این راهکار تجربه موفقیت آمیز پیاده سازی در سازمان های مختلف بانکی را در کارنامه خود داشته و می تواند به عنوان بستری قدرتمند جهت مدیریت درخواست های انواع مشتریان شامل مشتریان عمومی، پذیرندگان، شعب و ... به کار گرفته شود. کلیه جزئیات مورد نیاز اعم از الگوهای ارائه خدمات، SLAها، فرایندهای اطلاع رسانی و ... در این بستر پیاده سازی شده و کلیه الزامات مجموعه شاپرک را در گام نخست پوشش خواهد داد.
مدیریت ارتباط با مشتریان یا همان CRM نقش بسیار مهمی را جهت ارائه خدمات به مشتریان در حوزه امداد بانکی بر عهده دارد. وجود نرم افزاری که کلیه اطلاعات مشتریان را شامل بوده و کلیه ارتباطات با ایشان را در قالب فرایندها و سیاست های سازمان مدیریت کند ابزاری غیر قابل اجتناب بوده و در سطحی بالاتر بدون بهره گیری از چنین بستری امکان مدیریت و ارائه خدمان به مشتریان وجود ندارد.
سامانه های مدیریت جهت پوشش نیازمندی مشتریان در این حوزه اقدام به ارائه طیفی از محصولات و خدمات خود متناسب با این نیازمندی نموده که در این قسمت به صورت خلاصه با عناوین راهکار CRM حوزه بانکی آشنا می شوید.
سامانه های مدیریت بر پایه تجربیات خود و به روش های شکل گرفته در سازمان های مختلف در حوزه امداد، اقدام به ارائه راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان در حوزه امداد بانکی نموده است که لیست کامل قابلیت های آن در محصولات مربوطه ارائه شده است.
این راهکار تجربه موفقیت آمیز پیاده سازی در سازمان های مختلف بانکی را در کارنامه خود داشته و می تواند به عنوان بستری قدرتمند جهت مدیریت درخواست های انواع مشتریان شامل مشتریان عمومی، پذیرندگان، شعب و ... به کار گرفته شود. کلیه جزئیات مورد نیاز اعم از الگوهای ارائه خدمات، SLAها، فرایندهای اطلاع رسانی و ... در این بستر پیاده سازی شده و کلیه الزامات مجموعه شاپرک را در گام نخست پوشش خواهد داد.
برخی از امکانات این راهکار
-مدیریت اطلاعات مشتریان و روابط مورد نیاز
-یکپارچگی با کلیه کانال های ارتباطی
-بهره گیری از راهکارهای پورتال شامل پورتال مشتریان، شعب، پذیرندگان و ...
-مدیریت کامل چرخه درخواست های مشتریان
-مدیریت تجهیزات مربوطه بانکی و نگهداری ارتباط با اشخاص یا شرکت های مربوطه
-ثبت کلیه فعالیت ها و نگهداری ارتباطات با تجهیزات مربوطه
-امکان پیاده سازی مکانیسم های امتیازدهی و درجه بندی و انواع باشگاه های مشتریان
پیامک
موبایل بانک
تلفن بانک
مدیریت وام
مدیریت خود پرداز
مدیریت کارت بانکی
دریافت وپرداخت
قرعه کشی
تلفن گویا
یکپارچه با Outlook- سفارشی سازی و توسعه سریع و آسان- قابل استفاده بر بستر وب و موبایل- داشبوردها و گزارشات متنوع
بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
حس خوب داشتن نرم افزاری قوی بدون خطا وبدون نیاز به پشتیبانی- سازگار با هرنوع سیستم عامل وحداقل سخت افزار موسسات- امکان اتصال به سیستمهای بانکی وکارتخوان- امکان محاسبه استهلاک ...
امکان ساتنا وپایا بروی همراه بانک وانجام انلاین ان توسط مشتری- انتقال اطلاعات رایگان از روی نرم افزارهای قدیمی وتحت داس-اهدا هزار کارتخوان رایگان به خریداران نرم افزار بانکدا...
سیستم واریز آنی وثبت سند خودکار**سیستم احراز هویت مشتری وسامانه استعلام مشتریان بد حساب** سیستم راه اندازی دستگاههای مستقل وسیار کارتخوان برای مشتریان هدف موسسه به همراه کارت ...
امکانات نوین بانکداری -امکان اتصال شعب مختلف صندوق های قرض الحسنه چند شعبه ای با پراکندگی استانی - ارائه سامانه های خدمات بانکداری غیر حضوری از جمله پوز مستقل، همراه بانک، تل...
موسسات مالی غیر بانکی، می توانند با تهیه دستگاه pos روال خدمات دهی به مشتریان خود را تسهیل کرده و تسریع بخشند، از طرفی با واگذاری دستگاه های پوز به صاحبان حساب صندوق، نیز می ت...
• افزودن سرویس خودکار ارتباط آنلاین و کاملا امن با شرکت پرداخت الکترونیک یا بانک عامل • دارای دو ماژول آنلاین و آفلاین • گزارش ریز تراکنشهای خرید • حفظ کلیه اطلاعات فایل...
نرم افزار بانکداري الکترونيک آرمان، با فراهم آوردن مجموعه¬اي بي¬نظير از امکانات مورد نياز يک صندوق قرض الحسنه و با مکانيزه نمودن بسياري از فرآيندها، استفاده از نيروي انساني ر...
امکانات مناسب- قیمت مناسب- قابلیت چند کاربره بودن- پشتیبانی قوی
« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (سامانه های مدیریت) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »