راهکار تولید خودکار مستندات شرکت سامانه های مدیریت docSys با نگاه محوری به این حوزه از نیازمندی مشتریان بالغ تحلیل و تولید گشته تا با استفاده از بستر workflow قدرتمند CRM این امکان را در اختیار سازمان قرار دهد که مستندات مورد نیاز خود مطابق با نیاز سازمان خود در هر بخش یا واحد سازمان خود یا هر مرحله از فرایند مورد استفاده تولید نماید.

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری
راه های مشاهده: نمایش حضـوری

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)
نرم افزار راهکار تولید خودکار مستندات docSys
دمو
این نرم افزار دارای دمو نمی باشد.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
سامانه های مدیریت
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۹
سایر محصولات
راهکار مدیریت بازاریابی ایمیلی mailSys / نرم افزار راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان املاک و مستغلات / خدمت راه اندازی IFD

راه های ارتباطی با سامانه های مدیریت

تلفن
۰۲۱-۴۳۹۱۹۰۰۰
فکس
۰۲۱-۴۳۹۱۹۱۱۱
ایمیل
info@bmsd.ir
وب سایت
www.bmsd.net
آدرس
میدان ونک- خیابان ونک- مرکز تجاری و اداری آئینه ونک- طبقه پنجم- واحد 503

توضیحات

واکاوی و استفاده از داده های شکل گرفته در سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در قالب مستندات برای یک سازمان بسیار ارزشمند است.
راهکار تولید خودکار مستندات شرکت سامانه های مدیریت docSys با نگاه محوری به این حوزه از نیازمندی مشتریان بالغ تحلیل و تولید گشته تا با استفاده از بستر workflow قدرتمند CRM این امکان را در اختیار سازمان قرار دهد که مستندات مورد نیاز خود مطابق با نیاز سازمان خود در هر بخش یا واحد سازمان خود یا هر مرحله از فرایند مورد استفاده تولید نماید.
راهکار تولید خودکار مستندات شرکت سامانه های مدیریت docSys در قیاس با نمونه های بین الملی موجود علاوه بر ویژگی های منحصر به فرد خود به صورت کاملا بومی منطبق بر نیاز سازمان های فارسی زبان طراحی شده است.
حوزه استفاده این راهکار در تمامی واحد ها و فرایند های سازمان بوده و بدون محدودیت امکان تولید مستندات پویا بر حسب سیاست های از قبل تعریف شده سازمان در قالب های پیش فرض و قابل طراحی می باشد.
به طور مثال در صورتی که در یک فرایند سازمانی از جنس دریافت و پرداخت (مثلا تایید پرداخت فاکتور مشتری)، راهکار docSys می تواند در قالب پیش فرض از قبل تعریف شده اطلاعات مورد نیاز مستند مورد انتظار ما را از بخش های مختلف سیستم CRM سازمان جمع آوری کرده و پس از تولید مستند مورد نظر( تاییده پرداخت) این مستند را بر روی فاکتور مربوطه ( یا هر موجودیت دلخواه دیگر) ضمیمه کرده و قالب ایمیل، فکس یا نامه برای مشتری یا شخص مورد انتظار ما به صورت خودکار ارسال نمایید.

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز اندروید iOS ویندوز فون تحت وب
دسته بندی
امور اداری / مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مناسب برای کسب و کارهای
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

دفترچه تلفن

دفترچه ایمیل

تاریخچه تماس ها

ارسال پیامک

ارسال فکس

شناسه ی CALLER ID

مدیریت بازار یابی

زمان سنج

مدیریت برخورد بامشتری

سیستم نظر سنجی

چاپ فاکتور

سطوح دسترسی کاربران

مدیریت تامین کنندگان

انبار داری

مدیریت مشتریان حقیقی و حقوقی

اعتبار سنجی مشتریان

گزارشات روزانه

آرشیو کلیه ارتباطات

کارتابل کاربران

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

تعریف قالب های پیشفرض مستندات- کارکرد بر مبنای قدرتمند بستر workflow- ضمیمه و ارسال خودکار مستندات

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
.Net Framework
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
ندارد
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-
آموزش رایگان اولیه: نامشخص
نحوه آموزش: Help / ویدئو آموزش
پشتیبانی رایگان اولیه: نامشخص
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت / 24 ساعته

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

1 سال و 6 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار CRM پیام گستر

تولید توسط تجارت الکترونیک اول ( CRM پیام گستر )

معرفی نرم افزار:

نرم افزار CRM پیام گستر یک راهکار جامع برای کسب و کارها می باشد تا بتوانند به سادگی و با هوشمندی منحصر به فرد تعامل خود با مشتریان را گسترش دهند. نرم افزار پیام گستر به آسانی ...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار CRM پیام گستر
کاتالوگ
دارد
نرم افزار CRM پیام گستر
دمو
دارد
نرم افزار CRM پیام گستر
پشتیبانی رایگان
12 ماه
نرم افزار CRM پیام گستر
آموزش رایگان
نامشخص
چرا نرم افزار CRM پیام گستر از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

متاسفانه توضیحاتی برای این بخش ثبت نشده است!

قیمت: شروع از ۱,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

مدیریت ارتباط با شهروند

تولید توسط مشاوران صنعت نرم افزاری اعوان

معرفی نرم افزار:

سازمانها، نهادها و یا شرکت های بزرگ که مرکز ارایه دهنده خدمات به شهروندان هستند، مرجع بسیاری از مراجعات مردمی اند. به دلیل تعدد فراوان ارباب رجوعان ارایه خدمات غیر حضوری و مکا...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای کاتالوگ
مدیریت ارتباط با شهروند
کاتالوگ
دارد
مدیریت ارتباط با شهروند
دمو
نامشخص
مدیریت ارتباط با شهروند
پشتیبانی رایگان
نامشخص
مدیریت ارتباط با شهروند
آموزش رایگان
نامشخص
چرا مدیریت ارتباط با شهروند از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

طراحی برای سازمانهای بزرگ

قیمت: شروع از ۶۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان سیوا

تولید توسط فناوران اطلاعات سوشیانس

معرفی نرم افزار:

دراین نرم افزار کلیه فعالیت ها ، ارتباطات و روابط مربوط به مشتریان ، تامین کنندگان کالا ، بازاریاب ها ، پرسنل بخش فروش ، رقبا و دیگر عناصر مرتبط با فعالیت های فروش و بازاریابی...

پشتیبانی رایگان اولیه 6 ماه
آموزش رایگان اولیه ۱۰ ساعت
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان سیوا
کاتالوگ
دارد
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان سیوا
دمو
دارد
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان سیوا
پشتیبانی رایگان
6 ماه
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان سیوا
آموزش رایگان
10 ساعت
چرا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان سیوا از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

کاربری یسیا آسان و پویا-یکپارچگی با نرم افزار حسابداری و بازرگانی سیوا-پشتیبانی پویا و پاسخگو-برطرف کردن تمام نیاز های اتوماسیون اداری-نمایش اطلاعات مالی و بازرگانی مشتری در ه...

قیمت: شروع از ۷,۵۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

خدمت راه اندازی IFD

تولید توسط سامانه های مدیریت

معرفی نرم افزار:

IFD مخفف عبارت Internet-facing deployment است که با راه اندازی آن احراز هویت‌ها (چه از داخل شبکه و چه از خارج از شبکه) به روش Claims based authentication صورت می‌پذیرد.

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
خدمت راه اندازی IFD
کاتالوگ
نامشخص
خدمت راه اندازی IFD
دمو
نامشخص
خدمت راه اندازی IFD
پشتیبانی رایگان
نامشخص
خدمت راه اندازی IFD
آموزش رایگان
نامشخص
چرا خدمت راه اندازی IFD از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

امکان استفاده از داینامیک CRM در برنامه‌های موبایل و تبلت و مشاهده راحت و سریع گزارش‌های مدیریتی - امکان استفاده از داینامیک CRM در خارج از محل سازمان و بر روی بستر اینترنت- ...

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (سامانه های مدیریت) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »