سامانه نرم افزاری تحت وب کنترل فرآیند برگزاری معاملات و قراردادها و بانک اطلاعات منابع (پیمانه) با توجه به نیاز سالیانه اخیر جامعه کارفرمایان کشور به مدیریت و کنترل فرآیند برگزاری مناقصات و قراردادها و تشکیل بانک اطلاعات منابع تامین کننده کالا و خدمات و به پشتوانه بیش از 20 سال تجربه در خصوص استقرار این سیستم ها در بیش از 30 سازمان تولید گردیده است .نرم افزار شامل 12 زیر سیستم می باشد که توانایی پوشش کلیه فرآیندهای برگزاری مناقصه ، انتخاب مشاور ، انعقاد قرارداد و تمامی فعالیت های مربوط با امور تدارکات ، بازرگانی و قراردادها را دارا می باشد .
همانگونه که مستحضرید معاملات هم از دیدگاه ارزش و اهمیت اقتصادی و هم از دیدگاه تاثیری که در جابجایی منابع عمومی در اقتصاد دارند از اهمیت بالایی در نظام کشور برخوردار می باشند و تلاش دولت ها در جهت کوچک شدن و خصوصی سازی ، هر ساله موجب افزایش تعدادی و ریالی معاملات می گردد .لذا دلایلی از جمله عدم شفافیت فرآیند برگزاری معاملات ، تعدد مقررات ، سلب امکان نظارت پذیری ، عدم امکان انباشت اطلاعات مفید و عدم ایجاد یک نظام دقیق ارزیابی و مستندسازی به دلیل فقدان بانک اطلاعات در این خصوص و اهمیت و مزیت های سیستم معاملات الکترونیکی بر روش سنتی دستی که در ادامه به برخی از آن اشاره شده ، این شرکت را بر آن داشته تا اقدام به تهیه مجموعه نرم افزارکنترل فرآیند برگزاری معاملات ، قراردادها و بانک اطلاعات منابع شامل 12 زیر سیستم نماید .
بدیهی است مجموعه نرم افزارهای تولید شده با توجه به گذشت بیش از یک دهه از عمر خود و به واسطه استقرار و بومی سازی در بیش از 25 سازمان بزرگ دولتی و خصوصی و انطباق با شرایط و روند برگزاری معاملات ، توانسته جامعیت منحصر به فردی بیابد تا ضمن پوشش کامل خواسته های مدیران و کاربران سازمان ، قابلیت هایی فراتر از انتظار آنان را نیز فراهم سازد . استفاده از بانک های اطلاعات ایجاد شده در زیر سیستم برگزاری الکترونیکی معاملات این نرم افزار علاوه بر اطلاع رسانی نوین با امکان ثبت نام و تکمیل پرسشنامه های اطلاعاتی منابع و نیز درج اطلاعات مربوط به آگهی معاملات ، ارزیابی های کیفی و ایجاد قابلیت ارائه اطلاعات مربوط به استعلام های ارزیابی و اعلام آمادگی شرکت در معامله توسط معامله گران بر روی بستر اینترنت و از راه دور ، موجبات صرف جویی زمان و انرژی جهت مدیریت و کنترل فرآیند برگزاری معاملات و قراردادها و تشکیل بانک اطلاعات منابع تامین کننده کالا و خدمات را فراهم نماید .
برخی ویژگی های نرم افزار :
1-كاهش سيكل زماني فرآیند برگزاری معاملات و قراردادها
2- کمک در جهت اجرای دقیق قوانین و مقررات
3- شفاف سازی فرآیند برگزاری معاملات و قراردادها
4-تشکیل بانک اطلاعات منابع کالا و خدمات
5-محاسبه مکانیزه ارزیابی کیفی و فنی
6-امکان دریافت اطلاعات جداول ارزیابی کیفی به صورت الکترونیک
7- مستند سازی و ایجاد بایگانی الکترونیک از پرونده معاملات
8- ایجاد کانال ارتباطی غیرحضوری و سریع با مناقصه گران و طرف های قرارداد
9- دریافت مکانیزه اطلاعات رزومه ها و اسناد استعلام های ارزیابی کیفی
10-امکان دریافت پیشنهاد قیمت در خرید های جزء و متوسط از طریق موبایل اپلیکیشن
11-تشکیل بانک اطلاعات پیمانکاران و تامین کنندگان براساس آخرین اطلاعات و پرسشنامه اطلاعاتی
12-ایجاد آرشیو الکترونیک از اسناد و مدارک حقوقی و سایر مستندات پیمانکاران و تامین کنندگان
13-مکانیزه نمودن فرآیند ارزیابی کیفی و فنی بازرگانی
14-محاسبه مکانیزه قیمت تراز شده مطابق فرمول های مندرج در قانون مناقصات
15-محاسبه میزان ضمانتنامه های بانکی جهت شرکت در مناقصات و تضمین انجام تعهدات مطابق بخش نامه های ابلاغ شده
16-تهیه صورتجلسات افتتاح پاکات الف و ب و ج و سایر مکاتبات فرآیند برگزاری مناقصه بصورت مکانیزه
17-تشکیل بانک اطلاعات مکانیزه بایگانی قراردادها
18-امکان ثبت و گزارشگیری از عملیات پیمان شامل تمدید ، افزایش و کاهش25% ، اصلاح ، تحویل موقت و قطعی ، تحویل زمین و ...
19-ارائه بیش از 200 نوع گزارش و نمودارهای مدیریتی از وضعیت مناقصات ، قراردادها و پیمانکاران
20-ثبت سوابق ارزشیابی عملکرد پیمانکاران و تامین کنندگان
ارزیابی کیفی و فنی
پرسش نامه
حسابداری
سرویس ارسال و دریافت الکترونیکی
شرکت کنندگان حقیقی و حقوقی نامحدود
صدور چک
عملیات بانکی
گزارشگیری
مدیریت پاکت ها
مدیریت پرداخت ها
مدیریت تامین کننده
مدیریت زمانی
مدیریت مناقصات
معیار سنجی
ایجاد آرشیو الکترونیک از اسناد و مدارک
مدیریت اسناد
جامعیت ماژول ها - امنیت بالا - قابلیت ها خاص - ارزیابی کیفی مکانیزه - دریافت پیشنهادهای مالی مکانیزه - ارتباط با تامین کنندگان - گزارشات متنوع - تولید خودکار مکاتبات
بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
من کارمند هستم و از سامانه پیمانه باید استفاده کنم میتونید فیلم آموزش برای من بفرستید یا کسی هست به من بتونه آموزش بده و من رو با تمام امکانات این سامانه آشنا کنه . ممنون
این نرم افزار شامل زیر سیستم هایی می باشد که توانایی پوشش و مدیریت قدرتمند و دقیق کلیه فرآیندهای برگزاری مناقصات ، مزایدات و استعلام ها ، انتخاب مشاور ، انعقاد قرارداد و تمامی...
تولید اسناد و پرسش نامه های مناقصه به صورت template (خام) - مدیریت عملکرد کاربران سامانه از طریق کنترل سطح دسترسی - امکان مشاهده پرونده کاربران سامانه توسط مدیر سیستم
حوزهی مدیریت قراردادها و پروژههای نرمافزار GALEX ERP، برای کمک به سازمانها یا بنگاههایی طراحی شده است که فعالیتهای اصلی آنها به صورت پیمانکاری و پروژهای انجام میشود. ح...
ارائه گزارشهای پیشرفت حجمی و ریالی پروژهها - دستیابی به بهای تمامشدهی واقعی پروژهها - متره و برآورد ریالی بر اساس فهرست بهای استاندارد - مدیریت اسناد فنی پروژه و گردش کا...
نرم افزار مديريت قراردادها جهت سهولت در مديريت قراردادهاي سازمان و يا شركت با امكان ثبت و بازيابي تمامي اطلاعات قراردادها از ابتدا تا پايان قرارداد و در نهايت تهيه گزارشات متن...
كارايي بالا - همخواني با سيستم قراردادهاي داخلي - سابقه ده ساله در كاركرد در ادارت و سازمانها
مدیریت قراردادها ( تحت وب ) مدیریت صورت وضعیت ها ارزیابی عملکرد
قابلیت یک پارچه سازی با سایر سیستم ها- قابلیت ارسال ایمیل- فکس و پیامک- پشتیبانی از امضای الکترونیک- امکان ثبت صورت وضعیت ها به صورت آنلاین- امکان تعریف چرخه تایید صورت وضعیت-
« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (نرم افزارسازان سپاهان) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »