مدیریت ارتباط با مشتری منطق

قیمت: شروع از ۱۶,۳۵۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین) / خرید از فروشگاه های سطح کشور / خرید از نمایندگی
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری منطق(crm)
دمو
این نرم افزار دارای دموی آنلاین می باشد، برای دسترسی به دمو اینجا را کلیک کنید.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
شبیه سازان منطق
دفتر مرکزی
البرز - کرج
از سال
۱۳۸۶
سایر محصولات
نرم افزار خدماتی منطق / نرم افزار ویژه کافی شاپ و فود کورت منطق / نرم افزار مدیریت املاک منطق

راه های ارتباطی با شبیه سازان منطق

تلفن
۰۲۶۳۲۴۰۳۸۰۰
فکس
۰۲۶۳۲۴۰۳۸۰۱
ایمیل
info@LogicSims.ir
وب سایت
http://www.LogicSims.ir
آدرس
خیابان بهشتی، روبروی پاساژ آزادی، کوچه امامی(کمالی) پلاک 23، طبقه 2

توضیحات

توسعه روزافزون فناوری اطلاعات و ارتباطات، دستاوردهای فراوانی را برای جامعه بشری به همراه داشته است.
یکی از مهمترین این دستاوردها که منجر به افزایش سطح آگاهی جامعه گردیده، سهولت دسترسی افراد به حجم وسیعی از اطلاعات است. این در حالی است که با افزایش آگاهی افراد جامعه، نیازهای ارتباطی و اطلاعاتی آنها نیز افزایش می یابد. 
برخی از این نیازها را می توان در قالب ارتباط افراد با یکدیگر و یا ارتباط افراد با سازمان ها و همینطور ارتباط سازمان ها با یکدیگر تعریف نمود که در بخش ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی جاری می باشد. 

آیا می دانستید:
1. اگر 20 مشتری از خدمات شما راضی باشند، 19 نفر از آنها این موضوع را به شما نخواهند گفت و 14 نفر از بین 20 نفر، به فروشندگان دیگری مراجعه می نمایند؟ 

 2. اگر به شکایات %95 از مشتریان ناراضی با سرعت و به خوبی رسیدگی شود، به مشتریان وفادار تبدیل خواهند شد.

3.%20 از مشتریان، %80 فروش و سودآوری سازمان را ایجاد می نمایند.

4.به طور میانگین هر مشتری ناراضی تجربه ناخوشایندش را به 10 نفر می گوید و هر مشتری راضی فقط با 5 نفر تجربه اش را در میان می گذارد.

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری 
 واژه CRM که برگرفته از عبارت Customer Relationship Management می باشد و در ایران با نام مدیریت ارتباط با مشتری شناخته می شود؛ یک نظام راهبردی با هدف مشتری محوری و پوشش نیازهای مشتریان و سازمان است که در بخش های سه گانه "بازاریابی، فروش و خدمات (پس از فروش)" در قالب سیستمی یکپارچه با قالب های غنی ارتباطی، اقدام به جمع آوری (کسب)، پالایش، حفظ (نگهداری)، استخراج و انتشار اطلاعات و سوابق می نماید. 
بسیار مهم است که CRM را به عنوان یک سیستم ارتباطاتی و تعاملی در نظر گرفت، سیستمی که به ما کمک کند تا بدانیم چگونه با مشتریانمان کار کنیم، مشکلاتشان را حل کنیم، آن ها را به خرید محصولات شرکتمان ترغیب کنیم و با آنها تعاملات مالی داشته باشیم.
راهبردهای سنتی بازاریابی که با دیدگاه محصول محوری (سازمان محوری) مطرح می شدمد، تنها بر چهر شاخص سازمان قیمت، محصول، توزیع با محل عرضه و تبلیغات در راستای افزایش سهم بازار تأکید داشتند و تأثیر مشتری را در این فرایند نادیده می گرفتند که در نهایت حجم فروش، معیار عملکرد سیستم بازاریابی لحاظ می شد. 
اما CRM رویکرد نوین سازمانی است که هدفی فراتر از افزایش حجم فروش و مبادلات داشته و با دیدگاه مشتری محوری، افزایش مطلوبیت ها و رضایت مشتری و به تبع آن تأمین منافع سازمان را هدف قرار می دهد. سازمان برای تحقق این رویکرد و دستیابی به اهداف نظام مدیریت ارتباط با مشتری، مجموعه متنوعی از فناوری ها، ابزارهاف فرایندها، روش ها و ارتباطات را در تعاملات خود با مشتریان به خدمت می گیرد. توانایی سازمان در مدیریت محصولاتی که ارائه می دهدف نشانگر قدرت آن در کسب مشتریان جدید و حفظ مشتریان پیشین است. البته باید توجه داشت که جذب مشتریان جدید نیازمند برنامه ریزی های جامع، دقیق و یکپارچه ای است که در محیط فعالیت سازمان، معنا پیدا می کند. در این محیط، فرایندهای لازم جهت پوشش برنامه ها شکل گرفته و به مرحله اجرا می رسند.
CRM چیست ؟
تاریخچه CRM 
اهمیت استفاده از CRM 
چرا CRM منطق؟
  امکانات CRM منطق :

مشتریان
داشبورد crm
محصولات
رقبا
تبلیغات
مدیریت مناطق
مدیریت جلسات
مهندسی شکایات
کارتابل کاربران
یادآوری
ضمانت نامه ها
قراردادها
مدیریت پیشنهادات
مدیریت ارتباطات
نظرسنجی
مدیریت جوایز و هدایا
مهندسی ایده ها
اطلاعات سفارشی
دبیرخانه
فکس ها
پرونده ها

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز
دسته بندی
امور اداری / مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

دفترچه تلفن

دفترچه ایمیل

تاریخچه تماس ها

ارسال پیامک

ارسال فکس

شناسه ی CALLER ID

مدیریت بازار یابی

زمان سنج

مدیریت برخورد بامشتری

سیستم نظر سنجی

چاپ فاکتور

سطوح دسترسی کاربران

مدیریت تامین کنندگان

انبار داری

مدیریت مشتریان حقیقی و حقوقی

اعتبار سنجی مشتریان

گزارشات روزانه

آرشیو کلیه ارتباطات

کارتابل کاربران

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

امنیت بالا- یکپارچکی - کاربر پسند- سرعت در انجام عملیات

بسته و نسخه های نرم افزار

پیام کوتاه

امكان ارسال و دريافت پيام كوتاه به تمامي بدهكاران و طلبكاران به صورت تك يا گروهي و يا انتخاب يك تعداد تصادفي از كل طرف حسابها با متن دلخواه، نمايش نام لوگوي اپراتور موبايل در زمان ارسال پيام كوتاه
ارسال خودكار به افرادي كه زمان اقساطشان فرا رسيده، اتاق انتظار جهت پيامهاي ارسال نشده، ارسال خودكار پيام كوتاه بعد از ثبت فاكتور فروش براي همان طرف حساب، امكان هشدار و ارسال خودكار پيام در مناسبتهاي مانند مختلف اعياد، وفات
ارسال خودكار پيام كوتاه بعد از هر تغيير مالي اعم از تعيين وضعيت چك، خرج چك در فاكتور خريد يا هزينه، دريافت چك، خرج تكي و يا ليستي چك، پرداخت چك براي هر طرف حساب با تعيين متن دلخواه، امكان معرفي هر محصول جديد كه به ليست كالاها اضافه ميگردد با اجازه مدير و به صورت خودكار، ارسال گروهي پيام كوتاه به هر تعداد شماره همراه، ارسال پيام كوتاه بعد از انجام دريافت و پرداخت نقدي با ارسال مبلغ مانده بدهي و يا طلب، منشي هوشمند جهت ارسال پيام هاي از پيش تعيين شده، ارسال پيام در زمانهاي مشخص با متن دلخواه، نمايش هزينه هر پيام كوتاه نسبت به نوع سيم كارت، امكان ارسال بصورت از شماره ... تا شماره ...

امکان شعب

تعریف شعبه های مختلف به صورت نامحدود
تعریف صندوق، حساب های بانکی و انبارهای مختلف هر شعبه به صورت مستقل
امکان تعریف کاربران به تعداد نامحدود و تخصیص هر کاربر به یک یا چند شعبه
تعیین سطح دسترسی برای کاربران (خواندن، اضافه نمودن، حذف، ویرایش و چاپ)
ثبت موجودی کالاها به صورت مستقل برای هر شعبه
مشاهده موجودی کالاها به صورت مستقل و یا مجموع شعب
ثبت انواع فاکتو به صورت مستقل در هر شعبه
امکان مشاهده و گزارش گیری فاکتورهای ثبت شده شعبه ای خاص یا مجموع شعب
امکان برقراری ارتباط بین شعب
تعریف مشتریان هر شعبه و گزارش گیری دقیق از عملکردهای مربوط به مشتریان
تعریف پرسنل با حقوق ثابت و پورسانتی، پرداخت حقوق و گزارش گیری های مربوطه به صورت مستقل
تعریف خدمات ارائه شده توسط هر شعبه به مشتریان
گزارش گیری از مقدار فروش خدمات هر شعبه و یا تمام شعب
ثبت درآمد و هزینه های مربوط به هرشعبه
گزارش گیری از درآمد ها و هزینه های ثبت شده به ازای هر شعبه یا تمام شعب
واریز وجه از حساب های بانکی به صندوق یا بالعکس، در هرشعبه به صورت مستقل
انتقال وجه از حساب های بانکی یا صندوق شعبه ای خاص به حساب های بانکی یا صندوق شعبه ای دیگری
مشاهده چک های برگشتی، وصول شده و... (دریافتی و پرداختی) به صورت مستقل و تجمیعی در شعب
امکان واریز و برداشت مدیر شعب به/از صندوق ها و حساب های بانکی، گزارش گیری از عملکردها
امکان انبارگردانی موجودی کالاهای هر شعبه
مقایسه میزان فروش شعب
مقایسه سود و زیان هر شعبه
مشاهده فروش، سود و زیان خالص و یا ناخالص شعب به صورت مجزا و تجمیعی
مشاهده گزارشات ساده در تلفن همراه و یا تبلت مدیران توسط نرم افزار اندرویدی (به زودی)
امکان سفارش گیری بازاریابان از طریق تلفن همراه و یا تبلت
مشاهده دفاتر کل، معین، تفضیلی و روزنامه به تفکیک هر شعبه و یا تمام شعب
نمایش اسناد ثبت شده توسط هر شعبه و یا تمام شعب به صورت یکجا
مشاهده ترازآزمایشی هر شعبه به صورت مجزا و تجمیعی
امکان ذخیره تنظیمات منحصر بفرد در هرشعبه
امکان ثبت حواله ی کالا از انبار شعبه ای به انبار شعبه ای دیگر و ارسال یادداشت به مدیریت به صورت خودکار
انتقال کالا بین انبارهای مختلف هر شعبه
امکان ارسال یادداشت توسط کاربر یک شعبه به کاربر شعبه ای دیگر

فروشگاه اینترنتی

صاحبان برخی مشاغل علاقه مندند کالاها و خدمات خود را برای طیف وسیعی از مردم به نمایش بگذارند تا تعداد مشتریان، میزان سود و در نهایت معرفی برند خود را افزایش دهند.
امروزه به دلیل تغییر روند خرید در شیوه تجارت، سودمندی، راحتی و در دسترس بودن اینترنت، فروشگاه های آنلاین یا اینترنتی مخاطب و طرفداری زیادی را به خود جذب کرده اند. اما ایجاد یک فروشگاه آنلاین و یا یک ویترین عالی، نیازمند ابزارهای خاص و افراد خاص و افراد خبره می باشد.
فروشگاه اینترنتی منطق، محیطی زیبا و قدرتمند را برای صاحبان مشاغل فراهم نموده تا بتوانند محصولات خود را در ویترینی جذاب، برای کاربران اینترنت عرضه نمایند.

پلتفرم توسعه
C/C++/Visual C
پایگاه داده
MySql
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
ندارد
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / کپی فایل / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
ندارد

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: ۱۰ساعت
نحوه آموزش: Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 3 ماه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

مشتریان

برخی از مشتریان:

رضایتنامه مشتریان: