- کاهش هزینه های بازاریابی ، فروش و نیروی انسانی - افزایش فروش و در نتیجه افزایش سود - افزایش رضایتمندی مشتریان - سرعت در ارائه خدمات به مشتریان - حفظ و نگهداری مشتری بعنوان سرمایه مهم هر سازمان

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین) / خرید از فروشگاه های سطح کشور
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« در انتظار تایید »
تولید کننده
ایده پرداز طلوع
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۲
سایر محصولات
نرم افزار حسابداری طلوع / نرم افزار مدیریت باشگاه مشتریان طلوع / فروشگاه اینترنتی طلوع

راه های ارتباطی با ایده پرداز طلوع

تلفن
۰۲۱۷۷۶۱۳۸۱۵
فکس
۰۲۱۷۷۶۱۳۸۹۸
ایمیل
info@toluesoft.com
وب سایت
www.toluesoft.com
آدرس
تهران - خیابان انقلاب - روبروی یچ شمیران - ساختمان تنکابن - پلاک 352 -طبقه 6 - واحد 31

توضیحات

1. امکان ثبت اطلاعات مشتریان( اشخاص و شرکت ها )
2. امکان اختصاص کارشناس یا بازاریاب به هر مشتری
3. امکان ثبت ارتباطات کلیه اشخاص و شرکتها
4. امکان مدیریت دسترسی سریع به اطلاعات در داشبورد کاربران
5. امکان ضمیمه کردن فایلهای مورد نیاز به پرونده ارتباطات مشتری
6. امکان مدیریت وظایف در بخش کارتابل کاربران
7. امکان تنظیم آلارم بر روي فعالیت ها و تاریخ های مهم
8. امکان تعریف خدمات و محصولات
9. امکان صدور پیش فاکتور و فاکتور
10. امکان مدیریت مانده حساب ، اسناد دریافتی و پرداختی مشتریان
11. امکان تعریف کاربران درالگوهای دسترسی
12. امکان تعریف سطح دسترسی به اطلاعات برنامه بر مبنای چارت سازمانی
13. گزارشات متنوع از مشتریان حقیقی و حقوقی
14. رده بندی اشخاص و شرکتها در قالب رتبه بندی دستی
15. امکان تعریف نحوه آشنایی مشتری با سازمان
16. امکان تعریف نوع فعالیت مشتری
17. امکان گروه بندی چند سطحی اشخاص و شرکتها
18. امکان ثبت و مدیریت اطلاعات و ارتباطات بازاریابان
19. امکان ثبت و مدیریت اطلاعات و ارتباطات تأمین کنندگان
20. امکان ثبت و مدیریت اطلاعات و ارتباطات نمایندگان
21. امکان ثبت و مدیریت اطلاعات و ارتباطات رقبا
22. امکان تعریف سرنخ های تجاری و فرصت های تجاری
23. امکان خروجی اکسل
24. قابلیت نمایش تاریخچه رکوردها در بخش هیستوری
25. ثبت زمان تردد کاربران
26. امکان کار با برنامه به صورت شبکه و تحت وب
27. امکان استفاده از نرم افزار در محیط¬های گوشی¬های موبایل و تبلت
28. امکان تعریف و مدیریت پروژه بازاریابی و فروش برای هر مشتری
29. امکان ارسال اس ام اس به یک مشتری یا گروهی از مشتریان
30. امکان ارسال ایمیل به یک مشتری یا گروهی از مشتریان
31. امکان ارسال فکس به یک مشتری یا گروهی از مشتریان
32. امکان ارسال نامه به یک مشتری یا گروهی از مشتریان و چاپ لیبل های پستی
33. امکان دریافت اس ام اس
34. امکان دریافت ایمیل
35. امکان دریافت فکس دریافت از طریق سیستم Voip
36. امکان پاسخ اتوماتیک به دریافت پیام کوتاه بر اساس الگوی دلخواه
37. امکان ارسال پیام کوتاه هوشمند بر اساس اطلاعات خاص هر مشتری ( تاریخ تولد، تاریخ ازدواج، تشکر از خرید، مبلغ بدهی با توجه به حداکثر اعتبار)
38. امکان پاسخ اتوماتیک به دریافت ایمیل
39. امکان کالر آیدی با امکان نمایش شماره، آخرین ارتباطات مشتری
40. برقراری ارتباط تلفنی از طریق نرم افزار ( Calling )
41. امکان مدیریت توزیع تماس های ورودی به کارشناسان مربوطه (ACD)(نیازمند سیستم Voip)
42. امکان ذخیره فایل صوتی مذاکره با مشتری و درج در پرونده ارتباطات (نیازمند سیستم Voip)
43. خدمات پس از فروش (تیکت )
44. نظر سنجی و رضایت سنجی مشتریان
45. امکان ارسال و دریافت اتوماتیک نظرسنجی از طریق پیام کوتاه و ایمیل
46. امکان مدیریت جلسات و قرار ملاقات ها
47. امکان محاسبه پورسانت بازاریاب وکارشناس فروش
48. امکان ثبت سفارش مشتری قبل از صدور پیش فاکتور
49. امکان مدیریت قرارداد ها
50. امکان مدیریت و ثبت ضمانت نامه های هر قرارداد
51. امکان مدیریت انبار و موجودی انبار و کاردکس کالاها
52. مدیریت تولید بارکد و ورود اطلاعات از طریق بارکد خوان
53. امکان صدور حواله
54. امکان ثبت و مدیریت ارتباطات در پروژه¬ها برای سازمان¬های پروژه محور
55. امکان ایجاد گردش کار (Workflow)
56. امکان تخصیص کارتهای اشتراک یا کارت تخفیف به مشتریان
57. امکان مدیریت کارت های گارانتی
58. امکان تخصیص امتیاز به مشتریان با توجه به حجم خرید برای هر مشتری
59. امکان صدور و مدیریت بن تخفیف ویژه اشخاص و سازمان¬ها
60. امکان ورود اطلاعات از فایل های اکسل به فرم مشتریان حقیقی و حقوقی
61. امکان ارتباط و انتقال اطلاعات بین وب سایت و نرم افزار CRM
62. امکان ارتباط و انتقال اطلاعات بین نرم افزار¬های مالی و CRM
63. امکان چت آنلاین Messenger
64. امکان نمایش نقشه آدرس مشتریان از طریق گوگل مپ
65. قابلیت نمایش تاریخچه رکوردها در بخش هیستوری به همراه نمایش اطلاعات و محتوی تغییر یافته

"به مشتری خدمت کن".... به همين سادگی

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز اندروید تحت وب سرویس ابری
دسته بندی
امور اداری / مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

دفترچه تلفن

دفترچه ایمیل

تاریخچه تماس ها

ارسال پیامک

ارسال فکس

شناسه ی CALLER ID

مدیریت بازار یابی

زمان سنج

مدیریت برخورد بامشتری

سیستم نظر سنجی

چاپ فاکتور

سطوح دسترسی کاربران

مدیریت تامین کنندگان

انبار داری

مدیریت مشتریان حقیقی و حقوقی

اعتبار سنجی مشتریان

گزارشات روزانه

آرشیو کلیه ارتباطات

کارتابل کاربران

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

مدیریت ارتباط با مشتری-کالر آی دی-مدیریت ارتباط-ارتباط با مشتری-تحت وب-تعیین کارشناس مرتبط با مشتری-بررسی و تصمیم سازی مدیران-صدور و چاپ پیش فاکتور- نمایش سابقه ارتباطی با مشتریان-توسعه ی نرم افزار CRM-نظرسنجی و رضایت سنجی مشتریان-caller id ارتباط با مشتریان-گزارش ارتباط با مشتری

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
.Net Framework
پایگاه داده
MySql
امکان اجرای تحت شبکه
ندارد
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
دارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: ۶ ساعت
نحوه آموزش: Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 12ماه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

مشتریان

برخی از مشتریان:

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

1 سال و 1 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار مدیریت باشگاه مشتریان بیماران

تولید توسط بهتا رايان فردا

معرفی نرم افزار:

ارائـه کـارت هـوشمند به کلیه بـیماران و یـا گروه های ویژه ای از بـیماران مـراکز پـزشکی یـکی از راهـکارهـای جدیـد مـراکـز پــزشـکی می باشد که با استفاده از آن خدمات رسـانی بهت...

پشتیبانی رایگان اولیه 6 ماه
آموزش رایگان اولیه ۱۰ ساعت
دارای کاتالوگ
نرم افزار مدیریت باشگاه مشتریان بیماران
کاتالوگ
دارد
نرم افزار مدیریت باشگاه مشتریان بیماران
دمو
نامشخص
نرم افزار مدیریت باشگاه مشتریان بیماران
پشتیبانی رایگان
6 ماه
نرم افزار مدیریت باشگاه مشتریان بیماران
آموزش رایگان
10 ساعت
چرا نرم افزار مدیریت باشگاه مشتریان بیماران از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

تحت وب-کاربر پسند-ظاهر زیبا-قدرتمند-

قیمت: شروع از ۵,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

فرادیس crm

تولید توسط بهبد فرادیس نقش جهان

معرفی نرم افزار:

نرم افزار مدیریت ارتباط بامشتریان با امکان اتصال به سایر نرم افزار ها از جمله حسابداری و نرم افزار های بخش تولید

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو دارای کاتالوگ
فرادیس crm
کاتالوگ
دارد
فرادیس crm
دمو
دارد
فرادیس crm
پشتیبانی رایگان
نامشخص
فرادیس crm
آموزش رایگان
نامشخص
چرا فرادیس crm از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

تحت وب - بدون محدودیت کاربر - 6 ماه پشتیبانی رایگان- قابلیت شخصی سازی متناسب با نیاز مشتری را دارد

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان سیوا

تولید توسط فناوران اطلاعات سوشیانس

معرفی نرم افزار:

دراین نرم افزار کلیه فعالیت ها ، ارتباطات و روابط مربوط به مشتریان ، تامین کنندگان کالا ، بازاریاب ها ، پرسنل بخش فروش ، رقبا و دیگر عناصر مرتبط با فعالیت های فروش و بازاریابی...

پشتیبانی رایگان اولیه 6 ماه
آموزش رایگان اولیه ۱۰ ساعت
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان سیوا
کاتالوگ
دارد
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان سیوا
دمو
دارد
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان سیوا
پشتیبانی رایگان
6 ماه
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان سیوا
آموزش رایگان
10 ساعت
چرا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان سیوا از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

کاربری یسیا آسان و پویا-یکپارچگی با نرم افزار حسابداری و بازرگانی سیوا-پشتیبانی پویا و پاسخگو-برطرف کردن تمام نیاز های اتوماسیون اداری-نمایش اطلاعات مالی و بازرگانی مشتری در ه...

قیمت: شروع از ۷,۵۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

سیستم مدیریت رویدادهای زمانی timeSys

تولید توسط سامانه های مدیریت

معرفی نرم افزار:

راهکار مدیریت رویدادهای زمانی timeSys بر بستر Microsoft Dynamics CRM یا Microsoft Dynamics 365 بوده و قادر است امکان انجام گردش‌های کاری را بر اساس محرک زمان به مجموعه امکانات...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
سیستم مدیریت رویدادهای زمانی timeSys
کاتالوگ
نامشخص
سیستم مدیریت رویدادهای زمانی timeSys
دمو
نامشخص
سیستم مدیریت رویدادهای زمانی timeSys
پشتیبانی رایگان
نامشخص
سیستم مدیریت رویدادهای زمانی timeSys
آموزش رایگان
نامشخص
چرا سیستم مدیریت رویدادهای زمانی timeSys از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

امکان تعریف وقوع رویداد بر روی یک رکورد در زمانی خاص - امکان تعریف وقوع رویدادهای تعریف شده بر روی لیستی از رکوردها - امکان مدیریت رویدادهای زمانی در سناریوهای پیچیده‌تر - امک...

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (ایده پرداز طلوع) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »