با توجه به تنوع رستورانها و کافی شاپ ها و سالن های تهیه غذا و سایر کسب و کارهای مشابه در این گروه، شرکت سپیدز محصولات نرم افزار رستوران خود را در چهار بسته تقسیم بندی کرده است. این بسته های نرم افزاری فروش رستوران با توجه به الزاماتی مانند وسعت، تعداد صندوقها، تنوع غذا و نوشیدنی، تنوع آشپزخانه و واحد تولید، تنوع انبارها و سالن پذیرایی و تعداد میزهای پذیرایی و موارد موثر دیگر بر امور این مجموعه ها تفکیک شده است.

قیمت: شروع از ۷,۶۳۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین) / خرید از فروشگاه های سطح کشور / خرید از نمایندگی
راه های مشاهده: نمایش حضـوری

از دیدگاه 5 نفر
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(2 از ۵)

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
فن آوران نوین سپیدز ایرانیان
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۷۸
سایر محصولات
نرم افزار حسابداری رستوران سپیدز (سیما) / اپلیکیشن مدیریت رستوران سپیدز

راه های ارتباطی با فن آوران نوین سپیدز ایرانیان

تلفن
۴۲۷۴۶۰۰۰
فکس
۸۸۷۲۴۰۵۵
ایمیل
sepidzpos@gmail.com
وب سایت
https://sepidz.com/
آدرس
تهران،خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی، کوچه شهدا، پلاک 16

توضیحات

تعریف انبارها، تعریف کالا و مواد، تعریف ساختار محصولات( تعیین مواد اولیه و نیمه ساخته ای که یک غذا را تشکیل میدهند )، صدور رسید انبار در زمان ورود کالا به انبارها، صدور حواله انبار برای کنترل خروج کالا از انبارها، کاردکس کالا انبارها، گزارشات متنوع انبارها و بسیاری از امکانات دیگر در این بسته نرم افزاری موجود میباشد .

با کمک این بسته نرم افزاری، میتوان انحراف مصرف مواد را در مجموعه کنترل کرد و با مدیریت روی تعداد و مقدار کالا در انبارها هزینه های مصرف مواد اولیه را تحت کنترل قرارداد .

این بسته نرم افزاری مناسب تمام مجموعه های رستورانی میباشد که کنترل موجودی انبارها برای ایشان ضروری و حیاتی میباشد. این مجموعه ها با بسته پیشرفته سپیدز میتوانند بیشتر نیازمندیهای خود را به یک سیستم مکانیزه و آسان مرتفع سازند .

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز اندروید
دسته بندی
رستوران، فست فود و اغذیه فروشی / نرم افزار های رستوران و فست فود
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

مدیریت پیک

مدیریت انبار

مدیریت اموال و دارایی ها

حقوق و دستمزد

پشتیبانی از CallerId

گزارش ساز

مدیریت مشتریان خاص

مدیریت حساب های بانکی

مدیریت و امور چک

زیرسیستم رزرو

پیامک

فرمول تولید

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

برند های برتر به سپیدز اعتماد کرده اند - رفتاری ، پرپروک ، مسلم بازار ، کافه ویونا ، شمرون کباب و...

بسته و نسخه های نرم افزار

نسخه ساده (مخصوص مجموعه های کوچک)

بسته نرم افزار رستوران ساده سپیدز با کمترین هزینه، برای مجموعه های کوچکی در نظر گرفته شده است که قصد دارند با حداقل تجهیزات سخت افزاری (شامل یک سیستم کامپیوتری ساده و یک چاپگر ) عملیات فروش و صندوق خودرا مکانیزه نمایند .

مجموعه هایی که فاقد انبارهای مجزا بوده و یا نیاز به کنترل انبارهای متنوع ندارند و کنترل موجودی در کنار تولید غذا و یا نوشیدنی تحت مدیریت و نظارت یک نفر میباشد، از این بسته نرم افزاری استفاده بهینه خواهند کرد .
برای این مجموعه ها مهمترین موضوع صدور فیش، مدیریت صندوق و نقدینگی حاصل از فروش میباشد. تعریف منو با قیمت های متنوع، تعریف مشتریان و کنترل حساب ایشان و کنترل انواع فروش ( حضوری، دلیوری، …. ) مهمترین نیاز این کسب و کارها بوده که توسط نرم افزار رستوران سپیدز به سادگی انجام میگیرد.

این بسته نرم افزاری با ارائه گزارشات مفید میتواند حساب مشتریان، فروش روزانه و حساب صندوق را تحت مدیریت قرار داده و جایگزین مناسبی برای ابزار های قدیمی محاسبات فروش میباشد.

لازم به ذکر است این بسته دو قابلیت را دارا نمی باشد : مورد اول عدم دسترسی به گزارشات مدیریتی اعم از حذف و ویرایش و مورد دوم عدم پشتیبانی این ورژن از نرم افزار اندروید و اپلیکیشن مدیریت رستوران.

بسته نرم افزار رستوران ساده سپیدز برای صنوفی مانند آبمیوه و بستنی،کافی شاپ، طباخی، جگر کی، قهوه خانه، فست فود مناسب به نظر می رسد. با این حال ممکن است بنا به پیچیدگی فعالیت ها و یا وسعت فضای سالن پذیرایی و تنوع آشپزخانه ها و یا انبارهای مختلف برای این مجموعه ها بسته های نرم افزاری متوسط، پیشرفته یا جامع شرکت سپیدز توصیه گردد.
امکانات بیشتر در سایت سپیدز به نشانی : https://sepidz.com/software/sell/basic

نسخه متوسط (فروش)

در این بسته نرم افزاری علاوه بر تمام قابلیتهای بسته نرم افزاری “ساده”، قابلیتهای متنوع دیگری برای مجموعه های رستورانی و مجموعه های مشابه طرح ریزی شده است.

در این بسته اصلی ترین امکانی که بعنوان مزیت دیده میشود، امکان تعریف “چندین صندوق” و “چند چاپگر” میباشد. مجموعه هایی که در آنها بطور همزمان چند صندوق در حال اخذ سفارش از مشتریان هستند میتوانند از این امکان استفاده نمایند. در این بسته نرم افزاری برخلاف بسته “ساده” که تنها قابلیت تعریف یک صندوق را دارد، میتوان چندین صندوق مختلف را تعریف و همزمان آنها را راه اندازی نمود. صندوقداران نیز میتوانند به کمک هریک از این صندوقها همزمان به اخذ سفارش از مشتریان بپردازند .
امکان ارسال محتویات فیش به چندین چاپگر بطور همزمان یکی دیگر از امکانات بسته نرم افزار ” متوسط ” شرکت سپیدز میباشد. این امکان برای مجموعه هایی مفید است که در هنگام صدور فیش غذا میخواهند محتویات سفارشات را برای آشپزخانه نیز بطور خودکار ارسال نمایند و یا علاوه چاپ فیش در محل چاپگر صندوق، چاپهای دیگری از فیش روی چاپگرهای مختلف داشته باشند. بعنوان مثال در هنگام اخذ سفارش از مشتری و چاپ فیش در چاپگر صندوق، همان فیش در بخش دلیوری و آشپزخانه نیز چاپ شود .

امکان دیگر این بسته نرم افزاری این است که علاوه بر فروش نقدی و اعتباری، میتوان فروش برمبنای حساب دفتری را نیز راه اندازی کرد و برای پیگیری و ثبت حساب های دفتری و ثبت بدهکار و بستانکار میتوان از این بسته استفاده کرد. تقریباً تمامی صنوف رستورانی و نوشیدنی (فست فود، کافی شاپ، کافه، باغچه رستوران، تهیه غذا، سفره خانه، چلو کبابی، کترینگ، آبمیوه بستنی، قهوه خانه، چای خانه، دیزی سرا، جگرکی، طباخی، بوفه، سلف سرویس، اغذیه، آشپزخانه صنعتی، ویتامینه، بیرون بر، مطبخ) می‌توانند از این بسته بهره گیرند.
اطلاعات بیشتر : https://sepidz.com/software/sell/average

نسخه پیشرفته (فروش و انبار)

مدیریت انبارها و کنترل موجودی کالا و مواد اولیه قابلیت اصلی این بسته نرم افزاری میباشد. در بسته ” پیشرفته ” نرم افزار سپیدز تمام امکانات بسته های نرم افزاری “ساده” و ” متوسط” که شامل امکانات کنترل فروش و تعریف صندوقهای متعدد و سایر امکانات ذکر شده را دارا میباشد.
تعریف انبارها، تعریف کالا و مواد، تعریف ساختار محصولات( تعیین مواد اولیه و نیمه ساخته ای که یک غذا را تشکیل میدهند )، صدور رسید انبار در زمان ورود کالا به انبارها، صدور حواله انبار برای کنترل خروج کالا از انبارها، کاردکس کالا انبارها، گزارشات متنوع انبارها و بسیاری از امکانات دیگر در این بسته نرم افزاری موجود میباشد .

با کمک این بسته نرم افزاری، میتوان انحراف مصرف مواد را در مجموعه کنترل کرد و با مدیریت روی تعداد و مقدار کالا در انبارها هزینه های مصرف مواد اولیه را تحت کنترل قرارداد .

این بسته نرم افزاری مناسب تمام مجموعه های رستورانی میباشد که کنترل موجودی انبارها برای ایشان ضروری و حیاتی میباشد. این مجموعه ها با بسته پیشرفته سپیدز میتوانند بیشتر نیازمندیهای خود را به یک سیستم مکانیزه و آسان مرتفع سازند .
اطلاعات بیشتر در سایت سپیدز به نشانی : https://sepidz.com/software/sell/advanced

پلتفرم توسعه
.Net Framework
پایگاه داده
MySql
امکان اجرای تحت شبکه
ندارد
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: ۲ ساعت
نحوه آموزش: Help / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 6 ماه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

مشتریان

برخی از مشتریان:

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.
همچنین می توانید سوالاتی که دیگران پرسیده اند را بررسی کنید:
نویسنده: پورسبز | ۱۹ مهر ۰

سلام می خواستم سیستم خاموش کنم.ولی بلد نیستم ا طلاعت فروش مشترکین وسالن ثبت و ذخیره کنم.

پاسخ تولید کننده

پاسخی تاکنون ثبت نشده است

نویسنده: احسان | ۱۵ خرداد ۰

سلام چجوری میتونیم یه فاکتور رواصلاح یا ویرایش کنیم

پاسخ تولید کننده

پاسخی تاکنون ثبت نشده است

نویسنده: حسن زاده | ۱۷ آذر ۹۷

اگر قبول دارید که این مشکل از طرف شما بوده پس باید نرم افزار قبلی بدون هیچگونه هزینه ای تعویض شود و اگر توی این مدت صندوقداران هم سوء استفاده کردند چطور می توانید ضرری که به مدیران رستوران خورده را جبران کنید؟

پاسخ تولید کننده - ۱۷ آذر ۹۷

طبیعتا هیچ نرم افزاری از ابتدای ورود به بازار کامل ترین نبوده و به مرور زمان با پیشنهاداتی که از سمت مشتریان می آید به روز رسانی می گردد. اگر شما از قرارداد پشتیبانی با شرکت داشته باشید با مراجعه حضوری رایگان ، همکاران مان بدون هیچگونه هزینه ای نرم افزار شما را به نسخه های جدید ارتقا می دهند.

نویسنده: حسن زاده | ۱۵ آذر ۹۷

دوست عزیز بابت اصلاح و دسترسی که در سیستم تعریف می شود بحثی نیست بنده خودم در یک رستوران که نرم افزار شما را داشت تاریخ سیستم را بردم به یک ماه پیش و فاکتور زدم و جالبه سیستم شما اصلا ایراد نگرفت این مشکل باعث می شود که صندوقداران خیلی بتوانند دخل و تصرف داشته باشند.

پاسخ تولید کننده - ۱۷ آذر ۹۷

در نسخه جدید که بیش از دو ماه قبل منتشر شده است دقیقا این مشکل که از طرف شما رستوران داران عزیز به ما ارسال شده بود، برطرف شد و اگر تاریخ را تغییر بدهید دیگر سیستم اجازه زدن فاکتور را به شما نمی دهد. نرم افزار سپیدز بخاطر شما مشتریان محترم و پیشنهادات شماست که امروز تبدیل به اولین و بزرگترین تولید کننده نرم افزار رستوران، فست فود و کافی شاپ در کشور شده است. با تشکر از شما

نویسنده: حسن زاده | ۲۹ بهمن ۹۶

سلام می خواستم بپرسم آیا توی نرم افزار صندوقدار می تواند فاکتوری رو اصلاح کند بدون اینکه مدیر بفهمد ؟ چون این رو من زیاد شنیدم که همچین اشکالی در سیستم هست

پاسخ تولید کننده - ۸ خرداد ۹۷

سلام خیر اصلا این امکان وجود ندارد. حذف و ویرایش فاکتور ها فقط و فقط توسط مدیر انجام میگیرد. حتی اگر مدیر به شخصی دسترسی ویرایش بدهد، می تواند گزارش های آن را بر روی گوشی خود در هر لحظه مشاهده نماید


اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

4 سال و 1 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

رستوران و فست فود برنو+منو دیجیتال رایگان

تولید توسط شرکت هونام سی سخت

معرفی نرم افزار:

رستوران فست فود و رستوران برنو یک نرم افزار همه کاره برای مدیریت اغذیه فروشان است. سریع دقیق وکاربردی یودن، بیهنه شده برای صفحات لمسی، کار با انواع فیش پرینت امکان اتصال به ما...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه نامحدود
دارای دمو دارای کاتالوگ
رستوران و فست فود برنو+منو دیجیتال رایگان
کاتالوگ
دارد
رستوران و فست فود برنو+منو دیجیتال رایگان
دمو
دارد
رستوران و فست فود برنو+منو دیجیتال رایگان
پشتیبانی رایگان
12 ماه
رستوران و فست فود برنو+منو دیجیتال رایگان
آموزش رایگان
نامحدود
چرا رستوران و فست فود برنو+منو دیجیتال رایگان از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

بهینه شده برای صفحات لمسی - منو دیجیتال رایگان - ساده و روان و دقیق - فرم های ساده و پیوسته جهت جلوگیر از بروز خطا - کاهش چشمگیر هزینه های سخت افزار - تست 10 روزه رایگان

قیمت: شروع از ۷,۹۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار رستوران و فست فود نوین

تولید توسط نرم افزار حسابداری نوین

معرفی نرم افزار:

نرم افزار حسابداري رستوران نوين نرم افزار حسابداري نرم افزار حسابداری نوین تحت وب تحت شبكه تحت ويندوز www.NovinSoft.net تلفن تماس: 05137241374--09309270040

پشتیبانی رایگان اولیه 12ماه
آموزش رایگان اولیه رایگان
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار رستوران و فست فود نوین
کاتالوگ
دارد
نرم افزار رستوران و فست فود نوین
دمو
دارد
نرم افزار رستوران و فست فود نوین
پشتیبانی رایگان
12ماه
نرم افزار رستوران و فست فود نوین
آموزش رایگان
رایگان
چرا نرم افزار رستوران و فست فود نوین از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

کاربری آسان بدون نیاز به آشنایی با مفاهیم حسابداری و درعین حال حرفه ای -پشتیبانی قدرتمند با ارائه خدمات متنوع و برتر ...-آموزش و پشتیبانی رایگان-امکان افزایش قابلیت های جدید ب...

قیمت: ۸,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزارسان سیستم

تولید توسط شرکت نرم افزار گستر هِیـــژا

معرفی نرم افزار:

سان سیستم نرم افزار مدیریت مراکز رستورانی ، فست فود ، کافی شاپ و مراکز اغذیه می باشد که تمامی نیاز های مدیران و کارکنان این مجموعه را در قالب سفارشات ،انبارداری ، حسابداری ، م...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزارسان سیستم
کاتالوگ
دارد
نرم افزارسان سیستم
دمو
دارد
نرم افزارسان سیستم
پشتیبانی رایگان
12 ماه
نرم افزارسان سیستم
آموزش رایگان
نامشخص
چرا نرم افزارسان سیستم از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

رابط کاربری راحت و کاربند پسند-طراحی با جدید با تکنولوژی روز دنیا - ارائه انواع راهکارهای مدیریت سفارشات برا سرعت و سهولت بیشتر در این امر (کیوسک سفارشگیر - تبلت گارسون)-پایه ...

قیمت: شروع از ۷,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار رستورانی ثمین

تولید توسط آی تی پرداز

معرفی نرم افزار:

نرم افزار رستورانی ثمین با محیطی بسیار ساده و کاربر پسند میتواند تمام نیاز های یک رستوران کوچک و یا بزرگ را برآورده کند. این سیستم به شکلی طراحی شده که شما بتوانید در حالت سر...

پشتیبانی رایگان اولیه 12
آموزش رایگان اولیه ۴
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار رستورانی ثمین
کاتالوگ
دارد
نرم افزار رستورانی ثمین
دمو
دارد
نرم افزار رستورانی ثمین
پشتیبانی رایگان
12
نرم افزار رستورانی ثمین
آموزش رایگان
4
چرا نرم افزار رستورانی ثمین از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

متاسفانه توضیحاتی برای این بخش ثبت نشده است!

قیمت: شروع از ۷,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

۴ دیدگاه


نویسنده: جعفری | ۱۱ آذر ۹۷ در ساعت ۱۶:۲۷:۱۹

خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت

ارزیابی کلی
(5 از ۵)

بسیار نرم افزار خوب و مناسبی برای استفاده در رستوران فست فود و کافی شاپ است. نقطه قوت سپیدز ارائه گزارشات خیلی خوب برای مدیریت رستوران و خدمات پس از فروش عالی است

نویسنده: رهبران | ۱۱ آذر ۹۷ در ساعت ۱۶:۳۱:۲۴

خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت

ارزیابی کلی
(5 از ۵)

بهترین نرم افزار برای استفاده در فودکورت ها می باشد. شما می توانید گزارشات کاملی از نرم افزار برای هر یک از رستوران ها و کافه ها گزارش های خوبی می دهد

نویسنده: جعفری | ۱۶ بهمن ۹۷ در ساعت ۰۹:۲۱:۴۳

خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت

ارزیابی کلی
(1 از ۵)

اگر این جدا بودن فرم سفارشگیر سالن و دلیوری را در یک فرم مثل دیگر نرم افزارها می آوردید خیلی بهتر بود.

نویسنده: نظری | ۲۱ بهمن ۹۷ در ساعت ۱۴:۳۵:۳۳

خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت

ارزیابی کلی
(1 از ۵)

سیاست قیمت گذاری سپیدز به چه صورت می باشد اینجا قیمت 430 زدید ولی من نسخه پایه یعنی فروش و انبار را 1800000 تهیه کردم


ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (فن آوران نوین سپیدز ایرانیان) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »