سیستم ارتباط با اتوماسیون اداری برید (EOrg) شرکت سامانه‌های مدیریت شما را قادر می‌سازد تا از طریق محیط نرم افزار CRM قادر باشید که در اتوماسیون اداری شرکت برید پیام ارسال نمایید.

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری
راه های مشاهده: نمایش حضـوری

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)
سیستم ارتباط با اتوماسیون اداری برید
کاتالوگ
برای دریافت کاتالوگ اینجا را کلیک کنید
سیستم ارتباط با اتوماسیون اداری برید
دمو
این نرم افزار دارای دمو نمی باشد.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
سامانه های مدیریت
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۹
سایر محصولات
نرم افزار راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان املاک و مستغلات / ‫راهکار CRM صنعت بیمه / راهکار مدیریت شکایات

راه های ارتباطی با سامانه های مدیریت

تلفن
۰۲۱-۴۳۹۱۹۰۰۰
فکس
۰۲۱-۴۳۹۱۹۱۱۱
ایمیل
info@bmsd.ir
وب سایت
www.bmsd.net
آدرس
میدان ونک- خیابان ونک- مرکز تجاری و اداری آئینه ونک- طبقه پنجم- واحد 503

توضیحات

این راهکار بر پایه CRM مایکروسافت و نرم افزار اتوماسیون اداری برید استوار است و امکان ارسال پیام در محصول اتوماسیون اداری شرکت برید سامانه نوین را از طریق نرم افزار Microsoft CRM فراهم می‌کند.

بسیاری از سازمان‌ها جهت ارتباطات داخلی و خارجی خود از محصولات اتوماسیون اداری بهره می‌برند و کاربران معمولاً به بررسی کارتابل سیستم اتوماسیون اداری خود خو گرفته‌اند. این راهکار این امکان را به این دسته از سازمان‌ها می‌دهد که از امکانات متنوع و بسیار وسیع نرم افزار Microsoft CRM بهره‌مند شده و کلیه اطلاع‌رسانی‌ها را به کاربران سازمان در همان محیط آشنای اتوماسیون اداریشان از طریق ارسال پیام انجام دهند.

سیستم ارتباط با اتوماسیون اداری برید (EOrg) شرکت سامانه‌های مدیریت شما را قادر می‌سازد تا از طریق محیط نرم افزار CRM قادر باشید که در اتوماسیون اداری شرکت برید پیام ارسال نمایید. همچنین می‌توانید با استفاده از قابلیت‌های مربوط به ساخت قالب پیام با محتوای پویا، به صورت خودکار بر اساس اطلاعات موجود در CRM پیام خودکار ایجاد نموده و از طریق گردش‌های کاری CRM اقدام به ارسال خودکار پیام در نرم افزار اتوماسیون اداری شرکت برید سامانه نوین نمایید. با این فرایند، کاربران شما در نرم افزار اتوماسیون اداری خود پیام دریافت می‌نمایند و می‌توانند با یک کلیک بر لینک موجود در پیام دریافتی به فرم مربوطه در CRM دسترسی پیدا کنند.

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز اندروید iOS ویندوز فون تحت وب
دسته بندی
امور اداری / نرم افزار های اتوماسیون اداری
مناسب برای کسب و کارهای
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

دبیرخانه الکترونیک

بایگانی و آرشیو

مدیریت بازاریابی

مدیریت فروش

کارتابل الکترونیک

موتور گردش کار

موتور فرم ساز

موتور گزارش ساز

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

امکان ایجاد پیام برید (EOrg Message) در محیط نرم افزار Microsoft CRM و ارسال به کاربران مربوطه - امکان تعریف قالب پیام برید و ایجاد خودکار متن پیام به صورت خودکار - امکان ایجاد پیام برید پویا با استفاده از فیلدهای موجود در CRM -امکان ارسال خودکار پیام برید از طریق تعریف Work Flow

بسته و نسخه های نرم افزار

سیستم ارتباط با اتوماسیون اداری چارگون (دیدگاه)

این راهکار بر پایه CRM مایکروسافت و نرم افزار اتوماسیون اداری شرکت چارگون (نرم افزار دیدگاه) استوار است و امکان ثبت و صدور نامه در محصول اتوماسیون اداری دیدگاه را از طریق نرم افزار Microsoft CRM فراهم می‌کند.
بسیاری از سازمان‌ها جهت ارتباطات داخلی و خارجی خود از محصولات اتوماسیون اداری بهره می‌برند و کاربران معمولاً به بررسی کارتابل سیستم اتوماسیون اداری خود خو گرفته‌اند. این راهکار این امکان را به این دسته از سازمان‌ها می‌دهد که از امکانات متنوع و بسیار وسیع نرم افزار Microsoft CRM بهره‌مند شده و کلیه اطلاع‌رسانی‌ها را به کاربران سازمان در همان محیط آشنای اتوماسیون اداریشان انجام دهند.
سیستم ارتباط با اتوماسیون اداری چارگون شرکت سامانه‌های مدیریت شما را قادر می‌سازد تا از طریق محیط نرم افزار CRM بتوانید نامه در اتوماسیون اداری چارگون ثبت و صدور نموده و شماره نامه نیز برای پیگیری‌های آتی در CRM بروزرسانی خواهد شد. ترکیب این راهکار با راهکار تولید خودکار مستندات docSys شرکت سامانه‌های مدیریت شما را قادر می‌سازد که بر اساس هر رویدادی در سیستم اقدام به تولید مستند با قالب مشخص و با بهره‌گیری از اطلاعات موجود در CRM نموده و مستند تولید شده خود را به صورت خودکار در اتوماسیون اداری چارگون در قالب نامه ثبت نمایید. با در نظر گرفتن مجموعه امکانات بسیار متنوع نرم افزار CRM مایکروسافت و همچنین این یکپارچگی، شما قادر خواهید بود بسیاری از فرایندهای زمان بر و هزینه زای سازمان خود را به صورت یکپارچه مدیریت نموده و تا حداکثر امکان خودکار نمایید. یکپارچگی مجموعه این راهکارها با کانال‌های ارتباطی امکان ایجاد سازمانی هوشمند، یکپارچه و ارزش زا را برای شما فراهم خواهد نمود.

سیستم ارتباط با اتوماسیون اداری گام (الماس)

این راهکار بر پایه CRM مایکروسافت و نرم افزار اتوماسیون اداری گام استوار است و امکان ارسال پیام در محصول اتوماسیون اداری شرکت گام الکترونیک را از طریق نرم افزار Microsoft CRM فراهم می‌کند.
بسیاری از سازمان‌ها جهت ارتباطات داخلی و خارجی خود از محصولات اتوماسیون اداری بهره می‌برند و کاربران معمولاً به بررسی کارتابل سیستم اتوماسیون اداری خود خو گرفته‌اند. این راهکار این امکان را به این دسته از سازمان‌ها می‌دهد که از امکانات متنوع و بسیار وسیع نرم افزار Microsoft CRM بهره‌مند شده و کلیه اطلاع‌رسانی‌ها را به کاربران سازمان در همان محیط آشنای اتوماسیون اداریشان از طریق ارسال پیام انجام دهند.
سیستم ارتباط با اتوماسیون اداری گام شرکت سامانه‌های مدیریت شما را قادر می‌سازد تا از طریق محیط نرم افزار CRM قادر باشید که در اتوماسیون اداری شرکت گام پیام ارسال نمایید. همچنین می‌توانید با استفاده از قابلیت‌های مربوط به ساخت قالب پیام با محتوای پویا، به صورت خودکار بر اساس اطلاعات موجود در CRM پیام خودکار ایجاد نموده و از طریق گردش‌های کاری CRM اقدام به ارسال خودکار پیام در نرم افزار اتوماسیون اداری شرکت گام نمایید. با این فرایند، کاربران شما در نرم افزار اتوماسیون اداری خود پیام دریافت می‌نمایند و می‌توانند با یک کلیک بر لینک موجود در پیام دریافتی به فرم مربوطه در CRM دسترسی پیدا کنند.

سیستم ارتباط با نرم افزار بیمه ای فناوران (بنیان)

سیستم ارتباط با نرم افزار بیمه ای فناوران امکان یکپارچگی نرم افزار بیمه ای فناوران با نرم افزار مایکروسافت داینامیک CRM را فراهم می آورد. نرم افزار بیمه ای فن آوران هم اکنون در 22 شرکت بیمه ای کشور مورد استفاده قرار گرفته است و با توجه به اینکه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در شرکت‌های بیمه‌ای از اهمیت خاصی برخوردار است، لذا یکپارچگی سامانه بیمه با نرم افزار CRM ضرورتی انکارناپذیر است. به‌روزشدن اطلاعات در بازه‌های زمانی از پیش تعیین شده و همچنین لحظه‌ای، مشاهده و تغییر اطلاعات بیمه گزاران و الحاقیه‌های آنها، مشاهده و تغییر درخواست‌ها در محیط CRM و ... در محیط نرم افزار CRM فراهم شده است. با ایجاد ارتباط میان نرم افزار بیمه‌ای فناوران و نرم افزار CRM سامانه‌های مدیریت، تمامی اطلاعات بیمه شدگان، انواع بیمه نامه‌ها و ... به داخل محیط CRM انتقال می‌یابد و می‌توان آنها را مشاهده و تغییرات لازم را بر روی آنها انجام داد که این تغییرات در نرم افزار بیمه ای فناوران نیز اعمال خواهد شد.

‫سیستم ارتباط با نرم افزار Odoo) OpenERP)

نرم افزار OpenERP توسط شرکت Odoo به صورت open source نوشته شده است. در این نرم افزار امکانات موجود در سیستم‌های ERP شامل انبار، حقوق و دستمزد، حسابداری، منابع انسانی و غیره گنجانده شده است که بخشی از این موارد با نرم افزار CRM همپوشانی دارد. هم اکنون سامانه‌های مدیریت یکپارچگی میان نرم افزار OpenERP و نرم افزار CRM را فراهم کرده است. ایجاد ارتباط بین انبار و فروش و همچنین صدور پیش فاکتور و فاکتور و حواله انبار در CRM و یکپارچگی کامل با نرم افزار OpenERP، از جمله مزایای ارتباطی این دو سیستم است.

سیستم ارتباط با نرم افزار حسابداری حساب رایان (محاسبان)

امروزه با توجه به ارتباط میان نرم افزارهای مالی و نرم افزار CRM برای جلوگیری از اتلاف زمان، به وجود آمدن اسناد تکراری و همچنین کاهش خطاهای انسانی، لزوم ایجاد این ارتباط میان این دو سیستم احساس می‌شود. از این رو سامانه های مدیریت امکان ارتباط نرم افزار CRM با نرم افزارهای مالی و حسابداری را فراهم نموده است یکی از این نرم افزارها، نرم افزار حسابداری حساب رایان می‌باشد. انجام یکپارچگی با نرم افزارهای انبار، حسابداری و خزانه داری و همچنین مدیریت سیستم‌ها از جمله مزایای ایجاد ارتباط ما بین نرم افزار حسابداری حساب رایان و نرم افزار CRM سامانه های مدیریت است.

سیستم مدیریت یکپارچگی با سامانه رجا

این راهکار بر پایه CRM مایکروسافت و سامانه نرم افزاری شرکت رجا استوار است که از طریق آن می‌توان اطلاعات بلیط‌های خریداری شده قطار (ticket) و بلیط‌های برگشت داده شده (refund) را به نرم افزار CRM منتقل نمود و همچنین خدمات جانبی را از طریق نرم افزار Dynamics CRM و Dynamics 365 به فروش رساند.

با توجه به این نکته که سامانه رجا تنها سامانه فروش و استرداد بلیط قطار می‌باشد و شرکت‌های استفاده کننده از این سامانه، از اطلاعات درج شده در آن بی اطلاع هستند، در این یکپارچگی اطلاعات موجود در سامانه رجا به سیستم CRM شرکت همگام سازی شده (Sync) تا از اطلاعات به دست آمده بتوان در فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات بهره برد.

‫سیستم ارتباط با راهکاران همکاران سیستم

یکی از محصولات شرکت همکاران سیستم در حوزه ERP، راهکاران می‌باشد که توسط سیستم ارتباط با راهکاران سامانه‌های مدیریت، با نرم افزارهای Dynamics CRM و Dynamics 365 یکپارچه شده است. به دلیل تحت وب بودن این سیستم و پوشش حوزه‌هایی چون مالی، حقوق و دستمزد، انبار و حسابداری، بحث یکپارچگی با نرم افزارهایی چون CRM جهت فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات بسیار مهم است.

بنا بر ماهیت انبار و اهمیت حواله‌های ورود و خروج آن، بسیار مهم است که هیچ داده‌ای از بین نرود و فرآیندها به صورت کاملا شفاف پیگیری شوند. پس از یکپارچگی انجام شده، دیگر دغدغه‌ای برای صدور اسناد تکراری نخواهیم داشت و خطاهای انسانی نیز به حداقل ممکن خواهد رسید.

از این پس دیگر نیازی به دوباره کاری در صدور اسناد نخواهد بود، بدین ترتیب که اسناد صادر شده عطف به سندهای ماقبل خود می‌شوند و از روی همان‌ها صادر خواهند شد. علاوه بر مزایایی که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد به دلیل یکپارچگی پدید آمده و تناظر بین داده‌ها در دو سیستم، امکان ارائه خدمات متنوع بیشتری نیز برقرار خواهد شد.

پلتفرم توسعه
.Net Framework
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
ندارد
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-
آموزش رایگان اولیه: نامشخص
نحوه آموزش: حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: نامشخص
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت / 24 ساعته

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

1 سال و 4 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار یکپارچه سازمانی راندمان

تولید توسط راندمان سافت

معرفی نرم افزار:

برنامه ریزی جامع منابع سازمانی - منابع انسانی - مالی - تولید و برنامه ریزی تولید - بازرگانی

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
نرم افزار یکپارچه سازمانی راندمان
کاتالوگ
نامشخص
نرم افزار یکپارچه سازمانی راندمان
دمو
نامشخص
نرم افزار یکپارچه سازمانی راندمان
پشتیبانی رایگان
نامشخص
نرم افزار یکپارچه سازمانی راندمان
آموزش رایگان
نامشخص
چرا نرم افزار یکپارچه سازمانی راندمان از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

مبتنی بر گردش کار - مکانیزاسیون کل سازمان

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

نرم افزار فرم ساز و اتوماسیون ساز اداری

تولید توسط شرکت رضوان مؤید

معرفی نرم افزار:

نرم افزار فرم ساز و سازنده اتوماسیون اداری , تحلیل و گزارش گیری اطلاعات اداری , مناسب برپایی هر نوع سیستم اتوماسیون اداری دلخواه وبلاخص سیستم اداری استاندارد های و... ISO وT...

پشتیبانی رایگان اولیه 6ماهه
آموزش رایگان اولیه ۲۰ ساعت
نرم افزار فرم ساز و اتوماسیون ساز اداری
کاتالوگ
نامشخص
نرم افزار فرم ساز و اتوماسیون ساز اداری
دمو
نامشخص
نرم افزار فرم ساز و اتوماسیون ساز اداری
پشتیبانی رایگان
6ماهه
نرم افزار فرم ساز و اتوماسیون ساز اداری
آموزش رایگان
20 ساعت
چرا نرم افزار فرم ساز و اتوماسیون ساز اداری از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

اجرای الکترونیکی هر نوع سیستم اتوماسیون اداری توسط فرم سازی - اتوماسیون سازی - گزارش و تحلیل سازی همزمان

قیمت: شروع از ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

سیستم اتوماسیون اداری تحت وب فرا رایانه

تولید توسط طرح و پردازش فرارایانه

معرفی نرم افزار:

در سیستم اتوماسیون اداری تحت وب فرا رایانه با تنظیم فرآیندهای سازمانی و بهره‏گیری از کارتابل خواهید توانست در هر مکانی چرخه مکاتبات را رؤیت و با سهولت و سرعت بالاتری نامه‏ها ر...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو دارای کاتالوگ
سیستم اتوماسیون اداری تحت وب فرا رایانه
کاتالوگ
دارد
سیستم اتوماسیون اداری تحت وب فرا رایانه
دمو
دارد
سیستم اتوماسیون اداری تحت وب فرا رایانه
پشتیبانی رایگان
نامشخص
سیستم اتوماسیون اداری تحت وب فرا رایانه
آموزش رایگان
نامشخص
چرا سیستم اتوماسیون اداری تحت وب فرا رایانه از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

متاسفانه توضیحاتی برای این بخش ثبت نشده است!

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

نرم افزار اتوماسیون اداری و دبیرخانه مریان

تولید توسط شرکت خدمات مالی و اداری مریان

معرفی نرم افزار:

سیستم اتوماسیون اداری و مکاتبات مریان شامل : دبیرخانه مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی، بایگانی اسناد اداری و سازمانی، کنترل و ارجاع وظایف پرسنل، آزمون سطح بندی پرسنل، مدیر...

پشتیبانی رایگان اولیه 6 ماه
آموزش رایگان اولیه ۳۰ ساعت
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار اتوماسیون اداری و دبیرخانه مریان
کاتالوگ
دارد
نرم افزار اتوماسیون اداری و دبیرخانه مریان
دمو
دارد
نرم افزار اتوماسیون اداری و دبیرخانه مریان
پشتیبانی رایگان
6 ماه
نرم افزار اتوماسیون اداری و دبیرخانه مریان
آموزش رایگان
30 ساعت
چرا نرم افزار اتوماسیون اداری و دبیرخانه مریان از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

سطح بندی مکاتبات در حد درون سازمانی و برون سازمانی، بایگانی اسناد، کنترل و ارجاع وظایف به پرسنل و بررسی نتایج حاصله، برگزاری آزمون در سطوح مختلف سازمان و ...

قیمت: شروع از ۴۵,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (سامانه های مدیریت) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »