نرم افزار اتوماسیون اداری به منظور انجام امور دبیرخانه و گردش مکاتبات سازمانی طراحی و تولید شده است. امکاناتی نظیر تعریف چارت سازمانی، تفویض اختیارات سازمانی ، مدیریت کارتابل و سهولت در ثبت مکاتبات تنها در یک فرم بانک اطلاعاتی از جمله خصوصیات این محصول می باشد. این نرم افزار شامل بسته نرم افزاری "مدیریت گردش اسناد" DFM و بسته نرم افزاری "مدیریت مکاتبات اداری-دبیرخانه" CM است.

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری
راه های مشاهده: نمایش حضـوری

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
گروه آراشیوان
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۷
سایر محصولات
آرشیو و مدیریت الکترونیکی اسناد آرشیوان

راه های ارتباطی با گروه آراشیوان

تلفن
۰۲۱-۸۸۰۵۳۲۷۷
فکس
۰۲۱-۸۸۰۵۳۲۷۸
ایمیل
arashivangroup@gmail.com
وب سایت
http://www.arshivan.com
آدرس
تهران- خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی- کوچه 35- پلاک 28- واحد 4

توضیحات

- مدیریت گردش اسناد

امکان تعریف نظام گردش اسناد به تعداد نامحدود و دسته بندی اتوماتیک اسناد
امکان تعریف جانشین و چارت سازمانی و تفویض اختیار
گردش الکترونیکی اسناد و اطلاعات در تمامی سطوح سازمانی از طریق Web با کاربران خارج از سازمان بدون نیاز به ارسال فیزیکی نامه ها (Paperless)
امکان الحاق انواع مختلف فایل به نامه یا سند با فرمتهایRaster و دیگر فرمتهای تصویری رایج
امکان هامش نویسی بصورت متنی و قلم نوری
امکان پیگیری کارها و دریافت پاسخ های مربوطه و ارسال تذکرات لازم تا اتمام کار
امکان انتقال کارتابل در چارت سازمانی
توانایی ارسال و ارجاع چند موضوع سند متفاوت به صورت همزمان برای کاربران متفاوت
ایجاد ارتباط به صورت multi server
یکپارچگی در بروزرسانی فایل ها و اسناد ارجاع شده در سطح سازمان
ساخت و مدیریت پوشه ها جهت نگهداری اسناد و اطلاعات توسط کاربر براساس نیاز
توانایی ثبت مستندات کارتابل در نرم افزار های دبیرخانه و آرشیو
پیگیری اسناد از طریق کاربران با فیلترهای تاریخ و نوع سند و تعیین مهلت انجام و تاریخ انقضاء
اطلاعات پایه در سمت ها و هامش ها جهت یکسان سازی و سهولت در ارجاع
ایجاد ارتباط با دورنگار و دریافت و ارسال اسناد
مدیریت و آرشیو جلسات و قرار ملاقات ها بصورت اتوماتیک
مشاهده کارتابل کاربران با توجه به سطوح دسترسی
استفاده از سربرگ شرکت در محیط Ms Word با امکان درج اتوماتیک شماره و تاریخ نامه پس از ثبت در دبیرخانه

- مدیریت مکاتبات اداری – دبیرخانه

ثبت کلیه نامه ها وارده , صادره , داخلی و تولید خودکار شماره ثبت
انجام امور عادی دبیرخانه شامل ثبت , بازیابی و ویرایش کلیه مکاتبات و ارتباطات، رزرو شماره نامه و ردیابی نامه از طریق شماره های عطف و پیرو
ثبت اطلاعات مربوط به ارجاع نامه و رابط کاربری متناسب با موضوع کار هرکاربر
ثبت اطلاعات تصویری نامه در چندین صفحه -5 امکان درج پیوست های هرنامه
جستجوی نامه ها با داشتن کمترین اطلاعات از محتوای آنها
دسترسی به اطلاعات سالهای قبل
امکان ارسال نامه به خارج از سازمان

- کارکردها و امکانات پایه نرم افزار دبیرخانه و مدیریت مکاتبات و کنترل اسناد اداری

امکان تعریف دبیرخانه به صورت متمرکز و غیر متمرکز
پیگیری سوابق مکاتبات از ابتدا تا انتها
تعیین نحوه مکاتبات و تعیین اهمیت نامه
درج خودکار شماره , تاریخ شمسی / میلادی و زمان نامه
تصویر برداری و اتصال نامه ها به رکورد اطلاعاتی
انتقال نامه به بایگانی راکد
جستجوی کلمات از درون متن
امضای الکترونیکی نامه ها

- مدیریت نامه های الکترونیکی

استفاده از پروتکل ECE جهت ارسال و دریافت Email
قابلیت اتصال به Mail Server و دریافت و ارسال Email
نمایش مستقیم تصاویر و متون پیوست Email
ثبت Email در دبیرخانه و مشاهده آن در سبد ورودی

-امکانات جستجو و بازیابی اطلاعات و گزارش گیری

امکان انتخاب فیلدهای مورد نظر برای جستجو در آنها
امکان انتخاب چند قلم اطلاعاتی به طور همزمان
امکان محدود کردن جستجو بر اساس شرایط مختلف

- امنیت و مدیریت کاربران

تعریف شناسه و رمز عبور کاربر (جهت ورود به سیستم)
تعریف گروه کاربری (مسئول , مرجع , مدیر ...)
محدود کردن عملیات به صورت کلی یا مورد خاص
مشاهده پیامهای روزانه ایجاد شده توسط مدیر سیستم برای کلیه کاربران
مشاهده کاربران حاضر در سیستم و توانایی خارج نمودن آنها توسط مدیر سیستم
تعیین و کنترل دسترسی کاربران به اطلاعات و امکان محدود سازی اعمال تغییرات
معرفی کاربران به دو دسته گروهی و فردی

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب
دسته بندی
امور اداری / نرم افزار های اتوماسیون اداری
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

امکانات

دبیرخانه الکترونیک

بایگانی و آرشیو

مدیریت بازاریابی

مدیریت فروش

کارتابل الکترونیک

موتور گردش کار

موتور فرم ساز

موتور گزارش ساز

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
.Net Framework
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: نامحدود
نحوه آموزش: Help / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 6 ماه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

3 سال و 7 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

اتوماسیون اداری وب کام

تولید توسط شرکت فنی مهندسی وب کام

معرفی نرم افزار:

اتوماسیون اداری وب کام با محیطی ساده برای استفاده آسان کاربران جهت یکپارچه سازی عملیات و اموراداری

پشتیبانی رایگان اولیه 12ماه
آموزش رایگان اولیه ۶ساعت
دارای دمو دارای کاتالوگ
اتوماسیون اداری وب کام
کاتالوگ
دارد
اتوماسیون اداری وب کام
دمو
دارد
اتوماسیون اداری وب کام
پشتیبانی رایگان
12ماه
اتوماسیون اداری وب کام
آموزش رایگان
6ساعت
چرا اتوماسیون اداری وب کام از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

محیط کاربری آسان - آموزش سریع - دسترسی تحت وب - ثبت امضا الکترونیکی - گزارش گیری دقیق -بایگانی امور - ثبت اقدامات و امکان پیگیری - چت آنلاین

قیمت: شروع از ۲۲,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار اتوماسیون اداری و دبیرخانه مریان

تولید توسط شرکت خدمات مالی و اداری مریان

معرفی نرم افزار:

سیستم اتوماسیون اداری و مکاتبات مریان شامل : دبیرخانه مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی، بایگانی اسناد اداری و سازمانی، کنترل و ارجاع وظایف پرسنل، آزمون سطح بندی پرسنل، مدیر...

پشتیبانی رایگان اولیه 6 ماه
آموزش رایگان اولیه ۳۰ ساعت
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار اتوماسیون اداری و دبیرخانه مریان
کاتالوگ
دارد
نرم افزار اتوماسیون اداری و دبیرخانه مریان
دمو
دارد
نرم افزار اتوماسیون اداری و دبیرخانه مریان
پشتیبانی رایگان
6 ماه
نرم افزار اتوماسیون اداری و دبیرخانه مریان
آموزش رایگان
30 ساعت
چرا نرم افزار اتوماسیون اداری و دبیرخانه مریان از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

سطح بندی مکاتبات در حد درون سازمانی و برون سازمانی، بایگانی اسناد، کنترل و ارجاع وظایف به پرسنل و بررسی نتایج حاصله، برگزاری آزمون در سطوح مختلف سازمان و ...

قیمت: شروع از ۴۵,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار اتوماسیون اداری نگاه

تولید توسط گروه نرم افزاری بایوتک

معرفی نرم افزار:

نرم افزار اتوماسیون اداری ، دبیرخانه الکترونیک و بایگانی مکاتبات اداری نگاه یکی از بهترین و پر کاربردترین نرم افزار های اتوماسیون اداری کشور می باشد و با سابقه بیش از 10 سال و...

پشتیبانی رایگان اولیه دارد
آموزش رایگان اولیه آنلاین - تلفنی -فیلم و کاتلوگ
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار اتوماسیون اداری نگاه
کاتالوگ
دارد
نرم افزار اتوماسیون اداری نگاه
دمو
دارد
نرم افزار اتوماسیون اداری نگاه
پشتیبانی رایگان
دارد
نرم افزار اتوماسیون اداری نگاه
آموزش رایگان
آنلاین - تلفنی -فیلم و کاتلوگ
چرا نرم افزار اتوماسیون اداری نگاه از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

اتوماسیون نگاه را تست و با سایر اتوماسیون های بازار مقایسه کنید....بیش از2500 کاربر فعال-استفاده از ویرایشگرword -قابلیت ارسال فکس و ایمیل- ارتباط از راه دور-پشتیبانی 24ساعته-...

قیمت: شروع از ۳,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری یگانه

تولید توسط شرکت نرم افزاری یگانه

معرفی نرم افزار:

🔔 در این سیستم ثبت و گردش کلیه مکاتبات سازمان بصورت الکترونیکی و بی نیاز از جا به جایی فیزیکی نامه انجام می شود، تصویر اصل نامه ها و یا هر گونه سند دیگری در این سیستم به روش ...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه نامحدود
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری یگانه
کاتالوگ
دارد
نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری یگانه
دمو
دارد
نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری یگانه
پشتیبانی رایگان
12 ماه
نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری یگانه
آموزش رایگان
نامحدود
چرا نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری یگانه از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

بیش از 3000 مشتری در سراسر ایران - بیش از 10 سال فعالیت تخصصی در حوزه نرم افزار های دبیرخانه و اتوماسیون اداری - یک سال پشتیبانی رایگان - خدمات نصب ،راه اندازی، آموزش و استقر...

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (گروه آراشیوان) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »