و پاسخگو- تخصصی بودن نرم افزار- دارای باشگاه مشتریان کامل - ُرعت بالا- امکان اتصال به مالی شاتوت ، پایا، سپیدار و سایر نرم افزار ها

قیمت: شروع از ۷,۱۵۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

۱۲ دیدگاه


نویسنده: رضا | ۱۳ مرداد ۹۶ در ساعت ۰۹:۲۸:۳۶

خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت

ارزیابی کلی
(5 از ۵)

نرم افزار خیلی راحت و خوبیه و سریع میشه فیش زد امکانات هم خیلی داره پشتیبانیش عالی

نویسنده: مهدی | ۱۶ مهر ۹۶ در ساعت ۰۶:۴۸:۲۰

خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت

ارزیابی کلی
(5 از ۵)

اصلا همون ظاهرش رو نگاه کنی خیلی متفاوته با نرم افزارهای دیگه و خیلی هم راحته پشتیبانیش هم حرف نداره

نویسنده: حمید | ۳ دی ۹۶ در ساعت ۲۰:۳۳:۵۸

خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت

ارزیابی کلی
(5 از ۵)

سلام دوستان دیگه رو نمیدونم ولی ما چندین ساله این نرم افزار رو داریم وخیلی ازش راضی هستیم، نرم افزار خیلی زیبایی هست و کار باهاش هم خیلی راحته، دیگه ما اصلا نمیتونیم با کاغذ و دست کار کنیم شرکتش شاهروده درسته ولی برخلاف گفته دوستمون پشتیبانی خیلی خیلی خوبی دارن بارها شده شب دیروقت هم تماس گرفتیم کار ما رو خیلی خوب و با حوصله راه انداختن حتی چندین مورد هم بوده که درخواست ما بوده تو نرم افزار اضافه شده دیدم، اون دوستمون فکر کنم استفاده کننده مستقیم برنامه نبودن و فقط واسطه ای برای خرید بودن وگرنه اینطور نظر نمیدادن، دیدم بی انصافیه همچین نظری دادن راجع بهشون

نویسنده: رستوران چینی اژدهای طلایی تهران | ۱۲ بهمن ۹۶ در ساعت ۱۵:۲۷:۵۲

خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت

ارزیابی کلی
(5 از ۵)

سالهای زیادیه که این نرم افزار رو داریم و استفاده میکنیم، اول اینکه چون ما خیلی به کامپیوتر و اینا وارد نیستیم ولی این برنامه رو خیلی راحت باهاش کار میکنیم و هر سوالی هم داشته باشیم زنگ میزنیم و سریع جوابمون رو میدن حتی ما کارهای وب سایت و کارهای تبلیغاتیمون مثل تبلیغ گوگل و پیامک و ... رو هم به تیم آرمینا دادیم چون کیفیت کارشون خیلی خوبه و پاسخگو هستن.

نویسنده: مطبخ تیهو | ۱۴ بهمن ۹۶ در ساعت ۱۶:۴۱:۱۰

خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت

ارزیابی کلی
(5 از ۵)

من چند تا نرم افزار رستوران مختلف رو داشتم قبلا ولی الان با آرمینافود کار میکنم و راحتم و حتی برای رستوران جدیدی هم که فامیلمون زدن اینو گرفتیم چندموردی هم که همیشه مشکل داشتم به تولید کننده گفتم و برامون اضافه کردن و مشکل رو حل کردن، البته حتی تو کارهای مختلف مثل شبکه رستوران و حتی دکوراسیون رستوران هم با هم همکاری کردیم دیگه خیالم بابت نرم افزار راحت شده

نویسنده: پیتزا پانیذ | ۱۷ بهمن ۹۶ در ساعت ۱۱:۱۱:۱۰

خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت

ارزیابی کلی
(5 از ۵)

بیشتر نرم افزار کارکردن باهاشون سخته و ظاهرشونم جالب نیست ولی این یکی خیلی فرق داره موقع کار باهاش آدم یه جورایی لذت میبره و نیاز نیست برای صدور یه فیش کلی کار انجام بشه تو ظاهرش هم هنوز برنامه مشابه قشنگتر از این ندیدم

نویسنده: مهدی جنگانی | ۱۷ بهمن ۹۶ در ساعت ۱۲:۵۰:۲۹

خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت

ارزیابی کلی
(5 از ۵)

من در حال حاضر در عمان هستم و اینجا هم افراد ایرانی هستن که دارن کار میکنن هم عرب ها با توجه به اینکه اینجا قوانین خاص خودش رو داره نرم افزارهای ایرانی در حالت عادی نمیتونن اینجا کار کنن چند سال پیش دنبال نرم افزاری برای بازار کار اینجا بودم و کلی تو اینترنت جستجو کردم و با شرکت ها تماس گرفتم ولی چون باید تغییراتی در نرم افزارهاشون میدادن یا اصلا قبول نمیکردن یا هزینه های سرسام آور میگفتن برای اینکار تا اینکه با شرکت آرمینا آشنا شدم و بعد از صحبت باهاشون و علاقمندی که نشون دادن با هزینه معقول این کارو برای ما انجام دادن و حالا چند ساله نسخه عربی و انگلیسی برنامشون رو اینجا دارم کار میکنم برای مشتریان حتی جالبه تو برنامه چون اینجا فروشگاهها بیشتر فاکتور انگلیسی میزنن، مثلا در برنامه برای ما کاری کردن که خود برنامه عربی یا فارسی باشه و فاکتورها انگلیسی، یا در جایی چون حسابدار هندی داشتند خود برنامه فارسی، قسمت گزارش انگلیسی و فاکتور عربی بود و کلا انعطاف پذیری خیلی خوبی داره برنامه واد پول اینجا هم که ریال و بیسه هستش و تاریخ میلادی و محاسبات فاکتور هم قوانین خاص خودشو داره و برگشت کالا طبق قوانین اینجا و ... که همه اینها رو تیم آرمینا به خوبی پیاده سازی کرده و واقعا از همکاری باهاشون لذت میبریم

نویسنده: طباطبایی | ۲۰ بهمن ۹۶ در ساعت ۱۳:۱۷:۲۶

خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت

ارزیابی کلی
(5 از ۵)

ارتباط من با شرکت آرمینا دیگه یه رابطه دوستانه شده، نرم افزار که حرف نداره واقعا عالیه ولی تو کارهای دیگه ای هم که تو بحث کامپیوتر و سیستم داریم ازشون همیشه راهنمایی میگیریم و با خوشرویی مشکل ما رو تا جایی بتونن حل میکنن

نویسنده: رستوران | ۲۰ بهمن ۹۶ در ساعت ۱۳:۲۲:۴۴

خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت

ارزیابی کلی
(5 از ۵)

سلام من یه نرم افزار رستوران از شرکتی داشتم که هزینه اولیش ارزونتر بود ولی موقعی که پشتیبانی نیاز داشتیم هزینه خیلی زیادی تقریبا برابر قیمت نرم افزار رو برای هر بار پشتیبانی میگرفتن تا کارمون رو انجام بدن و بخاطر همین پشیمون شدم و کنار گذاشتمش، اما از وقتی نرم افزار آرمینا رو گرفتم واقعا خیالم راحته، برای پشتیبانی خیلی اوقات که رایگان انجام میشه و اگر هم هزینه داشته باشه خیلی مختصر

نویسنده: محسن | ۲۶ بهمن ۹۶ در ساعت ۱۲:۵۹:۴۰

خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت

ارزیابی کلی
(5 از ۵)

من یکی از قدیمیترین مشتری های این شرکت هستم و بیشتر از 12 ساله که برنامه رو دارم اولین نسخه های نرم افزار رو ازشون گرفتم، اونموقع هنوز سیستم هشدار آپدیت نداشت برنامه و شکل قسمت فروش خیلی با این فرق داشت ولی اینقدر برنامه خوب و بی‌دردسر بود که چند سال باهاش کار میکردم و حتی یه بار هم نیاز به تماس و پشتیبانی نداشتم تا اینکه بعدا دیدم آپدیتهای جدیدش اومده و گرفتم و البته الان خیلی پیشرفته تر شده و این نسخه ها خودش آپدیت اتوماتیک داره اینجا رو هم اتفاقی دیدم گفتم نظرم رو بگم برای کسانی که دنبال برنامه هستن

نویسنده: رستوران هزار و یک شب | ۲۱ اسفند ۹۶ در ساعت ۰۸:۴۰:۰۰

خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت

ارزیابی کلی
(5 از ۵)

سلام خیلی وقته برنامه رستورانم اینه یادم نیست چند سال واقعا راضیم ازش برنامه خوبیه ما نسخه شبکه رو داریم دو تا سیستم با دو تا تبلت یه امکانات جدیدی هم سفارش دادیم که برامون در حال انجامه چون ما با شرکتش زیاد ارتباط داریم و خوبیش اینه که با مسئولین مستقیم برنامه و حتی خود برنامه نویس ها راحت میتونی صحبت کنی و مشکلی یا درخواستی اگر داشتی بگی

نویسنده: سید | ۱۱ تیر ۹۷ در ساعت ۰۹:۱۶:۵۸

خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت

ارزیابی کلی
(5 از ۵)

من چند تا نرم افزار رستوران تا حالا خریدم ولی انصافا آرمینافود یه چیز دیگس خیلی آسون و خوبه با پشتیبانیش هم آدم راحته هر موقع خواستی حتی دیروقت تماس میگیری با حوصله جواب میدن و کارت رو راه میندازن و هی به اینو اون پاس نمیدن


ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (تیم برنامه نویسی آرمینا) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »