سامانه نرم افزاری تحت وب کنترل فرآیند برگزاری معاملات و قراردادها و بانک اطلاعات منابع (پیمانه) با توجه به نیاز سالیانه اخیر جامعه کارفرمایان کشور به مدیریت و کنترل فرآیند برگزاری مناقصات و قراردادها و تشکیل بانک اطلاعات منابع تامین کننده کالا و خدمات و به پشتوانه بیش از 20 سال تجربه در خصوص استقرار این سیستم ها در بیش از 30 سازمان تولید گردیده است .نرم افزار شامل 12 زیر سیستم می باشد که توانایی پوشش کلیه فرآیندهای برگزاری مناقصه ، انتخاب مشاور ، انعقاد قرارداد و تمامی فعالیت های مربوط با امور تدارکات ، بازرگانی و قراردادها را دارا می باشد .

قیمت: شروع از ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری
راه های مشاهده: نمایش حضـوری

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)
سامانه کنترل  فرآیند  برگزاری معاملات ، قراردادها و بانک منابع (پیمانه)
دمو
این نرم افزار دارای دمو نمی باشد.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
نرم افزارسازان سپاهان
دفتر مرکزی
اصفهان
از سال
۱۳۸۱
سایر محصولات
نرم افزار جامع نگهداری و تعمیرات (نت بین ) / نرم افزار آزمایشگاه فنی مکانیک خاک و مقاومت مصالح ساختمانی( آمال) / نرم افزار تحت وب طب کار

راه های ارتباطی با نرم افزارسازان سپاهان

تلفن
۰۳۱-۳۲۲۵۹۹۰۲
فکس
ایمیل
info@narmafzarsazan.com
وب سایت
http://WWW.narmafzarsazan.com
آدرس
آصفهان - خ نشاط - مقابل اداره پست -ساختمان ایروانی - ط اول

توضیحات

همانگونه که مستحضرید معاملات هم از دیدگاه ارزش و اهمیت اقتصادی و هم از دیدگاه تاثیری که در جابجایی منابع عمومی در اقتصاد دارند از اهمیت بالایی در نظام کشور برخوردار می باشند و تلاش دولت ها در جهت کوچک شدن و خصوصی سازی ، هر ساله موجب افزایش تعدادی و ریالی معاملات می گردد .لذا دلایلی از جمله عدم شفافیت فرآیند برگزاری معاملات ، تعدد مقررات ، سلب امکان نظارت پذیری ، عدم امکان انباشت اطلاعات مفید و عدم ایجاد یک نظام دقیق ارزیابی و مستندسازی به دلیل فقدان بانک اطلاعات در این خصوص و اهمیت و مزیت های سیستم معاملات الکترونیکی بر روش سنتی دستی که در ادامه به برخی از آن اشاره شده ، این شرکت را بر آن داشته تا اقدام به تهیه مجموعه نرم افزارکنترل فرآیند برگزاری معاملات ، قراردادها و بانک اطلاعات منابع شامل 12 زیر سیستم نماید .
بدیهی است مجموعه نرم افزارهای تولید شده با توجه به گذشت بیش از یک دهه از عمر خود و به واسطه استقرار و بومی سازی در بیش از 25 سازمان بزرگ دولتی و خصوصی و انطباق با شرایط و روند برگزاری معاملات ، توانسته جامعیت منحصر به فردی بیابد تا ضمن پوشش کامل خواسته های مدیران و کاربران سازمان ، قابلیت هایی فراتر از انتظار آنان را نیز فراهم سازد . استفاده از بانک های اطلاعات ایجاد شده در زیر سیستم برگزاری الکترونیکی معاملات این نرم افزار علاوه بر اطلاع رسانی نوین با امکان ثبت نام و تکمیل پرسشنامه های اطلاعاتی منابع و نیز درج اطلاعات مربوط به آگهی معاملات ، ارزیابی های کیفی و ایجاد قابلیت ارائه اطلاعات مربوط به استعلام های ارزیابی و اعلام آمادگی شرکت در معامله توسط معامله گران بر روی بستر اینترنت و از راه دور ، موجبات صرف جویی زمان و انرژی جهت مدیریت و کنترل فرآیند برگزاری معاملات و قراردادها و تشکیل بانک اطلاعات منابع تامین کننده کالا و خدمات را فراهم نماید .
برخی ویژگی های نرم افزار :
1-كاهش سيكل زماني فرآیند برگزاری معاملات و قراردادها
2- کمک در جهت اجرای دقیق قوانین و مقررات
3- شفاف سازی فرآیند برگزاری معاملات و قراردادها
4-تشکیل بانک اطلاعات منابع کالا و خدمات
5-محاسبه مکانیزه ارزیابی کیفی و فنی
6-امکان دریافت اطلاعات جداول ارزیابی کیفی به صورت الکترونیک
7- مستند سازی و ایجاد بایگانی الکترونیک از پرونده معاملات
8- ایجاد کانال ارتباطی غیرحضوری و سریع با مناقصه گران و طرف های قرارداد
9- دریافت مکانیزه اطلاعات رزومه ها و اسناد استعلام های ارزیابی کیفی
10-امکان دریافت پیشنهاد قیمت در خرید های جزء و متوسط از طریق موبایل اپلیکیشن
11-تشکیل بانک اطلاعات پیمانکاران و تامین کنندگان براساس آخرین اطلاعات و پرسشنامه اطلاعاتی
12-ایجاد آرشیو الکترونیک از اسناد و مدارک حقوقی و سایر مستندات پیمانکاران و تامین کنندگان
13-مکانیزه نمودن فرآیند ارزیابی کیفی و فنی بازرگانی
14-محاسبه مکانیزه قیمت تراز شده مطابق فرمول های مندرج در قانون مناقصات
15-محاسبه میزان ضمانتنامه های بانکی جهت شرکت در مناقصات و تضمین انجام تعهدات مطابق بخش نامه های ابلاغ شده
16-تهیه صورتجلسات افتتاح پاکات الف و ب و ج و سایر مکاتبات فرآیند برگزاری مناقصه بصورت مکانیزه
17-تشکیل بانک اطلاعات مکانیزه بایگانی قراردادها
18-امکان ثبت و گزارشگیری از عملیات پیمان شامل تمدید ، افزایش و کاهش25% ، اصلاح ، تحویل موقت و قطعی ، تحویل زمین و ...
19-ارائه بیش از 200 نوع گزارش و نمودارهای مدیریتی از وضعیت مناقصات ، قراردادها و پیمانکاران
20-ثبت سوابق ارزشیابی عملکرد پیمانکاران و تامین کنندگان

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب
دسته بندی
امور اداری / نرم افزار های قراردادها، مناقصه و مزایده
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

ارزیابی کیفی و فنی

پرسش نامه

حسابداری

سرویس ارسال و دریافت الکترونیکی

شرکت کنندگان حقیقی و حقوقی نامحدود

صدور چک

عملیات بانکی

گزارشگیری

مدیریت پاکت ها

مدیریت پرداخت ها

مدیریت تامین کننده

مدیریت زمانی

مدیریت مناقصات

معیار سنجی

ایجاد آرشیو الکترونیک از اسناد و مدارک

مدیریت اسناد

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

جامعیت ماژول ها - امنیت بالا - قابلیت ها خاص - ارزیابی کیفی مکانیزه - دریافت پیشنهادهای مالی مکانیزه - ارتباط با تامین کنندگان - گزارشات متنوع - تولید خودکار مکاتبات

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
Java
پایگاه داده
Oracle
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
ندارد
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: ۲۰ ساعت
نحوه آموزش: Help / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 12 ماه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری

مشتریان

برخی از مشتریان:

رضایتنامه مشتریان:

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.
همچنین می توانید سوالاتی که دیگران پرسیده اند را بررسی کنید:
نویسنده: ابوذر اعتدالی | ۳ فروردین ۱

من کارمند هستم و از سامانه پیمانه باید استفاده کنم میتونید فیلم آموزش برای من بفرستید یا کسی هست به من بتونه آموزش بده و من رو با تمام امکانات این سامانه آشنا کنه . ممنون

پاسخ تولید کننده - ۶ فروردین ۱۰۱

با سلام و احترام لطفا با شماره تلفن 03132259902 آقای مهندس تجدد یا همراه 09133112938 تماس حاصل فرمائید . با تشکر


اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

3 سال و 6 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار برگزاری مناقصات دولتی (مندو)

تولید توسط نرم افزارسازان نواندیش

معرفی نرم افزار:

این نرم افزار شامل زیر سیستم هایی می باشد که توانایی پوشش و مدیریت قدرتمند و دقیق کلیه فرآیندهای برگزاری مناقصات ، مزایدات و استعلام ها ، انتخاب مشاور ، انعقاد قرارداد و تمامی...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای کاتالوگ
نرم افزار برگزاری مناقصات دولتی (مندو)
کاتالوگ
دارد
نرم افزار برگزاری مناقصات دولتی (مندو)
دمو
نامشخص
نرم افزار برگزاری مناقصات دولتی (مندو)
پشتیبانی رایگان
نامشخص
نرم افزار برگزاری مناقصات دولتی (مندو)
آموزش رایگان
نامشخص
چرا نرم افزار برگزاری مناقصات دولتی (مندو) از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

تولید اسناد و پرسش نامه های مناقصه به صورت template (خام) - مدیریت عملکرد کاربران سامانه از طریق کنترل سطح دسترسی - امکان مشاهده پرونده کاربران سامانه توسط مدیر سیستم

قیمت: شروع از ۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار پروژه و قراردادها گلکس

تولید توسط سبز داده افزار

معرفی نرم افزار:

حوزه‌ی مدیریت قراردادها و پروژه‌های نرم‌افزار GALEX ERP، برای کمک به سازمان‌ها یا بنگاه‌هایی طراحی شده است که فعالیت‌های اصلی آنها به صورت پیمانکاری و پروژه‌ای انجام می‌شود. ح...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار پروژه و قراردادها گلکس
کاتالوگ
دارد
نرم افزار پروژه و قراردادها گلکس
دمو
دارد
نرم افزار پروژه و قراردادها گلکس
پشتیبانی رایگان
نامشخص
نرم افزار پروژه و قراردادها گلکس
آموزش رایگان
نامشخص
چرا نرم افزار پروژه و قراردادها گلکس از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

ارائه گزارش‌های پیشرفت حجمی و ریالی پروژه‌ها - دستیابی به بهای تمام‌شده‌ی واقعی پروژه‌ها - متره و برآورد ریالی بر اساس فهرست‌ بهای استاندارد - مدیریت اسناد فنی پروژه و گردش کا...

قیمت: شروع از ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار مديريت قراردادهاي بهاران سيستم

تولید توسط بهاران سیستم

معرفی نرم افزار:

نرم افزار مديريت قراردادها جهت سهولت در مديريت قراردادهاي سازمان و يا شركت با امكان ثبت و بازيابي تمامي اطلاعات قراردادها از ابتدا تا پايان قرارداد و در نهايت تهيه گزارشات متن...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 lماه
آموزش رایگان اولیه ۱۰ ساعت
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار مديريت قراردادهاي بهاران سيستم
کاتالوگ
دارد
نرم افزار مديريت قراردادهاي بهاران سيستم
دمو
دارد
نرم افزار مديريت قراردادهاي بهاران سيستم
پشتیبانی رایگان
12 lماه
نرم افزار مديريت قراردادهاي بهاران سيستم
آموزش رایگان
10 ساعت
چرا نرم افزار مديريت قراردادهاي بهاران سيستم از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

كارايي بالا - همخواني با سيستم قراردادهاي داخلي - سابقه ده ساله در كاركرد در ادارت و سازمانها

قیمت: شروع از ۹۷,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

سیستم مدیریت قراردادها و صورت وضعیت ها

تولید توسط دانش و فناوری راهگشایان زمان( دفراز )

معرفی نرم افزار:

مدیریت قراردادها ( تحت وب ) مدیریت صورت وضعیت ها ارزیابی عملکرد

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو دارای کاتالوگ
سیستم  مدیریت قراردادها و صورت وضعیت ها
کاتالوگ
دارد
سیستم  مدیریت قراردادها و صورت وضعیت ها
دمو
دارد
سیستم  مدیریت قراردادها و صورت وضعیت ها
پشتیبانی رایگان
نامشخص
سیستم  مدیریت قراردادها و صورت وضعیت ها
آموزش رایگان
نامشخص
چرا سیستم مدیریت قراردادها و صورت وضعیت ها از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

قابلیت یک پارچه سازی با سایر سیستم ها- قابلیت ارسال ایمیل- فکس و پیامک- پشتیبانی از امضای الکترونیک- امکان ثبت صورت وضعیت ها به صورت آنلاین- امکان تعریف چرخه تایید صورت وضعیت-

قیمت: شروع از ۲۹,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (نرم افزارسازان سپاهان) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »