نرم افزار مدیریت کتابخانه و کتابداری کامیشا نرم افزاری قوی و کار آمد جهت اداره امور انواع کتابخانه های بزرگ و کوچک / کتابخانه های مدارس و دانشگاه ها و نیز کتابخانه ها و بانک های نرم افزاری موجود در مساجد و اماکن مختلف می باشد . این نرم افزار قابلیت ها و امکانات زیادی دارد . محیط کاربری بسیار ساده ای دارد و هر فردی بدون نیاز به دانش کتابداری می تواند از این سیستم استفاده کند . همراه با ثبت سریع اطلاعات کتاب از طریق اتصال به سایت کتابشناسی ملی

قیمت: رایگان
نحوه خرید: نامشخـص
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
گروه نرم افزاری کامیشا
دفتر مرکزی
قم
از سال
۱۳۸۳
سایر محصولات
نرم افزار صندوق قرض الحسنه کامیشا / نرم افزار اتوماسیون اداری کامیشا / نرم افزار حسابداری رایگان کامیشا

راه های ارتباطی با گروه نرم افزاری کامیشا

تلفن
۰۲۵۳۷۸۳۵۱۸۰
فکس
۰۲۵۳۷۸۳۵۱۸۰
ایمیل
zanjiran537@yahoo.com
وب سایت
http://kamishasoft.ir
آدرس
قم - خ سمیه - نرسیده به 3 راه سجادیه - نبش کوچه 46 -پ 22

توضیحات

نسخه کامل رایگان ارائه می شود دانلود از طریق سایت اصلی به آدرس:kamishasoft.ir
بسيار کاربر پسند همراه با فيلم آموزشي در بخش هاي مختلف
قابل نصب در ويندوز هاي XP - Vista -ویندوز 7 - ويندوز 8.1 - ویندور 10
آموزش برنامه به صورت فيلم
پشتيبان گيري به صورت دستي بر روي هارد ديسک، فلش و …
امکان ثبت اطلاعات کتاب ها و اسناد
امکان ثبت اطلاعات اعضاء کتابخانه
امکان جستجوی کتاب ها طبق شماره سیستم
امکان جستجوی اعضاء طبق شماره سیستم
امکان امانت دادن کتاب ها و اسناد به اعضاء تعریف شده
امکان مشاهده لیست امانت های یک فرد
امکان حذف کتاب یا سند به امانت داده شده از حساب اعضاء
تعیین تعداد روز به امانت بردن کتاب ها یا اسناد هنگام امانت دادن آن
تعیین خودکار تاریخ برگشت امانت یک کتاب یا سند
امکان تعیین مبلغ امانت یک کتاب یا سند هنگام امانت دادن آن
امکان تعیین مبلغ امانی هر کتاب بطور جداگانه هنگام ثبت اطلاعات
امکان تعیین مبلغ جریمه تاخیر روزانه برگشت کتاب امانی هر کتاب بطور جداگانه هنگام ثبت اطلاعات
امکان ثبت اطلاعات مختلف از قبیل تعداد,نام فارسی,انگلیسی,رده بندی و...
امکان ثبت اطلاعات مختلف هر عضو از قبیل مشخصات,کد ملی,شغل,تحصیلات,مدرک تحصیلی و...
چاپ روی پاکت نامه و کارت تبليغاتي
دفتر تلفن داخل برنامه
امکان تغيير تصوير پشت زمينه
تعداد کتاب یا سند قابل تعریف به صورت نامحدود
تعداد اعضاء قابل تعریف به صورت نامحدود
تعیین تعداد مجاز کتابی که یک عضو می تواند بصورت همزمان به امانت بگیرد
نصب برنامه در محیط شبکه (نیاز به خرید قفل اضافی به تعداد هر سیستم)
امکان مخفی نمودن ستون های حدول ها به دلخواه در تعدادی از فرم ها برای راحتی کار (جدید 2018)
دریافت اطلاعات کتاب ها و اسناد از سایت کتابشناسی ملی- جدید 2018 ( فیلم دموی جستجو در کتابشناسی )
امکان ثبت برگشتی کتاب به امانت برده شده اعضا
امکان افزودن ضمیمه به هر کتاب از قبیل تصویر,صدا و ...
جستجو در اطلاعات کتاب های تعریف شده بر اساس آیتم های مختلف
گزارش خروجی خطی مشخصات کتاب
جستجو در اطلاعات اعضاء تعریف شده در برنامه بر اساس آیتم های مختلف
امکان تمدید امانت کتاب ها و اسناد به امانت برده شده
چاپ لیست کتاب های به امانت داده شده هر عضو کتابخانه
تنظیمات افزایش سالیانه مبلغ امانی و جریمه تاخیر
امکان افزودن ضمیمه به هر عضو از قبیل عکس,تصویر شناسنامه,کارت ملی و...
امکان تعیین هشدار خالی بودن آیتم ها هنگام ذخیره اطلاعات کتابها و اسناد
امکان تعیین هشدار خالی بودن آیتم ها هنگام ذخیره اطلاعات اعضا
امکانات بیشتر در بخش ضمیمه های کتاب و اسناد مثل چاپ ضمیمه ها , اسکن و اجرا در وبندوز و ...
امکان تعریف گروه برای کتاب ها و اسناد به همراه چاپ لیست گروه ها
گزارش خروجی کارت عطف
گزارش خروجی کارت جیب
ذخیره اطلاعات کتاب ها بصورت فایل اکسل
چاپ کارت شناسایی اعضاء
امکان تعریف گروه برای اعضاء و چاپ لیست گروه ها
ذخیره اطلاعات اعضاء بصورت فایل اکسل
مشاهده سوابق کتاب انتخابی هنگام امانت دادن آن
امکانات بیشتر در بخش ضمیمه های اعضا مثل چاپ ضمیمه ها , اسکن و اجرا در وبندوز و ...
تعیین مبلغ جریمه و تعداد روز تاخیر در برگشت کتاب امانت برده شده
امکان ویرایش 11 گزارش مربوط به کتابها و اسناد به دلخواه کاربر (جدید 2018)
امکان جا به جایی کتاب ها و اسناد بین گروه ها (جدید 2018)
تعیین سطح دسترسی کاریران برنامه تا4 لایه در بخش های مورد نیاز (جدید 2018)
تعریف کاربر محدود فقط جهت جستجوی کتاب ها در کتابخانه های عمومی و مدارس و... (جدید 2018)
گزارش چاپ بارکد کتاب ها و اسناد به 4 روش متفاوت
گزارش خروجی کارت مادر
گزارش خروجی کارت موضوع
گزارش خروجی کارت عنوان
گزارش خروجی کارت شلف
امکان چاپ گزارش های دلخواه از اطلاعات ثبت شده کتاب ها
امکان چاپ گزارش های دلخواه از اطلاعات ثبت شده اعضاء
سیستم رزرو کتاب ها شامل رزرو کردن، حذف رزرو ها،امانت رزرو و انصراف از رزرو
لیست افرادی که باید امروز کتاب های امانی را برگردانند
ارسال پیام در بخش های مختلف برنامه (در صورت خرید اشتراک ارسال پیامک بطورمجزا)
گزارش پرطرفدارترین کتاب ها و اسناد از نظر امانی بر اساس گروه های آنها
گزارش گردش امانی کتاب ها و اسناد بین اعضاء بر اساس اطلاعات امانی
گزارش لیست متاخرینی که کتابهای امانت برده شده را نیاورده اند
سیستم گزارش ساز با قابلیت طراحی گزارش جدید و ویرایش آن در قسمت های مختلف برنامه
دریافت اطلاعات کتابها و اسناد از سایر برنامه ها
دریافت اطلاعات اعضاء از سایر برنامه ها
ثبت سفارش خرید کتابها و اسناد مورد نیاز
مشاهده لیست رزرو کننده های یک کتاب خاص هنگام امانت دادن آن
چاپ لیست کتاب های رزرو شده هر عضو کتابخانه
تغییر نوع عضویت اعضاء کتابخانه
گزارش پرطرفدارترین کتاب ها و اسناد بر اساس عنوان کتاب ها و اسناد
نمودار تعداد دفعات امانت کتاب ها و اسناد ( 3 نمودار )
گزارش گردش امانی کتاب ها و اسناد بین اعضاء بر اساس مشخصات کتاب یا سند
گزارش گردش امانی کتاب ها و اسناد بین اعضاء بر اساس مشخصات اعضاء
نمودارهای مربوط به کتاب ها و اسناد ( 4 نمودار )
گزارش لیست متاخرینی که کتاب ها را با تاخیر آورده اند
نمودار های مربوط به اعضاء و امانات ( 3 نمودار )

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز
دسته بندی
امور آموزشی و پژوهشی / نرم افزار های کتابخانه
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

ارسال پیامک به اعضا

پشتیبان و بک آپ گیری داده ها

جستجوی کتاب ها

چاپ برچسب و بارکد کتاب

چاپ کارت عضویت

فهرست نویس

مدیریت امانات

گزارش ساز

گزارش گیری از اعضا و کتب

محدود سازی اعضا

مدیریت جرایم

مدیریت زمانی

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

نرم افزار کامل و رایگان - محیط کاربری آسان و کاربرپسند - دسترسی سریع به تمام منوها - فیلم راهنما در تمام قسمت های نرم افزار - نرم افزاری قوی و کار آمد جهت اداره امور انواع کتابخانه ها

بسته و نسخه های نرم افزار

سطح پایه

نسخه کامل رایگان ارائه می شود دانلود از طریق سایت اصلی به آدرس:kamishasoft.ir
بسيار کاربر پسند همراه با فيلم آموزشي در بخش هاي مختلف
قابل نصب در ويندوز هاي XP - Vista -ویندوز 7 - ويندوز 8.1 - ویندور 10
آموزش برنامه به صورت فيلم
پشتيبان گيري به صورت دستي بر روي هارد ديسک، فلش و …
امکان ثبت اطلاعات کتاب ها و اسناد
امکان ثبت اطلاعات اعضاء کتابخانه
امکان جستجوی کتاب ها طبق شماره سیستم
امکان جستجوی اعضاء طبق شماره سیستم
امکان امانت دادن کتاب ها و اسناد به اعضاء تعریف شده
امکان مشاهده لیست امانت های یک فرد
امکان حذف کتاب یا سند به امانت داده شده از حساب اعضاء
تعیین تعداد روز به امانت بردن کتاب ها یا اسناد هنگام امانت دادن آن
تعیین خودکار تاریخ برگشت امانت یک کتاب یا سند
امکان تعیین مبلغ امانت یک کتاب یا سند هنگام امانت دادن آن
امکان تعیین مبلغ امانی هر کتاب بطور جداگانه هنگام ثبت اطلاعات
امکان تعیین مبلغ جریمه تاخیر روزانه برگشت کتاب امانی هر کتاب بطور جداگانه هنگام ثبت اطلاعات
امکان ثبت اطلاعات مختلف از قبیل تعداد,نام فارسی,انگلیسی,رده بندی و...
امکان ثبت اطلاعات مختلف هر عضو از قبیل مشخصات,کد ملی,شغل,تحصیلات,مدرک تحصیلی و...
چاپ روی پاکت نامه و کارت تبليغاتي
دفتر تلفن داخل برنامه
امکان تغيير تصوير پشت زمينه
تعداد کتاب یا سند قابل تعریف به صورت نامحدود
تعداد اعضاء قابل تعریف به صورت نامحدود
تعیین تعداد مجاز کتابی که یک عضو می تواند بصورت همزمان به امانت بگیرد
نصب برنامه در محیط شبکه (نیاز به خرید قفل اضافی به تعداد هر سیستم)
امکان مخفی نمودن ستون های حدول ها به دلخواه در تعدادی از فرم ها برای راحتی کار (جدید 2018)
دریافت اطلاعات کتاب ها و اسناد از سایت کتابشناسی ملی- جدید 2018 ( فیلم دموی جستجو در کتابشناسی )

سطح متوسط

دارای تمام امکانات سطح پایه + امکانات اضافه شده به شرح زیر:
امکان ثبت برگشتی کتاب به امانت برده شده اعضا
امکان افزودن ضمیمه به هر کتاب از قبیل تصویر,صدا و ...
جستجو در اطلاعات کتاب های تعریف شده بر اساس آیتم های مختلف
گزارش خروجی خطی مشخصات کتاب
جستجو در اطلاعات اعضاء تعریف شده در برنامه بر اساس آیتم های مختلف
امکان تمدید امانت کتاب ها و اسناد به امانت برده شده
چاپ لیست کتاب های به امانت داده شده هر عضو کتابخانه
تنظیمات افزایش سالیانه مبلغ امانی و جریمه تاخیر
امکان افزودن ضمیمه به هر عضو از قبیل عکس,تصویر شناسنامه,کارت ملی و...
امکان تعیین هشدار خالی بودن آیتم ها هنگام ذخیره اطلاعات کتابها و اسناد
امکان تعیین هشدار خالی بودن آیتم ها هنگام ذخیره اطلاعات اعضا
امکانات بیشتر در بخش ضمیمه های کتاب و اسناد مثل چاپ ضمیمه ها , اسکن و اجرا در وبندوز و ...
امکان تعریف گروه برای کتاب ها و اسناد به همراه چاپ لیست گروه ها
گزارش خروجی کارت عطف
گزارش خروجی کارت جیب
ذخیره اطلاعات کتاب ها بصورت فایل اکسل
چاپ کارت شناسایی اعضاء
امکان تعریف گروه برای اعضاء و چاپ لیست گروه ها
ذخیره اطلاعات اعضاء بصورت فایل اکسل
مشاهده سوابق کتاب انتخابی هنگام امانت دادن آن
امکانات بیشتر در بخش ضمیمه های اعضا مثل چاپ ضمیمه ها , اسکن و اجرا در وبندوز و ...
تعیین مبلغ جریمه و تعداد روز تاخیر در برگشت کتاب امانت برده شده

سطح پیشرفته

دارای تمام امکانات سطح پایه و متوسط + امکانات اضافه شده به شرح زیر:
امکان ویرایش 11 گزارش مربوط به کتابها و اسناد به دلخواه کاربر (جدید 2018)
امکان جا به جایی کتاب ها و اسناد بین گروه ها (جدید 2018)
تعیین سطح دسترسی کاریران برنامه تا4 لایه در بخش های مورد نیاز (جدید 2018)
تعریف کاربر محدود فقط جهت جستجوی کتاب ها در کتابخانه های عمومی و مدارس و... (جدید 2018)
گزارش چاپ بارکد کتاب ها و اسناد به 4 روش متفاوت
گزارش خروجی کارت مادر
گزارش خروجی کارت موضوع
گزارش خروجی کارت عنوان
گزارش خروجی کارت شلف
امکان چاپ گزارش های دلخواه از اطلاعات ثبت شده کتاب ها
امکان چاپ گزارش های دلخواه از اطلاعات ثبت شده اعضاء
سیستم رزرو کتاب ها شامل رزرو کردن، حذف رزرو ها،امانت رزرو و انصراف از رزرو
لیست افرادی که باید امروز کتاب های امانی را برگردانند
ارسال پیام در بخش های مختلف برنامه (در صورت خرید اشتراک ارسال پیامک بطورمجزا)
گزارش پرطرفدارترین کتاب ها و اسناد از نظر امانی بر اساس گروه های آنها
گزارش گردش امانی کتاب ها و اسناد بین اعضاء بر اساس اطلاعات امانی
گزارش لیست متاخرینی که کتابهای امانت برده شده را نیاورده اند
سیستم گزارش ساز با قابلیت طراحی گزارش جدید و ویرایش آن در قسمت های مختلف برنامه
دریافت اطلاعات کتابها و اسناد از سایر برنامه ها
دریافت اطلاعات اعضاء از سایر برنامه ها
ثبت سفارش خرید کتابها و اسناد مورد نیاز
مشاهده لیست رزرو کننده های یک کتاب خاص هنگام امانت دادن آن
چاپ لیست کتاب های رزرو شده هر عضو کتابخانه
تغییر نوع عضویت اعضاء کتابخانه
گزارش پرطرفدارترین کتاب ها و اسناد بر اساس عنوان کتاب ها و اسناد
نمودار تعداد دفعات امانت کتاب ها و اسناد ( 3 نمودار )
گزارش گردش امانی کتاب ها و اسناد بین اعضاء بر اساس مشخصات کتاب یا سند
گزارش گردش امانی کتاب ها و اسناد بین اعضاء بر اساس مشخصات اعضاء
نمودارهای مربوط به کتاب ها و اسناد ( 4 نمودار )
گزارش لیست متاخرینی که کتاب ها را با تاخیر آورده اند
نمودار های مربوط به اعضاء و امانات ( 3 نمودار )

پلتفرم توسعه
.Net Framework
پایگاه داده
Access
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
ندارد
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: بیش از ۷ ساعت فیلم آموزشی
نحوه آموزش: Help / ویدئو آموزش
پشتیبانی رایگان اولیه: نامشخص
نحوه پشتیبانی: نامشخـص

مشتریان

برخی از مشتریان:

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

سایر گواهی ها و افتخارات:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.
همچنین می توانید سوالاتی که دیگران پرسیده اند را بررسی کنید:
نویسنده: مهیار ایمانی | ۲۱ اردیبهشت ۹۷

با سلام آیا از نرم افزارشما برای کتابخانه دانشگاه مناسب است؟ قیمت قفلها چقدر است؟

پاسخ تولید کننده - ۲۲ اردیبهشت ۹۷

سلام وقت بخیر بله برای مدیریت کامل کتابخانه دانشگاه, ثبت و آرشیو و امانت داری مناسب است هزینه برنامه هم طبق این لینک می باشد http://oranusnovin.ir/Default.aspx?st=460d9b3c-74b3-42ef-b1d9-31aeb5b35f5e سه سطح دارد محیط کاربری هر سه سطح یکسان است به ترتیب امکانات بیشتر می شود هر سطح بعد از خرید دی وی دی نصب اتوماتیک, قفل سخت افزاری و دو ماه پشتیبانی رایگان دارد فیلم دموی کامل را هم از طریق این لینک می توانید مشاهده نمایید http://oranusnovin.ir/Default.aspx?st=aa81236a-0202-4404-a481-06cd1b14b953 برنامه تحت ویندوز است و با قفل سخت افزاری روی هر چند تا سیستم بخواهید می توانید نصب کنید اما استفاده همزمان و تحت شبکه ندارید برای استفاده همزمان لازم است به تعداد هر سیستم قفل اضافی با تخفیف خریداری کنید هر قفل اضافی 100 هزار تومان می شود سوالی داشتید چت آنلاین سایت اصلی و تلفن ثابت 02537835180 از ساعت 10 الی 17 پاسخگوی شما خواهد بود موفق باشید

نویسنده: مهیار ایمانی | ۲۰ اردیبهشت ۹۷

با سلام آیا از نرم افزارشما برای کتابخانه دانشگاه مناسب است؟ قیمت قفلها چقدر است؟

پاسخ تولید کننده - ۲۲ اردیبهشت ۹۷

سلام وقت بخیر بله برای مدیریت کامل کتابخانه دانشگاه, ثبت و آرشیو و امانت داری مناسب است هزینه برنامه هم طبق این لینک می باشد http://oranusnovin.ir/Default.aspx?st=460d9b3c-74b3-42ef-b1d9-31aeb5b35f5e سه سطح دارد محیط کاربری هر سه سطح یکسان است به ترتیب امکانات بیشتر می شود هر سطح بعد از خرید دی وی دی نصب اتوماتیک, قفل سخت افزاری و دو ماه پشتیبانی رایگان دارد فیلم دموی کامل را هم از طریق این لینک می توانید مشاهده نمایید http://oranusnovin.ir/Default.aspx?st=aa81236a-0202-4404-a481-06cd1b14b953 برنامه تحت ویندوز است و با قفل سخت افزاری روی هر چند تا سیستم بخواهید می توانید نصب کنید اما استفاده همزمان و تحت شبکه ندارید برای استفاده همزمان لازم است به تعداد هر سیستم قفل اضافی با تخفیف خریداری کنید هر قفل اضافی 100 هزار تومان می شود سوالی داشتید چت آنلاین سایت اصلی و تلفن ثابت 02537835180 از ساعت 10 الی 17 پاسخگوی شما خواهد بود موفق باشید


اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

2 ماه پیش

آخرین اخبار

نرم افزار کتابخانه و کتابداری اورانوس با امکانات کامل به صورت رایگان ارائه می شود, فرصت دانلود رایگان را از دست ندهید oranusnovin.ir

27 بهمن 1396

مژده: مژده!!! همین الان خرید کن تا 80 % تخفیف بگیر کد تخفیف:2535 فرصت رو از دست نده فرصت محدود جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر به سایت oranusnovin.ir مراجعه نمایید.

24 شهریور 1396

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

کتابساز اندروید

تولید توسط گروه برنامه نویسان نرم افزاری و رباتیک

معرفی نرم افزار:

به شما این امکان را میدهد تا بتوانید به راحتی در محیطی فارسی کتاب برای اندروید طراحی کنید امکان تغییر گرافیک و اطلاعات کتاب

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
کتابساز اندروید
کاتالوگ
نامشخص
کتابساز اندروید
دمو
نامشخص
کتابساز اندروید
پشتیبانی رایگان
نامشخص
کتابساز اندروید
آموزش رایگان
نامشخص
چرا کتابساز اندروید از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

فارسی بودن - نبودن نرم افزار کامل - سرعت بالا - امکانات بالا

قیمت: رایگان
مشاهده جزئیات

مدیریت کتابخانه

تولید توسط تاینی سافت

معرفی نرم افزار:

نرم افزار رایگان مدیریت کتابخانه، بستری آسان و کاربر پسند را برای مدیریت کتب، اعضا و امانات برای کتبخانه های کوچک و متوسط را فراهم نمده است.

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
مدیریت کتابخانه
کاتالوگ
نامشخص
مدیریت کتابخانه
دمو
نامشخص
مدیریت کتابخانه
پشتیبانی رایگان
نامشخص
مدیریت کتابخانه
آموزش رایگان
نامشخص
چرا مدیریت کتابخانه از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

چون رایگان است و محیط کاربر پسندی دارد.

قیمت: رایگان
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (گروه نرم افزاری کامیشا) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »