نرمافزار میزکار و انبارداری شمس، دارای امکانات مدیریت یک واحد خدمات رسانی و زیرساختی است. در این نرمافزار میتوان اموال مختلف موجود در انبار را به صورت عادی و زیرمجموعهای (مثلا یک ram به عنوان بخشی از یک کیس) تعریف کرد و تاریخ خروج اموال، رسید خروج، تاریخ بازگشت، تاریخ الزام به بازگشت، برگهی تسویهحساب و ... را صادر کرد.
نرمافزار میزکار و انبارداری شمس، دارای امکانات مدیریت یک واحد خدمات رسانی و زیرساختی است. در این نرمافزار میتوان اموال مختلف موجود در انبار را به صورت عادی و زیرمجموعهای (مثلا یک ram به عنوان بخشی از یک کیس) تعریف کرد و تاریخ خروج اموال، رسید خروج، تاریخ بازگشت، تاریخ الزام به بازگشت، برگهی تسویهحساب و ... را صادر کرد.
همچنین در نسخهی چندکاربره و تحت شبکهی این نرمافزار قابلیت تعریف کار و وظایف کارکنان وجود دارد. به این صورت که مدیر بخش یا بخش پذیرش، کارهای مربوط به هر فرد را با اولویتبندی ثبت کرده، سپس کارمند مربوط لیست کارهایی که باید انجام دهد را به همراه امکان تعیین وضعیت آنها میبیند.
همچنین این نرمافزار میتواند به تلگرام متصل شده و کارهای افراد را در تلگرام اطلاع دهد.
امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
سادگی کاربری - کاربردی بودن - پشتیبانی عالی
بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (گروه فناوری اطلاعات راهنت) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »