شرکت نرم افزاری آدا در راستای سهولت کسب و کار مشتریان خود و رهایی از نرم افزار های جزیره ای و بی کیفیت بازار تولید یک نرم افزار جامع و کامل با امکانات نرم افزاراتوماسیون اداری و بایگانی اسناد و CRM یا همان مدیریت ارتباط با مشتریان را در دستور کار خود قرار داد ، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) یک نرم افزار قدرتمند در خصوص پیگیری و ثبت اقدامات مشتریان برای هر کسب و کار می باشد همانطور که همگان می‌دانند پایه‌های تجارت در عصر حاضر بر روی مشتریان هر مجموعه بنا نهاده شده است. مشتری مهمترین عامل رکود یا شکوفایی وضعیت اقتصادی هر واحد تجاری می‌باشد. بنابر این پیش‌بینی و کسب آگاهی از نیازهای مشتریان و تلاش برای مرتفع نمودن آن‌ها و بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده از مهمترین وظایف مدیران هر شرکت می‌باشد. استفاده از تکنولوژی برنامه‌نویسی و فناوری اطلاعات در این زمینه را مدیریت ارتباط با مشتری می‌نامند که امروزه به دانشی تخصصی در زمینه تجارت تبدیل شده است. این روش علاوه بر پایین آوردن هزینه برقراری ارتباط با مشتریان، به برقراری و تثبیت رابطه‌ای سودمند با مشتریان کمک شایانی می‌کند. استفاده از نرم‌افزارهای CRM سهولت و سرعت در ورود و نگهداری اطلاعات مشتریان و استفاده از امکانات جانبی همچون ارسال فکس و ایمیل به صورت تکی یا جمعی را برای مشتریان به همراه دارد. از مزایای داشتن یک نرم افزار CRM خوب می توان به افزایش تعداد مشتریان یک شرکت ، سریعتر به نتیجه رسیدن فروش مشتریان، وفاداری بیشتر به مشتریان، و بالاتر رفتن در آمد های یک شرکت اشاره کرد، شرکت نرم افزاری آدا با بهره گیری از توان بسیار بالای تولید و تحلیل و آنالیز خود یک نرم افزار پر قدرت با کاربری بسیار آسان و امکانات ویژه برای مشتریان محترم روانه بازار کرد این پکیج شامل نرم افزار اتوماسیون اداری و نرم افزار بایگانی و نرم افزار CRM می باشد کیفیت ، دقت و اصولی که شرکت نرم افزاری آدا در آموزش و استقرار این نرم افزار ها دارد به شما مشتریان عزیز این اطمینان را میدهد تا نرم افزاری متفاوت ،کاملا هوشمند و با پشتیبانی بسیار خوب را تجربه کنید.

قیمت: شروع از ۷۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین) / خرید از فروشگاه های سطح کشور / خرید از نمایندگی
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
راهکار آفرین آدا
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۹۳
سایر محصولات
اتوماسیون اداری آدا / مدیریت اموال رایانه ای آدا / نرم افزار کافی شاپ و مدیریت رستوران کلاژ

راه های ارتباطی با راهکار آفرین آدا

تلفن
۰۲۱۹۱۰۰۲۰۳۷
فکس
ایمیل
info@adaitco.com
وب سایت
https://www.adasoftco.com
آدرس
تهران - میدان صادقیه - بلوار آیت الله کاشانی - رو بروی شهرداری منطقه پنج - پلاک 430 - ساختمان آرمیتا

توضیحات

شرکت نرم افزاری آدا در راستای سهولت کسب و کار مشتریان خود و رهایی از نرم افزار های جزیره ای و بی کیفیت بازار تولید یک نرم افزار جامع و کامل با امکانات نرم افزاراتوماسیون اداری و بایگانی اسناد و CRM یا همان مدیریت ارتباط با مشتریان را در دستور کار خود قرار داد ، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) یک نرم افزار قدرتمند در خصوص پیگیری و ثبت اقدامات مشتریان برای هر کسب و کار می باشد همانطور که همگان می‌دانند پایه‌های تجارت در عصر حاضر بر روی مشتریان هر مجموعه بنا نهاده شده است. مشتری مهمترین عامل رکود یا شکوفایی وضعیت اقتصادی هر واحد تجاری می‌باشد. بنابر این پیش‌بینی و کسب آگاهی از نیازهای مشتریان و تلاش برای مرتفع نمودن آن‌ها و بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده از مهمترین وظایف مدیران هر شرکت می‌باشد. استفاده از تکنولوژی برنامه‌نویسی و فناوری اطلاعات در این زمینه را مدیریت ارتباط با مشتری می‌نامند که امروزه به دانشی تخصصی در زمینه تجارت تبدیل شده است. این روش علاوه بر پایین آوردن هزینه برقراری ارتباط با مشتریان، به برقراری و تثبیت رابطه‌ای سودمند با مشتریان کمک شایانی می‌کند. استفاده از نرم‌افزارهای CRM سهولت و سرعت در ورود و نگهداری اطلاعات مشتریان و استفاده از امکانات جانبی همچون ارسال فکس و ایمیل به صورت تکی یا جمعی را برای مشتریان به همراه دارد. از مزایای داشتن یک نرم افزار CRM خوب می توان به افزایش تعداد مشتریان یک شرکت ، سریعتر به نتیجه رسیدن فروش مشتریان، وفاداری بیشتر به مشتریان، و بالاتر رفتن در آمد های یک شرکت اشاره کرد، شرکت نرم افزاری آدا با بهره گیری از توان بسیار بالای تولید و تحلیل و آنالیز خود یک نرم افزار پر قدرت با کاربری بسیار آسان و امکانات ویژه برای مشتریان محترم روانه بازار کرد این پکیج شامل نرم افزار اتوماسیون اداری و نرم افزار بایگانی و نرم افزار CRM می باشد کیفیت ، دقت و اصولی که شرکت نرم افزاری آدا در آموزش و استقرار این نرم افزار ها دارد به شما مشتریان عزیز این اطمینان را میدهد تا نرم افزاری متفاوت ،کاملا هوشمند و با پشتیبانی بسیار خوب را تجربه کنید.

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز اندروید iOS تحت وب
دسته بندی
امور اداری / مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

دفترچه تلفن

دفترچه ایمیل

تاریخچه تماس ها

ارسال پیامک

ارسال فکس

شناسه ی CALLER ID

مدیریت بازار یابی

زمان سنج

مدیریت برخورد بامشتری

سیستم نظر سنجی

چاپ فاکتور

سطوح دسترسی کاربران

مدیریت تامین کنندگان

انبار داری

مدیریت مشتریان حقیقی و حقوقی

اعتبار سنجی مشتریان

گزارشات روزانه

آرشیو کلیه ارتباطات

کارتابل کاربران

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

++شرایط اقساطی بلند مدت ++پشتیبانی بسیار قوی- استقرار- امکانات بروز-رضایت کامل مراکز دولتی و نیمه دولتی- متناسب با ساختار شرکت شما

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
Delphi
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
دارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / کپی فایل / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-
آموزش رایگان اولیه: نامشخص
نحوه آموزش: Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: نامشخص
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت / 24 ساعته

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

8 سال و 1 ماه پیش

آخرین اخبار

ورژن جدید نرم افزار اتوماسیون اداری با امکانات منحصر بفرد عرضه شد www.adasoftco.com www.adaitco.com

25 مهر 1397

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار CRM پیام گستر

تولید توسط تجارت الکترونیک اول ( CRM پیام گستر )

معرفی نرم افزار:

نرم افزار CRM پیام گستر یک راهکار جامع برای کسب و کارها می باشد تا بتوانند به سادگی و با هوشمندی منحصر به فرد تعامل خود با مشتریان را گسترش دهند. نرم افزار دانش بنیان پیام گست...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار CRM پیام گستر
کاتالوگ
دارد
نرم افزار CRM پیام گستر
دمو
دارد
نرم افزار CRM پیام گستر
پشتیبانی رایگان
12 ماه
نرم افزار CRM پیام گستر
آموزش رایگان
نامشخص
چرا نرم افزار CRM پیام گستر از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

متاسفانه توضیحاتی برای این بخش ثبت نشده است!

قیمت: شروع از ۶۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار باشگاه مشتریان طلوع

تولید توسط ایده پرداز طلوع

معرفی نرم افزار:

امروزه استفاده از ابزارهای جدید در مدیریت بهتر با مشتریان در دستور کار سازمانهای مشتری مدار قرار گرفته است. باشگاه مشتریان یکی از آن ابزارهایی است که هر سازمان می تواند در ...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه ۶ ساعت
دارای دمو
نرم افزار  باشگاه مشتریان طلوع
کاتالوگ
نامشخص
نرم افزار  باشگاه مشتریان طلوع
دمو
دارد
نرم افزار  باشگاه مشتریان طلوع
پشتیبانی رایگان
12 ماه
نرم افزار  باشگاه مشتریان طلوع
آموزش رایگان
6 ساعت
چرا نرم افزار باشگاه مشتریان طلوع از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

امکان لینک به سیستم انتقادات و پیشنهادات - امکان لینک به نرم افزار CRM - امکان لینک به سیستم حسابداری

قیمت: شروع از ۶۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری کاسپین

تولید توسط کاوش پرداز کاسپین

معرفی نرم افزار:

CRM نرم‌افزاری است که تمامی اطلاعات مشتریان فعلی و آینده یک کسب‌وکار و نحوه تعامل کاری با آنها را در یک مکان نگهداری می‌کند.

پشتیبانی رایگان اولیه 6 ماه
آموزش رایگان اولیه ۳ ساعت
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری کاسپین
کاتالوگ
دارد
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری کاسپین
دمو
دارد
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری کاسپین
پشتیبانی رایگان
6 ماه
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری کاسپین
آموزش رایگان
3 ساعت
چرا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری کاسپین از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

قابلیت سفارشی سازی-قیمت مناسب -کیفیت بالا-سفارشی سازی هست ولی با قیمت پکیج های آماده بفروش میرسه-قابلیت توسعه دادن

قیمت: شروع از ۸۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار باشگاه مشتریان (crm) برای مدیریت پروژه و پیگیری دیده بان - مختص ش...

تولید توسط گروه مهندسی ابرلاین

معرفی نرم افزار:

نرم افزار مدیریت پروژه های مجموعه شما و پیگیری پروژه ها به همراه سطح دسترسی برای پرسنل ها و نظرسنجی از مشتریان وفادار و صدور فاکتور و همچنین امکان ارسال تیکت برای کاربران درون...

پشتیبانی رایگان اولیه 6 ماه
آموزش رایگان اولیه ۵ ساعت
نرم افزار باشگاه مشتریان (crm) برای مدیریت پروژه و پیگیری دیده بان - مختص شرکت های آسانسور
کاتالوگ
نامشخص
نرم افزار باشگاه مشتریان (crm) برای مدیریت پروژه و پیگیری دیده بان - مختص شرکت های آسانسور
دمو
نامشخص
نرم افزار باشگاه مشتریان (crm) برای مدیریت پروژه و پیگیری دیده بان - مختص شرکت های آسانسور
پشتیبانی رایگان
6 ماه
نرم افزار باشگاه مشتریان (crm) برای مدیریت پروژه و پیگیری دیده بان - مختص شرکت های آسانسور
آموزش رایگان
5 ساعت
چرا نرم افزار باشگاه مشتریان (crm) برای مدیریت پروژه و پیگیری دیده بان - مختص ش... از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

دارا بودن امکانات کامل بر اساس تجربه ی چندین ساله در این حوزه و طراحی سیستم های متفاوت برای مجموعه های مختلف و هزینه ی مناسب این محصول به نسبت رقبا و دارا بودن ظاهر گرافیکی من...

قیمت: شروع از ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (راهکار آفرین آدا) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »