ابرایران راهکار نرم افزاری مدیریت کسب و کار مبتنی بر وب است که فارغ از سیستم عامل بدون محدودیت مکان و زمان بر روی همه دستگاههای الکترونیکی قابل استفاده بوده و مدیریت فرآیندهای مالی ، انبار داری ، کالا ، تولید ، بازرگانی ، گمرک و ترخیص کالا ، بسته بندی و حمل و نقل ، حقوق و دستمزد، پخش و فروش ، ارتباط با مشتریان و مدیریت امور اداری (اتوماسیون اداری) و مدیریت وظایف را در اختیار کاربران قرار میدهد. امکان اتصال به تلفن اینترنتی voip و اتصال به فروشگاههای اینترنتی ، پرتال سازمانی و دیگر سرویسهای مبتنی بر وب را دارد . شما میتوانید علاوه بر استفاده از نرم افزار نیازهای خود را به صورت سفارشی از ما بخواهید.

قیمت: شروع از ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین) / خرید از فروشگاه های سطح کشور / خرید از نمایندگی
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

از دیدگاه 2 نفر
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(4 از ۵)
راهکار حسابداری و مدیریت کسب و کار ابرایران
کاتالوگ
این نرم افزار دارای کاتالوگ نمی باشد.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
شرکت علم پیشرو مهراد
دفتر مرکزی
خوزستان - اهواز
از سال
۱۳۸۸
سایر محصولات
نرم افزار فروشگاهی ابر ایران / نرم افزارتولید و مدیریت کارخانه علم پیشرو مهراد / نرم افزار مدیریت آموزشگاه ابرایران

راه های ارتباطی با شرکت علم پیشرو مهراد

تلفن
۰۶۱۳۳۳۳۴۶۲۶
فکس
۰۶۱۳۳۳۳۴۶۲۵
ایمیل
info@abriransystem.ir
وب سایت
www.abriransystem.ir
آدرس
استان خوزستان - اهواز - امانیه خیابان عارف - نبش تخت سلیمان ساختمان آرش طبقه ششم واحد ۱۱

توضیحات

راهکار مدیریت کسب و کار ابرایران متشکل از سیستمها و زیر سیستمها یی ست که به مدیران کسب و کار ها در انجام هرچه بهتر فرآیندهای جاری سازمان یاری می رساند. این راهکار راهی برای افزایش کارایی سازمان ، کاهش هزینه ها ، ارتقاء بهره وری و دسترسی همه جانبه مدیران به اطلاعات مفید و تصمیم ساز است. راهکار ابری ابرایران بدون نیاز به زیرساخت شبکه داخلی در سراسر سازمان بدون محدودیت در دسترس خواهد بود و این امکان مفید و فوق العاده را که پرسنل بیرون از سازمان ، طرف حسابها ، مشتریان و مخاطبان کسب و کار در هر کجای دنیا ( نسبت به سطح دسترسی مشخص ) به سیستم دسترسی داشته باشند را فراهم می سازد.

ابرایران فرآیندهای مالی ، فروش ، انبار ، اداری ، ارتباط با مشتریان ، تولید ، بازرگانی ، مدیریت وظایف ، حمل و نقل ، بسته بندی ، گمرک ، ترخیص کالا ، بهای تمام شده کالا آموزشگاه ، فروش اقساطی ، پخش و فروش مویرگی ، پرسنل و غیره . . . مربوط به کسب و کارهای مختلف را مدیریت و مکانیزه می نماید.

ما با طراحی رابط کاربری آسان ، فرآیند انجام عملیاتهای تو در تو حسابداری را به ساده ترین شکل فراهم کرده ایم.
ضمناً شما میتوانید نیازهای اختصاصی خود را به صورت سفارشی از ما بخواهید.

ویژگیهای نرم افزر:
1- قابل استفاده بر رو ی کامپیوتر های رو.میزی موبایل ،تبلت و هر دستگاهی که به اینترنت متصل شود.
2- دسترسی به اطلاعات لحظه ای توسط همه کاربران سیستم با دسترسی مشخص.
3- امنیت بالای اطلاعات.
4 - بک آپ گیری اتوماتیک و نگهداری آن به مدت 30 روز بر روی سرورهای ابر ایران (قابلیت بک آپ گیری شخصی بر روی فضای شخصی).
5- امکان فروش آنلاین از طریق ماژول فروشگاه اینترنتی .
6- پشتیبانی لحظه ای بدون نیاز به نرم افزار های جانبی
7- بدون محدودیت تعداد کاربر.
8- بدون نیاز به نصب نرم افزار (شما هر جا که هستید فقط با دسترسی به اینترنت به نرم افزار خود وارد خواهید داشت.
9- راه اندازی نرم افزار به صورت آنلاین.
10- امکان تعریف بینهایت شعبه (محاسبات مالی شعب به صورت جداگانه انجام می شود).
11- مجهز نمودن کل مجموعه (سازمان ، کارخانه ، فروشگاه و . . . ) به سیستم مدیریت کسب و کار بدون نیاز به ساختار شبکه.
12- تخصیص درگاه پرداخت اختصاصی جهت دریافت وجه به صورت آنلاین.


زیر سیستم های ابرایران
حسابداری
خرید و فروش
خزانه داری
کالا و انبار
مدیریت تولید
مدیریت بازرگانی
فروش مویرگی
ارتباط با مشتریان
حقوق و دستمزد
فروش اقساطی
بسته بندی و حمل و نقل
گمرک و ترخیص کالا
بهای تمام شده کالا
اپلیکیشن موبایل
مدیریت آموزشگاه



همکاران ما از 8 صبح الی 22 پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز مک اندروید iOS ویندوز فون لینوکس تحت وب سرویس ابری
دسته بندی
امور مالی و تجاری / نرم افزار های حسابداری
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

عملیات خرید و فروش نقدی

مدیریت سود و هزینه های تولید

خرید و فروش کالا

خرید و فروش خدمات

مدیریت حساب های بانک

ثبت و صدور پیش فاکتور

ثبت و صدور فاکتور

عملیات خرید و فروش اقساطی

مدیریت اعتبار اشخاص

مدیریت انبار کالا

طراحی دلخواه فیلدها و اسناد

طراحی دلخواه گزارش (گزارش ساز)

عملیات امور مالیاتی

طراحی دلخواه فرمول ها و توابع محاسباتی

مدیریت امور بازاریابی

مدیریت بیش از یک صندوق

محاسبه حقوق و دستمزد

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

کاربری آسان - کاربر پسند - طراحی واکنش پذیر - سرعت بالای استفاده - پشتیبانی لحظه ای. بدون نیاز به نصب-راه اندازی آنلاین-دسترسی به نرم افزار از تمام نقاط جهان-ساده سازی رفتارهای پیچیده حسابداری

بسته و نسخه های نرم افزار

حسابداری

مدیریت صحیح فرآیند ثبت ، مدیریت ، شناسایی ، اندازه گیری و گزارشگیری اطلاعات و رویدادهای مالی موثر و تصمیم ساز هر کسب و کاری با بهره گیری از سیستم حسابداری امکان پذیر است . سیستم حسابداری مبتنی بر رایانش ابری به صورت یکپارچه و اتوماتیک با دیگر سیستم ها و زیر سیستمهای راهکار جامع مدیریت کسب و کار ابرایران در ارتباط است و وظیفه ثبت ، کنترل و گزارشگیری رویدادهای مالی کسب و کار را به خوبی انجام می دهد. ابرایران در بخش حسابداری به شما کمک می کند تا با پردازش آنی اطلاعات و دریافت گزارشات شفاف و دقیق حسابداری در هر زمان و هر کجا به راحتی به ریز اطلاعات مفید و حسابهای کل ، معین ،تفصیل و غیره... دسترسی داشته باشید.

مرور حسابها
تنظیم و تغییر سرفصلها
مرور وبررسی اسناد
تراز دو چهار شش و هشت ستونه
تبدیل اسناد موقت به دائم
گزارشات عملکرد بانک و صندوق
دفاتر حسابداری
گزارشات فصلی خرید و فروش جهت ارائه به دارایی و مالیات
گزارشات سود و زیان در هر لحظه
ایجاد فایل خروجی با پسوندهای مختلف
تهیه نسخه پشتیبان به صورت اتوماتیک

خرید و فروش

با گسترش روز افزون فضای کسب و کار ، رقابت تنگاتنگ میان بنگاههای اقتصادی و جهانی شدن بازار هدف و زنجیره تامین کالای کسب و کارها ، بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از سرویسهای مبتنی بر رایانش ابری را اجتناب ناپذیر کرده و شرکتها و موسسات طراحی و تولید نرم افزار را برآن داشته تا در جهت برآورده کردن نیاز کاربرانشان راههای جدیدی را بیابند . ابرایران با ارائه سیستم خرید و فروش مبتنی بر وب تحت عنوان یکی از زیر سیستم های راهکار مدیریت کسب و کار ابرایران گامی در این راه پیموده است. سیستم خرید و فروش ابرایران امکان مدیریت کلیه فرآیند های خرید و فروش از قبیل ثبت و صدور فاکتورهای خرید و فروش ، گزارشات شفاف طرف حسابها و ... را در هر جا و هر زمان با استفاده از هر دستگاهی (تبلت،تلفن همراه هوشمند،لپ تاپ،تلویزیون اسمارت) فارغ از سیستم عامل فراهم آورده . ضمناً عاملین فروش با استفاده از پرینترهای همراه توانایی چاپ فاکتور را هم در هر مکان جغرافیایی خواهند داشت. جهت سهولت در انجام فرآیندهای فروش در حالتهای متفاوت ابرایران اپلیکیشن موبایل سیستم فروش را در دو نسخه اندروید و آی.او.اس معرفی کرده تا کاربران به سادگی هرچه تمام تر از سیستم بهره ببرند.
ضمناً امکان اتصال به فروشگاه اینترنتی جهت انجام اتوماتیک فرآیندهای فروش اینترنتی در سیستم وجود دارد و امکان مدیریت خرید و فروش حضوری و اینترنتی را به صورت یکپارچه و هماهنگ فرآهم آورده است.

List
صدور پیش فاکتور
صدور فاکتور فروش و خرید
صدور فاکتور به صورت منفی فروشی
برگشت از خرید و فروش
صدور فاکتور رسمی (بر اساس استاندارد اداره دارایی)
تخفیف به کل فاکتور
تخفیف برای هر ردیف کالا
انواع گزارشات فاکتور
تسویه کلی فاکتور
تسویه فاکتور به صورت دریافت مرکب
امکان ثبت فاکتور خرید و فروش مهلت دار
یادآوری سررسید فاکتورهای مهلت دار
اعلام سررسید فاکتور فروش مهلت دار به طرف حساب (سیستم ارتباط با مشتریان)
ارسال صورتحساب از طریق ایمیل (سیستم ارتباط با مشتریان)
امکان اتصال به درگاه پرداخت آنلاین (درگاه پرداخت اینترنتی)
امکان تسویه فاکتور از طریق درگاه (درگاه پرداخت اینترنتی)
اعلام گزارش پرداخت های آنلاین به کارشناس مربوطه
محاسبه اتوماتیک مالیات
امکان صدور فاکتور بدون محاسبه مالیات
نمایش ریز فاکتورها
امکان چاپ فاکتور بدون تاریخ
ثبت سند فاکتور به صورت اتوماتیک
صدور اتوماتیک حواله و رسید انبار
امکان اتصال به فروشگاه اینترنتی (وب سرویس)
وب سرویس ووکامرس (اتصال به فروشگاه اینترنتی وردپرس)
وب سرویس سفارشی (امکان ایجاد وب سرویس جهت ارتباط با دیگر سیستمها)
صدور اتوماتیک حواله انبار برای سفارشات اینترنتی (وب سرویس )
ثبت اتوماتیک فاکتور فروش اینترنتی (وب سرویس فروشگاه اینترنتی)
امکان اتصال پرینتر بارکد
استفاده از بارکد خوان
درگاه پرداخت اینترنتی آزاد (درگاه پرداخت)
درگاه پرداخت اینترنتی متصل به فروشگاه (درگاه پرداخت)
ساخت لینک پرداخت بر اساس بدهی شخص و ارسال (درگاه پرداخت و سیستم ارتباط با مشتری)

خزانه داری

با گسترش روز افزون فضای کسب و کار ، رقابت تنگاتنگ میان بنگاههای اقتصادی و جهانی شدن بازار هدف و زنجیره تامین کالای کسب و کارها ، بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از سرویسهای مبتنی بر رایانش ابری را اجتناب ناپذیر کرده و شرکتها و موسسات طراحی و تولید نرم افزار را برآن داشته تا در جهت برآورده کردن نیاز کاربرانشان راههای جدیدی را بیابند . ابرایران با ارائه سیستم خرید و فروش مبتنی بر وب تحت عنوان یکی از زیر سیستم های راهکار مدیریت کسب و کار ابرایران گامی در این راه پیموده است. سیستم خرید و فروش ابرایران امکان مدیریت کلیه فرآیند های خرید و فروش از قبیل ثبت و صدور فاکتورهای خرید و فروش ، گزارشات شفاف طرف حسابها و ... را در هر جا و هر زمان با استفاده از هر دستگاهی (تبلت،تلفن همراه هوشمند،لپ تاپ،تلویزیون اسمارت) فارغ از سیستم عامل فراهم آورده . ضمناً عاملین فروش با استفاده از پرینترهای همراه توانایی چاپ فاکتور را هم در هر مکان جغرافیایی خواهند داشت. جهت سهولت در انجام فرآیندهای فروش در حالتهای متفاوت ابرایران اپلیکیشن موبایل سیستم فروش را در دو نسخه اندروید و آی.او.اس معرفی کرده تا کاربران به سادگی هرچه تمام تر از سیستم بهره ببرند.
ضمناً امکان اتصال به فروشگاه اینترنتی جهت انجام اتوماتیک فرآیندهای فروش اینترنتی در سیستم وجود دارد و امکان مدیریت خرید و فروش حضوری و اینترنتی را به صورت یکپارچه و هماهنگ فرآهم آورده است.


صدور پیش فاکتور
صدور فاکتور فروش و خرید
صدور فاکتور به صورت منفی فروشی
برگشت از خرید و فروش
صدور فاکتور رسمی (بر اساس استاندارد اداره دارایی)
تخفیف به کل فاکتور
تخفیف برای هر ردیف کالا
انواع گزارشات فاکتور
تسویه کلی فاکتور
تسویه فاکتور به صورت دریافت مرکب
امکان ثبت فاکتور خرید و فروش مهلت دار
یادآوری سررسید فاکتورهای مهلت دار
اعلام سررسید فاکتور فروش مهلت دار به طرف حساب (سیستم ارتباط با مشتریان)
ارسال صورتحساب از طریق ایمیل (سیستم ارتباط با مشتریان)
امکان اتصال به درگاه پرداخت آنلاین (درگاه پرداخت اینترنتی)
امکان تسویه فاکتور از طریق درگاه (درگاه پرداخت اینترنتی)
اعلام گزارش پرداخت های آنلاین به کارشناس مربوطه
محاسبه اتوماتیک مالیات
امکان صدور فاکتور بدون محاسبه مالیات
نمایش ریز فاکتورها
امکان چاپ فاکتور بدون تاریخ
ثبت سند فاکتور به صورت اتوماتیک
صدور اتوماتیک حواله و رسید انبار
امکان اتصال به فروشگاه اینترنتی (وب سرویس)
وب سرویس ووکامرس (اتصال به فروشگاه اینترنتی وردپرس)
وب سرویس سفارشی (امکان ایجاد وب سرویس جهت ارتباط با دیگر سیستمها)
صدور اتوماتیک حواله انبار برای سفارشات اینترنتی (وب سرویس )
ثبت اتوماتیک فاکتور فروش اینترنتی (وب سرویس فروشگاه اینترنتی)
امکان اتصال پرینتر بارکد
استفاده از بارکد خوان
درگاه پرداخت اینترنتی آزاد (درگاه پرداخت)
درگاه پرداخت اینترنتی متصل به فروشگاه (درگاه پرداخت)
ساخت لینک پرداخت بر اساس بدهی شخص و ارسال (درگاه پرداخت و سیستم ارتباط با مشتری)

کالا و انبار

بخش زیادی از سرمایه سازمانهای مختلف در غالب کالاهای مختلف در انبارهای آنها انباشته می شود مدیریت صحیح انبار ، دسته بندی و نظم در نگهداری کالا ها ، دسترسی سریع و راحت به کالا در مواقع لزوم ، سفارشگزاری به موقع ، سرعت در ارسال کالای فروخته شده همه و همه از مزایای سیستم انبار داری و کالا ی ابرایران هستند که یاری رسان مدیران کسب و کار در حفظ سرمایه و کاهش هزینه های انبارداری است. ابرایران سیستم انبار داری را به صورت یکپارچه با دیگر سیستمها و گسترده در سراسر انبارهای سازمان بدون هزینه زیر ساخت ارائه می کند.

مدیریت انبار
تعریف انبار و مدیریت چند انباری
چیدمان کالا و تخصیص کد محل فیزیکی
ثبت ورود و خروج کالا
گزارش کاردکس کالا (ریالی و تعدادی)
جابجایی کالا بین انبارها
انبارگردانی تا بینهایت شمارش انبار در هر دوره انبار گردانی
دسته بندی کالا (3 سطح)
تعریف کالا
تعریف خدمات
صدور فاکتور کالا و خدمات به صورت همزمان
قیمت گذاری کالا (تعریف قیمت برای همه گروههای مشتریان)
صدور بارکد کالا
صدور کد و بارکد فرعی کالا
تعریف واحدهای سنجش مختلف برای یک کالا
تبدیل واحدهای سنجش به یکدیگر برای یک کالا
قیمت گذاری بر اساس همه مقیاسهای فروش کالا
جستجوی پیشرفته نام کالا

مدیریت تولید

مدیریت فرآیندهای مالی و کنترل تولید یکی از پر چالش ترین فعالیتهای مدیران کسب و کارهای تولیدی است . واحدهای تولیدی علاوه بر مشکلات عمومی کسب و کارها و نیازهای حوزه انبارش کالا ، خرید و فروش ، خزانه و غیره به مدیریت صحیح تهیه مواد اولیه ، قیمت گذاری صحیح کالا بر اساس هزینه های صورت گرفته برای تولید هر یک از کالا ها و غیره نیازمند هستند، با استفاده از سیستم تولید ابرایران کلیه امور مالی ، تامین مواد اولیه ، هزینه های پرسنل و هزینه های جانبی ، بهای تمام شده کالای تولیدی را مدیریت نمایید و با توجه به گستردگی واحدهای تولیدی خود از سیستم بهره برداری کنید ، هر یک از قسمتهای خط تولید یا ایستگاههای مختلف تولید میتوانند به بخشی از سیستم دسترسی داشته باشند تا اینکه مدیران کسب و کار در هر لحظه اطلاعات دست اول و بروزی را دریافت نمایند.

ایجاد فرمول تولید
مدیریت فرمولهای تولید
صدور فاکتور تولید
ثبت هزینه های تولید کالا
بهای تمام شده کالای تولیدی
مدیریت مواد اولیه تولید
محاسبه سربار ساخت
مدیریت هزینه های تولید
مدیریت انبار تولید
ثبت اسناد به صورت اتوماتیک و ارتباط با حسابداری

مدیریت بازرگانی

واحد بازرگانی پیشانی مواجه با مشتریان است و تمامی رفتارهای این بخش تاثیر مستقیم بر روی اعتبار سازمان خواهد داشت ، پس مدیریت و هدایت بی نقص این واحد برای مدیران از اهمیت بالایی برخوردار است. ضمناً ارتباط ذاتی فرآیند فروش و تامین کالا با بخش مالی ، انبار ، قراردادها و تدارکات بر پیچیدگی هدایت این بخش می افزاید از این رو سیستم بازرگانی ابرایران به صورت یکپارچه اموری از قبیل : ارتباط با مشتریان ، مکاتبات داخلی و خارجی ، مدیریت مناقصات ، امور مالی و انبار داری را سازماندهی می کند و مدیران را در این امر یاری رسان است.



دریافت و مدیریت سفارشات
شرکت در مناقصات و مزایدات
نگهداری و پیگیری فرآیند شرکت در مناقصه
برگزاری مناقصه و مزایده
صدور پیشنهاد فنی و ارسال اتوماتیک
صدور پیشنهاد مالی و ارسال اتوماتیک
امکان مدیریت ارزی مزایدات و مناقصات
بایگانی و ثبت تمامی مراحل شرکت در مناقصه و مزایده
ثبت و نگهداری کلیه ارتباطات با طرف حسابها (ارتباط با مشتریان)
مقایسه اتوماتیک قیمتها و پیشنهاد پایین ترین قیمتها برای تامین کالا
ارسال و دریافت نامه ها و پیشنهادات از طریق ایمیل (ارتباط با مشتریان)

فروش مویرگی

امروزه با گسترش فضای کسب و کار اکثریت واحدهای تولیدی یا پخش کالا برای توزیع و فروش کالا در بازار هدف از سیستم فروش مویرگی و استفاده از عوامل فروش و مراجعه حضوری به فروشگاههای هدف بهره می برند، سیستم فروش مویرگی ابرایران کلیه فرآیندهای مربوط به این عملیات را مدیریت و راهبری می نماید. تعریف عوامل مختلف فروش ، مدیریت دوره های پورسانت ، تقسیم بندی جغرافیایی ، اشانتیون ، امکان چاپ فاکتور در محل و امکان اتصال به اپلیکیشن تلفن همراه و کلی امکانات دیگر از ویژگیهای این سیستم است.

امکانات سیستم خرید و فروش
صدور فاکتور با اثر گذاری عوامل و پورسانتها به صورت خودکار
تعریف بینهایت عوامل فروش
ایجاد بینهایت شرط با فیلترهای گوناگون برای هر عامل
تعریف بینهایت دوره پورسانت
امکان تخصیص اشانتیون با تعریف شروط مختلف
ارزیابی عملکرد کارکنان فروش و مشتریان
محاسبه پورسانت عوامل فروش کاملاً منعطف
ارتباط مستقیم و اتوماتیک با دیگر بخشها
ارتباط مستقیم و یکپارچه با اپلیکیشن موبایل فروش
مدیریت فروش مویرگی به صورت یکپارچه با دیگر روشهای فروش
امکان دسترسی به موجودی انبار ها توسط عوامل فروش
امکان تقسیم بندی جغرافیایی و تخصیص پورسانت مشخص
مدیریت سطوح دسترسی عوامل فروش به نرم افزار
دسترسی به حساب مشتریان توسط عوامل فروش و برنامه ریزی فروش بر اساس وضعیت حساب

حمل و نقل و گمرک

امروزه با گسترش فضای کسب و کار اکثریت واحدهای تولیدی یا پخش کالا برای توزیع و فروش کالا در بازار هدف از سیستم فروش مویرگی و استفاده از عوامل فروش و مراجعه حضوری به فروشگاههای هدف بهره می برند، سیستم فروش مویرگی ابرایران کلیه فرآیندهای مربوط به این عملیات را مدیریت و راهبری می نماید. تعریف عوامل مختلف فروش ، مدیریت دوره های پورسانت ، تقسیم بندی جغرافیایی ، اشانتیون ، امکان چاپ فاکتور در محل و امکان اتصال به اپلیکیشن تلفن همراه و کلی امکانات دیگر از ویژگیهای این سیستم است.

امکانات سیستم خرید و فروش
صدور فاکتور با اثر گذاری عوامل و پورسانتها به صورت خودکار
تعریف بینهایت عوامل فروش
ایجاد بینهایت شرط با فیلترهای گوناگون برای هر عامل
تعریف بینهایت دوره پورسانت
امکان تخصیص اشانتیون با تعریف شروط مختلف
ارزیابی عملکرد کارکنان فروش و مشتریان
محاسبه پورسانت عوامل فروش کاملاً منعطف
ارتباط مستقیم و اتوماتیک با دیگر بخشها
ارتباط مستقیم و یکپارچه با اپلیکیشن موبایل فروش
مدیریت فروش مویرگی به صورت یکپارچه با دیگر روشهای فروش
امکان دسترسی به موجودی انبار ها توسط عوامل فروش
امکان تقسیم بندی جغرافیایی و تخصیص پورسانت مشخص
مدیریت سطوح دسترسی عوامل فروش به نرم افزار
دسترسی به حساب مشتریان توسط عوامل فروش و برنامه ریزی فروش بر اساس وضعیت حساب

مدیریت ارتباط با مشتریان

مدیریت ارتباط با مشتریان به استراتژی هر کسب و کار برای مدیریت ، تحلیل و نتیجه گیری رفتار میان سازمان و مخاطبانش گفته می شود که در صورت انجام صحیح و منظم این فرآیند ها باعث رضایت مندی مشتری و در عین حال تکرار و افزایش خرید و بوجود آمدن مشتریان وفادار می شود. با توجه با تعدد رقبای موجود در فضای کسب و کار و فراوانی گزینه های مختلف پیش روی مشتریان و مخاطبان کسب و کار مدیریت صحیح ارتباط با مشتری فقط از طریق سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان امکان پذیر است، این سیستم فرآیندهای ثبت و پیگیری اطلاعات مشتریان ، ویژگی های شخصی و شخصیتی ، علایق و اینکه مشتری از چه سبک برخوردی خوشنود می شود را ثبت و در لحظه ارتباط به کاربران کمک می کنند تا ارتباط مفید ، موثر و رضایت بخشی را مدیریت کنند. از این رو ابرایران سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان را به صورت یکپارچه با نرم افزار حسابداری و فروش ارائه کرده است که این امر باعث افزایش کاربردپذیری و بهره گیری بیشتر کاربران می شود.



تعریف و مدیریت اشخاص و طرف حسابها
ایجاد و مدیریت سرنخ های فروش
ایجاد و مدیریت فرصت های فروش
ثبت و مدیریت وظایف و برنامه ریزی زمان
سیستم ارتباط از طریق پیامک (دریافت و ارسال پیامک)
سیستم ارتباط از طریق ایمیل (دریافت و ارسال ایمیل)
درج و مدیریت رویدادهای مختلف
درج و مدیریت نوشته (یادداشت) برای هر شخص (جهت اطلاع از آخرین وضعیت یا ویژگی شخص)
مدیریت تماسها و ارتباط با اشخاص
ارتباط یکپارچه با دیگر سیستمهای ابرایران
دسترسی به اطلاعات مورد نیاز اشخاص در دیگر سیستم های ابرایران

حقوق و دستمزد

نیروی انسانی سرمایه هر سازمان و کسب و کاریست و یکی از عوامل موفقیت کسب و کارها رضایت مندی پرسنل مجموعه است . محاسبه دقیق و بدون اشکال حقوق و دستمزد و البته پاداشها ، اضافه کاری ،بیمه و مالیات و غیره فرآیندی پر چالش و زمانبر است با سیستم حقوق و دستمزد ابرایران رضایت کارمندان را حفظ کرده و از هزینه های اضافی بکاهید.


ثبت کارکرد روزانه پرسنل
تعریف و تنظیم پارامترهای افزایشی فیش حقوقی
تعریف و تنظیم پارامترهای کاهشی فیش حقوقی
صدور اتوماتیک فیش حقوقی پرسنل بر اساس رده سازمانی
لیست فیش حقوقی پرسنل
گزارشات کارکرد و فیشهای حقوقی پرسنل
امکان اتصال دستگاه ثبت ورود و خروج
مدیریت بخشها و قسمتهای سازمانی
مدیریت پستها و سمتهای سازمانی
مدیریت گروه و پایه حقوق
ایجاد و مدیریت بینهایت پکیج حقوقی
مدیریت پارامترهای فیشهای حقوقی
خروجی اداره بیمه تامین اجتماعی
خروجی اداره دارایی و مالیات

پلتفرم توسعه
Php
پایگاه داده
MySql
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
ندارد
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
دارد
نحوه نصب
از راه دور
سخت افزارهای مورد نیاز
به وسیله همه دستگاههایی که به اینترنت متصل میشوند قابل استفاده است

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: ۲۰ ساعت
نحوه آموزش: Help / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 12 ماه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت / 24 ساعته

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

1 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

حسابداری مالی ماهان

تولید توسط گروه نرم افزاری ماهان 90

معرفی نرم افزار:

نرم‌افــزار حسابداری مالی ماهان، به عنوان بخشی از سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمان ماهان، وظیفه‌ی ‍جمع‌آوری نتایج عملیات و فعالیت‌های اقتصادی سازمان را بر‌عهده دارد. درحقیقت، اف...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه ۲۰
دارای دمو دارای کاتالوگ
حسابداری مالی ماهان
کاتالوگ
دارد
حسابداری مالی ماهان
دمو
دارد
حسابداری مالی ماهان
پشتیبانی رایگان
12 ماه
حسابداری مالی ماهان
آموزش رایگان
20
چرا حسابداری مالی ماهان از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

متاسفانه توضیحاتی برای این بخش ثبت نشده است!

قیمت: شروع از ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

حسابداری شرکتها

تولید توسط تحلیلگران آمارد نوین آمل

معرفی نرم افزار:

مکان تعریف سرفصلهای مالی در شش سطح گروه، کل، معین و تفصیل، زیر تفضیل ، جزء به دلخواه کاربر • معرفی هر یک از سطوح تفصیلی با نام و عنوان دلخواه به سیستم • تعیین طول کد حساب‏ها...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای کاتالوگ
حسابداری شرکتها
کاتالوگ
دارد
حسابداری شرکتها
دمو
نامشخص
حسابداری شرکتها
پشتیبانی رایگان
نامشخص
حسابداری شرکتها
آموزش رایگان
نامشخص
چرا حسابداری شرکتها از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

متاسفانه توضیحاتی برای این بخش ثبت نشده است!

قیمت: شروع از ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار حسابداری تراز سامانه

تولید توسط تراز سامانه

معرفی نرم افزار:

در حوزه مدیریت مالی نرم افزار های حسابداری مالی (عمومی) ، دریافت و پرداخت (خزانه داری) ، اموال و دارایی های ثابت ، حقوق و دستمزد برای کلیه سازمانها و شرکت ها (اعم از دولتی و خ...

پشتیبانی رایگان اولیه 6ماه
آموزش رایگان اولیه نامحدود
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار حسابداری تراز سامانه
کاتالوگ
دارد
نرم افزار حسابداری تراز سامانه
دمو
دارد
نرم افزار حسابداری تراز سامانه
پشتیبانی رایگان
6ماه
نرم افزار حسابداری تراز سامانه
آموزش رایگان
نامحدود
چرا نرم افزار حسابداری تراز سامانه از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

گزارش گیری هفت سطحی -کاربر نامحدود -گزارش ماتریسی -گزارش مویرگی

قیمت: شروع از ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار حسابداری چندلایه

تولید توسط شرکت نرم افزاری سایان پرداز

معرفی نرم افزار:

نرم افزار حسابداری سایان نقش اصلی را در فرآیندهای مالی ایفا می کند. نرم افزار حاضر، به عنوان بخشي از سيستم های يكپارچه اطلاعات مالی گروه نرم افزاری سایان، وظيفه‌ي جمع آوری نتا...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه ۱۰ ساعت
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار حسابداری چندلایه
کاتالوگ
دارد
نرم افزار حسابداری چندلایه
دمو
دارد
نرم افزار حسابداری چندلایه
پشتیبانی رایگان
12 ماه
نرم افزار حسابداری چندلایه
آموزش رایگان
10 ساعت
چرا نرم افزار حسابداری چندلایه از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

امکان ایجاد کدینگ اختصاصی و تعریف ماهیت تمام حساب ها به صورت جداگانه- امکان استفاده از کدینگ پیش فرض درصورت لزوم -استفاده از روش حسابداری چند لایه

قیمت: ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

۲ دیدگاه


نویسنده: customer | ۱۱ شهریور ۹۶ در ساعت ۱۱:۰۳:۰۲

خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت

ارزیابی کلی
(5 از ۵)

من با استفاده از این نرم افزار از دردسرهای نرم افزارهای دیگه راحت شدم

نویسنده: فرهادی | ۲۴ بهمن ۹۷ در ساعت ۰۹:۴۱:۲۲

خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت

ارزیابی کلی
(4 از ۵)

نرم افزار رو به توسعه هست و نیازهای ما رو به صورت کامل پوشش داده . پاسخگویی بموقع و رفتار مناسب تیم پشتیبانی رضایت مجموعه ما رو جلب کرده. سپاس فراوان از ابرایران


ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (شرکت علم پیشرو مهراد) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »