- کاهش هزینه های بازاریابی ، فروش و نیروی انسانی - افزایش فروش و در نتیجه افزایش سود - افزایش رضایتمندی مشتریان - سرعت در ارائه خدمات به مشتریان - حفظ و نگهداری مشتری بعنوان سرمایه مهم هر سازمان

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین) / خرید از فروشگاه های سطح کشور
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« در انتظار تایید »
تولید کننده
ایده پرداز طلوع
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۲
سایر محصولات
فروشگاه اینترنتی طلوع / نرم افزار مدیریت باشگاه مشتریان / نرم افزار حسابداری

راه های ارتباطی با ایده پرداز طلوع

تلفن
۰۲۱۷۷۶۱۳۸۱۵
فکس
۰۲۱۷۷۶۱۳۸۹۸
ایمیل
info@toluesoft.com
وب سایت
www.toluesoft.com
آدرس
تهران - خیابان انقلاب - روبروی یچ شمیران - ساختمان تنکابن - پلاک 352 -طبقه 6 - واحد 31

توضیحات

1. امکان ثبت اطلاعات مشتریان( اشخاص و شرکت ها )
2. امکان اختصاص کارشناس یا بازاریاب به هر مشتری
3. امکان ثبت ارتباطات کلیه اشخاص و شرکتها
4. امکان مدیریت دسترسی سریع به اطلاعات در داشبورد کاربران
5. امکان ضمیمه کردن فایلهای مورد نیاز به پرونده ارتباطات مشتری
6. امکان مدیریت وظایف در بخش کارتابل کاربران
7. امکان تنظیم آلارم بر روي فعالیت ها و تاریخ های مهم
8. امکان تعریف خدمات و محصولات
9. امکان صدور پیش فاکتور و فاکتور
10. امکان مدیریت مانده حساب ، اسناد دریافتی و پرداختی مشتریان
11. امکان تعریف کاربران درالگوهای دسترسی
12. امکان تعریف سطح دسترسی به اطلاعات برنامه بر مبنای چارت سازمانی
13. گزارشات متنوع از مشتریان حقیقی و حقوقی
14. رده بندی اشخاص و شرکتها در قالب رتبه بندی دستی
15. امکان تعریف نحوه آشنایی مشتری با سازمان
16. امکان تعریف نوع فعالیت مشتری
17. امکان گروه بندی چند سطحی اشخاص و شرکتها
18. امکان ثبت و مدیریت اطلاعات و ارتباطات بازاریابان
19. امکان ثبت و مدیریت اطلاعات و ارتباطات تأمین کنندگان
20. امکان ثبت و مدیریت اطلاعات و ارتباطات نمایندگان
21. امکان ثبت و مدیریت اطلاعات و ارتباطات رقبا
22. امکان تعریف سرنخ های تجاری و فرصت های تجاری
23. امکان خروجی اکسل
24. قابلیت نمایش تاریخچه رکوردها در بخش هیستوری
25. ثبت زمان تردد کاربران
26. امکان کار با برنامه به صورت شبکه و تحت وب
27. امکان استفاده از نرم افزار در محیط¬های گوشی¬های موبایل و تبلت
28. امکان تعریف و مدیریت پروژه بازاریابی و فروش برای هر مشتری
29. امکان ارسال اس ام اس به یک مشتری یا گروهی از مشتریان
30. امکان ارسال ایمیل به یک مشتری یا گروهی از مشتریان
31. امکان ارسال فکس به یک مشتری یا گروهی از مشتریان
32. امکان ارسال نامه به یک مشتری یا گروهی از مشتریان و چاپ لیبل های پستی
33. امکان دریافت اس ام اس
34. امکان دریافت ایمیل
35. امکان دریافت فکس دریافت از طریق سیستم Voip
36. امکان پاسخ اتوماتیک به دریافت پیام کوتاه بر اساس الگوی دلخواه
37. امکان ارسال پیام کوتاه هوشمند بر اساس اطلاعات خاص هر مشتری ( تاریخ تولد، تاریخ ازدواج، تشکر از خرید، مبلغ بدهی با توجه به حداکثر اعتبار)
38. امکان پاسخ اتوماتیک به دریافت ایمیل
39. امکان کالر آیدی با امکان نمایش شماره، آخرین ارتباطات مشتری
40. برقراری ارتباط تلفنی از طریق نرم افزار ( Calling )
41. امکان مدیریت توزیع تماس های ورودی به کارشناسان مربوطه (ACD)(نیازمند سیستم Voip)
42. امکان ذخیره فایل صوتی مذاکره با مشتری و درج در پرونده ارتباطات (نیازمند سیستم Voip)
43. خدمات پس از فروش (تیکت )
44. نظر سنجی و رضایت سنجی مشتریان
45. امکان ارسال و دریافت اتوماتیک نظرسنجی از طریق پیام کوتاه و ایمیل
46. امکان مدیریت جلسات و قرار ملاقات ها
47. امکان محاسبه پورسانت بازاریاب وکارشناس فروش
48. امکان ثبت سفارش مشتری قبل از صدور پیش فاکتور
49. امکان مدیریت قرارداد ها
50. امکان مدیریت و ثبت ضمانت نامه های هر قرارداد
51. امکان مدیریت انبار و موجودی انبار و کاردکس کالاها
52. مدیریت تولید بارکد و ورود اطلاعات از طریق بارکد خوان
53. امکان صدور حواله
54. امکان ثبت و مدیریت ارتباطات در پروژه¬ها برای سازمان¬های پروژه محور
55. امکان ایجاد گردش کار (Workflow)
56. امکان تخصیص کارتهای اشتراک یا کارت تخفیف به مشتریان
57. امکان مدیریت کارت های گارانتی
58. امکان تخصیص امتیاز به مشتریان با توجه به حجم خرید برای هر مشتری
59. امکان صدور و مدیریت بن تخفیف ویژه اشخاص و سازمان¬ها
60. امکان ورود اطلاعات از فایل های اکسل به فرم مشتریان حقیقی و حقوقی
61. امکان ارتباط و انتقال اطلاعات بین وب سایت و نرم افزار CRM
62. امکان ارتباط و انتقال اطلاعات بین نرم افزار¬های مالی و CRM
63. امکان چت آنلاین Messenger
64. امکان نمایش نقشه آدرس مشتریان از طریق گوگل مپ
65. قابلیت نمایش تاریخچه رکوردها در بخش هیستوری به همراه نمایش اطلاعات و محتوی تغییر یافته

"به مشتری خدمت کن".... به همين سادگی

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز اندروید تحت وب سرویس ابری
دسته بندی
امور اداری / مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

دفترچه تلفن

دفترچه ایمیل

تاریخچه تماس ها

ارسال پیامک

ارسال فکس

شناسه ی CALLER ID

مدیریت بازار یابی

زمان سنج

مدیریت برخورد بامشتری

سیستم نظر سنجی

چاپ فاکتور

سطوح دسترسی کاربران

مدیریت تامین کنندگان

انبار داری

مدیریت مشتریان حقیقی و حقوقی

اعتبار سنجی مشتریان

گزارشات روزانه

آرشیو کلیه ارتباطات

کارتابل کاربران

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

مدیریت ارتباط با مشتری-کالر آی دی-مدیریت ارتباط-ارتباط با مشتری-تحت وب-تعیین کارشناس مرتبط با مشتری-بررسی و تصمیم سازی مدیران-صدور و چاپ پیش فاکتور- نمایش سابقه ارتباطی با مشتریان-توسعه ی نرم افزار CRM-نظرسنجی و رضایت سنجی مشتریان-caller id ارتباط با مشتریان-گزارش ارتباط با مشتری

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
.Net Framework
پایگاه داده
MySql
امکان اجرای تحت شبکه
ندارد
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
دارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: ۶ ساعت
نحوه آموزش: Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 12ماه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

مشتریان

برخی از مشتریان:

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

10 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان دارت CRM

تولید توسط شرکت پردیسان

معرفی نرم افزار:

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پردیس (CRM) به مدت 10 سال در سطح کشور ارائه می گردد و آزمون خود را به طور کامل پس داده است، امکانات این نرم افزار زیاد و گسترده بوده و قیمت گ...

پشتیبانی رایگان اولیه 6 ماه
آموزش رایگان اولیه ۷ ساعت
دارای دمو
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان دارت CRM
کاتالوگ
نامشخص
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان دارت CRM
دمو
دارد
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان دارت CRM
پشتیبانی رایگان
6 ماه
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان دارت CRM
آموزش رایگان
7 ساعت
چرا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان دارت CRM از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

قیمت منصفانه با توجه به نیاز مشتری - امکان کاهش و افزایش زیرسیستم ها به هنگام خرید- اعتراف مشتریان به ظرافت بالا در طراحی و دیده شدن همه جزئیات

قیمت: شروع از ۹,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان

تولید توسط توسعه ارتباطات رایانه ای آبانگان

معرفی نرم افزار:

پیش‌بینی و کسب آگاهی از نیازهای مشتریان و تلاش برای مرتفع نمودن آن‌ها و همچنین بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده از مهمترین وظایف مدیران هر شرکت می‌باشد. گروه راهکارها...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای کاتالوگ
راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان
کاتالوگ
دارد
راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان
دمو
نامشخص
راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان
پشتیبانی رایگان
نامشخص
راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان
آموزش رایگان
نامشخص
چرا راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

قابلیت اختصاصی سازی بر اساس نیاز مشتری - بهره گیری از بستر ماکروسافت شیرپوینت -قابلیت ارتباط با سایر نرم افزارهای سازمان الکترونیک (بر بستر شیرپوینت)

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

نرم افزار crm پارس ویتایگر

تولید توسط نرم افزار CRM پارس ویتایگر

معرفی نرم افزار:

vtigercrm یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری متن باز بوده و جزء 10 crm برتر دنیا است و پارس ویتایگر از سال 1391 بصورت تخصصی اقدام به بومی سازی این نرم افزار،متناسب با کسب و ک...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه ۶ ساعت
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار crm پارس ویتایگر
کاتالوگ
دارد
نرم افزار crm پارس ویتایگر
دمو
دارد
نرم افزار crm پارس ویتایگر
پشتیبانی رایگان
12 ماه
نرم افزار crm پارس ویتایگر
آموزش رایگان
6 ساعت
چرا نرم افزار crm پارس ویتایگر از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

بروز رسانی خودکار و رایگان - عدم محدودیت کاربران در نرم افزار - عدم محدودیت زمانی - قابلیت سفارشی سازی و توسعه بالا - عدم وابستگی به شرکت تولید کننده نرم افزار - اتصال و یکپار...

قیمت: شروع از ۹,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار CRM تحت وب تراز نگار

تولید توسط ترازنگار

معرفی نرم افزار:

Crm یا customer relationship management یعنی مدریت ارتباط با مشتری. کم ترین فعالیتی که نرم افزار Crm انجام می دهد این است که مدیر یک کسب و کار اعم از کوچک یا بزرگ، می تواند تم...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه ۳ shuj
دارای دمو
نرم افزار CRM تحت وب تراز نگار
کاتالوگ
نامشخص
نرم افزار CRM تحت وب تراز نگار
دمو
دارد
نرم افزار CRM تحت وب تراز نگار
پشتیبانی رایگان
12 ماه
نرم افزار CRM تحت وب تراز نگار
آموزش رایگان
3 shuj
چرا نرم افزار CRM تحت وب تراز نگار از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

-سهولت در کاربری -زیبایی بصری -دسترسی آسان به کاربری های سیستم-قابلیت انعطاف پذیری و تغییرات دلخواه کارفرما

قیمت: ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (ایده پرداز طلوع) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »