نسخه های حسابداری شرکتی تارا کلیه امکانات مورد نیاز جهت امور مالی و حسابداری شرکت های بازرگانی، پیمانکاری و خدماتی را در حوزه عملیات چک و خزانه (ارزی و ریالی)، خرید و فروش و انبار، درآمد و هزینه و … و امکانات حسابداری از قبیل دفاتر حسابداری کل، معین، تفصیلی، روزنامه، گزارشات فصلی خرید و فروش، بستن دفاتر و انتقال به سال مالی جدید، سند افتتاحیه و اختتامیه ، روزی یک سند ، ماهی یک سند، ترکیب اسناد و … فراهم می نماید. علاوه بر این تمامی امکانات نرم افزار حسابداری فروشگاهی تارا نیز در این نسخه ها در دسترس کاربران می باشد.

قیمت: ۱۶۳,۵۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین) / خرید از فروشگاه های سطح کشور / خرید از نمایندگی
راه های مشاهده: نمایش حضـوری

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
گروه تولیدی تارا افزار پارس
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۵
سایر محصولات
نرم افزار حسابداری فروشگاهی تارا / نرم افزار حقوق و دستمزد تارا / نرم افزار حسابداری صنعتی تارا

راه های ارتباطی با گروه تولیدی تارا افزار پارس

تلفن
۴۴۲۳۷۹۸۲
فکس
۴۴۲۲۴۵۱۵
ایمیل
info@taragroup.ir
وب سایت
http://www.taragroup.ir/
آدرس
اشرفی اصفهانی بین حکیم و همت خیابان اذری پلاک 45 طبقه سوم واحد 9

توضیحات

دريافت و پرداخت نقدي و چك

انجام عمليات دريافت و پرداخت نقدي و چك در هر يك از عمليات حسابداري به هنگام صدور فاكتورهاي خريد و فروش ، هزينه و درآمد و نيز به صورت مستقل به عنوان يك ثبت آرتيكل جداگانه.
امكان صدور چك هاي روز و مدت دار.
امكان وصول نقدي چك وارده ، واگذار كردن چك وارده به اشخاص ثالث ، به حساب گذاشتن چك ، اعلام وصول چك وارده ، عدم وصول چك وارده ، اعلام سررسيد چك هاي مدت دار صادره و وارده، پس گرفتن چك واگذار شده.
امكان ايجاد بدهي شخص به هنگام عدم وصول چك وارده.
امكان راس گيري مجموعه اي از چك هاي دريافتي و پرداختي به جهت كنترل زمان هاي قابل محاسبه ، با تاريخ هاي متفاوت.
امكان تعريف دسته چك هاي اخذ شده از سوي بانك ها، كنترل چك هاي صادره ، ابطال شده و صادر نشده به تفكيك هر يك از دسته چك ها و بانك مربوطه.
انجام خودكار عمليات مالي مربوط به هر يك از دريافت و پرداخت ها.
صدور اسناد انتظامي وارده و صادره ، پس گرفتن اسناد انتظامي و يا پس دادن اوراق بهادار.
امكان تهيه گزارش بر مبناي چكهاي وارده يا صادره، نزد صندوق، در جريان وصول ، صادر شده و سررسيد نشده ، وصول نشده (برگشتي) بر اساس تاريخ اسناد حسابداري و يا تاريخ چك ها و نيز به تفكيك اشخاص و يا بانك هاي مربوطه و ... .
سررسيد اتوماتيك چكهاي صادره مدت دار بر اساس تاريخ چك و يا تاريخ تنظيم شده توسط كاربر .
امكان پرينت كليه عمليات در فرمت استیمول سافت.
اعلام آخرين وضعيت چك در واحد تجاري.
به كارگيري كليه عمليات نقدي و چك در كليه سطوح اسناد هوشمند و مركب و ... .
امكان جستجوي چك بين دو مبلغ خاص، شماره چك و نام بانك .

خريد و فروش كالا و خدمات

امكان بكارگيري تخفيف ، عوارض و مالیات بر ارزش افزوده به صورت سطري در هر يك از اقلام خريد و فروش.

· امكان ثبت عوارض و هزينه اضافه شده به فاكتور و يا محاسبه پورسانت به شخص ثالث و ...

· استفاده از فاكتورهاي فروشگاهي (POS صندوق) به صورت همزمان و تهیه فیش پرینت.

· امکان اضافه نمودن تصویر کالا و نمایش آن در فاکتور فروشگاهی.

امكان تهيه فرم هاي رسيد و حواله انبار به صورت اتوماتيك و قابل چاپ ، همزمان با صدور فاكتورهاي خريد و فروش.
امكان برگشت از فروش در طي سال جاري توسط سيستم به صورت هوشمند.
استفاده از دستگاههاي باركدخوان به جهت تسريع در عمليات خريد و فروش كالا.
امكان بكارگيري دو نرخ خريد و سه نرخ فروش جهت كالاها.
استفاده از بي نهايت واحد شمارش جهت هر يك از كالاها.
انتقال بين كاردكس ها، انبارگرداني ، صدور سند ضايعات كالا .
امكان صدور فاكتور فروش كالا و خدمات با قابلیت چاپ فاکتور با فرمت های مختلف یا طراحی فرمت دلخواه كاربر .
تهيه گزارشات متنوع از گردش كالاها (ليست فاكتورهاي خريد، ليست فاكتورهاي فروش، گزارش موجودي به صورت كامل، گزارش مجموع خريد يا فروش همزمان با تفكيك اشخاص و ... )
امكان برقراري مستقيم توسط حسابداري با بخش متمركز انبارها و صدور اسناد مربوطه.
تهيه ليست قيمت فروش و خرید موجودي كالاها و محصولات .
امكان صدور سند تخفيفات خريد و فروش پس از عمليات خريد و فروش كالا.

دفاتر حسابداري و گزارشات مالي

چاپ اسناد حسابداري به صورت دو ستوني كل.
امكان گرفتن خروجي اكسل ، pdf ، انواع فرمت های عکس و... از كليه عمليات .
تهيه گزارشات و صورت هاي اساسي : صورتحساب سود و زيان، صورت بهاي تمام شده كالاي فروش رفته، ترازنامه به همراه يادداشت هاي پيوست و تفصيلي هاي مربوطه.
جداسازي صورتهاي مالي اساسي (سود و زيان و بيلان) از طريق كد تفكيك اسناد.
تهيه تراز آزمايش چهار ستوني ، كل، معين و تفصيلي.
صدور اسناد اختتاميه حسابهاي موقت و دائمي و نيز انتقال به دفتر سال مالي جديد و صدور سند افتتاحيه به صورت هوشمند.
امكان صدور اسناد حسابداري بين اسناد صادره قبلي و مرتب سازي آنها.
امكان برگشت اسناد حذف شده توسط كاربران به سيستم.
امكان تهيه اتوماتيك فرم دريافت نقدي، پرداخت نقدي، رسيد چك ، پرداخت چك و به حساب گذاشتن چك .
كنترل هوشمندانه سيستم به جهت رعايت عدم ماهيت حسابها، منفي شدن حسابهاي نقدي و كاردكس كالاها و تهيه گزارش مربوطه.

كدينگ و سرفصل حسابها

امكان بهره گيري از 1 رقم گروه، 5 رقم كل، 7 رقم معين و 9 رقم تفصيلي در كدينگ حسابها كه مجموعاً 22 رقم مي باشد را شامل مي شود.
علاوه بر گروه بندي حسابها ، ماهيت بدهكار يا بستانكار بودن، موقت يا دائمي بودن در كدينگ تارا ( وابسته بودن) نيز به جمع كاربري سهل و آسان پيوسته بدين ترتيب كه به هنگام ايجاد يك سرفصل حساب كل چنانچه سرفصلهاي مرتبط با اين سرفصل نياز باشد، بصورت اتوماتيك ايجاد خواهد شد. مثلاً اگر سرفصل حساب بانك توسط كاربر ايجاد شود، سيستم بصورت هوشمندانه 2 سرفصل حساب اسناد در جريان وصول و حساب اسناد پرداختني بانك را نيز ايجاد مي نمايد و هيچگاه كاربر با كدينگ ناقص روبرو نخواهد بود.
امكان بهره گيري از چاپ كدينگ به اشكال مختلف و كارآمد.
امكان حذف كامل كدينگ يا اصلاح آن بدون اينكه هوشمندي سيستم از بين رود.
امكان ايجاد و يا اصلاح كدينگ در بخشهاي مختلف نسخه به هنگام صدور اسناد حسابداري.
ايجاد حساب اشخاص بدون در نظر گرفتن ماهيت بدهكار و يا بستانكار ، كه در اين صورت سيستم با توجه به مانده حساب اشخاص و يا گردش حساب در طي دوره فعاليت ماهيت آنها را بصورت هوشمندانه انتخاب مي نمايد . اين امر باعث مي شود حساب اشخاص در پايان دوره جهت گزارش گيري عدم ماهيت نداشته باشد و نيازي به اصلاح سرفصل حسابهاي اشخاص وجود نداشته باشد.
امكان جستجوي يك سرفصل حساب در هر يك از سطوح و در تمامي حسابها بصورت همزمان.
بكارگيري نام اختصاري در سرفصل حسابها به جهت تسريع در عمليات حسابداري.
امكان تغيير و اصلاح حسابهاي تفصيلي و جابجائي در معين هاي يك حساب كل با در نظر گرفتن اينكه اين حساب قبلاً نيز داراي گردش بوده باشد.
امکان تعریف و چاپ بارکد کالا توسط کاربر .
امكان مرتب سازي كدينگ بر حسب حروف الفبا و كد حساب.

سایر امکانات

. تعريف بي نهايت دفتر به صورت مجزا.
· امکان تعریف کلیدهای میانبر .
· امکان تغییر تصویر پس زمینه.
· قابلیت اتصال دستگاه کالرآیدی.
. قابلیت اتصال به pos سامان کیش
· امکان صدور سند دستی.
تعريف علائم تجاري براي درج در بالاي گزارشات و فرم ها.
چاپ اسناد حسابداري به صورت روزانه، هفتگي، پانزده روزه، ماهانه و تهيه دفاتر به اشكال فوق.
امكان ايجاد يك دفتر جديد از روي دفتر موجود به جهت اسناد خاص انتخابي توسط كاربر .
تهيه دفاتر قانوني ( كل و روزنامه ) از طريق تفكيك كد اسناد توسط كاربر.
چاپ اسناد حسابداري به صورت هاي : سه ستوني معين ، سه ستوني تفصيلي، چهار ستوني تفصيلي، معين، كل ، به صورت افقی یا عمودی و گردش مربوطه.
تهيه دفاتر اسناد دريافتني به طور كامل و هوشمند توسط سيستم.
تركيب چندين سند انتخابي توسط كاربر و يكي شدن آنها در يك سند مركب جديد.
امكان بهره گيري از كدينگ ربط در سطوح كل، معين و تفصيلي به جهت تسريع و جداسازي گزارشات مربوطه به مراكز خاص و پروژه ها.
جداسازي محيط انبارها از سرفصل حسابداري و نيز بكارگيري كدينگ ربط در محيط هاي مربوطه .
پشتيبان گيري خارج از نسخه به طور همزمان از يك يا چند دفتر .
امكان تعريف كليدهاي خاص به منظور جملات تكراري مورد استفاده كاربر .
امكان تهيه ترازنامه به فرم گزارشي .
تفكيك چكهاي وارده بر اساس چك هاي مركز يا شهرستان و كنترل عمليات مربوطه .
امكان تهيه گزارش مجموع از كليه فعاليت چك هاي وارده و صادره .
امكان رديابي چك هاي وارده به وسيله شماره خاص استفاده شده توسط كاربر.
انتقال بين محيط انبارها.
دسترسي در محيط كدينگ به دفتر تفصيلي حسابها.
تعریف و كنترل شماره سريال كالا در زمان خريد و فروش و گزارشات مربوطه.
صدور دفترچه اقساط جهت وام و فروش اقساطي
امكان كنترل چك هاي وارده با ليست سياه ( حساب هاي جاري خاص مشكل دار تعريف شده در سيستم).
امكان تهيه گزارش و اظهارنامه ماليات بر ارزش افزوده،
امكان به كارگيری مدل هاي مختلف فاكتورهای فروش و نيز فاكتور دلخواه كاربر .
بهره گيري از ورود و خروج اموال امانی .
امكان برگشت از فروش سال قبل توسط سيستم به صورت هوشمند.
بهره گيری از ورود و خروج كالاهاي امانی ، كنترل و تهيه گزارشات مربوطه.
كاردكس تعدادی و مالی كالا .
تهيه گزارش فصلي خريد و فروش كالا .
امكان مشاهده گزارش نقدينگي سيستم در يك نگاه.
تهيه نمودار از كليه عمليات خريد و فروش موجودي كالا.
ثبت دفتر روزنامه و كل ، مشاهده و قابل چاپ طبق دفاتر قانوني موجود به تعداد خطوط دفاتر قانوني به جهت نقل مانده هاي صفحه قبل و بعد.
تحرير دفاتر قانوني (كل و روزنامه) از طريق پرينت سيستم توسط كاربر با دقت بالا و تنها به صورت پاكنويس كردن آن در دفاتر.
امكان پيوست نمودن مدارك اسكن شده به اسناد مالي .
استفاده از امكانات جانبي خريد و فروش به منظور به كارگيري از ويزيتورها ، سقف مطالبات مشتريان، توزيع مويرگي فروش، فاكتورهاي تسويه شده و نشده، عوارض ، اعمال تخفيف در هر كالا و نيز به طور كلي در فاكتور به طور جداگانه و ...
تهیه گزارش سود یا زیان ناویژه کالا به همواره نمایش درصد.
جداسازي صورتهاي مالي اساسي( سود و زيان و بيلان) از طريق علامتگذاري (پروژه ها) و مراكز خاص.
امكان پيگيري فعاليت كاربران به منظور كنترل اسناد صادره و يا اصلاحي.
امکان تعریف سطح دسترسی بر روی کلیدهای سند خرید، فروش و لیست اسناد.
امكان مديريت از روي محدوديت كاربران و قفل شدن اسناد صادره قبلي و عدم اصلاح يا تغيير سند و نيز بالعكس و يا امكان هرگونه تغيير جديد توسط كاربران ارشد.
امكان تعريف اسناد الگو (موقت) به جهت افزایش سرعت در ثبت اسناد حسابداري.
امكان تهيه گزارشات از حساب اشخاص به مدل هاي انتخابي و تفكيك هاي خاص با قابلیت اعلام تاریخ آخرین خرید یا فروش و امکان چاپ به همراه آدرس و شماره تلفن .
ايجاد كاربران مختلف و تعيين حدود اختيار هر يك از كاربران.
اعمال حدود و اختيار قابل تنظيم و سطوح دسترسي كاربران براي هر دفتر .
اعمال حدود و اختيار قابل تنظيم در كليه فرم هاي سيستم جهت هر كاربر خاص .
تعريف اطلاعات حسابهاي اشخاص مشکل دار جهت كنترل هاي لازم.
استفاده از نمودار خام در سيستم جهت بكارگيري اطلاعات خارج از نسخه و تهيه نمودارهاي دلخواه كاربر.
تهيه گزارشات و نسبتهاي مالي به صورت اتوماتيك از قبيل نسبتهاي نقدينگي، نسبتهاي فعاليت، نسبتهاي سرمايه گذاري ، نسبت هاي سود آوري به همراه روند و نتيجه گيري مديريتي.
قابليت تغيير زبان منوهای اصلی نسخه حسابداري از فارسي به انگليسي و عربي .
كنترل نقطه سفارش جهت تامين موجودي. .
امكان ثبت هزينه مستقيم به بهاي تمام شده موجودي تك تك كالاها (هزينه حمل و عوارض) پس از خريد و فروش در كاردكس كالا .
امكان خريد و فروش به صورت هوشمند جهت يك يا چند كالا و نيز استفاده از سند مركب به منظور خريد و فروش هاي همراه با عمليات ديگر حسابداري به صورت همزمان (پيش دريافت، پيش پرداخت، كسور قانوني، سپرده ها و عوارض و ...)
امکان اتصال به کارتخوان سامان کیش
امکان گزارش سقف مطالبات با قابلیت اعلام در زمان ورود
قابلیت ایجاد و مشاهده یک لیست مشترک از کالاها و موجودی ، بین محیط های مختلف و فروشگاه

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز
دسته بندی
امور مالی و تجاری / نرم افزار های جامع مالی و بازرگانی
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

حسابداری

انبارداری

اموال و دارایی

سهام

خرید

فروش

تولید

خزانه داری

حقوق و دستمزد

بازاریابی

کنترل کیفیت

نگهداری و تعمیرات

قیمت تمام شده

بسته و نسخه های نرم افزار

نسخه تحت شبکه بازرگانی پیشرفته - NA

امکان استفاده این نسخه در شبکه محلی و غیر محلی نیز وجود دارد

پلتفرم توسعه
.Net Framework
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
کمتر از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: ۱۰ ساعت
نحوه آموزش: Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 12 ماه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

15 روز پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار یکپارچه مدیریت مالی و بازرگانی مریان

تولید توسط شرکت خدمات مالی و اداری مریان

معرفی نرم افزار:

سیستم یکپارچه مدیریت مالی و اداری مریان شامل : حسابداری و مدیریت مالی، بودجه و خزانه داری، مدیریت انبار و تدارکات خرید، مدیریت تولید و بهای تمام شده، مدیریت بازرگانی و توزیع و...

پشتیبانی رایگان اولیه 6 ماه
آموزش رایگان اولیه ۳۰ ساعت
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار یکپارچه مدیریت مالی و بازرگانی مریان
کاتالوگ
دارد
نرم افزار یکپارچه مدیریت مالی و بازرگانی مریان
دمو
دارد
نرم افزار یکپارچه مدیریت مالی و بازرگانی مریان
پشتیبانی رایگان
6 ماه
نرم افزار یکپارچه مدیریت مالی و بازرگانی مریان
آموزش رایگان
30 ساعت
چرا نرم افزار یکپارچه مدیریت مالی و بازرگانی مریان از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

یکپارچگی کلیه زیر سیستمها ـ کدینگ استاندارد و 12 سطحی ـ جامعیت در عین سادگی ـ صدور اسناد زیرسیستم بصورت اتوماتیک ـ ارائه گزارشات استاندارد و کاربردی

قیمت: شروع از ۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار بازرگانی منطق

تولید توسط شبیه سازان منطق

معرفی نرم افزار:

نرم افزار بازرگانی منطق مناسب برای شرکتهای پخش و یا بازرگانی بزرگ میباشد

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار بازرگانی منطق
کاتالوگ
دارد
نرم افزار بازرگانی منطق
دمو
دارد
نرم افزار بازرگانی منطق
پشتیبانی رایگان
نامشخص
نرم افزار بازرگانی منطق
آموزش رایگان
نامشخص
چرا نرم افزار بازرگانی منطق از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

نصب سریع و آسان (نصب در یک دقیقه) , کاربری زیبا و بسیار ساده , سرعت بالا در انجام عملیات , قیمت مناسب

قیمت: شروع از ۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار حسابداری بازرگانی نیکان

تولید توسط گروه نرم افزاری نیکان

معرفی نرم افزار:

نرم افزار حسابداری بازرگانی نیکان ویژه شرکت های بازرگانی متوسط و کوچک

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای کاتالوگ
نرم افزار  حسابداری بازرگانی نیکان
کاتالوگ
دارد
نرم افزار  حسابداری بازرگانی نیکان
دمو
نامشخص
نرم افزار  حسابداری بازرگانی نیکان
پشتیبانی رایگان
نامشخص
نرم افزار  حسابداری بازرگانی نیکان
آموزش رایگان
نامشخص
چرا نرم افزار حسابداری بازرگانی نیکان از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

کاربری آسان- جامع- گزارشات آنالیزی و تحلیلی

قیمت: شروع از ۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

سیستم مالی یکپارچه نوسا

تولید توسط شرکت نرم افزار و سخت افزار ایران (نوسا)

معرفی نرم افزار:

نرم‌افزار مالی یکپارچه نوسا، مجموعه‌ای یکپارچه از نرم‌افزار‌های حوزه‌ی مدیریت مالی است که با هم‌افزایی حاصل از این یکپارچگی، ساختاری منعطف و حرفه‌ای را به منظور تعامل واحدهای ...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه ۶ ماه
دارای دمو دارای کاتالوگ
سیستم مالی یکپارچه نوسا
کاتالوگ
دارد
سیستم مالی یکپارچه نوسا
دمو
دارد
سیستم مالی یکپارچه نوسا
پشتیبانی رایگان
12 ماه
سیستم مالی یکپارچه نوسا
آموزش رایگان
6 ماه
چرا سیستم مالی یکپارچه نوسا از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

بیش از ۳۰ سال تجربه در ساخت نرم‌افزارهای حرفه‌ای و با کیفیت - 2 سال پشتیبانی رایگان - یکپارچگی کامل -قابلیت گسترش - انعطاف پذیری - ظرف اطلاعاتی گسترده - استحکام - بیش از 6،0...

قیمت: شروع از ۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (گروه تولیدی تارا افزار پارس) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »