شرکت نرم افزاری آدا در راستای سهولت کسب و کار مشتریان خود و رهایی از نرم افزار های جزیره ای و بی کیفیت بازار تولید یک نرم افزار جامع و کامل با امکانات نرم افزاراتوماسیون اداری و بایگانی اسناد و CRM یا همان مدیریت ارتباط با مشتریان را در دستور کار خود قرار داد ، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) یک نرم افزار قدرتمند در خصوص پیگیری و ثبت اقدامات مشتریان برای هر کسب و کار می باشد همانطور که همگان میدانند پایههای تجارت در عصر حاضر بر روی مشتریان هر مجموعه بنا نهاده شده است. مشتری مهمترین عامل رکود یا شکوفایی وضعیت اقتصادی هر واحد تجاری میباشد. بنابر این پیشبینی و کسب آگاهی از نیازهای مشتریان و تلاش برای مرتفع نمودن آنها و بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده از مهمترین وظایف مدیران هر شرکت میباشد. استفاده از تکنولوژی برنامهنویسی و فناوری اطلاعات در این زمینه را مدیریت ارتباط با مشتری مینامند که امروزه به دانشی تخصصی در زمینه تجارت تبدیل شده است. این روش علاوه بر پایین آوردن هزینه برقراری ارتباط با مشتریان، به برقراری و تثبیت رابطهای سودمند با مشتریان کمک شایانی میکند. استفاده از نرمافزارهای CRM سهولت و سرعت در ورود و نگهداری اطلاعات مشتریان و استفاده از امکانات جانبی همچون ارسال فکس و ایمیل به صورت تکی یا جمعی را برای مشتریان به همراه دارد. از مزایای داشتن یک نرم افزار CRM خوب می توان به افزایش تعداد مشتریان یک شرکت ، سریعتر به نتیجه رسیدن فروش مشتریان، وفاداری بیشتر به مشتریان، و بالاتر رفتن در آمد های یک شرکت اشاره کرد، شرکت نرم افزاری آدا با بهره گیری از توان بسیار بالای تولید و تحلیل و آنالیز خود یک نرم افزار پر قدرت با کاربری بسیار آسان و امکانات ویژه برای مشتریان محترم روانه بازار کرد این پکیج شامل نرم افزار اتوماسیون اداری و نرم افزار بایگانی و نرم افزار CRM می باشد کیفیت ، دقت و اصولی که شرکت نرم افزاری آدا در آموزش و استقرار این نرم افزار ها دارد به شما مشتریان عزیز این اطمینان را میدهد تا نرم افزاری متفاوت ،کاملا هوشمند و با پشتیبانی بسیار خوب را تجربه کنید.
شرکت نرم افزاری آدا در راستای سهولت کسب و کار مشتریان خود و رهایی از نرم افزار های جزیره ای و بی کیفیت بازار تولید یک نرم افزار جامع و کامل با امکانات نرم افزاراتوماسیون اداری و بایگانی اسناد و CRM یا همان مدیریت ارتباط با مشتریان را در دستور کار خود قرار داد ، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) یک نرم افزار قدرتمند در خصوص پیگیری و ثبت اقدامات مشتریان برای هر کسب و کار می باشد همانطور که همگان میدانند پایههای تجارت در عصر حاضر بر روی مشتریان هر مجموعه بنا نهاده شده است. مشتری مهمترین عامل رکود یا شکوفایی وضعیت اقتصادی هر واحد تجاری میباشد. بنابر این پیشبینی و کسب آگاهی از نیازهای مشتریان و تلاش برای مرتفع نمودن آنها و بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده از مهمترین وظایف مدیران هر شرکت میباشد. استفاده از تکنولوژی برنامهنویسی و فناوری اطلاعات در این زمینه را مدیریت ارتباط با مشتری مینامند که امروزه به دانشی تخصصی در زمینه تجارت تبدیل شده است. این روش علاوه بر پایین آوردن هزینه برقراری ارتباط با مشتریان، به برقراری و تثبیت رابطهای سودمند با مشتریان کمک شایانی میکند. استفاده از نرمافزارهای CRM سهولت و سرعت در ورود و نگهداری اطلاعات مشتریان و استفاده از امکانات جانبی همچون ارسال فکس و ایمیل به صورت تکی یا جمعی را برای مشتریان به همراه دارد. از مزایای داشتن یک نرم افزار CRM خوب می توان به افزایش تعداد مشتریان یک شرکت ، سریعتر به نتیجه رسیدن فروش مشتریان، وفاداری بیشتر به مشتریان، و بالاتر رفتن در آمد های یک شرکت اشاره کرد، شرکت نرم افزاری آدا با بهره گیری از توان بسیار بالای تولید و تحلیل و آنالیز خود یک نرم افزار پر قدرت با کاربری بسیار آسان و امکانات ویژه برای مشتریان محترم روانه بازار کرد این پکیج شامل نرم افزار اتوماسیون اداری و نرم افزار بایگانی و نرم افزار CRM می باشد کیفیت ، دقت و اصولی که شرکت نرم افزاری آدا در آموزش و استقرار این نرم افزار ها دارد به شما مشتریان عزیز این اطمینان را میدهد تا نرم افزاری متفاوت ،کاملا هوشمند و با پشتیبانی بسیار خوب را تجربه کنید.
دفترچه تلفن
دفترچه ایمیل
تاریخچه تماس ها
ارسال پیامک
ارسال فکس
شناسه ی CALLER ID
مدیریت بازار یابی
زمان سنج
مدیریت برخورد بامشتری
سیستم نظر سنجی
چاپ فاکتور
سطوح دسترسی کاربران
مدیریت تامین کنندگان
انبار داری
مدیریت مشتریان حقیقی و حقوقی
اعتبار سنجی مشتریان
گزارشات روزانه
آرشیو کلیه ارتباطات
کارتابل کاربران
++شرایط اقساطی بلند مدت ++پشتیبانی بسیار قوی- استقرار- امکانات بروز-رضایت کامل مراکز دولتی و نیمه دولتی- متناسب با ساختار شرکت شما
بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
ورژن جدید نرم افزار اتوماسیون اداری با امکانات منحصر بفرد عرضه شد www.adasoftco.com www.adaitco.com
25 مهر 1397
نرم افزار CRM پیام گستر یک راهکار جامع برای کسب و کارها می باشد تا بتوانند به سادگی و با هوشمندی منحصر به فرد تعامل خود با مشتریان را گسترش دهند. نرم افزار دانش بنیان پیام گست...
متاسفانه توضیحاتی برای این بخش ثبت نشده است!
امروزه استفاده از ابزارهای جدید در مدیریت بهتر با مشتریان در دستور کار سازمانهای مشتری مدار قرار گرفته است. باشگاه مشتریان یکی از آن ابزارهایی است که هر سازمان می تواند در ...
امکان لینک به سیستم انتقادات و پیشنهادات - امکان لینک به نرم افزار CRM - امکان لینک به سیستم حسابداری
CRM نرمافزاری است که تمامی اطلاعات مشتریان فعلی و آینده یک کسبوکار و نحوه تعامل کاری با آنها را در یک مکان نگهداری میکند.
قابلیت سفارشی سازی-قیمت مناسب -کیفیت بالا-سفارشی سازی هست ولی با قیمت پکیج های آماده بفروش میرسه-قابلیت توسعه دادن
نرم افزار مدیریت پروژه های مجموعه شما و پیگیری پروژه ها به همراه سطح دسترسی برای پرسنل ها و نظرسنجی از مشتریان وفادار و صدور فاکتور و همچنین امکان ارسال تیکت برای کاربران درون...
دارا بودن امکانات کامل بر اساس تجربه ی چندین ساله در این حوزه و طراحی سیستم های متفاوت برای مجموعه های مختلف و هزینه ی مناسب این محصول به نسبت رقبا و دارا بودن ظاهر گرافیکی من...
« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (راهکار آفرین آدا) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »