سیستم gradeSys به سازمان این امكان را می‌دهد كه با تعریف شاخص‌های مدنظر، امتیاز و درجه برای هر موجودیتی را در مایکروسافت CRM محاسبه نماید. به عنوان مثال امتیاز و درجه مشتریان را محاسبه، پروژه‌ها را امتیازدهی و یا سفارشات مشتری را اولویت دهی كنند.

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری
راه های مشاهده: نمایش حضـوری

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)
نرم افزار راهکار درجه‌بندی و امتیازدهی gradeSys
دمو
این نرم افزار دارای دمو نمی باشد.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
سامانه های مدیریت
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۹
سایر محصولات
راهکار ارتباط تلگرامی telegramSys / سيستم فارسی ساز و تقويم شمسی Microsoft Dynamics 365 / خدمت راه اندازی IFD

راه های ارتباطی با سامانه های مدیریت

تلفن
۰۲۱-۴۳۹۱۹۰۰۰
فکس
۰۲۱-۴۳۹۱۹۱۱۱
ایمیل
info@bmsd.ir
وب سایت
www.bmsd.net
آدرس
میدان ونک- خیابان ونک- مرکز تجاری و اداری آئینه ونک- طبقه پنجم- واحد 503

توضیحات

دسته‌بندی مشتریان یكی از موارد بسیار مهمی است كه مورد نیاز هر سیستم مدیریت ارتباط با مشتریانی بوده و یكی از ابزارهای بسیار مفید و كارآمد در ادبیات مدیریت ارتباطات مشتریان است. دسته‌بندی مشتریان، بازاریابی را هدف‌مندتر، فروش را بسیار موثرتر و خدمات را ارزش‌زاتر می‌كند.

سیستم gradeSys به سازمان این امكان را می‌دهد كه با تعریف شاخص‌های مدنظر، امتیاز و درجه برای هر موجودیتی را در مایکروسافت CRM محاسبه نماید. به عنوان مثال امتیاز و درجه مشتریان را محاسبه، پروژه‌ها را امتیازدهی و یا سفارشات مشتری را اولویت دهی كنند.

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز اندروید iOS ویندوز فون تحت وب
دسته بندی
امور اداری / مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مناسب برای کسب و کارهای
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

دفترچه تلفن

دفترچه ایمیل

تاریخچه تماس ها

ارسال پیامک

ارسال فکس

شناسه ی CALLER ID

مدیریت بازار یابی

زمان سنج

مدیریت برخورد بامشتری

سیستم نظر سنجی

چاپ فاکتور

سطوح دسترسی کاربران

مدیریت تامین کنندگان

انبار داری

مدیریت مشتریان حقیقی و حقوقی

اعتبار سنجی مشتریان

گزارشات روزانه

آرشیو کلیه ارتباطات

کارتابل کاربران

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

امتیازدهی پویا- درجه‌بندی پویا- محاسبات پویا و در لحظه- موارد کاربرد بسیار متعدد

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
.Net Framework
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
ندارد
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-
آموزش رایگان اولیه: نامشخص
نحوه آموزش: Help / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: نامشخص
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت / 24 ساعته

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

1 سال و 9 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان دارت CRM

تولید توسط شرکت پردیسان

معرفی نرم افزار:

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پردیس (CRM) به مدت 10 سال در سطح کشور ارائه می گردد و آزمون خود را به طور کامل پس داده است، امکانات این نرم افزار زیاد و گسترده بوده و قیمت گ...

پشتیبانی رایگان اولیه 6 ماه
آموزش رایگان اولیه ۷ ساعت
دارای دمو
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان دارت CRM
کاتالوگ
نامشخص
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان دارت CRM
دمو
دارد
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان دارت CRM
پشتیبانی رایگان
6 ماه
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان دارت CRM
آموزش رایگان
7 ساعت
چرا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان دارت CRM از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

قیمت منصفانه با توجه به نیاز مشتری - امکان کاهش و افزایش زیرسیستم ها به هنگام خرید- اعتراف مشتریان به ظرافت بالا در طراحی و دیده شدن همه جزئیات

قیمت: شروع از ۹,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری منطق(crm)

تولید توسط شبیه سازان منطق

معرفی نرم افزار:

مدیریت ارتباط با مشتری منطق

پشتیبانی رایگان اولیه 3 ماه
آموزش رایگان اولیه ۱۰ساعت
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری منطق(crm)
کاتالوگ
دارد
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری منطق(crm)
دمو
دارد
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری منطق(crm)
پشتیبانی رایگان
3 ماه
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری منطق(crm)
آموزش رایگان
10ساعت
چرا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری منطق(crm) از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

امنیت بالا- یکپارچکی - کاربر پسند- سرعت در انجام عملیات

قیمت: شروع از ۲۶,۹۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار crm و اتو ماسیون اداری آدا

تولید توسط راهکار آفرین آدا

معرفی نرم افزار:

شرکت نرم افزاری آدا در راستای سهولت کسب و کار مشتریان خود و رهایی از نرم افزار های جزیره ای و بی کیفیت بازار تولید یک نرم افزار جامع و کامل با امکانات نرم افزاراتوماسیون اداری...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار crm  و اتو ماسیون اداری آدا
کاتالوگ
دارد
نرم افزار crm  و اتو ماسیون اداری آدا
دمو
دارد
نرم افزار crm  و اتو ماسیون اداری آدا
پشتیبانی رایگان
نامشخص
نرم افزار crm  و اتو ماسیون اداری آدا
آموزش رایگان
نامشخص
چرا نرم افزار crm و اتو ماسیون اداری آدا از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

++شرایط اقساطی بلند مدت ++پشتیبانی بسیار قوی- استقرار- امکانات بروز-رضایت کامل مراکز دولتی و نیمه دولتی- متناسب با ساختار شرکت شما

قیمت: شروع از ۷۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار CRM ماندگار

تولید توسط تدبیرگران ماندگار

معرفی نرم افزار:

کاربرپسندترین نرم افزار CRM موجود در ایران و اولین نرم افزار CRM تولید شده با MVC و به صورت Responsive در ایران

پشتیبانی رایگان اولیه دارد
آموزش رایگان اولیه با توجه به نیاز مشتری
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار CRM ماندگار
کاتالوگ
دارد
نرم افزار CRM ماندگار
دمو
دارد
نرم افزار CRM ماندگار
پشتیبانی رایگان
دارد
نرم افزار CRM ماندگار
آموزش رایگان
با توجه به نیاز مشتری
چرا نرم افزار CRM ماندگار از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

کاربرپسند بودن نرم افزار - سرعت بالا - استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها

قیمت: شروع از ۱۰ ريال
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (سامانه های مدیریت) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »