امروزه انجام بسیاری از امور مدیریتی و فرآیندهای مرتبط با آن، مستلزم در اختیار داشتن سیستم هایی تخصصی و جامع می باشد. مدیریت مجتمع های مسکونی، تجاری، شهرک ها و مراکزخرید نیز از این قاعده مستثنا نبوده و با توجه به اثر گذاری آن بر کیفیت زندگی و کسب کار بسیاری از مردم، اهمیت ویژه ای نیز پیدا می کند. نرم افزار مدیریت مجتمع (مسکونی و تجاری) سما تنها یک نرم افزار شارژ ساختمان و یا نرم افزار حسابداری مجتمع نبوده و پس از ۱۰ سال دریافت بازخورد از مدیران و اعضای هیات مدیره مجتمع ها، توسعه و بهبود آن، به عنوان تنها راهکار جامع نرم افزار مدیریت مجتمع های مسکونی، تجاری، شهرک ها، پاساژها و مراکز خرید، طیف وسیعی از عملیات های مالی، مدیریت منابع انسانی، حقوق و دستمزد پرسنل و پیمانکاران، مدیریت قرارداد ها، موجودی انبار، نگهداری تاسیسات و غیره را در بر میگیرد. نرم افزار مدیریت مجتمع سما به عنوان ابزاری کارآمد برای مدیریت و نگهداری مجتمع های کوچک و بزرگ، بر کیفیت ارائه خدمات توسط هیات مدیره خواهد افزود. ما در تعیین مزیت رقابتی، قضاوت بازار و مشتریان را ملاک قرار داده‌ایم و معتقدیم هر چه بیشتر از نگاه مشتری به مسائل بنگریم، به واقعیت بازار نزدیک‌تر می‌شویم. به همین منظور تیمی از سازندگان و اعضای هیات مدیره مجتمع های تجاری، مسکونی و مراکز خرید به عنوان سرمایه گذار و مشاور در کنار ما قرار گرفتند تا موثر تر به نیازمندی های مشتریان خود پرداخته و راهکارهایی متناسب با شرایط آنان در اختیارشان قرار دهیم.

قیمت: شروع از ۱۵,۵۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید از نمایندگی
راه های مشاهده: نمایش حضـوری

از دیدگاه 3 نفر
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(4 از ۵)
نرم افزار حسابداری، شارژ آپارتمان، مدیریت مجتمع های تجاری و مسکونی (سما)
کاتالوگ
برای دریافت کاتالوگ اینجا را کلیک کنید

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
سامانه های هوشمند سما
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۸
سایر محصولات
ندارد

راه های ارتباطی با سامانه های هوشمند سما

تلفن
۰۲۱-۲۶۲۹۴۲۷۵ - ۸۶
فکس
ایمیل
info@samasaman.com
وب سایت
http://www.SamaSaman.com
آدرس
تهران - بلوار نلسون ماندلا (جردن)- خیابان سلطانی - پلاک ۳ - واحد 6

توضیحات

برخی از امکانات نرم افزار سیستم مدیریت آپارتمان (سما ) عبارت است از:
- امکان تعریف بلوک برای مجتمع هایی که چندین بلوک ساختمانی دارند .
- امکان تعریف واحد ها به تفکیک بلوک ، طبقه ، واحد ، متراژ ، کنتور برق ، تلفن ، پارکینگ ، انباری و ...
- امکان ثبت اطلاعات مالکین و مستاجرین
- امکان تعریف سرفصل هزینه های ساختمان ، اعم از هزینه سرایدار ، آسانسور و ... بسته به نیاز آپارتمان بصورت نامحدود.
- امکان تعریف درآمد های آپارتمان با سرفصل های تعریف شده مانند اجاره فضای پشت بام, لابی و غیره.
- امکان تعریف سال مالی
- امکان محاسبه خودکار بدهی ساکنین به تفکیک مالک و مستاجر بر اساس متراژ, تعداد نفرات ساکن و یا بصورت مساوی.
- جستجو در کلیه اطلاعات ثبت شده در سیستم با فیلترهای مختلف ساده و پیشرفته با امکانات ویرایش, چاپ و تبدیل اطلاعات به فرمت Excel
- امکان ثبت جلسات برگزار شده با ذکر شرکت کنندگان در جلسه, تاریخ برگزرای جلسه و صورتجلسه تصویب شده
- امکان ارسال SMS جهت اطلاع رسانی به ساکنین/مالکین ثبت شده در سیستم, جهت اطلاع از آخرین صورت وضعیت خود, تاریخ جلسات و سایر موارد
- گزارشگیری از هزینه های انجام شده در بازه زمانی خاص
- گزارش تفکیکی از صورت وضعیت مالی کلیه ساکنین و یا مالکین آنها
- گزارش بیلان و تراز ماهیانه
- امکان تعریف سرفصل های جدید هزینه و درآمد
- امکان تعریف حساب های بانکی مجتمع
- امکان تعریف مشاغل مختلف در سیستم جهت مشخص کردن مهارت و تخصص هریک از ساکنین
- امکان تعریف متن های آماده جهت نمایش در گزارش ها به منظور جلوگیری از وابستگی کاربر به تغییر در متن گزارش ها توسط شرکت تولید کننده
- امکان باز شدن همزمان فرمها بصورت تب های مختلف و بارگذاری خودکار اطلاعات پس از ثبت هر تغییر
- امکان تغییر در نمای برنامه با انتخاب Skin های موجود
- امکان گزارش گیری کامل از اطلاعات واحد ها ، مالکین ، مستاجرین ، صورتحساب ساکنین ، لیست بدهی و طلب های ساکنین و ...
- امکان صدور قبض به تفکیک مالک و مستاجر.
- امکان مشاهده لیست وضعیت بدهکاری هر یک از ساکنین .
- امکان تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات .
- امکان تعریف مهلت پرداخت برای هر کدام از سر فصل های بدهی .
- امکان وارد کردن مشخصات افرادی که برای انجام امور جاری ساختمان به اطلاعات تماس آنها نیاز است . مانند بنا ، برق کار و ...
- امکان تعریف حساب بانکی و گزارش گیری دریافتی ها و پرداختی ها از حساب .
- امکان محاسبه شارژ بر اساس متراژ ، تعداد افراد ساکن ، بصورت مساوی و ...
- امکان تعریف کاربرهای مختلف در سیستم امنیت طراحی شده, با اعمال سطوح دسترسی به عملیات های مختلف در سیستم برای هر کاربر

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز
دسته بندی
ساختمان و مسکن / مدیریت مجتمع های مسکونی
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

تعریف دلخواه فرمول محاسباتی شارژ

مدیریت هزینه ها

مدیریت درآمدها

مدیریت جلسات

پیامک

گزارش ساز

مدیریت حساب های بانکی

مدیریت پرسنل

صدور قبض

مدیریت پارکینگ

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

استفاده آسان بدون نیاز به دانش حسابداری-هوشمندی در درج اطلاعات و محاسبات

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
.Net Framework
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: نسخه حرفه ای ۲ ساعت
نحوه آموزش: Help / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 12 ماه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

1 ماه پیش

آخرین اخبار

جدید ترین نسخه نرم افزار سما شامل زیر سیستم های حسابداری، خزانه داری، مدیریت قرارداد پیمانکاران، انبارداری به همراه امکاناتی مانند پرداخت آنلاین با امکان ثبت خودکار در نرم افزار به مشتریان مجتمع ها و شهرک های مسکونی و تجاری ارائه شد.

16 بهمن 1397

نسخه 7.03 نرم افزار سما با امکانات زیر آماده ارائه به مشتریان محترم شده است: 1.راه اندازی سامانه پشتیبانی آنلاین به آدرس crm.samasaman.com پس از تمدید قرارداد پشتیبانی برای شما در سامانه مذکور نام کاربری ایجاد شده که از این پس قادر خواهید بود تمامی درخواستها، سوالات و خطاهای احتمالی نرم افزار را از این طریق با تیم پشتیبانی درمیان بگذارید. 2.نگهداری تاریخچه وضعیت مالکین و مستاجرین سیستم شامل نگهداری تغییرات وضعیت سکونت ساکنین، تعداد نفرات، تاریخ ورود و تاریخ خروج هر یک از مالکین و مستاجرین و نیز نگهداری سهم هر مالک و تغییرات آن. 3.امکان محاسبه بدهی بر اساس وضعیت واحد ، تعداد روز حضور ، تغییرات تعداد نفرات امکان محاسبه بدهی در یک بازه خاص و اعمال تعداد روز حضور ساکنین در محاسبه بدهی، و نیز امکان استفاده ضریب دلخواه در محاسبات ترکیبی مانند نفر متراژ مانند 50-50 یا 70-30 4.تعریف دوره هیئت مدیره تعریف دوره های مختلف هیات مدیره و امکان گذارش گیری بر اساس یک دوره هیئت مدیره خاص و امکان دریافت صورت وضعیت مجتمع به تفکیک هر دوره. 5.امکان تعیین وضعیت چک یا وجوه دریافتی در نسخه جدید تغییر وضعیت دریافتی های ثبت شده بصورت چک در صورت برگشت آن و یا دریافتی های نقدی درصورت وجود مغایرت بانکی امکان پذیر خواهد بود. 6.امکان تعریف الگوی شمارنده خودکار به منظور صدور شماره سریال امکان تعریف فرمول دلخواه برای صدور شماره سریال برای داده های مربوط به بدهی ها، دریافتی ها، سایر دریافتی ها و امکان گذارش گیری و جست و جو بر اساس شماره های تخصیص داده شده. 7.اضافه شدن گزارش صورت وضعیت هر واحد بدین صورت در گزارشات علاوه بر صورت وضعیت بر اساس مجتمع، مالکین و مستاجرین، می توان صورت وضعیت هر واحد را فارق از ساکنین واحد بدست آورد، که گزارش فوق درواقع سرجمع مالکین و مستاجرین واحد مورد نظر است. 8.اضافه شدن بخش ثبت و نگهداری تنضیمات به ازای هر کاربر یا در سطح سیستم. به این صورت که شما می توانید تمام تنضیمات شخصی خود را مانند اینکه تسویه بدهی به چه ترتیبی انجام بپذیرد، و تسویه آن براساس تاریخ، سرفصل یا مبلغ را ذخیره کنید. 9.امکان راه اندازی ربات تلگرام به وسیله این ربات، ساکنین جاری می توانند پس از ثبت نام و تایید در ربات اختصاصی مجتمع، اطلاعات مربوط به واحد خود را شامل صورت حساب، قبض بدهی و ... را از این طریق مشاهده و نسبت به پیگیری آن اقدام نمایند.

27 خرداد 1396

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

دورکاری و امکان استفاده از نرم افزار هلو تحت وب

تولید توسط گروه شرکتهای طرفه نگار

معرفی نرم افزار:

در گذشته امکان استفاده از نسخه شبکه نرم افزار هلو، فقط در شبکه های داخلی امکانپذیر بود و اگر انبار، حسابداری کارخانه و یا شعبات از دفتر مرکزی فاصله داشتند، امکان تجمیع اطلاعات...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای کاتالوگ
دورکاری و امکان استفاده از نرم افزار هلو تحت وب
کاتالوگ
دارد
دورکاری و امکان استفاده از نرم افزار هلو تحت وب
دمو
نامشخص
دورکاری و امکان استفاده از نرم افزار هلو تحت وب
پشتیبانی رایگان
نامشخص
دورکاری و امکان استفاده از نرم افزار هلو تحت وب
آموزش رایگان
نامشخص
چرا دورکاری و امکان استفاده از نرم افزار هلو تحت وب از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

متاسفانه توضیحاتی برای این بخش ثبت نشده است!

قیمت: شروع از ۲۳,۳۷۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

مدیریت مجتمع مَلِک (سیلوانا)

تولید توسط سیلوانا تجارت نوین کیش

معرفی نرم افزار:

بدون داشتن دانش فنی و حسابداری به کلیه مسائل مربوط به مجتمع های تجاری ، اداری و مسکونی رسیدگی کنید.

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه ۷ روز
دارای دمو دارای کاتالوگ
مدیریت مجتمع مَلِک (سیلوانا)
کاتالوگ
دارد
مدیریت مجتمع مَلِک (سیلوانا)
دمو
دارد
مدیریت مجتمع مَلِک (سیلوانا)
پشتیبانی رایگان
12 ماه
مدیریت مجتمع مَلِک (سیلوانا)
آموزش رایگان
7 روز
چرا مدیریت مجتمع مَلِک (سیلوانا) از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

تحت وب و امکان اجرا در تمامی سیستم عامل ها - امکان تعربف درگاه بانکی مجزا برای هر مدیر بلوک - مدیریت اجاره واحد ها - مدیریت چک ها - پرداخت آنلاین - تولید صورت حساب های دوره ا...

قیمت: شروع از ۶,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار حسابداری ویژه مجامع تجارتی نوین

تولید توسط نرم افزار حسابداری نوین

معرفی نرم افزار:

پشتیبانی مطمئن کاربری وامکان اموزش اسان امکان استفاده تحت وب ،ویندوزوشبکه ارائه خدمات در سراسر کشور نرم افزار حسابداری نوین تلفن تماس: 05138402151-05138416778 مناسبت...

پشتیبانی رایگان اولیه 12ماه
آموزش رایگان اولیه ۱۲ماه
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار حسابداری ویژه مجامع تجارتی نوین
کاتالوگ
دارد
نرم افزار حسابداری ویژه مجامع تجارتی نوین
دمو
دارد
نرم افزار حسابداری ویژه مجامع تجارتی نوین
پشتیبانی رایگان
12ماه
نرم افزار حسابداری ویژه مجامع تجارتی نوین
آموزش رایگان
12ماه
چرا نرم افزار حسابداری ویژه مجامع تجارتی نوین از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

کاربری آسان بدون نیاز به آشنایی با مفاهیم حسابداری و درعین حال حرفه ای -پشتیبانی قدرتمند با ارائه خدمات متنوع و برتر ...-آموزش و پشتیبانی رایگان-امکان افزایش قابلیت های جدید ب...

قیمت: شروع از ۶,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

مدیریت مجتمع سازه یار

تولید توسط مدیریت مجتمع سازه یار

معرفی نرم افزار:

مدیریت مجتمع های امروزی نیاز به ابزاری کار آمد و ساده دارد . ما سعی کرده ایم این ابزار را با رویکری ساده ، برای استفاده کنندگان فراهم آوریم . این نرم افزار برای استفاده مدیرا...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه ۵ ساعت
دارای دمو دارای کاتالوگ
مدیریت مجتمع سازه یار
کاتالوگ
دارد
مدیریت مجتمع سازه یار
دمو
دارد
مدیریت مجتمع سازه یار
پشتیبانی رایگان
12 ماه
مدیریت مجتمع سازه یار
آموزش رایگان
5 ساعت
چرا مدیریت مجتمع سازه یار از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

امکان ارائه پیامک صورتحساب - امکان ارائه صورتحساب بر روی اینترنت - امکان سفارشی سازی امکانات - نصب و آموزش و راه اندازی در محل

قیمت: شروع از ۵,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

۳ دیدگاه


نویسنده: میرطاهری | ۲۰ شهریور ۹۷ در ساعت ۱۹:۲۳:۴۸

خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت

ارزیابی کلی
(4 از ۵)

.سیستمی بسیار کارا و کامل که در طول این چند سال منجر به تغییرات مثبتی در مجتمع ما شده

نویسنده: سلام زاده | ۸ آبان ۹۷ در ساعت ۱۳:۳۴:۰۴

خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت

ارزیابی کلی
(4 از ۵)

به عنوان بازرس هیات مدیره برج نیلوفر به نظر شخصی من، یکی از کامل ترین نرم افزار ها در حوزه شارژ ساختمان و وسیع تر از آن مدیریت برج است. برای این تیم آرزوی موفقیت بیشتر دارم سلام زاده

نویسنده: بهروز سلیمی | ۱۷ بهمن ۹۷ در ساعت ۰۸:۵۷:۲۲

خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت

ارزیابی کلی
(4 از ۵)

سلام در طوال سه سال فعالیتم در حوزه مدیریت و بهره برداری مجتمع های تجاری به جرات میتوانم این نرم افزار را یکی از تنها نرم افزار های تخصصی در این حوزه نام ببرم. به تیم جوان این مجموعه تبریک عرض میکنم و برایشان آرزوی موفقیت بیشتر دارم.


ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (سامانه های هوشمند سما) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »