نرم افزار اتوماسیون اداری منطق وظیفه یکپارچه نمودن تمامی اطلاعات، آمارها، گردش نامه ها، مکاتبات و نیز دستورالعمل ها را در یک سازمان ایفا می نماید. بدین ترتیب سیستمی جدید جهت طبقه بندی، تبادل، تنظیم و تصحیح اطلاعات درون سازمانی و تسریع بخشیدن به امر اجرا بدون نیاز به روش های دست و پاگیر و مرسوم اداری و با صرفه جویی در زمان و مواد اولیه مصرفی ایجاد می نماید .

قیمت: شروع از ۴,۳۳۸,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین) / خرید از فروشگاه های سطح کشور / خرید از نمایندگی
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)
نرم افزار اتوماسیون  اداری منطق
دمو
این نرم افزار دارای دموی آنلاین می باشد، برای دسترسی به دمو اینجا را کلیک کنید.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
شبیه سازان منطق
دفتر مرکزی
البرز - کرج
از سال
۱۳۸۶
سایر محصولات
نرم افزار ویژه فروشگاه های کاشی و سرامیک منطق / نرم افزار پیک موتوری منطق / نرم افزار رستورانی منطق

راه های ارتباطی با شبیه سازان منطق

تلفن
۰۲۶۳۲۴۰۳۸۰۰
فکس
۰۲۶۳۲۴۰۳۸۰۱
ایمیل
info@LogicSims.ir
وب سایت
http://www.LogicSims.ir
آدرس
خیابان بهشتی، روبروی پاساژ آزادی، کوچه امامی(کمالی) پلاک 23، طبقه 2

توضیحات

حذف نمودن دور کاری از امور بایگانی و دفتری در بستر امن نرم افزاری و شبکه
امکان تبادل اطلاعات با بیرون سازمان از طریق انواع استاندارد داده های ارتباطی نظیر ایمیل، فکس و پیام کوتاه
عدم نیاز به هماهنگی بین مدیران برای برگزاری جلسات مداوم
رفع محدودیت فضا جهت بایگانی پرونده ها و ابزار آن مانند زونکن و پوشه
از بین نرفتن اسناد و مدارک در حوادث غیرمترقبه از قبیل آتش سوزی، زلزله و ....
افزایش ضریب امنیت در نگهداری از اطلاعات و پشتیبانی از امور اداری
استفاده از کارتابل روزانه، هفتگی، ماهیانه و الکترونیکی پرسنل برای اعمال کنترل بهتر بر عملکرد آن ها
پیگیری و گزارش گیری سریع و به موقع به مراجعان ثبت و نگهداری بهینه اطلاعات آن ها
اطلاع رسانی سریع به اعضا
ارائه گزارش روزانه از فعایت سازمانی به مدیران ارشد
در نظرگرفتن سادگی و سهولت استفاده از اتوماسیون برای کارمندان و مدیران

مشکلات سیستم دستی و گردش کاغذی سازمان ها چیست؟

برخی از مشکلاتی که در یک سیستم دستی و گردش کاغذی سازمان می توان به آن اشاره کرد، به شرح زیر است :


به هدر رفتن نیروی انسانی بسیار زیاد برای نگهداری و انجام سیستم دستی
ثبت مراحل مختلف ورود نامه، ثبت، ارجاع و جابه جایی نامه­ ها بین واحدهای مختلف تا رسیدن به دست کارشناس ذيربط و برعکس
تهیه پیش نویس پاسخ نامه توسط کارشناسان، حروف چینی، انجام اصلاحات توسط مدیران
امضا، ثبت و خروج نامه زمان بر و مستلزم ثبت چندباره یک نامه در قسمت های مختلف
امکان مفقود شدن عمدی و سهوی اسناد، نامه ها و پرونده ها
استهلاك اسناد بر اثر مرور زمان و شرایط محیطی و جوی
اختصاص فضای زیادی برای نگهداری فیزیکی نامه، مکاتبات و پرونده ها
طولانی شدن فرآیند جستجوی نامه در خیل عظیمی از بایگانی ها
هزینه زیاد خرید کاغذ، انواع دستگاه تکثیر و نگهداری آن ها
هزینه نیروی انسانی برای نگهداری و دسترسی به اسناد و مدارك موجود
امکان جعل و سوء استفاده از مکاتبات اداري و احتمال اندك کشف آن ها عدم امکان برنامه ریزی بر مبنای حجم و میزان فعالیت و مکاتبات هر بخش به علت عدم وجود آمار قابل عدم امکان گزارش­گیری از فعالیت­های زیر مجموعه به صورت سیستمی و نیز عدم امکان کنترل

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز
دسته بندی
امور اداری / نرم افزار های اتوماسیون اداری
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

دبیرخانه الکترونیک

بایگانی و آرشیو

مدیریت بازاریابی

مدیریت فروش

کارتابل الکترونیک

موتور گردش کار

موتور فرم ساز

موتور گزارش ساز

بسته و نسخه های نرم افزار

پیام کوتاه منطق

امكان ارسال و دريافت پيام كوتاه به تمامي بدهكاران و طلبكاران به صورت تك يا گروهي و يا انتخاب يك تعداد تصادفي از كل طرف حسابها با متن دلخواه، نمايش نام لوگوي اپراتور موبايل در زمان ارسال پيام كوتاه
ارسال خودكار به افرادي كه زمان اقساطشان فرا رسيده، اتاق انتظار جهت پيامهاي ارسال نشده، ارسال خودكار پيام كوتاه بعد از ثبت فاكتور فروش براي همان طرف حساب، امكان هشدار و ارسال خودكار پيام در مناسبتهاي مانند مختلف اعياد، وفات
ارسال خودكار پيام كوتاه بعد از هر تغيير مالي اعم از تعيين وضعيت چك، خرج چك در فاكتور خريد يا هزينه، دريافت چك، خرج تكي و يا ليستي چك، پرداخت چك براي هر طرف حساب با تعيين متن دلخواه، امكان معرفي هر محصول جديد كه به ليست كالاها اضافه ميگردد با اجازه مدير و به صورت خودكار، ارسال گروهي پيام كوتاه به هر تعداد شماره همراه، ارسال پيام كوتاه بعد از انجام دريافت و پرداخت نقدي با ارسال مبلغ مانده بدهي و يا طلب، منشي هوشمند جهت ارسال پيام هاي از پيش تعيين شده، ارسال پيام در زمانهاي مشخص با متن دلخواه، نمايش هزينه هر پيام كوتاه نسبت به نوع سيم كارت، امكان ارسال بصورت از شماره ... تا شماره ...

امکان شعب

تعریف شعبه های مختلف به صورت نامحدود
تعریف صندوق، حساب های بانکی و انبارهای مختلف هر شعبه به صورت مستقل
امکان تعریف کاربران به تعداد نامحدود و تخصیص هر کاربر به یک یا چند شعبه
تعیین سطح دسترسی برای کاربران (خواندن، اضافه نمودن، حذف، ویرایش و چاپ)
ثبت موجودی کالاها به صورت مستقل برای هر شعبه
مشاهده موجودی کالاها به صورت مستقل و یا مجموع شعب
ثبت انواع فاکتو به صورت مستقل در هر شعبه
امکان مشاهده و گزارش گیری فاکتورهای ثبت شده شعبه ای خاص یا مجموع شعب
امکان برقراری ارتباط بین شعب
تعریف مشتریان هر شعبه و گزارش گیری دقیق از عملکردهای مربوط به مشتریان
تعریف پرسنل با حقوق ثابت و پورسانتی، پرداخت حقوق و گزارش گیری های مربوطه به صورت مستقل
تعریف خدمات ارائه شده توسط هر شعبه به مشتریان
گزارش گیری از مقدار فروش خدمات هر شعبه و یا تمام شعب
ثبت درآمد و هزینه های مربوط به هرشعبه
گزارش گیری از درآمد ها و هزینه های ثبت شده به ازای هر شعبه یا تمام شعب
واریز وجه از حساب های بانکی به صندوق یا بالعکس، در هرشعبه به صورت مستقل
انتقال وجه از حساب های بانکی یا صندوق شعبه ای خاص به حساب های بانکی یا صندوق شعبه ای دیگری
مشاهده چک های برگشتی، وصول شده و... (دریافتی و پرداختی) به صورت مستقل و تجمیعی در شعب
امکان واریز و برداشت مدیر شعب به/از صندوق ها و حساب های بانکی، گزارش گیری از عملکردها
امکان انبارگردانی موجودی کالاهای هر شعبه
مقایسه میزان فروش شعب
مقایسه سود و زیان هر شعبه
مشاهده فروش، سود و زیان خالص و یا ناخالص شعب به صورت مجزا و تجمیعی
مشاهده گزارشات ساده در تلفن همراه و یا تبلت مدیران توسط نرم افزار اندرویدی (به زودی)
امکان سفارش گیری بازاریابان از طریق تلفن همراه و یا تبلت
مشاهده دفاتر کل، معین، تفضیلی و روزنامه به تفکیک هر شعبه و یا تمام شعب
نمایش اسناد ثبت شده توسط هر شعبه و یا تمام شعب به صورت یکجا
مشاهده ترازآزمایشی هر شعبه به صورت مجزا و تجمیعی
امکان ذخیره تنظیمات منحصر بفرد در هرشعبه
امکان ثبت حواله ی کالا از انبار شعبه ای به انبار شعبه ای دیگر و ارسال یادداشت به مدیریت به صورت خودکار
انتقال کالا بین انبارهای مختلف هر شعبه
امکان ارسال یادداشت توسط کاربر یک شعبه به کاربر شعبه ای دیگر

فروشگاه اینترنتی

صاحبان برخی مشاغل علاقه مندند کالاها و خدمات خود را برای طیف وسیعی از مردم به نمایش بگذارند تا تعداد مشتریان، میزان سود و در نهایت معرفی برند خود را افزایش دهند.
امروزه به دلیل تغییر روند خرید در شیوه تجارت، سودمندی، راحتی و در دسترس بودن اینترنت، فروشگاه های آنلاین یا اینترنتی مخاطب و طرفداری زیادی را به خود جذب کرده اند. اما ایجاد یک فروشگاه آنلاین و یا یک ویترین عالی، نیازمند ابزارهای خاص و افراد خاص و افراد خبره می باشد.
فروشگاه اینترنتی منطق، محیطی زیبا و قدرتمند را برای صاحبان مشاغل فراهم نموده تا بتوانند محصولات خود را در ویترینی جذاب، برای کاربران اینترنت عرضه نمایند.

اتوماسیون جامع

- دبیرخانه:
 تعریف اشخاص، سازمان¬ها و واحد¬های طرف مکاتبه
 ثبت خودکار شماره انديکاتور (دبیرخانه) با امکان تعیین پیشوند و پسوند برای شماره¬ دبیرخانه
 امکان ایجاد نامه¬های مرتبط و تعریف انواع ارتباطات (عطف، پیرو و ...) با قابلیت ثبت جواب برای نامه¬ها
 امکان تهیه الگو (قالب) از هر نوع نامه و جستجو¬ی دقیق نامه¬ها
 امکان ثبت نامه¬های داخلی، وارده یا صادره و بایگانی و ارجاع نامه¬ها به کارتابل کاربران دیگر و با قابلیت پیگیری نامه-ها
 پروتکل تبادل الکترونیکی مکاتبات از طریق استاندارد ECE
- وظایف :
 تعریف لیست وظایف برای هر پرسنل
 امکان یادداشت¬گذاری و ارجاع وظایف به پرسنل
- جلسات :
 امکان تعریف قرارهای ملاقات، همایش و جلسات با هشدار در زمان مقرر
 امکان ثبت مصوبات جلسه، پیوست مستندات مربوطه، پیوست به افراد حاضر در جلسه و تنظیم صورت جلسه
- کارتابل :
 استفاده از کارتابل باعث یکپارچه¬سازی اطلاعات و اشتراک¬گذاری آسان آنها بین واحد¬های مختلف سازمان می¬شود. این امر ضمن جلوگیری از انجام کار¬های تکراری منجر به کاهش هزینه¬های سازمانی از جمله هزینه¬های مربوط به بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و نیروی انسانی شده که علاوه بر افزایش قدرت رقابتی سازمان و سرعت پاسخگویی به نیاز مشتریان، رضایت هر چه بیشتر آن¬ها را نیز به دنبال دارد.
- بایگانی اسناد :
 امکان ذخیره پرونده¬های عمومی و شخصی به صورت فایل¬های تصویری و غیر¬تصویری همراه با گروه¬بندی در انواع پنجره¬ها
 پرونده¬های عمومی : قابل مشاهده برای کاربران دارای مجوز و پرونده¬های شخصی: قابل مشاهده فقط برای کاربر ثبت کننده
- ارتباطات :
 ثبت نیازهای درخواست شده از سوی مشتریان، تماس¬های ورودی یا خروجی و ثبت و ضبط مکالمات
 دفترچه تلفن با امکان تعریف گروه¬ها، ثبت مشخصات هر شخص و شماره تماس¬ آن¬ها با امکان ارسال پیام کوتاه به کاربران، مشتریان و ...
 امکان ارسال فکس، ذخیره فکس¬های ‎دریافتی و ارسالی با قابلیت گزارش‎گیری از وضعیت فکس¬ها
- یادآوری :
 امکان ثبت یادآوری برای خود و سایر کاربران درمورد یک فعالیت
 تنظیم هشدار¬ به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه به صورت پیشرفته

- تعریف کالا، حساب های بانکی و طرف حساب به تعداد دلخواه با مشاهده ریز فعالیت های هر کدام
- مشاهده موجودی انبار، صندوق با ریز عملکرد (چند انبار و چند صندوق)
- تعریف صندوق به تعداد دلخواه، ثبت درآمد و هزینه و مراودات بین صندوق و حساب
- دریافت و پرداخت از/به طرف حساب، واریز و برداشت صندوق یا حساب، دریافت و پرداخت تخفیف (نقدی/غیر نقدی) از/به طرف حساب با چاپ روکش سند
- انواع گزارش گیری از چک های پرداختی و دریافتی، تنزیل، ابطال، خرج چک و تعیین وضعیت چک ها
- صدور فاکتور خرید و فروش، برگشت از خرید و فروش، ضایعات، فروش خدمات و پیش فاکتور با امکان چاپ سفارشی
- گزارش گیری، ویرایش، حذف و چاپ اسناد و فاکتور های ثبت شده، اول دوره و بازسازی کاردکس کالا
انواع گزارشات اعم از : گزارش مطالبات مشتریان، خرید و فروش کالا و خدمات، ضایعات و گزارش موجودی ریالی و تعدادی کالا
- گزارش عملکرد حسابداری، صورت سود و زیان، دفاتر کل_معین_تفضیلی_روزنامه و مشاهده اسناد
- تراز آزمایشی دو ستونی و چهار ستونی دفاتر کل، معين، تفضیلی و ترازآزمایشی تمام حساب های معین
- امکان قطعی کردن اسناد و برگشت از آن
- امکان فروش همزمان کالا و خدمات، ارائه تخفیف به صورت سطری و کلی ، تعریف اضافات و کسورات در فاکتور
- صدور فاکتور فروش نقدی با امکان اتصال به فیش پرینتر، دستگاه کارتخوان و تعریف بارکد دستی خودکار
- فاکتور فروش نقدی با 192 دکمه برای کالاهای پرفروش، امکان گروه بندی دکمه ها و صدور فاکتور موقت تا 10عدد
- ایجاد فاکتور خرید خدمات، چاپ فاکتور با فرمت متفاوت، ایجاد سند دستی و مدیریت سرفصل های حسابداری
- تعریف پروژه و مرتبط نمودن آن با تمام اسناد صادره و امکان مشاهده ریزحساب هر کدام (گزارش گردش دفتر تفضیلی)
- گزارش کاردکس و گردش کالا، صورت سرمایه ، فروش روزانه، ریز هزینه ها، گزارشات نموداری مربوط به کالا، چک و ...
- تعریف انبار به تعداد دلخواه با گزارش گیری، جابه جایی کالا بین انبارها و انبار گردانی بسیار پیشرفته برای کالا ها
- استفاده از واحد دوم کالا، امکان ثبت طول/عرض/مساحت برای کالاها
- تعریف پرسنل با حقوق ثابت و پورسانتی، دریافت گزارشات مربوطه، انتخاب و محاسبه پورسانت پرسنل در هر فاکتور
- ارائه پیش فاکتور خرید، خرید و فروش امانی، امکان تقسیط فاکتور خرید و فروش و هشدار در زمان سررسید قسط
- ایجاد لیست سیاه برای طرف حساب و مشاهده کلیه مراودات مشتری با قابلیت سفارش سازی اطلاعات داده شده
- تاریخچه تغییرات مشخصات طرف حساب ها اعم از : نام، گروه، حد اعتبار و شرایط کاری ( با خرید امکان طرف حساب های پیشرفته )
- امکان ذخیره تصویر پرسنل، کالا و طرف حساب، مشاهده سابقه ورود و خروج کاربران و تعریف گروه برای کاربران
- ایجاد 5 قیمت فروش با اسامی دلخواه برای هر کالا، تعریف کالا با واحدی دیگر برای خرید های فله ا ی
- امکان دریافت و پرداخت تجمیعی وجه نقد، تعیین وضعیت و خرج لیستی چک ها و ذخیره تاریخچه تغییر چک
- امکان تعریف گروه برای خدمات تا 3 سطح، تعریف تنخواه گردان و گزارشات مرتبط با آن
- امکان ثبت کالاهای مشابه و مشاهده کاردکس لیستی کالاها
- امکان تبدیل واحد پول (ریال به تومان / تومان به ریال) با اعمال بدون نقض در تمامی اسناد و داده های ثبت شده
- تعریف شرکا و تعیین میزان سرمایه گذاری به صورت درصد یا تعداد سهام و پرداخت سود براساس سهم هر یک
- امکان دریافت و پرداخت چک از/به شرکا و تأثیرگذاری بر روی میزان جاری و برداشت شرکا
- بستن تمامی حساب های سال جاری با امکان انتقال داده ها و مانده حساب ها به سال جدید به طور خودکار
- ارائه گزارش فصلی طبق استاندارد اداره مالیات
- امکان پشتیبان¬گیری به صورت دستی و یا خودکار با تعیین مسیر دلخواه برای ذخیره فایل و یا رایت روی سی دی به صورت مستقیم، با قابلیت بازیابی اطلاعات
- تعریف کاربر به صورت نامحدود با تعیین سطح دسترسی بسیار پیشرفته و یادداشت بین کاربران با امکان چاپ نام کاربر در انواع چاپ
- ابزار های کاربردی از جمله دفترچه تلفن، تقویم، لیست وظایف، ماشین حساب، امکان طراحی و چاپ بارکد، چاپ پاکت نامه، ورود اطلاعات از طریق فایل اکسل و قابلیت ارسال پیام کوتاه (با خرید امکان )

اتوماسیون ویژه

- دبیرخانه:
 تعریف اشخاص، سازمان¬ها و واحد¬های طرف مکاتبه
 ثبت خودکار شماره انديکاتور (دبیرخانه) با امکان تعیین پیشوند و پسوند برای شماره¬ دبیرخانه
 امکان ایجاد نامه¬های مرتبط و تعریف انواع ارتباطات (عطف، پیرو و ...) با قابلیت ثبت جواب برای نامه¬ها
 امکان تهیه الگو (قالب) از هر نوع نامه و جستجو¬ی دقیق نامه¬ها
 امکان ثبت نامه¬های داخلی، وارده یا صادره و بایگانی و ارجاع نامه¬ها به کارتابل کاربران دیگر و با قابلیت پیگیری نامه-ها
 پروتکل تبادل الکترونیکی مکاتبات از طریق استاندارد ECE
- وظایف :
 تعریف لیست وظایف برای هر پرسنل
 امکان یادداشت¬گذاری و ارجاع وظایف به پرسنل
- جلسات :
 امکان تعریف قرارهای ملاقات، همایش و جلسات با هشدار در زمان مقرر
 امکان ثبت مصوبات جلسه، پیوست مستندات مربوطه، پیوست به افراد حاضر در جلسه و تنظیم صورت جلسه
- کارتابل :
 استفاده از کارتابل باعث یکپارچه¬سازی اطلاعات و اشتراک¬گذاری آسان آنها بین واحد¬های مختلف سازمان می¬شود. این امر ضمن جلوگیری از انجام کار¬های تکراری منجر به کاهش هزینه¬های سازمانی از جمله هزینه¬های مربوط به بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و نیروی انسانی شده که علاوه بر افزایش قدرت رقابتی سازمان و سرعت پاسخگویی به نیاز مشتریان، رضایت هر چه بیشتر آن¬ها را نیز به دنبال دارد.
- بایگانی اسناد :
 امکان ذخیره پرونده¬های عمومی و شخصی به صورت فایل¬های تصویری و غیر¬تصویری همراه با گروه¬بندی در انواع پنجره¬ها
 پرونده¬های عمومی : قابل مشاهده برای کاربران دارای مجوز و پرونده¬های شخصی: قابل مشاهده فقط برای کاربر ثبت کننده
- ارتباطات :
 ثبت نیازهای درخواست شده از سوی مشتریان، تماس¬های ورودی یا خروجی و ثبت و ضبط مکالمات
 دفترچه تلفن با امکان تعریف گروه¬ها، ثبت مشخصات هر شخص و شماره تماس¬ آن¬ها با امکان ارسال پیام کوتاه به کاربران، مشتریان و ...
 امکان ارسال فکس، ذخیره فکس¬های ‎دریافتی و ارسالی با قابلیت گزارش‎گیری از وضعیت فکس¬ها
- یادآوری :
 امکان ثبت یادآوری برای خود و سایر کاربران درمورد یک فعالیت
 تنظیم هشدار¬ به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه به صورت پیشرفته
 ثبت کالاهای تولیدی همراه با تعریف فرمولاسیون دقیق تولید
- کاهش مواد اولیه هنگام ثبت سند تولید
- مشاهده گردش موجودی کالاهای تولیدی و مواد اولیه
- چاپ بارکد به صورت تکی و چندتایی
- امکان اتصال به دستگاه کارتخوان
- تعریف مشخصات تکمیلی پرسنل و تعیین پورسانت¬های متفاوت برای هر کالا
- گزارش عملکردطرف حساب های راکد و سود آور
- ذخیره آخرین قیمت فروش یک کالا به یک طرف حساب و آوردن آن در فاکتور به صورت خودکار
- گزارش مقایسه ای به صورت مبلغی و تعدادی بر اساس فصول مختلف سال
- گزارشی جامع که نشان می¬دهد کالاهای فروخته شده به کدام طرف حساب ها و در کدام فاکتورها استفاده شده
- گزارش پیش بینی نقدینگی
- لیست شماره حساب های سیاه و نمایش هشدار
- ثبت سفارش کالا و تبدیل به فاکتور
- امکان استفاده کالاهای تولیدی به عنوان مواد اولیه
- امکان انتقال آخرین قیمت فروش تغییر یافته یک کالا به یک طرف حساب خاص به صورت خودکار در فاکتور فروش.
- امکان تعریف قیمتهای فروش متفاوت برای هر کالا با اسامی دلخواه.
- امکان تعریف کلاس قیمتهای مختلف.
- امکان تخصیص پورسانت¬های مختلف بر روی هر کالا به پرسنل.
- وارد کردن اطلاعات تکمیلی پرسنل اعم از نوع مهارت، سمت، واحد فعالیت، میزان تحصیلات، درجه اهمیت طرف حساب¬های در ارتباط، دسته بندی جغرافیایی، تلفن و فکس کاری، تلفن داخلی، آدرس محل خدمت.
- امکان مشاهده و پیگیری به صورت همزمان که کالاهای فروخته شده به کدام طرف حساب¬ها و در کدام فاکتورها استفاده شده است.
- امکان مشاهده فروش کالاها به صورت مبلغی و تعدادی بر اساس فصول مختلف.
- گزارش طرف حساب¬های راکد.
- گزارش عملکرد طرف حساب¬ها.

پلتفرم توسعه
C/C++/Visual C
پایگاه داده
MySql
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
ندارد
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / کپی فایل / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
ندارد

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: ۱۰ ساعت
نحوه آموزش: Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 3 ماه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

مشتریان

برخی از مشتریان:

رضایتنامه مشتریان: