شرکت نرم افزاری آدا با توان تولید بسیار بالای خود برای دارندگان رستوران ها و کافی شاپ ها و... نرم افزار منحصر بفرد و کامل با قیمتی مناسب و پشتیبانی رایگان تولید نموده در این بسته نرم افزاری قابلیتهای متنوع دیگری برای مجموعه های رستورانی و مجموعه های مشابه طرح ریزی شده است. در این بسته اصلی ترین امکانی که بعنوان مزیت دیده میشود، امکان تعریف "چندین صندوق" و "چند چاپگر" میباشد. مجموعه هایی که در آنها بطور همزمان چند صندوق در حال اخذ سفارش از مشتریان هستند میتوانند از این امکان استفاده نمایند. در این بسته نرم افزاری برخلاف سایر نرم افزار های رقبا شما می توانید به تعداد نامحدود صندوق تعریف نمایید. صندوقداران نیز میتوانند به کمک هریک از این صندوقها همزمان به اخذ سفارش از مشتریان بپردازند .

قیمت: ۴,۳۶۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین) / خرید از فروشگاه های سطح کشور
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

از دیدگاه 4 نفر
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(5 از ۵)

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
راهکار آفرین آدا
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۹۳
سایر محصولات
اتوماسیون اداری آدا / بایگانی اسناد آدا / مدیریت اموال رایانه ای آدا

راه های ارتباطی با راهکار آفرین آدا

تلفن
۰۲۱۲۲۴۵۲۵۷۹
فکس
ایمیل
info@adaitco.com
وب سایت
https://www.adaitco.com
آدرس
تهران - میدان صادقیه - بلوار آیت الله کاشانی - رو بروی شهرداری منطقه پنج - پلاک 430 - ساختمان آرمیتا

توضیحات

امکان ارسال محتویات فیش به چندین چاپگر بطور همزمان یکی دیگر از امکانات نرم افزار کافی شاپ رستوران کلاژ شرکت نرم افزاری آدا میباشد. این امکان برای مجموعه هایی مفید است که در هنگام صدور فیش غذا میخواهند محتویات سفارشات را برای آشپزخانه نیز بطور خودکار ارسال نمایند و یا علاوه چاپ فیش در محل چاپگر صندوق، چاپهای دیگری از فیش روی چاپگرهای مختلف داشته باشند.
امکان مانیتور کردن آشپزخانه از سفارشات بدون گرفتن فیش یکی از امکانات منحصر بفرد نرم افزار کلاژ شرکت آدا می باشد
این نرم افزار را تمامی (فست فود، کافی شاپ، کافه، باغچه رستوران، تهیه غذا، سفره خانه، چلو کبابی، کترینگ، آبمیوه بستنی، قهوه خانه، چای خانه، دیزی سرا، جگرکی، طباخی، بوفه، سلف سرویس، اغذیه، آشپزخانه صنعتی، ویتامینه، بیرون بر، مطبخ) می‌توانند از این بسته بهره گیرند.
برخی از امکانات موجود در این بسته نرم افزاری به شرح ذیل میباشد:

قابلیت اتصال به دستگاه pos (کارت خوان )
امکان کنترل حساب اشخاص اعم از تامین کنندگان و مشتریان
امکان اتصال کالر آیدی (نمایشگر اعلام شماره تلفن تماس گیرنده )
قابلیت نصب پرینترنامحدود برای آشپزخانه و سیستم delivery برای چاپ همزمان فیش و سفارش غذا و نوشیدنی
قابلیت نصب مانیتور در آشپزخانه
قابلیت اتصال چند کامپیوتر برای ثبت سفارشات مشتریان بطور همزمان
قابلیت تعریف نامحدود صندوق
قابلیت تعریف نامحدود انبار
ثبت سفارشات پیشرفته
قابلیت ارسال پیک
کنترل موجودی غذاها در آشپزخانه در هر لحظه
قابلیت رزرو میز
قابلیت ثبت سفارش برای مهمان ها و پرسنل
امکان منحصر بفرد در سیستم انبار (برای اولین بار در نرم افزار های کافی شاپ رستوران)
گزارش از میز های رزرو شده
گزارش از غذا ها و مواد اولیه آنها
گزارش از مشتریان با جمع آنها
گزارش از معیین ها و کالا ها
گزارش از انتقال وجه بین صندوقها
گزارش کلی از سفارشات
گزارش دریافت وجه از صندوق ها با جزییات و جمع
گزارش از واریز به صندوق ها
گزارش از خرید های انجام شده
گزارش از صندوق ها بصورت کامل با جزییات و جمع نقدی و کارتی
گزارشات کامل مربوط به مسائل کنترل فعالیتهای فروش، اعم از (فاکتور های حذف شده، ویرایش شده، تخفیف خورده و چاپ مجدد
گزارشات فروش براساس ریز کالا و مشتریان به تفکیک روز، ماه، سال
و امکانات گسترده دیگر ....

سخت افزار نیاز برای نرم افزار بشرح ذیل میباشد
1- دستگاه Caller ID
دستگاه پیشنهادی شرکت آدا هم از نظر هزینه و کیفیت مناسب است هم از یک طرف میتوان از 2 الی 8 خط تلفن را به آن متصل نمود و از طرف دیگر آن را به وسیله کابل USB به کامپیوتر وصل نمود؛ و همه اتفاقاتی که برای هر یک از 8 خط روی میدهد را با سرعت بسیار بالایی برای کامپیوتر ارسال نمود.
تفاوت این دستگاه با سایر دستگاه های موجود در بازار این است که از پورت USB استفاده می کند و نیازی به درایور ندارد و روش شنود پورت COM را حذف نموده است

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز اندروید
دسته بندی
رستوران، فست فود و اغذیه فروشی / نرم افزار های رستوران و فست فود
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

مدیریت پیک

مدیریت انبار

مدیریت اموال و دارایی ها

حقوق و دستمزد

پشتیبانی از CallerId

گزارش ساز

مدیریت مشتریان خاص

مدیریت حساب های بانکی

مدیریت و امور چک

زیرسیستم رزرو

پیامک

فرمول تولید

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

قیمت پایین- کاربری آسان- امکانات ویژه- امکان مانتیور برای آشپزخانه -تعداد نامحدودی صندوق- انبار - کسر مواد اولیه از انبار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
.Net Framework
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / کپی فایل / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: نامحدود
نحوه آموزش: Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 20 ماه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت / 24 ساعته

مشتریان

برخی از مشتریان:

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد: