قابل‌استفاده در کلیه شرکت‌های بازرگانی، خدماتی، تولیدی و پیمانکاری در سطح شرکت‌های کوچک، متوسط و بزرگ که شامل: حسابداری، خزانه‌داری (دریافت و پرداخت)، انبار (حسابداری انبار)، خریدوفروش (حسابداری خریدوفروش)، حقوق و دستمزد (حسابداری حقوق و دستمزد)، دارایی های ثابت (حسابداری دارایی های ثابت) ، دستیار الکترونیک و گزارشات مدیریتی .

قیمت: شروع از ۴۵,۰۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین) / خرید از نمایندگی
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)
نرم افزار جامع و یکپارچه حسابداری ملک
کاتالوگ
برای دریافت کاتالوگ اینجا را کلیک کنید

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
توسعه سیستم های کاربردی و حسابداری ملک
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۷۰
سایر محصولات
نرم افزار خرید و فروش و حسابداری فروش / مدیریت ارتباط با مشتریان ملک / نرم افزار حقوق و دستمزد ملک

راه های ارتباطی با توسعه سیستم های کاربردی و حسابداری ملک

تلفن
۰۲۱۴۳۲۵ (۱۳۴داخلی ) - ۰۹۹۰۱۳۲۳۰۱۴
فکس
۴۳۲۵ (۱۱۲ )
ایمیل
malek63acc@gmail.com
وب سایت
http://malek-co.com
آدرس
تهران، خیابان بهار شمالی بالاتر از کوچه مانی پلاک ۳۱۸ - طبقه ۲ - واحد ۵

توضیحات

نرم افزار جامع و یکپارچه مالی ملک
شامل زیر سیستم های :
حسابداری مالی - انبار و حسابداری انبار - حقوق و دستمزد - خرید و فروش - خزانه داری / دریافت و پرداخت - اموال و دارایی های ثابت - دستیار الکترونیک - گزارشات مدیریتی


______________________________________
برخی از امکانات و قابلیت های نرم افزار حسابداری مالی :

1-تعریف کدینگ مالی در شش سطح به صورت سه سطح اصلی (حساب گروه ،حساب کل ، حساب معین ) و سه سطح شناور حساب تفصیلی ، حساب مرکز وحساب پروژه و قطعی شده و تعیین سطوح دسترسی برای وضعیت های مختلف
2-ارائه کدینگ مالی پیش فرض در سطوح (حساب گروه،حساب کل و حساب معین )
3-صدور اسناد حسابداری به صورت اسناد تفکیکی ،هر روز یک سند و اسناد تجمیعی
4-خصوصی سازی اسناد مالی ، ثبت سند های مالی با وضعیت های ثبت شده ، بررسی شده
5-ضمیمه کردن سیستمی سند های مالی بدون محدودیت درنوع مدرک ضمیمه مورد نظرکاربر
6- تعبیه کلید های میانبردر پنجره ثبت سندحسابداری با عملکردهای تکرار بند سند، رونوشت بند سند ، حذف بند سند و تکرار معکوس بند سند حسابداری مالی
7-آرشیو تغییرات اسناد حسابداری و اسناد مالی حذف شده و دریافت گزارش از تغییرات
8-شماره گذاری اسناد مالی و ادغام سندهای حسابداری ثبت شده

--------------------------

گزارش های برنامه حسابداری مالی :
1-دریافت گزارش ترازنامه ،سود و زیان ،دفتر کل و دفتر روزنامه مطابق استاندارد
2-گزارش گردش حساب های هر سطح و کدینگ بر اساس سطح دیگر
3-گزارش تراز حساب ها در هر سطح به صورت مجزا و همچنین در تمامی سطوح
4-دریافت خروجی excel ،pdf، bmp،text از گزارشات مختلف
5-دسترسی به اسناد حسابداری مالی و تغییر د راسناد از بخش گزارش مرور حساب ها



___________________________________________


برخی از امکانات و قابلیت های نرم افزار انبار و حسابداری انبار :
1-تعریف انبار های متعدد و تخصیص سر فصل مالی به صورت مجزا
2-تعریف بی نهایت کالا و سریال پذیر و تخصیص هر کالا به انبار های متعدد
3-ثبت درخواست خرید کالا و تبدیل درخواست کالا به رسید انبار
4-ثبت درخواست کالا از انبار به انبار دیگر و از یک دوره مالی به دوره مالی دیگر
5-انتقال سیستمی موجودی کالا از یک انبار به انبار دیگرو از یک دوره مالی به دوره مالی دیگر
6-دریافت فرم های انبار گردانی و ثبت عملیات انبار گردانی سیستمی
7-ثبت ریالی رسیدانبار ومحاسبه ریالی حواله انبارها وصدوراسنادرسیدوحواله انباربه صورت سیستمی

---------------------

گزارش های نرم افزار انبار :
1-گزارش موجودی کالا ، کاردکس کالا ، آنالیز گردش کالاو.....
2-گزارش رسید و حواله ریالی و تعدادی
3-دریافت گزارش از کالای سریال پذیر و پیگیری سریال کالا
4-وجود بخش گزارش ساز ، طراحی گزارش و خروجی فایل Excel در تمامی گزارش ها

_______________________________________

برخی از امکانات و قابلیت های نرم افزار حقوق و دستمزد :


1-تعریف بی نهایت پرسنل و تعینن ویژگی هایی مانند ( مشمول محاسبه بیمه ، مالیات و حقوق و...)
2-تعریف انواع دوره های آموزشی و ثبت دوره های آموزشی گذرانده شده اند توسط پرسنل
3-ضمیمه نمودن مدارک به صورت سیستمی به صورت مجزا به هر یک از پرسنل
4-تعریف انواع کسورات و مزایای حکمی و غیر حکمی و مشخص نمودن روز شمار یا ثابت بودن هر کدام
5-تعیین مزایای مشمول بیمه ، اضافه کاری ، شبکاری و نوبت کاری و تعیین هریک از عناوین مورد نیاز مزایا.
6-امکان تعریف بی نهایت کارگاه ، محل خدمت ، سازمان تامین اجتماعی ، سازمان امور مالیاتی و انواع مختلف خدمات پرسنلی (بیمه تکمیلی و...)
7-ثبت عملکرد پرسنل به صور دستی و خواندن فایل بانک
8-معرفی انواع وام ، تخصیص وام و تعدیل وام و کنترل و مبلغ مانده وام پرسنل
9-تهیه سیستمی فایل ها و لیست های بیمه ، مالیات و بانک
10-دریافت گزارش فیش حقوق ، لیست حقوق ، مشخصات پرسنل ، احکام حقوقی و خدمات پرسنلی
برخی از امکانات و قابلیت های نرم افزار خرید و فروش
1-تعریف انواع روش خرید و فروش کالا و گروه بندی فاکتورهای ثبت شده
2-تعریف اشخاص مختلف و تخصیص گروه بهای فروش به هر مشتری
3-تعریف بی نهایت ویزیتورو اشخاص سهیم در فاکتور فروش و تعیین درصد سهم برای هر یک از اشخاص
4-تعریف 6گروه بهای فروش به ازای هر کالا
5-ثبت انواع خدمات و هزینه ها در فاکتور خریدو فروش
6-سرشکن نمودن سیستمی مبلغ هزینه به سه روش ریالی ، تعدادی ، قیمت در فاکتور خرید
7-صدورریالی و تعدادی رسید و سند حسابداری مالی به صورت سیستمی پس از ثبت فاکتورخرید
8-ثبت عملیات فاکتور فروش ، برگشت از خرید و فروش و صدور اسناد حسابداری مرتبط
9-ثبت تخفیفات ،مالیات ارزش افزوده و عوارض به صورت جزئی وکلی در فاکتورخرید وفروش
10-صدور سیستمی اسناد خزانه داری دریافت وجه حاصل از فروش و مجوزحواله خروج کالا ازانبار
11-ساخت سیستمی فایل های گزارش فصلی

--------------------

گزارش های خرید و فروش :
1-گزارش کامل اطلاعات مشتریان
2-دریافت پرینت فاکتور خرید و فروش مطابق استاندارد اداره مالیات
3-گزارش کامل آمار خرید و فروش کالا ها
4-دریافت صورتحساب خریداران ، فروشندگان ،ویزیتورها و اشخاص سهیم در فاکتور
5-وجود بخش گزارش ها و طراحی گزارش و خروجی فایل Excel در تمامی گزارش ها



_________________________________________________


برخی از امکانات و قابلیت های نرم افزار خزانه داری / دریافت و پرداخت:

1-امکان تعریف بی نهایت صندوق ، تنخواه گردان ، حساب بانکی ،دسته چک وارز
2-ثبت عملیات دریافت و پرداخت نقدی و غیر نقدی صندوق
3-ثبت عملیات دریافت و پرداخت نقدی تنخواه گردان ها و کنترل مانده حساب هریک ازتنخواه گردان ها
4-ثبت عملیات دریافت چک بانکی وتغییر وضعیت چک به حالت های درجریان وصول ،پرداخت و.....
5-جایگزینی چک دریافتی با یک یا چند چک دیگر
6-ثبت چک پرداختی و تغییر وضعیت چک پرداختی به وضعیت های پرداخت شده و ابطال شده
7-ثبت عملیات دریافت و پرداخت نقدی بانکی با روش های ، توسط شعب بانکی ، توسط دستگاه pos، توسط دستگاه Atm
8-ثبت صورتحساب بانکی و خواندن فایل بانک و مغایرت گیری بانکی سیستمی
9-ثبت عملیات دریافت و پرداخت سفته

--------------------------------
گزارش های خزانه داری /دریافت و پرداخت :

1-امکان دریافت پرینت چک بانکی صادره
2-گزارش وضعیت چک های دریافتی و پرداختی
3-گزارش صورتحساب های بانکی و دریافت و پرداخت های نقدی بانکی
4-گزارش لیست انواع حساب های بانکی ،صندوق و دسته چک ها
5-وجود بخش گزارش ساز ، طراحی گزارش و خروجی Excel در تمامی گزارش ها



____________________________________________

برخی از امکانات و قابلیت های نرم افزار اموال و دارایی های ثابت :
1-امکان ثبت کلیه اموال شرکت و محل های استقرار
2-امکان تعیین سطوح مختلف اموال
3-امکان محاسبه استهلاک انباشته و ثبت اسناد سیستمی آن ها
4-امکان محاسبه استهلاک و استهلاک انباشته 5-امکان صدور سیستمی سند مالی محاسبه استهلاک اموال به برنامه حسابداری مالی
6-دریافت گزارشات جامع و کلی از اموال
7-دریافت گزارش جمعداری از برنامه اموال


_________________________________

قابلیت های نرم افزار دستیار الکترونیک ملک :

1-ثبت اطلاعات شرکت ها نظیر سوابق مالیاتی ، پرونده های مالیاتی و سوابق حسابداری
2-ثبت جزئیات قرار دادها و ضمیمه فایل اسکن شده قرارداد
3-امکان یادآوری سر رسید مطالبات قرار دادها
4-امکان ثبت دریافت ها مربوط به هر صورتحساب و ثبت اتوماتیک آن در سیستم دریافت و پرداخت و صدور سند حسابداری آن
5-امکان ارزیابی حرفه ای ، اخلاقی و عملکرد پرسنل
6-امکان برنامه ریزی کاری روزانه ف هفتگی و ماهانه پرسنل
7-امکان ثبت عملکرد روزانه پرسنل و بررسی تائید آن توسط مسئول مربوطه
8-امکان انجام مکاتبات سیستمی داخلی مجموعه
9-امکان ارسال ثبت عملکرد از طریق پیامک
10-امکان بودجه بندی پروژه ها و تخصیص پرسنل به پروژه ها
11-امکان ارائه گزارش هایی نظیر تفریغ بودجه ، کارت پروژه و ارزیابی بودجه و....
12-امکان گزارش آخرین وضعیت مطالبات
13-امکان گزارش مجموع ساعت کارکرد پرسنل در هر پروژه

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز اندروید تحت وب
دسته بندی
امور مالی و تجاری / نرم افزار های جامع مالی و بازرگانی
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

حسابداری

انبارداری

اموال و دارایی

سهام

خرید

فروش

تولید

خزانه داری

حقوق و دستمزد

بازاریابی

کنترل کیفیت

نگهداری و تعمیرات

قیمت تمام شده

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

پشتیبانی توسط شرکت حقوقی - ایجاد سطوح دسترسی مختلف برای کارکنان با جزئیات - سیستم گزارش دهی و گزارش سازی بسیار قوی - امکان استفاده تحت وب و دسترسی از راه دور - انعطاف پذیری بالا

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
Delphi
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / کپی فایل / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: ۲ ساعت
نحوه آموزش: Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 12 ماه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

مشتریان

رضایتنامه مشتریان: