باشگاه مشتریان پردیس (Pardis Customer Club) در واقع محلی برای اجتماع و شناسایی مشتریان وفادار برای ارائه پاداش ها و امتیازات اقتصادی است، هدف باشگاه مشتریان پردیس تبدیل مشتریان بالفعل یک بنگاه اقتصادی به مشتریان وفادار و همیشگی است. به زبان ساده: باشگاه مشتریان پردیس رفتار مشتری را آنالیز میکند، به رفتارهای مطلوب وی امتیاز میدهد و به امتیازهای جمع آوری شده اش پاداش می دهد. هدف از این ساز و کار تحریک مشتری به تکرار رفتار و ایجاد رفتار وفادارانه است.
باشگاه مشتریان پردیس (Pardis Customer Club) در واقع محلی برای اجتماع و شناسایی مشتریان وفادار برای ارائه پاداش ها و امتیازات اقتصادی است، هدف باشگاه مشتریان پردیس تبدیل مشتریان بالفعل یک بنگاه اقتصادی به مشتریان وفادار و همیشگی است. به زبان ساده: باشگاه مشتریان پردیس رفتار مشتری را آنالیز میکند، به رفتارهای مطلوب وی امتیاز میدهد و به امتیازهای جمع آوری شده اش پاداش می دهد. هدف از این ساز و کار تحریک مشتری به تکرار رفتار و ایجاد رفتار وفادارانه است.
برخی از امکانات نرم افزار باشگاه مشتریان پردیس:
1- امکان تعریف نامحدود باشگاه (مشتریان، کارمندان، نمایندگان)
2- امکان تعریف باشگاه باز یا محدود
3- امکان ثبت نام داوطلبانه و یا اتوماتیک اعضاء
4- امکان عضویت رایگان و یا با پرداخت هزینه
5- جمع آوری امتیازات به صورت اتوماتیک و یا دستی
6- امکان تعریف آستانه امتیازات
7- امکان تعریف و درجه بندی امتیازات
8- امکان تعریف پاداش و باز خرید امتیازات و نوع پاداش
9- امکان تعریف پاداش های متناسب با آرزوی مشتریان و نیز پاداش های ارجاعی
10- نظام امتیازدهی متنوع بر اساس تنوع و حجم و دفعات و میزان خرید: ریال-درصدی ، تعداد-تعدادی ، تعداد-ریالی ، تعداد-درصدی ، ریال-تعدادی ، ریال-ریالی و ...
11- گروه بندی مشترکین بر اساس: طلایی، نقره، برنز و عادی
12- امکان استهلاک پاداش
13- سیستم اطلاع رسانی متنوع به مشتریان (کارتابل مشتری، پیامک، تلگرام، نظرسنجی)
و ده ها قابلیت دیگر
14- به همراه نسخه اندرویدی و پورتال تحت وب برای مشتریان
امکان نصب، راه اندازی و تحویل نرم افزار در سراسر کشور
تلفن تماس : 05136010448 - 09157777937 (شنبه تا پنجشنبه : 09:00 الی 14:30)
منتظر تماس گرم و شنیدن نقطه نظرات ارزشمند شما می باشیم.
امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
داشتن پورتال تحت وب . نسخه اندرویدی برای مشتریان - قیمت منصفانه - اعتراف مشتریان به ظرافت بالا در طراحی و دیده شدن همه جزئیات
بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پردیس (CRM) به مدت 10 سال در سطح کشور ارائه می گردد و آزمون خود را به طور کامل پس داده است، امکانات این نرم افزار زیاد و گسترده بوده و قیمت گ...
قیمت منصفانه با توجه به نیاز مشتری - امکان کاهش و افزایش زیرسیستم ها به هنگام خرید- اعتراف مشتریان به ظرافت بالا در طراحی و دیده شدن همه جزئیات
سیستم باشگاه مشتریان شرکت نوپردازان زندگی هوشمند برای برقراری ارتباط موثر با مشتریان وفادار و تشویق آن ها به استفاده مجدد از خدمات و محصولات شرکت یا فروشگاه شما می باشد.
سادگی نصب، آموزش و استفاده-پشتیبانی 24 ساعته-استفاده از کارت ضد تقلب-امکان استفاده به جای صندوق فروشگاهی همراه بارکدخوان برای ثبت کالا-امکان ثبت مرجوعی-پاداش برای معرف-گروه...
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) با امکان ایجاد فرصت های فروش و بازارهای هدف، مشتریان بالقوه ی شما را طبقه بندی نموده و با نگهداری سوابق مذاکرات، مکالمات، مکاتبات ، م...
اپلیکیشن و تحت وب
این محصول از سه بخش تشکیل شده است 1 : دستگاه کارتخوان 2 : کارت هوشمند وفاداری 3 : یک نرم افزار که در سیستم فروشگاه قابل نصب است بعد از تهیه این دستگاه این امکان برای فروشند...
بدون نیاز به پرداخت هزینه اشتراک سالانه یا ماهانه - ارزان بودن - کاربری ساده و بدور از شلوغی بی مورد -پشتیبانی رایگان-آپدیت مادام رایگان
« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (شرکت پردیسان) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »