در دنیای پررقابت امروز، تمرکز اطلاعات مالی یک مجموعه اقتصادی و دسترسی بی درنگ به آن به منظور رسیدن به تصمیمات راهبردی و به‌هنگام حائز اهمیت است. حجم بالای داده های گوناگون و تاثیر آنها در انواع تصمیم گیری های سازمان، دسترسی به اطلاعات واقعی هر لحظه را که تحت تاثیر کلیه فعالیتها در بخش های گوناگون می باشد، بیش از هر زمان دیگری لازم ساخته است. با توجه به رابطه معنادار بین اطلاعات مالی واحدهای گوناگون سازمان و نیاز به حفظ استقلال عملکرد آنها همزمان با حفظ وحدت رویه، و نیاز به اطلاعات متمرکز حاصل از فعالیت تمامی واحدها، استفاده از سیستم های مالی یکپارچه ناگزیر خواهد بود. در همین راستا شرکت نرم افزار و سخت افزار ایران (نوسا) با بیش از 30 سال تجربه و تعامل بهینه با مشاوران کارآمد حوزه مالی، نسل سوم سیستم‌های مالی یکپارچه نوسا را به عنوان ابزاری توانمند و حرفه ای در حوزه نرم افزارهای مالی عرضه نموده است. مؤید این موضوع استفاده کارا از سیستم مالی یکپارچه نوسا توسط بیش از 5000 سازمان مطرح دولتی و شرکت معتبر تولیدی، بازرگانی، خدماتی و پیمانکاری در صنایع مختلف با ساختارهای متنوع مالی است. شایان ذکر است شرکت نوسا به عنوان یکی از معدود شرکت های نرم افزاری دانش بنیان، دارای رتبه یک شورای عالی انفورماتیک نیز می باشد.

قیمت: شروع از ۳۶,۰۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

از دیدگاه 1 نفر
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(5 از ۵)
سیستم مالی یکپارچه نوسا
کاتالوگ
برای دریافت کاتالوگ اینجا را کلیک کنید
سیستم مالی یکپارچه نوسا
دمو
این نرم افزار دارای دموی آنلاین می باشد، برای دسترسی به دمو اینجا را کلیک کنید.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
شرکت نرم افزار و سخت افزار ایران (نوسا)
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۶۷
سایر محصولات
نرم‌افزار حسابداری نوسا ( دولتی - پیمانکاری - تولیدی - بازرگانی - خدماتی ) / سرویس ابری سیستم مالی یکپارچه نوسا

راه های ارتباطی با شرکت نرم افزار و سخت افزار ایران (نوسا)

تلفن
۰۲۱۷۱۳۹۵۰۰۰
فکس
۰۲۱۸۸۸۲۲۹۷۹
ایمیل
rmzadeh@nosa.com
آدرس
تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس خیابان نوآوری 11، پلاک 111، کد پستی : 1657167366

توضیحات

سیستم مالی یکپارچه نوسا، مجموعه‌ای از ماژول‌های (زیر سیستم‌های) حوزه مدیریتی، با محوریت مالی است که به صورت ساختاری یکپارچه در اختیار استفاده کنندگان قرار می گیرد. هر مشتری به فراخور نیاز، امکان تهیه تعدادی از این ماژول‌ها را خواهد داشت. بدلیل ساختار یکپارچه سیستم، افزودن ماژول جدید به سیستم موجود، براحتی امکان پذیر خواهد بود. در این گفتار کوتاه از ذکر امکانات بدیهی که تمامی نرم افزارهای مالی از جمله سیستم مالی یکپارچه نوسا از آنها برخوردارند خودداری کرده و به معرفی برخی از امکانات بارز این سیستم اکتفا خواهیم کرد. مواردی که امید است شما را با نگرش تازه ای به مفهوم سیستم های مالی یکپارچه آشنا نماید.


برخی امکانات هسته مرکزی یکپارچه و ماژول حسابداری:

- اتصال آنلاین به سیستم مالی یکپارچه نوسا از هر موقعیت جغرافیایی در دنیا (ابزار soap)
- ایجاد چندین سیستم اطلاعاتی مستقل و راهبری هر یک از آن ها به صورت موازی تنها با یک نسخه از سیستم مالی یکپارچه نوسا
- استفاده از مفهوم بخش به منظور نگهداری همزمان اطلاعات مالی واحدهای سازمانی و یا شعب یک سازمان در یک پایگاه اطلاعاتی با حفظ استقلال عملکرد و همچنین امکان دسترسی به اطلاعات کل واحدها و یا شعب به صورت همزمان برای کاربران ارشد
- پشتیبانی از چندین سال مالی به صورت پیوسته در یک سیستم اطلاعاتی با امکان ثبت خودکار سند افتتاحیه، اختتامیه و سود و زیان هرسال مالی
- ارائه گزارش های تجمعی از چندین سال مالی با امکان حذف اسناد اختتامیه و افتتاحیه سال های متوالی به منظور اخذ گزارش های تجمیعی بدون گردش های تکراری
- استفاده از واحدهای ارزی مختلف در کنار واحد اصلی سیستم و کنترل تفاوت ناشی از تغییر نرخ ارز در قالب گزارش های کاربردی
- تعریف انواع فرم های نمایشی و چاپی بنا بر نیاز کاربر و همچنین امکان تغییر فرمهای نمایشی و چاپی به زبان دلخواه به منظور استفاده از سیستم به صورت چندزبانه
- اخذ گزارش های هدفمند و دلخواه از تجمیع اطلاعات حسابداری، دریافت و پرداخت (خزانه) ، انبار، فروش، حقوق و دستمزد و ...
- اخذ گزارش های آماری، تحلیلی و مقایسه ای از سیستم و تهیه نمودارهای مختلف متناظر با گزارش های اخذ شده
- ساختارهای درختی با دارا بودن 20 سطح طبقه بندی و قابلیت تعریف 9 رقم زیرگروه برای هر سطح به منظور تعریف درخت کدینگ حساب ها، تفصیلی ها، کالاها و خدمات، مراکز تأمین و مصرف، محل های جغرافیایی، واحدهای سازمانی و ...
- قابلیت تخصیص 30 برچسب به هر حساب و 15 برچسب به هر رخداد مالی و امکان تفکیک و تحلیل رخدادها به تمامی این جزئیات به منظور ایجاد ساختاری باز و منعطف جهت پیاده سازی نظام های مالی گوناگون
- تصفیه رخدادها و مغایرت گیری خودکار بانکی و ذخیره صورت مغایرت حاصله
- کنترل مانده، ترکیب دلخواهی از حساب، تفصیلی ها و برچسب ها به منظور کنترل های مربوط به حساب های بودجه ای
- ارائه صورت های مالی اساسی قابل انطباق به همراه یادداشت های توضیحی (ابزار ارایه گزارشات خاص)
- تولید گزارشات خاص به منظور ارائه گزارشات اختصاصی مانند سنا (سامانه نظارت اکتریکی) و سناما (سامانه نظارت آنی معاونت نظارت مالی و خزانه داری کشور) در غالب فرمت های مورد نیاز (ابزار ارایه گزارشات خاص)
- وجود ارتباط معنادار بین گزارش های سیستم و همچنین امکان احضار اجزاء تشکیل دهنده هر گزارش به اشکال مختلف تا جزیی‌ترین سطح ممکن (سطر سند مربوط به ماژول تولیدکننده رخداد مالی) بدون نیاز به خروج از گزارش ابتدایی
- تعریف سطوح دسترسی کاربران، به تفکیک و بر اساس جزیی‌ترین امکانات هر یک از نرم افزارها
- تبادل اطلاعات با سایر سیستم های مکانیزه تحت قالب استاندارد XML
- اخذ گزارش های متنوع از سیستم با رویکرد جستجو و تحلیل و امکان محدود کردن گزارش به شرایط دلخواه ، محدوده خاص (محدوده زمانی، زیرسیستم های گوناگون، بخش‌ها و انواع سند) و مرتب سازی گزارش بر اساس اولویت های موردنظر کاربر
- تعیین گزینه‌ها و مقادیر پیش فرض به منظور سهولت در امر کاربری سیستم توسط هر کاربر
- اخذ گزارش های ماتریسی متنوع و هدفمند از ترکیب حساب و تفصیلی، حاوی رخدادهای مالی تمام ماژول‌ها
- صدور اطلاعات گزارش ها با قالب های Excel، QRP، HTML، PDF و امکان ارسال آن ها توسط سیستم ارسال ایمیل

برخی امکانات ماژول دریافت و پرداخت (خزانه):

- قابلیت ثبت خودکار سند دریافت و پرداخت در قالب روال‌های دریافت و پرداخت اعم از نقدی، پرداختنی، دریافتنی و انتظامی، همچنین امکان تعریف روال های جدید و اصلاح روال‌های موجود، به منظور پوشش هر گونه عملیات دریافت و پرداخت
- پشتیبانی از انواع مدارک و ماهیت های مورد نیاز
- پشتیبانی از انواع فرم های چاپ چک و رسیدهای مرتبط، با امکان تعریف فرم های جدید توسط کاربر به منظور چاپ چک های صادره و رسیدهای دریافت و پرداخت
- محاسبه رأس اقلام دریافتنی یا پرداختنی و ذخیره کاربرگ‌های مربوط به آن
- برآورد نقدینگی شرکت با توجه به تاریخ سررسید در محدوده زمانی دلخواه به تفکیک بر اساس دریافتی‌ها، پرداختی‌ها و اسناد در جریان وصول بانک‌ها
- ساخت گزارش های پارامتریک و دلخواه به صورت آماده برای دسترسی آسان کاربر به منظور پیگیری سریع مدارک دریافت و پرداخت

برخی امکانات ماژول انبار و کنترل موجودی:

- تدوین مشخصات کالا از قبیل کد میله ای (بارکد)، شماره فنی، شرح، بهای نرمال و حدود بحرانی جهت استفاده بهینه از ماژول انبار
- تعریف و استفاده از چندین واحد فرعی مختص هر کالا با ضریب تبدیل دقیق و تقریبی به واحد اصلی و امکان اخذ گزارش از واحدهای اصلی و فرعی
- ثبت برگه درخواست با انواع رخدادهای درخواست ورود و خروج کالا و گزارشگری از وضعیت رخدادهای درخواست و همچنین رزرو یک یا چند کالا برای مشتری خاص و کسر کالای رزرو شده از موجودی
- تعیین بهای استاندارد برای کالا به ازای محدود ه‌های زمانی دلخواه و محاسبه انحراف نرخ خرید و نرخ مصرف و ثبت سند مربوطه به صورت خودکار
- پشتیبانی از کلیه روشهای استاندارد تعیین بها در انبار شامل میانگین، میانگین به تفکیک انبار، FIFO و شناسایی ویژه
- تخصیص یک کالا به چندین انبار و تعیین محل نگهداری کالا در هر انبار و همچنین امکان چاپ تگ انبارگردانی و شمارش کالاها به تفکیک انبار (شمارش اول، دوم، سوم و شمارش نهایی) و ثبت خودکار برگه انبارگردانی
- تعریف بچ های کالا (برای پیگیری و ردیابی فیزیکی کالا) به همراه تاریخ ورود و تاریخ انقضا، همراه با کنترل ورود و خروج کالا برچسب بچ و اخذ گزارش های متنوع بر مبنای بچ از کالاها
- پیاده سازی انبار قرنطینه (کنترل کیفیت) با استفاده از برگه های رسید موقت و امکان بازرسی و کنترل قبل از ثبت برگه ورود به انبار
- امکان تعریف مجموعه کالای ورودی به خط تولید

برخی امکانات ماژول فروش کالا و خدمات:

- انتخاب مسیر دلخواه برای ثبت رخدادهای مبتنی بر فروش کالا و خدمات از زمان صدور پیش فاکتور تا صدور فاکتور فروش و امکان ردیابی و پیگیری رخدادهای ثبت شده در طول این مسیر
- تعریف هر یک از عوامل مؤثر در برگه های فروش بر حسب نیاز کاربر، شامل نوع فروش، مرکز فروش، نحوه پرداخت، شرایط تحویل و ...
- قیمت گذاری و تعیین تعرفه برای کالاها یا خدمات با توجه به شرایط (مقدار، نوع فروش، مرکز فروش، شرایط تحویل، مشتری، نماینده، بازاریاب، محل جغرافیایی، محدوده زمانی و ...) و به صورت بهای واحد، بهای ثابت، بهای بسته، همچنین محاسبه و درج عوامل مؤثر در تعیین بها شامل تخفیف، مالیات بر ارزش افزوده، عوارض قانونی و ... به صورت خودکار
- تعریف قانون مکمل بها جهت تکمیل فرآیند فروش شامل محاسبه پورسانت نماینده، بازاریاب، انجام دهنده خدمات و کلیه کسور و اضافات مرتبط
- بهره گیری از امکانات مبتنی بر ارز همچون تعرفه ارزی، فاکتور ارزی و ...
- کنترل اعتبار مشتری در زمان ثبت رخدادهای فروش با توجه به اعتبار اولیه و مانده مشتری در حسابهای مؤثر قابل تعریف در اعتبار مشتری، متأثر از اطلاعات سایر ماژول‌ها
- تسویه خودکار و دستی سطرهای فاکتور فروش متناظر با پرداخت های صورت گرفته توسط مشتری و پیگیری اقلام باز در صورتحساب مشتری
- اخذ گزارش‌های یکپارچه و هدفمند همچون سود ناخالص به صورت همزمان از ترکیب ماژول‌های مختلف و اخذ نمودارهای تحلیلی متناظر با آن
- ارائه گزارش های فصلی فروش با قابلیت تجمیع معاملات کمتر از حدنصاب
- اخذ گزارش عملیات فروش بر حسب هر یک از عوامل مؤثر شامل کالا یا خدمت، مشتری، نماینده فروش، بازاریاب، طرف بدهکار، انجام دهنده خدمات، دریافت کننده پورسانت، مرکز فروش، روش پرداخت، شرایط تحویل، نوع فروش و محل جغرافیایی و با امکان اخذ سرجمع از گزارش فوق به تفکیک هر یک از عوامل مؤثر
- تعریف اطلاعات کامل اشخاص و شرکت‌ها در دفتر تلفن و نشانی و استفاده از آن بر حسب نیاز در تمام ماژول‌ها

برخی امکانات ماژول پرسنلی و حقوق و دستمزد:

- تعریف تعداد نامحدود فیلدهای پایه پرسنلی از قبیل مشخصات، احکام و سایر اطلاعات پرسنلی و فیلدهای متغیر از قبیل کارکردها، پرداخت‌های موردی و ... بر حسب نیاز توسط کاربر و همچنین امکان استفاده از آن ها در فرمول های محاسباتی، فرم های نمایشی، چاپی و ... با پشتیبانی از انواع داده های موردنیاز از قبیل حرفی، عددی، تاریخ، مدت و ...
- قابلیت ذخیره تصاویر و مدارک متعدد مربوط به پرسنل
- تعریف فرمول های محاسبه حقوق شامل مزایا، کسور و سایر محاسبات سیستم و نیز جدولی از ضرایب، سقف‌ها، نرخها و سایر مقادیر ثابت به تفکیک ماه توسط کاربر در محیطی ساده و کارآمد
- اخذ گزارش ماهانه حقوق، به منظور مقایسه حقوق ماه های گوناگون یک پرسنل
- اخذ گزارش های گروه بندی شده بر حسب عواملی همچون نوع استخدام، محل خدمت، رسته و مانند آنها برای ارائه به مراکز ذیربط همچون شعب تأمین اجتماعی
- ثبت معوقه در مقاطع زمانی دلخواه برای یک یا چندین نفر از کارکنان و تغییر در حقوق محاسبه شده با توجه به شرایط جدید اعمال شده نظیر تغییر در احکام، ضرایب، مقادیر ثابت و ... همچنین امکان بهره گیری از گزارش های مقایسه ای معوقه
- اخذ گزارش کنترلی قبل از ثبت به منظور کنترل صحت اطلاعات، پیش از ثبت حقوق
- اخذ گزارش های سرجمع حاوی چکیده ای از اطلاعات حقوق به تفکیک عوامل گوناگون همچون مراکز هزینه، محل اشتغال و ... همچنین به تفکیک ماه‌ها و سال های متوالی با قابلیت رسم نمودارهای آماری مرتبط
- صدور اسناد دستمزد متناظر با اطلاعات حقوق محاسبه شده در سیستم با توجه به الگوهای تعریف شده با امکان انعکاس اطلاعات دستمزد در اسناد مربوطه به صورت سرجمع بر حسب تمام کارکنان، فیلدهای معین کننده از قبیل مرکز هزینه و ... یا به ریز کارکنان همراه با تخصیص شرح دلخواه و استفاده از تفصیلی های کارکنان، مراکز هزینه و ...
- تبادل اطلاعات با سایر سیستم های مکانیزه نظیر دستگاه حضوروغیاب، سیستم مکانیزه بیمه و سیستم مکانیزه مالیات بر درآمد حقوق در قالب های استاندارد نظیر DBF و TXT

برخی امکانات ماژول مدیریت هزینه (خرید):

- ثبت هزینه‌ها به صورت متمرکز و قابل کنترل و پیگیری در قالب برگه های هزینه
- ثبت قراردادهای خرید یا هزینه و ایجاد ارتباط میان قراردادها و برگه های هزینه
- تبدیل تمام یا بخشی از یک برگه هزینه به سند حسابداری و یا دریافت و پرداخت با استفاده از قوانین تعریف شده توسط کاربر به تفکیک برای هزینه، مالیات بر ارزش افزوده و عوارض
- ارائه گزارش های فصلی خرید و پرداخت‌های مبتنی بر قراردادها بر اساس اطلاعات ثبت شده در نرم افزار مدیریت هزینه با قابلیت تجمیع معاملات کمتر از حدنصاب
- ایجاد ارتباط بین تعدادی سطر هزینه با یک رخداد انبار )مورد استفاده در مواقعی که هزینه‌ها به صورت تدریجی انجام می شوند( و یا ایجاد ارتباط بین یک سطر هزینه با تعدادی رخداد انبار (مورد استفاده در مواقعی که رخدادهای انبار به صورت تدریجی ثبت می شوند)
- امکان تکمیل و یا اصلاح بهای برگه های انبار بر اساس اطلاعات هزینه های ثبت شده در سیستم، همچنین کشف و گزارش موارد مغایرت بین بهای کالاهای وارده و هزینه های جذب شده توسط رخدادهای انبار و توانایی جذب مجدد هزینه‌ها با اصلاح مستقیم بهای رخدادهای انبار و یا تنظیم خودکار برگه های اصلاح بهای وارده


گستردگی مفاهیم و توانمندی های موجود در سیستم مالی یکپارچه نوسا از یک سو و تنوع نیازها و خواسته های سازمان ها و بنگاه های اقتصادی خرد و کلان از سوی دیگر، امکان بازگو کردن تمامی امکانات مورد نیاز مجموعه ها در قالب یک مستند را غیرممکن می سازد.
به همین دلیل حضور در جلسه اختصاصی معرفی و نمایش نرم افزار برای دستیابی به راهکاری جامع اجتناب ناپذیر است.
به منظور هماهنگی جهت برگزاری جلسه اختصاصی معرفی و نمایش نرم افزار با دفاتر شرکت تماس حاصل فرمایید.

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب سرویس ابری
دسته بندی
امور مالی و تجاری / نرم افزار های جامع مالی و بازرگانی
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

حسابداری

انبارداری

اموال و دارایی

سهام

خرید

فروش

تولید

خزانه داری

حقوق و دستمزد

بازاریابی

کنترل کیفیت

نگهداری و تعمیرات

قیمت تمام شده

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

بیش از ۳۰ سال تجربه در ساخت نرم‌افزارهای حرفه‌ای و با کیفیت - ۳ سال پشتیبانی رایگان - یک نرم‌افزار متشکل از تعدادی ماژول‌های یکپارچه با ساختار مستحکم - تمرکز داده‌ها در یک محل - وجود رابطه معنادار بین ماژول‌ها - امکان راهبری همزمان و تحت وب ماژول‌ها - بیش از 5،000 مشتری و 50،000 استفاده کننده راضی

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
Delphi
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
یک نسخه ویندوز (حداقل XP تا ویندوز سرور 2016)
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
یک پورت USB برای قفل سخت‌افزاری

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: ۶ ماه
نحوه آموزش: Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 36 ماه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

مشتریان

برخی از مشتریان:

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد: