فراپیام در مسیر طراحی نظام های پیشرفته و هوشمند مالی اقدام به تولید مجموعه نرم افزارهای یکپارچه نموده است . این مجموعه شامل بیش از 25 زیر سیستم بوده که در قالب یک قابلیت Total System هدایت هوشمندانه جریانات مالی و عملیاتی را داشته و خاصاً جهت صنایع متوسط و بزرگ با حجم عملیات بالا و فرایندهای پیچیده طراحی شده است. از جمله ویژگیهای ارزشمند این مجموعه، نظام مند شدن سازمان و ایجاد چارچوبهای مبتنی بر کنترل های داخلی درون سازمان پس از اجرای کامل آن می باشد.

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید از فروشگاه های سطح کشور / خرید از نمایندگی
راه های مشاهده: نمایش حضـوری

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)
سیستم های یکپارچه حسابداری فراپیام
کاتالوگ
برای دریافت کاتالوگ اینجا را کلیک کنید

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
شرکت نرم افزار حسابدرای فراپیام
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۷۴
سایر محصولات
نرم افزار دارایی ثابت- اموال ( یکپارچه ) فراپیام / نرم افزار حسابداری مالی ( یکپارچه ) فراپیام / نرم افزار انبار و حسابداری انبار ( نظام جامع ) فراپیام

راه های ارتباطی با شرکت نرم افزار حسابدرای فراپیام

تلفن
۸۶۷۴۸
فکس
۸۸۵۰۵۸۴۱
ایمیل
comfpc@farapayam.com
وب سایت
www.farapayam.com
آدرس
تهران سهروردی شمالی هویزه غربی پلاک 96 ساختمان فراپیام

توضیحات

سیستم حسابداری مالی :

کدینگ مالی در سیستم یکپارچه فراپیام جهت تعریف حسابها در یک ساختار درختی 8 لایه ای پیش بینی شده که عناوین و طول کد هر لایه توسط کاربر قابل تعریف و تنظیم می باشد
چهار تفصیلی شناور (unique) به صورت جداگانه پیش بینی شده که عنوان هر جدول و طول کد آن توسط کاربر قابل تنظیم بوده و هر جدول تفصیلی می تواند گروه بندی های متفاوتی را شامل شود به علاوه هر جدول تفصیلی خود می تواند دارای یک ساختار درختی 5 لایه ای باشد
امکان تعریف سند الگو یا نمونه جهت کپی کردن آنها در فضای اطلاعات سند حسابداری و همچنین امکان ذخیره ی ثبت های استاندارد و استفاده در مواقع مورد نیاز
در این سیستم فضایی تحت عنوان پیش نویس اسناد پیش بینی شده که ابتدا سند ریز سیستم ها در این فضا ایجاد شده و پس از بررسی توسط مسئول مالی در صورت تایید به فهرست اسناد حسابداری اضافه خواهد شد
ابزاری مناسب برای دسته بندی حسابها و همچنین گروه بندی دسته حسابها جهت استخراج گزارشات صورت های مالی و مدیریتی
صدور سند سود و زیان، اختتامیه، انتقال دوره و صدور سند افتتاحیه دوره بعد بصورت مکانیزه انجام می پذیرد
امکان انتخاب کد حساب در محیط ورود اطلاعات اسناد حسابداری به سه روش شامل:

نمایش فهرستی
نمایش درختی
نمایش آخرین لایه کدینگ به همراه ابزار فیلتر

گزارشات حسابداری در 4 طبقه طراحی شده که شامل گزارشات مدیریتی، گزارشات مالی، گزارشات حسابداری و سایر گزارشات می باشد
امکان حرکت لایه ای در گزارشات مختلف و مرور حسابها و عملیات از بالا به پایین و برعکس جهت جستجو در اطلاعات آماری
امکان ارسال اطلاعات export به محیط Html، access، text، Excel، pdf پیش بینی شده است
امکان Import اطلاعات از Excel به محیط سند نیز وجود دارد
در این سیستم می توان انواع مبانی تسهیم که شامل ضریب، مانده حساب و مقدار می باشد را تعریف و سند تسهیم را به صورت مکانیزه ثبت نمود
فضای سند حسابداری متناسب با نیاز مشتری در فضای مدیریت سیستم قابل تنظیم بوده و علاوه بر اجزاء متداول و استاندارد دارای فیلدهای کمکی و ستونهای پر کاربرد دیگر می باشد که بر حسب نیاز سازمان قابل فعال یا غیر فعال شدن است
جهت افزایش کنترل های داخلی اسناد حسابداری دارای وضعیت ها ی مختلف می باشد که در هر وضعیت دسترسی کاربران توسط مدیر سیستم قابل تنظیم است .
ابزار فرم ساز جهت طراحی کلیه فرم های چاپی مورد نیاز برای گزارشات و یا فرم ها عملیاتی تعبیه شده
امکان تعریف سطح دسترسی بر اساس فرم ها، اجزاء فرم ها ، فیلدهای اطلاعاتی مربوط به حوزه و مرکز در اسناد حسابداری

حسابداری مالی - زیر سیستم بودجه :
در زیر سیستم بودجه امکان تعریف جداول بودجه به صورت فصلی ( 4 ستون ) و ماهانه (12 ستون ) وجود دارد.
گزارشات بودجه شامل صورت بودجه و انحرافات بودجه نیز به صورت جامع پیش بینی شده است.
گزارشات مقایسه ای بودجه برای مقایسۀ بودجۀ دوره ها و سالهای مختلف به سادگی قابل استخراج می باشد.

حسابداری مالی - زیر سیستم ارزی :

امکان تعریف انواع ارز در جداول ارزی در دوره های زمانی دلخواه پیش بینی شده است.
پس از تنظیم جداول ارز در هنگام ثبت سند مقدار ارز به صورت اتوماتیک محاسبه خواهد شد در عین حال شما می توانید مقدار ارز را وارد کرده و مقدار ریال به صورت اتوماتیک محاسبه گردد.

حسابداری مالی - زیر سیستم تجمیع و تلفیق

در این سیستم امکان پیاده سازی حسابداری هلدینگ متناسب با تمامی نیازهای سازمانهای هلدینگ به صورت کامل پیش بینی شده است و می توان اطلاعات چندین دوره یا چندین شرکت را همزمان مدیریت نمود.
ابزاری جامع جهت تجمیع اسناد حسابداری به منظور انتقال اسناد مابین دوره های متفاوت و تهیۀ صورتهای مالی تلفیقی در این سیستم وجود دارد.
تنظیم دسترسی کاربران برای مشخص نمودن دسترسی هر کاربر به اطلاعات مربوط به یک یا چند شرکت زیرمجموعه هلدینگ توسط مدیر سیستم انجام پذیر می باشد.
مدیریت هلدینگ این امکان را دارند که به تمامی اطلاعات موجود دسترسی داشته و گزارشات مورد نیاز خود را استخراج نمایند.

حسابداری مالی - بایگانی الکترونیک

بایگانی الکترونیک اسناد جهت مشاهده و الصاق ضمائم سند به صورت مکانیزه قرار داده شده است.
امکان الصاق تمامی فایل های قابل شناسایی در سیستم عامل ویندوز در این زیر سیستم وجود دارد.

سیستم مدیریت کالا - انبار
سیستم مدیریت کالا با هدف ثبت دقیق عملیات انبار و کنترل تعدادی و ریالی کالاها طراحی شده است در واقع سیستم مدیریت کالا تمای فرآیندهای ورود و خروج کالا از جمله خرید، فروش، امانی، تولید، مصرف و ... را در برمیگیرد به علاوه در این سیستم به تمامی مفاهیم موجود در انبار مانند شماره سریال ، ویژگی ، Batch number ، بارکد و سایر موارد مورد نیاز به صورت کامل پرداخته شده زیر سیستم های مدیریت کالای فراپیام در زیر قابل مشاهده است:

امکان تعریف ساختار کدینگ کالا در 8 لایه به صورت درختی که طول کد لایه ها و عناوین هر لایه توسط کاربر قابل تعریف است
امکان تعریف کالای مشابه و جایگزین در زمان ایجاد کدینگ کالا و امکان جایگزینی کالای مشابه در زمان تنظیم صادره انیار
در سیستم انبار فراپیام یک امکان منحصر به فرد با نام ویژگی در 4 سطح پیش بینی شده است که کاملا عمومی بوده و با توجه به نیازهای هر سازمان تعیین می شود. اگر سازنده قطعه را برای یک فروشنده قطعات ویژگی 1 در نظر بگیریم ، کاربر این سیستم می تواند کلیه گزارشات انبار از جمله موجودی را به تفکیک سازنده ی قطعه هم دریافت نماید. رنگ، سایز و ابعاد کالاها می تواند از دیگر موارد مورد استفاده در ویژگی ها باشد.
در کدینگ کالاها اقلام اطلاعاتی مانند نام لاتین، حداقل و حداکثر موجودی، نقطه سفارش ، واحد های فرعی ، آدرس کالا و ... قابل درج است به علاوه پیغام هشدار برای حداقل و حداکثر موجودی و نقطه سفارش قابلیت فعال و غیر فعال شدن دارد
در نرم افزار انبار فراپیام مفهوم سریال کالا نیز در نظر گرفته شده است در ضمن ردیابی در سیستم خدمات پس از فروش ، کنترل موجودی بر اساس شماره های سریال و پیگیری کامل گردش کالا برای صنایعی که دارای شماره سریال می باشند پیش بینی شده است.
امکان تعریف انواع رسید صادره بر اساس قواعد خاص مانند صادره برگشت از خرید ، صادره فروش ، رسید برگشت از فروش و ... که سیستم نسبت به این فرآیندها دارای کنترل هوشمند می باشد
امکان تنظیم درخواست خرید و کالا و فراخوانی در رسید و صادره مربوطه وجود دارد
در فضای رسید و صادره ابزارها و امکانات ذیل پیش بینی شده:
ورود اطلاعات بر اساس کد کالا، شماره فنی و بارکد کالا و پیش بینی تفضیلی 2،3،4 جهت مدیریت پروژه و مراکز هزینه
امکان تعریف هزینه های جانبی خرید کالا و تسهیم هزینه های جانبی جهت محاسبه ی دقیق بهای تمام شده کالای خریداری شده
امکان فراخوانی اطلاعات از تمامی فرم های مربوطه
امکان دسترسی به موجودی کالاها (نهایی و لحظه ای) در هنگام چاپ رسید و صادره
امکان نرخ گذاری صادره انبار به روش های متداولFIFO ، میانگین متحرک به همراه شناسایی رسید ها و صادره های مرجوعی و تعیین نرخ آنها با توجه به صادره ها و رسید های مرجع
پیاده سازی کامل انبار گردانی و صدور رسید و صادره تعدیل انبار گردانی به صورت اتوماتیک
امکان ثبت بارنامه و باسکول در رسید و صادره به صورت کامل

مدیریت کالا - اداره دریافت و آزمایشگاه
گدینگ محل نگهداری کالا، رسید موقت، حواله خروج کالا، حواله نمونه آزمایشگاه، پاسخ واحد آزمایشگاه و گزارشات.
پس از آنکه کالایی به درب کارخانه می رسد ، قبل از آنکه کالا به انبار های اصلی شرکت منتقل شود از طریق اداره دریافت (واحد کنترل کیفی) وارد انبار قرنطینه شده و رسید موقت صادر می شود پس از نمونه برداری و تاییدیه واحد آزمایشگاه در ارتباط با کیفیت کالای دریافتی، رسید موقت به رسید دائم انبار تبدیل شده و جزء کالای انبار محسوب می گردد در صورتی که کالا مورد تایید قرار نگیرد حواله خروج اتوماتیک صادر خواهد شد و این نکته در پرونده فروشنده درج خواهد گردید.

مدیریت کالا - برنامه ریزی مواد و فرمولاسیون

امکان تعریف فرمول استاندارد یک محصول در فرمولاسیون محصول . در این بخش مواد اولیه لازم برای تولید یک محصول به همراه نرخ ها، در صد ترکیب و دیگر مشخصات تعیین می شوند تا از این فرمول در برنامه ریزی تولید استفاده گردد
امکان تعریف یک Batch تولیدی در برنامه ریزی تولید و گردش پیدا کردن مواد اولیه در صادره های مصرف و محصول در رسید تولید به همراه دریافت گزارشات کنترل مواد اولیه و موجودی پای کار
رسید تولید و صادره مصرف قابل فراخوانی در برنامه ریزی تولید و فرمولاسیون محصول
امکان نرخ گزاری ویژه با استفاده از آخرین نرخ خرید، حداکثر خرید، نرخ میانگین دوره، نرخ صادره دستی نیز وجود دارد
در این سیستم نفر ساعت و میزان استفاده از ماشین آلات با تغییر ضریب آحاد محاسبه می گردد.
امکان محاسبه ی مقدار و درصد ضایعات در این سیستم پیش بینی شده است.

سیستم فروش:

واحد فروش به منزلۀ خط مقدم مواجهه با خریداران است و هرگونه کاستی و نقصی در روند کار این واحد می تواند تأثیر نامطلوبی بر درآمدزدایی سازما نها داشته باشد. سیستم فروش فراپیام به نحوی طراحی شده که تمامی پیچیدگی و تنوع موجود در بخش فروش را پوشش داده و در عین حال ارتباط خود را با تمامی زیر سیستم های مربوطه از جمله انبار ، تدارکات داخلی و سفارشات خارجی ، تولید و ... به خوبی حفظ نموده است . زیر سیستم های سیستم فروش فراپیام در زیر قابل مشاهده است:

سیستم فروش وحسابداری فروش :


در سیستم فروش فراپیام مکانیزم های مختلفی جهت صدور فاکتور پیش بینی شده است فاکتور می تواند براساس فراخوانی حواله انبار ، سفارش مشتری ، پیش فاکتور ، قرارداد و یا حتی مستقیماً بدون هیچ پیش نیازی به صورت مستقیم صادر گردد و با توجه به امکانی که تحت عنوان فرآیندهای سیستم فروش در بخش مدیریت سیستم پیش بینی شده مکانیزم های فوق برای هر شرکت به صورت جداگانه قابل تعریف و استفاده می باشد .
تعریف نرخ فروش کالا و خدمات بر اساس گروه مشتریان ، استان ، شهر ، نوع فروش و همچنین افزایش و کاهش نرخ به صورت درصدی از مبلغ یا رقم ثابت و حتی ترکیب هر دو در این سیستم امکان پذیر است به علاوه می توان برای هرمجموعه کالا ، کالای جایزه نیز تعریف نمود.
فضای تعریف و نگهداری اطلاعات مشتریان و فروشندگان شامل : تلفن ، آدرس ، کد اقتصادی ، سقف اعتبار و سایر اطلاعات در این زیر سیستم پیش بینی شده است .
تعریف عوامل افزاینده و کاهنده فاکتور فروش از جمله هزینه های حمل و نقل ، تجمیع عوارض ، مالیات بر ارزش افزوده (VAT) و انواع تخفیف ها جهت اعمال در سفارش مشتری، فاکتورهای فروش و مرجوعی به راحتی در این سیستم امکانپذیر است.
امکان تعدیل حساب مشتری در شرایطی که به هر دلیل نیاز به اصلاح حساب مشتری وجود دارد.
امکان کنترل موجودی پس از کسر رزرو کالا که تحت تأثیر سفارشات فروش وپیش فاکتورهای تائید شده و تحویل نشده به مشتری می باشد نیز وجود دارد .
کنترل سقف اعتبار مشتری قبل از صدور فاکتور ، تعیین نحوۀ پرداخت هنگام ثبت فاکتور و بررسی کارت مشتری و سایر امکانات گفته شده جهت سهولت کاربری در محیط فاکتور و مرجوعی پیش بینی شده است. سقف اعتبار مشتری بر اساس کلیه چک های دریافتی و یا فقط چکهای وصول نشده میسر است.
گزارشات سیستم در دو بخش اصلی به نام گزارشات مدیریت با امکان طراحی تمام گزارشات مورد نیاز سازمان و همچنین گزارشات عمومی با امکان فیلتر گذاری به شرح ذیل در سیستم پیش بینی شده :
گزارش فروش به تفکیک فاکتور ، کالا ، خریدار ، انبار ، بازاریاب ، خریدار ، پورسانت ریالی بازاریاب ، گزارش پیش فاکتور ، گزارش کارت مشتری ، گزارش مقایسه ای در مقاطع سه ماهه ، فروش فصلی ،گزارش مانده طرف های تجاری ،گزارش سفارش کالا، گزارش ماتریسی فروش با امکان انتخاب کالا ، مشتری ، مرتب سازی آن در سطر، ستون ، بالعکس و ... از جمله گزارشات عمومی سیستم فروش می باشند .

سیستم فروش - پورسانت بازاریابها

امکان گروه بندی بازاریا بها و اختصاص تفصیلی مرتبط به هر بازاریاب برای صدور سند حسابداری پورسانت
پورسانت با دو روش ساده و پلکانی در این سیستم قابل محاسبه است به علاوه مبنای محاسبه پورسانت می تواند مقداری یا ریالی نیز باشد.
امکان اختصاص پورسانت به گروهی از مشتریان یا مشتریان استان ، شهر ، یا منطقه ای خاص وجود دارد.
محاسبه پورسانت می تواند به صورت فاکتور به فاکتور یا به صورت سر جمع در یک بازه زمانی مشخص باشد.
محاسبه پورسانت می تواند قبل و بعد از اعمال تخفیفات یا مالیات بر ارزش افزوده صورت پذیرد و بسته به نظر کاربر در هر زمان قابل تغییر است.

سیستم فروش - قراردادها

امکان تنظیم قراردادها ی فروش کالا و خدمات به همراه اطلاعاتی همچون کد کالای فروش رفته ، مقدار ، مبلغ ، درصد تخفیف حداقل و حداکثر تعداد کالاهای قرارداد ، نوع قرارداد ، نحوه تحویل کالا و نحوه پرداخت وجه قرارداد ،تضمین ها ،تعهدات و الحاقیه قراردادها که در صورت تعدیلات روی قرارداد مورد استفاده قرار می گیرد.
هنگام تنظیم قرارداد می توان هزینه بیمه و هزینه حمل بار و اینکه بر عهده کدامیک از طرفین قرارداد می باشد را کاملاً مشخص نمود.

مدیریت وجوه نقد و بانک :
نقش کلیدی نقدینگی در تضمین حیات بنگاه اقتصادی، مفهومی به نام مدیریت نقدینگی یا به تعبیر بهتر، مدیریت وجوه نقد را برجسته می‌سازد، مفهومی که هدف اصلی آن، ارائه راهکارهای لازم برای حداکثرکردن جریان مثبت وجوه نقد در هر سازمان می باشد‏.در این راستا موضوعاتی نظیر کنترل نقدینگی و صورت جریان وجوه نقد ازاهمیت فوق العاده برخوردار بوده و مورد توجه بنگاه های اقتصادی و تجاری می باشد. فراپیام تلاش کرده تا در سیستم مدیریت وجوه خود علاوه بر پرداختن به تمامی نکات مطروحه در مبحث خزانه داری راهکارهایی عملیاتی برای بهبود وضعیت نقدینگی هر سازمان ارائه نماید.زیر سیستم های این سیستم شامل:

سیستم خزانه داری :
بهترین ویژگی نرم افزار خزانه داری فراپیام مدیریت گردش وجوه نقد (cash flow) مبتنی بر منابع و مصارف تعریف شده در سیستم می باشد .منابع و مصارف هر سازمان بر اساس یک ساختار درختی به همراه کد حسابهای معین مربوطه توسط کاربر قابل تعریف بوده و در نهایت امکان اخذ گزارش صورت جریان وجوه نقد( cash flow) و گزارش منابع مصارف بر اساس استاندارد ارائه شده توسط سازمان حسابرسی به صورت کامل پیش بینی گردیده است.
مراکز مالی شامل بانک ها ، صندوق و تنخواه گردان بوده که برای هر مرکز مالی نظیر بانک ، کدهای حساب مختلفی قابل تعریف و تنظیم می باشد.
در بخش صندوق و تنخواه نیز امکانات دیگری نظیر سقف پرداخت و دریافت و موجودی صندوق به عنوان یک ابزار کنترلی پیش بینی شده است.
انواع کسور در زمان دریافت و پرداخت چک به عنوان عامل کاهنده و همچون مالیات تکلیفی ، حسن انجام کار یا کارمزد و ....در مبلغ چک اثر گذار و سند حسابداری مربوط به هر عامل به تفکیک صادر می گردد.
در این سیستم می توان برای صدور چک ، در خواست تنظیم و پس از تایید اولیه و نهایی اجازه صدورچک را صادر نمود که البته استفاده از این امکان اختیاری می باشد.
امکان دریافت وجوه نقد ، چک های عادی ، تضمینی ، انواع سفته و اوراق بهادار به همراه مدیریت جداگانه بر انواع وجوه دریافت شده پیش بینی شده است.
امکان پرداخت وجوه نقد ، چک های عادی ،تضمینی و پرداخت اسناد نزد صندوق به همراه مدیریت بر انواع وجوه پرداخت شده پیش بینی شده است .در این فضا چاپ انواع چک نیز میسر می باشد.
برداشت های مالی از جمله هزینه های مالی ، اقساط تسهیلات دریافتی و واریز های بانکی و ... قابل تعریف است.
امکان مشاهده گردش چک به صورت کامل در کلیه مراحل فوق به راحتی امکان پذیر است.
امکان انجام عملیات متداول نظیر واگذاری ، وصول ، واخواست و نقد کردن اسناد دریافتنی ، اخذ چک واگذار شده ، وصول و واخواست اسناد صادره و همچنین استرداد اسناد پرداختنی ،ابطال اسناد پرداختنی ،تبدیل اسناد پرداختنی عادی به تضمینی و بلعکس و ده ها عملیات دیگر از ویژگی های ارزشمند این سیستم می باشند.
امکان مغایرت گیری بانکی بصورت دستی و یا دریافت فایل اطلاعات حساب به صورت اتوماتیک.
گزارشی جامعو Online مربوط به تمامی چک های موجود در سازمان (تابلو چک) که شامل آیتم هایی نظیر چکهای نزد صندوق ، اخذ شده واخواستی ،اسناد واگذار شده و.... می باشد و در هر بازه تاریخی قابل استخراج می باشد. برای مثال به راحتی می توانید چک های صادره و واگذار شده به بانک را در یک روز مشاهده نمایید.
ارائه گزارشات متنوع نظیر خلاصه گردش چک ها ، گزارش گردش صندوق ، دفتر صندوق ،دفتر بانک،صورت مغایرت بانکی ، خلاصه گزارش تنخواه گردان و....

ضمانت نامه و تسهیلات :
تعریف تسهیلات در یافتنی از بانکها ، تعریف انواع قراردادها ی دریافت وام ، فرمول های محاسبه سود و تفکیک اصل و فرع وام از امکانات این سسیتم است.
محاسبه تمامی هزینه های مالی ، تدوین و ارائه جدول پرداخت اقساط (دفترچه اقساط) و همچنین پیش بینی جریمه تجمعی حاصل از تاخیر در پرداخت اقساط وام نیز در این سیستم پیش بینی شده است.
امکان تعریف اوراق بهادار شامل ضمانت نامه های بانکی از جله تحویلی و دریافتی با تمامی جزئیات از جمله شماره تسهیلات ، مبلغ سپرده ، مشخصات کامل صادر کننده ضمانت و.... پیش بینی شده است.
تمامی فر آیند های مربوط به ضمانت نامه از جمله ابطال تدریجی ، تعدیل ارزش و تمدید ضمانت نامه در این بخش قابل ثبت است.

سیستم حقوق و دستمزد
دنیای امروز همراه با تحولات پرشتاب به سمت آینده در حرکت است و سازمانهایی می توانند در این دنیا به بقاء خود ادامه دهند که با استفاده از علوم نوین و تکنولوژی روز شانه به شانه با رقبای خود در حرکت باشند . با توجه به گسترش نیاز روز افزون مدیران برای مدیریت نیروی انسانی به منظور افزایش بهره وری و سود آوری در سازمانها شرکت فراپیام اقدام به تولید سیستمی جامع در حوزه مدیریت منابع انسانی نموده است. سیستم حقوق دستمزد فراپیام به گونه‌ای طراحی شده که بتواند تنوع قوانین جاری و رویه‌های حاکم در محاسبه‌ حقوق و دستمزد کارکنان را به شایستگی پوشش داده و با ارتباط تنگاتنگ خود با سیستم مدیریت منابع انسانی و حسابداری مالی ، امکانات و تسهیلات کارآمدی را در اختیار مدیران قرار دهد..
زیر سیستم های سیستم حقوق دستمزد و پرسنلی :

امکان تعریف تمامی سرفصل ها ، کدهای محاسباتی ، عوامل پرداخت و کسور هر سازمان متناسب با نیازهای موجود سازمان .
امکان تعریف انواع گروه های حقوقی و تخصیص پرسنل به گروه های حقوقی
امکان تعریف انواع عوامل حقوقی برای هر گروه حقوقی با جزئیات همچون عنوان عامل ، عنوان کمکی عامل ، نوع عامل (زمانی ، مبلغی ، امتیازی) ، زمان محاسباتی ، نوع محاسبه عامل ، میزان کردن ، نحوۀ ورود اطلاعات ، سرجمع پذیری ، بیمه پذیری و مقدار معافیت بیمه ، مالیات پذیری و مقدار معافیت آن ، تعریف فرمولهای محاسباتی ، ظرایب و مقادیر ورودی سهم کارفرما و .... .
امکان ایجاد احکام متعدد برای پرسنل بر اساس نیاز سازمان و طراحی انواع حکم های کارگزینی به صورت نامحدود .
امکان تخصیص عوامل کسور و پرداخت به هر فرد اعم از عوامل زمانی ، مبلغی و امتیازی به صورت جاری یا معوقه با قابلیت دریافت از فایل اکسل برای تمامی پرسنل در این سیستم پیش بینی شده
امکان تعریف زمان های استاندارد محاسباتی شامل تعریف تعداد روزهای ماه ، زمان استاندارد کار و زمان استاندارد مرخصی در هر ماه در این سیستم وجود دارد .
امکان تعریف جداول مالیاتی سالیانه ، محاسبه مالیات بر اساس درآمد و نرخ مالیات پیش بینی شده
امکان تخصیص وام های مختلف به پرسنل ، مشخص نمودن تعداد و مقدار اقساط وام ، کسر مبلغ قسط از حقوق به صورت اتوماتیک
امکان تعریف صندوق پس انداز و محاسبه مانده صندوق به صورت اتوماتیک در هر ماه
طراحی انواع فیش حقوقی با ذکر تمامی جزئیات مورد نظر سازمان از جمله مانده مرخصی ، عوامل پرداختی مستمر و غیر مستمر ، کسور قانونی و عملیاتی از جمله بیمه ، مالیات ، اقساط وام و صندوق پس انداز و مانده هر دو و ... به علاوه امکان ارسال فیش های حقوقی از طریق ایمیل نیز برای پرسنل مقدور می باشد .
امکان تخصیص پیش پرداخت یا مساعده به صورت ماهانه به پرسنل نیز در این سیستم وجود دارد.
امکان صدور احکام مرخصی به صورت ساعتی و روزانه برای پرسنل و همچنین تعیین مرخصی استحقاقی سالانه پرسنل و محاسبه مقادیر مرخصی مصرف شده ، مانده مرخصی پرسنل و مرخصی منفی در این سیستم پیش بینی شده است .
امکان انجام تسویه حساب پرسنل با احتساب سنوات، مانده مرخصی ، ... به صورت کامل در سیستم پیش بینی شده است .
تخصیص انواع عیدی به پرسنل بر اساس تعاریف سازمان ، شامل عیدی های مبلغی و زمانی به سهولت در این سیستم امکان پذیر است .
امکان محاسبۀ تایم شیت و صدور سند تایم شیت با در نظر گرفتن تمامی جزئیات در سیستم پیش بینی شده است .
امکان فراخوانی اطلاعات کارکرد از انواع کارت ساعت با فرمت های مختلف به صورت کاملا پویا و اتوماتیک و انتقال اطلاعات به سیستم فراپیام .
امکان پرداخت خارج از لیست و تهیه لیست بانک از این پرداخت نیز در این سیستم پیش بینی شده است .
گزارش عوامل کسور پرداخت ماهانه پرسنل ، گزارش مشخصات پرونده ، گزارش کارت کارکرد ، گزارش حقوق و مزایا ، مالیات پرسنل به همراه خروجی های مورد نیازسایت بیمه و اداره مالیات ، گزارش بانک با خروجی مربوط به بانک های مختلف و ده ها گزارش ارزشمند دیگر از امکانات این سیستم می باشد .

سیستم پرسنلی :

امکان تعریف تمامی سرفصل ها ، کدهای محاسباتی ، عوامل پرداخت و کسور هر سازمان متناسب با نیازهای موجود سازمان .
امکان تعریف انواع گروه های حقوقی و تخصیص پرسنل به گروه های حقوقی
امکان تعریف انواع عوامل حقوقی برای هر گروه حقوقی با جزئیات همچون عنوان عامل ، عنوان کمکی عامل ، نوع عامل (زمانی ، مبلغی ، امتیازی) ، زمان محاسباتی ، نوع محاسبه عامل ، میزان کردن ، نحوۀ ورود اطلاعات ، سرجمع پذیری ، بیمه پذیری و مقدار معافیت بیمه ، مالیات پذیری و مقدار معافیت آن ، تعریف فرمولهای محاسباتی ، ظرایب و مقادیر ورودی سهم کارفرما و .... .
امکان ایجاد احکام متعدد برای پرسنل بر اساس نیاز سازمان و طراحی انواع حکم های کارگزینی به صورت نامحدود .
امکان تخصیص عوامل کسور و پرداخت به هر فرد اعم از عوامل زمانی ، مبلغی و امتیازی به صورت جاری یا معوقه با قابلیت دریافت از فایل اکسل برای تمامی پرسنل در این سیستم پیش بینی شده
امکان تعریف زمان های استاندارد محاسباتی شامل تعریف تعداد روزهای ماه ، زمان استاندارد کار و زمان استاندارد مرخصی در هر ماه در این سیستم وجود دارد .
امکان تعریف جداول مالیاتی سالیانه ، محاسبه مالیات بر اساس درآمد و نرخ مالیات پیش بینی شده
امکان تخصیص وام های مختلف به پرسنل ، مشخص نمودن تعداد و مقدار اقساط وام ، کسر مبلغ قسط از حقوق به صورت اتوماتیک
امکان تعریف صندوق پس انداز و محاسبه مانده صندوق به صورت اتوماتیک در هر ماه
طراحی انواع فیش حقوقی با ذکر تمامی جزئیات مورد نظر سازمان از جمله مانده مرخصی ، عوامل پرداختی مستمر و غیر مستمر ، کسور قانونی و عملیاتی از جمله بیمه ، مالیات ، اقساط وام و صندوق پس انداز و مانده هر دو و ... به علاوه امکان ارسال فیش های حقوقی از طریق ایمیل نیز برای پرسنل مقدور می باشد .
امکان تخصیص پیش پرداخت یا مساعده به صورت ماهانه به پرسنل نیز در این سیستم وجود دارد.
امکان صدور احکام مرخصی به صورت ساعتی و روزانه برای پرسنل و همچنین تعیین مرخصی استحقاقی سالانه پرسنل و محاسبه مقادیر مرخصی مصرف شده ، مانده مرخصی پرسنل و مرخصی منفی در این سیستم پیش بینی شده است .
امکان انجام تسویه حساب پرسنل با احتساب سنوات، مانده مرخصی ، ... به صورت کامل در سیستم پیش بینی شده است .
تخصیص انواع عیدی به پرسنل بر اساس تعاریف سازمان ، شامل عیدی های مبلغی و زمانی به سهولت در این سیستم امکان پذیر است .
امکان محاسبۀ تایم شیت و صدور سند تایم شیت با در نظر گرفتن تمامی جزئیات در سیستم پیش بینی شده است .
امکان فراخوانی اطلاعات کارکرد از انواع کارت ساعت با فرمت های مختلف به صورت کاملا پویا و اتوماتیک و انتقال اطلاعات به سیستم فراپیام .
امکان پرداخت خارج از لیست و تهیه لیست بانک از این پرداخت نیز در این سیستم پیش بینی شده است .
گزارش عوامل کسور پرداخت ماهانه پرسنل ، گزارش مشخصات پرونده ، گزارش کارت کارکرد ، گزارش حقوق و مزایا ، مالیات پرسنل به همراه خروجی های مورد نیازسایت بیمه و اداره مالیات ، گزارش بانک با خروجی مربوط به بانک های مختلف و ده ها گزارش ارزشمند دیگر از امکانات این سیستم می باشد .

سیستم تدارکات داخلی :
برنامه ریزی خرید داخلی کالا و خدمات از اصلی ترین دغدغه های سازمانهای بزرگ و پیشرو می باشد. دوری از انباشتگی و عدم تامین به موقع کالا و خدمات، دستیابی به مناسب ترین منابع خرید و برگزاری مناقصات و استعلام بها از اصلی ترین نیازهای تمامی سازمانها به خصوص شرکتهای بازرگانی و تولیدی می باشد . سیستم تدارکات داخلی فراپیام علاوه بر پوشش تمامی استراتژی های خرید و حفظ یکپارچگی، امکان پیگیری دقیق هر درخواست خرید را از نقطه ثبت تا ارسال کالا به انبار برای کاربران فراهم می سازد


امکان تعریف فروشندگان کالا و خدمات شرکت به همراه ابزار گروه بندی آنها و همجنین انتصاب کالاها و گروه های کالای مرتبط با آنها. اطلاعات فروشندگان می تواند با تفصیلی های سیستم مالی مرتبط گردد.
امکان امتیاز دهی و الویت بندی فروشندگان بر اساس پارامترهای تعیین شده توسط مدیر واحد تدارکات داخلی هر سازمان.
معرفی کارکنان واحد بازرگانی جهت برنامه ریزی کاری واختصاص سفارش های خرید به هر کدام . این بخش از سیستم با سیستم حقوق دستمزد نیز مرتبط می باشد.
امکان ثبت درخواست خرید های که از واحد انبار، مراکز مصرف و یا واحد برنامه ریزی تولید دریافت می شود . در صورتی که شما از سیستم انبار یا برنامه ریزی تولید فراپیام استفاده کنید این درخواست اتوماتیک توسط سیستم های مذکور ایجاد و پس از تایید در اختیار واحد تدارکات داخلی (بازرگانی) قرار می گیرد.
امکان درج سفارش خرید بر اساس درخواست خریدهای تائید شده و یا ورود اطلاعات سفارش خرید بصورت دستی توسط کاربر و تعیین روند خرید( برگزاری مناقصه ، مقایسه استعلام ها ، خرید متفرقه ).
در صورت تائید سفارش خرید لیست تامین کنندگان (Vendor list) تهیه و مراحل بعدی خرید از جمله استعلام بها انجام پذیر خواهد بود و در نهایت فرم استعلام برای فروشندگان انتخاب شده ارسال می گردد.
امکان درج پیش فاکتورهای دریافتی از فروشندگان که بابت پاسخ به استعلام بها، دریافت شده است.
امکان مقایسه و الویت بندی پیش فاکتورهای دریافتی و همچنین رد یا قبول آنها بر اساس شرایط تدوین شده توسط مدیر بازرگانی. در این فضا امکان چاپ گزارش مقایسه ای بصورت (ساده) و (ماتریسی)پیش بینی شده است.
امکان صدور دستور خرید و فاکتورهای فروش فروشندگان که مبانی نرخ گذاری رسید انبار است و درج اضافات و کسورات فاکتور فروشنده که تاثیر مستقیم در بهای تمام شده کالای خریداری شده دارد.
امکان برنامه ریزی عملیات خرید بر اساس فعالیت های استاندارد تعریف شده در واحد بازرگانی و همچنین تعریف فرآیندهای الگو. این برنامه ریزی بصورت جداگانه برای هر سفارش خرد قابل تعریف، ردیابی و پیگیری می باشد.
امکان درج اطلاعات برگ ارسال کالابه انبار براساس فاکتور فروشنده. برگ ارسال به سه شکل تنظیم می گردد:
الف: ارسال به انبار ( رسید خرید) ، ب- ارسال به مرکز هزینه (رسید مستقیم) ، ج – ارسال به اداره دریافت و کنترل کیفی (رسید موقت)
امکان درج اطلاعات برگشت کالا از انبار بر اساس برگشت کالای نامرغوب (حواله خروج کالا ) توسط واحد کنترل کیفیت انبار.
ابزار ردیابی و پیگیری درخواست ها و سفارشات خرید و همچنین پیگیری دستور خرید های ثبت شده هر سیستم بر اساس کالا، درخواست خرید ، کارپرداز ، فروشنده و ... .
گزارشات کنترلی و عملیاتی : کنترل آخرین وضعیت درخواستهای خرید، کنترل آخرین وضعیت سفارش خرید، کنترل آخرین وضعیت دستورهای خرید،،استعلام بها، کنترل آخرین وضعیت قراردادهای خرید، کنترل وضعیت عملیاتی ماموران خرید، کنترل مبلغ مانده فاکتورهای خرید، کنترل سوابق خرید یک کالا و قیمت آن،کنترل برگ ارسال کالا( تعدادی) ، برگشت کالای نامرغوب، ( تعدادی / ریالی ) و ده ها گزارش ارزشمند دیگر.
گزارشات برنامه ریزی: گزارشات فعالیت های سفارش، گزارش زمانبندی سفارش و ....

سیستم سفارشات خارجی:

با گسترش روز افزون سفارشات خارجی در فعالیت های خرید و پروسۀ تأمین موجودی، استفاده از سیستمی جامع و پرکاربرد در حوزۀ سفارشات خارجی تأثیر بسزایی در پیشبرد اهداف سازمان ها خواهد داشت.

فراپیام با در نظر گرفتن گستردگی مباحث زنجیره تأمین کالا از خارج کشور اقدام به طراحی سیستمی جامع در این زمینه نموده است. در این سیستم علاوه بر تجزیه و تحلیل و سازماندهی اطلاعات خریدهای خارجی امکان کنترل و پیگیری لحظه به لحظه خریدهای انجام شده نیز فراهم شده و به علاوه با استفاده از گزارشات جامع این سیستم اطلاعات ارزشمند مدیریتی جهت تصمیم گیری برای خریدهای آتی و همچنین بهای تمام شده لحظه ای کالا فراهم خواهد شد.

امکان معرفی منابع خرید و تأمین کنندگان به همراه گروه بندی و همچنین انتصاب کالاهای مرتبط.
امکان امتیاز دهی و الویت بندی فروشندگان بر اساس پارامترهای تعیین شده توسط مدیر واحد سفارشات خارجی هر سازمان.
معرفی کارکنان واحد بازرگانی جهت برنامه ریزی کاری واختصاص سفارش های خرید به هر کدام . این بخش از سیستم با سیستم حقوق دستمزد نیز مرتبط می باشد.
امکان ثبت درخواست خرید های (Purchase requisition) که از واحد انبار، مراکز مصرف ، واحد برنامه ریزی تولید و یا واحد فروش دریافت می شود . در صورتی که شما از سیستم انبار یا برنامه ریزی تولید فراپیام استفاده کنید این درخواست اتوماتیک توسط سیستم های مذکور ایجاد و پس از تایید در اختیار واحد تدارکات داخلی (بازرگانی) قرار می گیرد.
امکان درج سفارش خرید(Purchase order) بر اساس درخواست خریدهای تائید شده و یا ورود اطلاعات سفارش خرید بصورت دستی توسط کاربر و تعیین روند خرید.
در صورت تائید سفارش خرید (Purchase order) لیست تامین کنندگان (Vendor list) تهیه و مراحل بعدی خرید از جمله استعلام بها انجام پذیر خواهد بود و در نهایت فرم پروفرما برای فروشندگان انتخاب شده ارسال می گردد.
امکان درج پروفرمای دریافتی از فروشندگان که بابت پاسخ به استعلام بها ، دریافت شده است و همچنین مقایسه و اولویت بندی آنها و رد یا قبول پروفرما بر اساس شرایط تدوین شده توسط مدیر بازرگانی و ثبت سفارش در وزارت بازرگانی .
امکان ثبت اطلاعات مربوط به گشایش اعتبارات اسنادی (LC) و معرفی بانکهای مربوطه و درج اطلاعاتی مانند روش حمل محموله (CFR ، CIF ، FOB ، ....) روش پرداخت بهای حمل و سایر اطلاعات مورد نیاز در این سیستم وجود دارد.
امکان ثبت و تائید بارنامه حمل کالا از خارج کشور با انتصاب شرکت حمل و نقل ، نام کشتی تاریخ بارگیری ، تاریخ تخلیه ، بندر مبدأ ، بندر مقصد پیش بینی شده است . همچنین برای ثبت اطلاعات مربوط به بیمه نامه باربری فرم جداگانه ای وجود دارد که در این فرم نیز می توان شماره پروفرما شمارۀ گواهی بیمه و ... را درج نمود.
تمامی مراحل مربوط به ورود کالا به گمرک و ترخیص کالا ( اخذ برگ سبز گمرک ) با انتصاب تمامی جزئیات از جمله شرکت و کارشناس ترخیص ، شماره بارنامه ، سوابق کلی بارنامه در این سیستم قابل تعریف است .
امکان برنامه ریزی عملیات خرید بر اساس فعالیت های استاندارد تعریف شده در واحد بازرگانی و همچنین تعریف فرآیندهای الگو. این برنامه ریزی بصورت جداگانه برای هر سفارش خرد قابل تعریف، ردیابی و پیگیری می باشد.
امکان درج اطلاعات برگ ارسال کالابه انبار براساس فاکتور(Invoice) فروشنده. برگ ارسال به سه شکل تنظیم می گردد:

الف:ارسال به انبار ( رسید خرید) ، ب- ارسال به مرکز هزینه (رسید مستقیم) ، ج – ارسال به اداره دریافت و کنترل کیفی (رسید موقت)

امکان درج اطلاعات برگشت کالا از انبار بر اساس برگشت کالای نامرغوب (حواله خروج کالا ) توسط واحد کنترل کیفیت انبار.
ابزار ردیابی و پیگیری درخواست ها و سفارشات خرید و همچنین پیگیری دستور خرید های ثبت شده هر سیستم بر اساس کالا، درخواست خرید ، کارپرداز ، فروشنده و ... .
گزارشات مدیریتی : شامل گزارشات خرید، گزارش مقایسه ای خرید ، گزارش مدیریت مدت زمان خرید و ...
گزارشات کنترلی : شامل گزارش کنترل آخرین وضعیت درخواست های خرید، کنترل مبلغ مانده اینویس، کنترل برگ ارسال های بدون اینویس، کنترل میزان کالای ارسالی هر پروفرما و ..
گزارشات عملیاتی : شامل گزارش درخواست خرید، سفارش خرید، استعلام بها ، پروفرمهای فروشندگان بصورت تعدادی ریالی، اینویس تعدادی ریالی، و ...
سایر گزارشات : شامل کدینگ اطلاعات کالاها و گروه ها ، کدینگ فروشندگان ، کدینگ ماموران خرید، گزارش کالاها و فروشندگان و ...

سیستم دارایی ثابت :
داشتن آگاهی کامل از اموال و دارایی ثابت هر سازمان برای مدیران تمامی بنگاه های اقتصادی بسیار ضروری و حیاتی است،لذا مدیریت اطلاعات مرتبط با دارایی مانند ایجاد منابع، محل های استقرار ، هزینه های استهلاکی و ... از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. سیستم دارایی های ثابت فراپیام با هدف پوشش کلیه فرآیند های موجود در این حوزه و مدیریت عملیات مربوط به اموال سازمان طراحی شده است.زیر سیستم های دارایی ثابت فراپیام

حسابداری استهلاک
امکان محاسبه استهلاک اموال در زمان بندی های استاندارد تعریف شده در سیستم که می تواند به صورت ماهانه ، سه ماهه ، شش ماهه و سالانه تعریف گردد.
امکان اختصاص انواع روش های استهلاک گیری مانند خط مستقیم مانده نزولی ،مجموع سنوات و .... برای هر پلاک اموال و اختصاص اطلاعات اولیه همچون مبنای شروع ، ارزش اسقاط و سایر اطلاعات مورد نیاز در این سیستم به صورت کامل پیش بینی شده است.
امکان اخذ گزارشات جامع همچون استهلاک انباشته با بهای تمام شده ، گزارش جامع دارایی و ....
امکان تعدیل دارایی ها با امکان ثبت جزئیاتی همچون مبلغ موثر در ارزش اسقاط ، قیمت تمام شده جدید و ....
حسابداری اموال :


امکان تعریف ساختار درختی کدینگ طبقات دارایی و ریز دارایی در 8 لایه طبقه بندی شده و همچنین تعیین طول و عناوین لایه ها توسط کاربر
امکان تعریف کلیه دارائیها و اموال در طبقات زمین ، معادن ، ساختمان ، تاسیسات ، ابزارآلات ، وسایط نقلیه، اثاثیه ، دارایی های زیستی ( دام و طیور ) . دارایی های مصرفی و تعیین روش و نرخ محاسبه استهلاک و همچنین سر فصل های معین مربوط جهت صدور سند حسابداری هزینه استهلاک و سایر عملیات در سیستم اموال
امکان تعریف کلیه عملیات حوزۀ اموال شامل خرید و ایجاد ، نقل و انتقال ، فروش و اسقاط ، کاهش برگشت از خرید ، استرداد ، اموال امانی ، تعمیرات اساسی ، ترهین ، بیمه ، تعدیلات و تعویض دارایی .
امکان شناسایی و تعریف متعلقات پیوسته و ناپیوسته دارایی های موجود در سیستم .
امکان تعریف سایر مشخصات تکمیلی به صورت اختصاصی برای هر طبقه دارایی مانند طول و عرض مساحت و .... برای زمین یا شماره بدنه و شماره موتور و ... برای ماشین آلات.
امکان تعریف منابع ایجاد دارایی شامل خرید ، ساخت ، انتقال از پروژه ، امانی ، اهدایی، اجاره بلندمدت ، برگشت از فروش، زاد و ولد و .... در هنگام تعریف و ایجاد دارایی.
امکان تعریف منطق پلاک اموال به صورت اتوماتیک توسط سیستم یا به صورت دستی توسط کاربر .
امکان اخذ گزارشات متنوع در سیستم اموال شامل : کدینگ اموال، فهرست اموال موجود ، اموال فروش رفته یا اسقاط شده ، فهرست اموال امانی ، طبقه دارایی محل استقرار ، مراکز هزینه کارت اموال و ده ها گزارش کاربردی دیگر.

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز
دسته بندی
امور مالی و تجاری / نرم افزار های جامع مالی و بازرگانی
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

حسابداری

انبارداری

اموال و دارایی

سهام

خرید

فروش

تولید

خزانه داری

حقوق و دستمزد

بازاریابی

کنترل کیفیت

نگهداری و تعمیرات

قیمت تمام شده

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

سایر ویژگیهای مهم و قابل ذکر سیستم های یکپارچه فراپیام به شرح ذیل می باشند: تحلیل عمیق و گسترده جهت جامعیت پوشاندن به پاسخگویی در فرایندهای عملیاتی مرتبط با سیستم سرعت مناسب و مطلوب در حجم اطلاعات بسیار بالا امکان تعریف چرخه فرایند در هدایت فرایندها و چرخش اطلاعات در مجموعه سیستم گستردگی زیاد در حوزه فرایندها و انعطاف پذیری بسیار بالا در ساختار اطلاعات پایه و همچنین اطلاعات مربوط به فرایندها جهت انطباق هر چه بیشتر سیستم با نیاز مشتری

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
Delphi
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: ۱-۲ ساعت
نحوه آموزش: Help / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 5-6 ماه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت / 24 ساعته

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

1 سال پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار سیستم یکپارچه حسابداری پاراز

تولید توسط شرکت توسعه نرم افزاری رقم سازان

معرفی نرم افزار:

نرم افزاری جامع و ساده برای انبارداری، تولیدی، سیستم پخش سرد و گرم بصورت ساده و مویرگی -امکان استفاده از بارکدخوان، فیش پرینتر و لیبل پرینتر- امکان کنترل فروشگاههای زنجیره ای...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای کاتالوگ
نرم افزار سیستم یکپارچه حسابداری پاراز
کاتالوگ
دارد
نرم افزار سیستم یکپارچه حسابداری پاراز
دمو
نامشخص
نرم افزار سیستم یکپارچه حسابداری پاراز
پشتیبانی رایگان
نامشخص
نرم افزار سیستم یکپارچه حسابداری پاراز
آموزش رایگان
نامشخص
چرا نرم افزار سیستم یکپارچه حسابداری پاراز از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

سهولت در کاربری-امنیت اطلاعات- پشتیبانی رایگان-آموزش رایگان

قیمت: شروع از ۱,۵۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار جامع حسابداری پاد

تولید توسط نرم افزار جامع حسابداری پاد

معرفی نرم افزار:

نرم افزار جامع حسابداری پاد نسخه بازرگانی

پشتیبانی رایگان اولیه 12ماهه
آموزش رایگان اولیه ۳ جلسه
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار جامع حسابداری پاد
کاتالوگ
دارد
نرم افزار جامع حسابداری پاد
دمو
دارد
نرم افزار جامع حسابداری پاد
پشتیبانی رایگان
12ماهه
نرم افزار جامع حسابداری پاد
آموزش رایگان
3 جلسه
چرا نرم افزار جامع حسابداری پاد از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

کیبورد محور -کاربری آسان_ دسترسی به کلید های میانبر برای کاربری بهتر- مولتی مدیا بودن

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

نرم افزار یکچارچه پاساک

تولید توسط نرم افزار یکپارچه پاساک

معرفی نرم افزار:

سیستم یکپارچه پاساک شامل : حسابداری مالی - حقوق و دستمزد ، خرید - فروش - انبار - حسابداری انبار - کنترل کیفیت - دارایی های ثابت - تولید - سهام - نگهداری و تعمیرات - قیمت تمام...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار یکچارچه پاساک
کاتالوگ
دارد
نرم افزار یکچارچه پاساک
دمو
دارد
نرم افزار یکچارچه پاساک
پشتیبانی رایگان
نامشخص
نرم افزار یکچارچه پاساک
آموزش رایگان
نامشخص
چرا نرم افزار یکچارچه پاساک از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

قیمت مناسب - کیفیت مناسب - نرم افزار قیمت تمام شده کامل - یکپارچگی واقعی - سرعت بسیار بالای اجرای نرم افزار (مخصوصا در شبکه) - تب بیس بودن نرم افزار (TAB BASE) - امکان ایجاد چ...

قیمت: شروع از ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار جامع مالی تام

تولید توسط توسعه اطلاعات و نوآوری دانش تامند

معرفی نرم افزار:

شامل زیر سیستم های: حسابداری مالی، خزانه داری، حقوق و دستمزد، انبار، فروش، حسابداری انبار، تولید و سفارشات ، اموال، ارتباط با مشتریان(CRM) بدون محدودیت کاربری ، 6 ماه پشتیبان...

پشتیبانی رایگان اولیه 6 ماه
آموزش رایگان اولیه دارد
دارای کاتالوگ
نرم افزار جامع مالی تام
کاتالوگ
دارد
نرم افزار جامع مالی تام
دمو
نامشخص
نرم افزار جامع مالی تام
پشتیبانی رایگان
6 ماه
نرم افزار جامع مالی تام
آموزش رایگان
دارد
چرا نرم افزار جامع مالی تام از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

طراحی کاربرپسند-بروز رسانی خودکار-دارای تأییدیه سازمان امورمالیاتی-بدون محدودیت کاربری-پشتیبانی مستمر

قیمت: شروع از ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (شرکت نرم افزار حسابدرای فراپیام) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »