در دنیای امروز مشتری دیگرتابع تولیدات و خدمات ما نیست بلکه به نحوی هدایت کننده سرمایه گذاری ها و تصمیمات ما در راستای تولید محصول و ارائه خدمات است. واضح است که تنها با فروش یک محصول خوب نمی توان رضایت همه جانبه مشتری را جلب نمود بلکه با ارائه خدمات پس از فروش ایده آل این امر محقق خواهد گردید ، گرچه وجود تیمی مجرب با برخوردی مناسب منجر به ایجاد اعتماد و آرامش خاطر در مشتریان خواهد شد ولی در این بین وجود یک برنامه جامع نقش بسزایی در حصول رضایت همه جانبه مشتری ایفا می نماید.

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین) / خرید از فروشگاه های سطح کشور / خرید از نمایندگی
راه های مشاهده: نمایش حضـوری

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)
نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش فراپیام
کاتالوگ
برای دریافت کاتالوگ اینجا را کلیک کنید

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
شرکت نرم افزار حسابدرای فراپیام
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۷۴
سایر محصولات
نرم افزار تدارکات داخلی ( یکپارچه) فراپیام / نرم افزار حقوق دستمزد ( نظام جامع ) فراپیام / نرم افزار سفارشات خارجی (یکپارچه) فراپیام

راه های ارتباطی با شرکت نرم افزار حسابدرای فراپیام

تلفن
۸۶۷۴۸
فکس
۸۸۵۰۵۸۴۱
ایمیل
comfpc@farapayam.com
وب سایت
www.farapayam.com
آدرس
تهران سهروردی شمالی هویزه غربی پلاک 96 ساختمان فراپیام

توضیحات

سیستم پایه خدمات پس از فروش
این ماژول هسته اصلی سیستم خدمات پس از فروش فراپیام بوده که شامل تعاریف اولیه و پروسه تعمیرگاه می باشد بدین معنی که تمامی جزئیات موجود در بخش تعممیرگاه از لحظه پذیرش دستگاه تا صدور صورتحساب و تحویل دستگاه در این ماژول پیاده سازی گردیده است. در زیر توضیحات کامل در باره این ماژول قابل مشاهده می باشد.
یکی از مزایای این سیستم امکان تعریف اجزاء تشکیل دهنده ی سیستم با استفاده از کدینگ است. دراین فضا بر اساس ساختار طراحی شده در سیستم خدمات پس از فروش فراپیام کلیه اقلام اطلاعاتی مورد نیاز طبقه بندی شده و در ساختار درختی کد گذاری می گردد.

سناریو کاری :
در این بخش هر سازمان می تواند در محیطی گرافیکی و بسیار گویا سناریوی کاری سازمان خود را متناسب با روال های موجود در سازمان طراحی کرده و به علاوه در هر زمان متناسب با تغییرات مورد نیاز بخش خدمات این سناریو قابلیت تغییر و یا طراحی مجدد را داراست.

کارتابل مدیران و کارشناسان :
یکی از پراهمیت ترین ویژگی های سیستم خدمات پس از فروش فراپیام ، معماری فرایندها و گردش اطلاعات در کل سیستم بر اساس کارتابل ویژه می باشد . این کارتابل امکان ثبت هرگونه اطلاعات را سهولت بخشیده و منجر به انتقال کامل اطلاعات توسط سیستم و بصورت اتوماتیک در مرحله ارجاع و اقدام فرایندها می شود. هر مدیر یا کارشناس می تواند بر اساس ماموریت های ارجاع شده ، وضعیت کاری خود را با یک Click بررسی نموده و براساس اولویت های تعریف شده ، اقدامات لازم را صورت بخشیده و سایر مدیران و کارشناسان را در جریان موضوعات کاری خود قرار دهد. این فرایندها در محیط کارتابل بر اساس موضوع طبقه بندی گردیده اند.

مدیریت تعمیرگاه :
بخش مدیریت تعمیرگاه بخش اصلی سیستم پایه خدمات فراپیام می باشد در واقع پس از ثبت تماس اولیه و یا ثبت پذیرش پروسه ی تعمیرگاه آغاز و با تحویل دستگاه و یا تماس پس از تحویل این پروسه پایان می یابد .

کارت گارانتی :
در این محیط کاربر می تواند کارت گارانتی دستگاهها را بر اساس انواع گارانتی قابل تعریف به همراه پارامترهای تعیین کننده ای همچون طول دوره گارانتی ، طول دوره تعویض دستگاه و طول دوره ارائه خدمات بر اساس زمان یا میزان کارکرد تعریف نموده و از امکان تعریف انواع دیگر گارانتی با مشخصات متفاوت برای قطعات اصلی تشکیل دهنده دستگاه بهره مند گردد. در این پروسه ضریب پرداخت مشتریان از صفر تا 100% قابل تعریف می باشد.
گزارشات و اسناد :
این سیستم شامل طیف گسترده ای از گزارشات کاربردی و آماری می باشد که به افزایش بهره وری خدمات و افزایش رضایتمندی سازمان کمک به سزایی خواهد نمود از جمله این گزارشات گزارش مربوط به اطلاعات تماسها ، گزارشات مربوط به نمایندگان ، گزارشات مرتبط با انبار ، گزارشات مربوط به تعمیر گاه ها ،گزارشات مربوط به صورتحساب ها و سایر گزارشات کاربردی.

برنامه ریزی عملیات:
برنامه ریزی عملیات تعمیرگاه ، ابزاری قدرتمند در اختیار مدیران واحدهای خدمات پس از فروش بوده تا بتوانند به راحتی کارها و عملیات روزانه از جمله پذیرش های دریافت شده مشتریان بابت نصب و تعمیر دستگاه ها را بر اساس توانمندیها و امکانات موجود از جمله تکنسین های نصب و تعمیر و یا نمایندگان خدمات بر اساس سطح تخصص و گروه کاری آنها توزیع مناسب و سریع نمایند. در این فضا کارها بصورت اتوماتیک جهت انجام عملیات ، در کارتابل افراد ذیربط قرار خواهد گرفت .
لازم به ذکراست سناریوی ارجاعات فرایندها در کارتابل مدیران و کارشناسان در نرم افزار قابل تعریف بوده و Flow کارها قابل طراحی می باشد.

ارتباط خدمات با بخش فروش:
در این سیستم امکان تعریف کارت گارانتی در مقاطع مختلف پیش بینی شده است یکی از این بخش ها فروش است به نحوی که می توان هنگام فروش کالا همزمان کارت گارانتی هر کالا را نیز تولید نمود تا بتوان در صورت لزوم در بخش خدمات پس از فروش از اطلاعات مربوط به گارانتی کالا بهره برد .

ارتباط خدمات با بخش انبار:
یکی از اصلی ترین مزایای این سیستم حفظ یکپارچگی و پیوستگی مابین این سیستم و سایر سیستم های موجود از جمله انبار می باشد به نحوی که تمامی تراکنش های مورد نیاز برای دریافت قطعه از انبار به صورت کامل پیش بینی شده بنا بر این کنترل کامل قطعات مصرفی و داغی ها با وجود این ارتباط میسر خواهد بود .

رهگیری پذیرش تحت وب:
با استفاده از این بخش مشتریان می توانند با وارد نمودن شماره پذیرش خود از طریق اینترنت از وضعیت دستگاه خود مطلع و در صورت لزوم با شرکت ارائه دهنده خدمات تماس بگیرند.

روابط عمومی :
این بخش جهت مدیریت بانک اطلاعات مشتریان به همراه کلیه اقلام اطلاعاتی آنها همچون تلفن ، موبایل ، آدرس ، ایمیل ، فکس ، کد پستی ، آدرس وب سایت و .... به همراه ابزار ارسال و دریافت SMS و ایمیل مشتریان و هدایت آنها به فرایندهای بعدی از جمله پذیرش ، شکایات و نظرسنجی می باشد .به علاوه در هر قسمت از پروسه کار تعمیر دستگاه شکایت مشتریان قابل ثبت و انتقال به بخش روابط عمومی می باشد


سرویس های دوره ای و قرارداد پشتیبانی:
این بخش یکی از پرکاربرد ترین ماژول های خدمات پس از فروش می باشد که در آن می توانید یک برنامه ریزی دقیق و مدون برای پیش برد سرویس های دوره ای سازمان خود انجام دهید . این برنامه ریزی شامل زمان انجام سرویس، دستور العمل سرویس و یا لوازم و قطعات مصرفی می باشد. به علاوه شما می توانید برای هر دوره سرویس های خود برنامه ریزی و دستوالعمل مجزا پیش بینی نمایید.

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز
دسته بندی
تعمیر، پشتیبانی و نگهداری / نرم افزار های پشتیبانی
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

این نرم افزار در عین سادگی تمامی رویه های موجود در خدمات را با بهره گبری از کارتابل پوشش داده و برای برقراری ارتباط لحظه به لحظه با مشتری از پل های ارتباطی مختلف مانند ایمیل و اس ام اس بهره می گیرد. اصلی ترین مزیت این سیستم تبادل اطلاعات با زیر سیستم انبار،خزانه ،مالی و سایر زیر سیستم هاست که باعث شده یکپارچگی سیستم به خوبی حفظ شود.

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
Delphi
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: ۵ساعت تا ۱۰ ساعت
نحوه آموزش: Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 3تا6 ماه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت / 24 ساعته

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

1 سال پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار Help Desk روناس

تولید توسط پایدار سامانه افزار (پایسا)

معرفی نرم افزار:

نرم‌افزار Help Desk روناس یک نرم‌افزار مخصوص مکانیزاسیون فرایندهای واحدهای پشتیبانی و خدمات پس از فروش است. هنگامی که مشتریان با مشکلی مواجه می‌شوند که نیاز به کمک دارند، با م...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار Help Desk روناس
کاتالوگ
دارد
نرم افزار Help Desk روناس
دمو
دارد
نرم افزار Help Desk روناس
پشتیبانی رایگان
نامشخص
نرم افزار Help Desk روناس
آموزش رایگان
نامشخص
چرا نرم افزار Help Desk روناس از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

سرعت بالا - طراحی و پیاده سازی صد در صد داخلی - راحتی استفاده - پشتیبانی از مدل صف

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

نرم افزار خدمات پس از فروش

تولید توسط سامانه های مدیریت

معرفی نرم افزار:

نرم افزار خدمات پس از فروش شرکت سامانه های مدیریت، این امکان را برای سازمان‌ها فراهم کرده است تا نرم‌افزاری کاملا یکپارچه، مبتنی بر نیازهای خاص هر سازمان و همچنین منطبق بر فرآ...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
نرم افزار خدمات پس از فروش
کاتالوگ
نامشخص
نرم افزار خدمات پس از فروش
دمو
نامشخص
نرم افزار خدمات پس از فروش
پشتیبانی رایگان
نامشخص
نرم افزار خدمات پس از فروش
آموزش رایگان
نامشخص
چرا نرم افزار خدمات پس از فروش از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

یکپارچگی کامل نرم افزار Microsoft Dynamics CRM- پورتال پشتیبان هوشمند- یکپارچگی کامل با نرم افزار بازاریابی و فروش

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

نرم افزار حسابداری تعمیرگاهی و خدمات پس از فروش نوین

تولید توسط نرم افزار حسابداری نوین

معرفی نرم افزار:

پشتیبانی مطمئن کاربری وامکان اموزش اسان امکان استفاده تحت وب ،ویندوزوشبکه ارائه خدمات در سراسر کشور نرم افزار حسابداری نوین تلفن تماس: 05138402151-05138416778 مناسبت...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه رایگان
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار حسابداری تعمیرگاهی و خدمات پس از فروش نوین
کاتالوگ
دارد
نرم افزار حسابداری تعمیرگاهی و خدمات پس از فروش نوین
دمو
دارد
نرم افزار حسابداری تعمیرگاهی و خدمات پس از فروش نوین
پشتیبانی رایگان
12 ماه
نرم افزار حسابداری تعمیرگاهی و خدمات پس از فروش نوین
آموزش رایگان
رایگان
چرا نرم افزار حسابداری تعمیرگاهی و خدمات پس از فروش نوین از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

کاربری آسان بدون نیاز به آشنایی با مفاهیم حسابداری و درعین حال حرفه ای -پشتیبانی قدرتمند با ارائه خدمات متنوع و برتر ...-آموزش و پشتیبانی رایگان-امکان افزایش قابلیت های جدید ب...

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

نرم افزار خدمات پس از فروش و نمایندگی های منطق

تولید توسط شبیه سازان منطق

معرفی نرم افزار:

مناسب برای خدمات پس از فروش،نمایندگی ها و تعمیرگاههای مجاز قابلیت استفاده از امکانات حسابداری، خزانه داری، انبارداری مورد نیاز این مراکز مشاهده و امکان گزارش گیری از ریز اطل...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار خدمات پس از فروش و نمایندگی های منطق
کاتالوگ
دارد
نرم افزار خدمات پس از فروش و نمایندگی های منطق
دمو
دارد
نرم افزار خدمات پس از فروش و نمایندگی های منطق
پشتیبانی رایگان
نامشخص
نرم افزار خدمات پس از فروش و نمایندگی های منطق
آموزش رایگان
نامشخص
چرا نرم افزار خدمات پس از فروش و نمایندگی های منطق از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

پشتیبانی رایگان - محیط کاربر پسند - استفاده از قوی ترین زبان برنامه نویسی-بدون نصب نرم افزار بعد از تعویض ویندوز

قیمت: شروع از ۴,۸۸۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (شرکت نرم افزار حسابدرای فراپیام) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »