با توجه به تنوع رستورانها و کافی شاپ ها و سالن های تهیه غذا و سایر کسب و کارهای مشابه در این گروه، شرکت سپیدز محصولات نرم افزار رستوران خود را در چهار بسته تقسیم بندی کرده است. این بسته های نرم افزاری فروش رستوران با توجه به الزاماتی مانند وسعت، تعداد صندوقها، تنوع غذا و نوشیدنی، تنوع آشپزخانه و واحد تولید، تنوع انبارها و سالن پذیرایی و تعداد میزهای پذیرایی و موارد موثر دیگر بر امور این مجموعه ها تفکیک شده است.

قیمت: شروع از ۴,۳۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین) / خرید از فروشگاه های سطح کشور / خرید از نمایندگی
راه های مشاهده: نمایش حضـوری

از دیدگاه 5 نفر
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(2 از ۵)

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
فن آوران نوین سپیدز ایرانیان
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۷۸
سایر محصولات
نرم افزار حسابداری رستوران سپیدز (سیما) / اپلیکیشن مدیریت رستوران سپیدز

راه های ارتباطی با فن آوران نوین سپیدز ایرانیان

تلفن
۴۲۷۴۶۰۰۰
فکس
۸۸۷۲۴۰۵۵
ایمیل
sepidzpos@gmail.com
وب سایت
https://sepidz.com/
آدرس
تهران،خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی، کوچه شهدا، پلاک 16

توضیحات

تعریف انبارها، تعریف کالا و مواد، تعریف ساختار محصولات( تعیین مواد اولیه و نیمه ساخته ای که یک غذا را تشکیل میدهند )، صدور رسید انبار در زمان ورود کالا به انبارها، صدور حواله انبار برای کنترل خروج کالا از انبارها، کاردکس کالا انبارها، گزارشات متنوع انبارها و بسیاری از امکانات دیگر در این بسته نرم افزاری موجود میباشد .

با کمک این بسته نرم افزاری، میتوان انحراف مصرف مواد را در مجموعه کنترل کرد و با مدیریت روی تعداد و مقدار کالا در انبارها هزینه های مصرف مواد اولیه را تحت کنترل قرارداد .

این بسته نرم افزاری مناسب تمام مجموعه های رستورانی میباشد که کنترل موجودی انبارها برای ایشان ضروری و حیاتی میباشد. این مجموعه ها با بسته پیشرفته سپیدز میتوانند بیشتر نیازمندیهای خود را به یک سیستم مکانیزه و آسان مرتفع سازند .

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز اندروید
دسته بندی
رستوران، فست فود و اغذیه فروشی / نرم افزار های رستوران و فست فود
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

مدیریت پیک

مدیریت انبار

مدیریت اموال و دارایی ها

حقوق و دستمزد

پشتیبانی از CallerId

گزارش ساز

مدیریت مشتریان خاص

مدیریت حساب های بانکی

مدیریت و امور چک

زیرسیستم رزرو

پیامک

فرمول تولید

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

برند های برتر به سپیدز اعتماد کرده اند - رفتاری ، پرپروک ، مسلم بازار ، کافه ویونا ، شمرون کباب و...

بسته و نسخه های نرم افزار

نسخه ساده (مخصوص مجموعه های کوچک)

بسته نرم افزار رستوران ساده سپیدز با کمترین هزینه، برای مجموعه های کوچکی در نظر گرفته شده است که قصد دارند با حداقل تجهیزات سخت افزاری (شامل یک سیستم کامپیوتری ساده و یک چاپگر ) عملیات فروش و صندوق خودرا مکانیزه نمایند .

مجموعه هایی که فاقد انبارهای مجزا بوده و یا نیاز به کنترل انبارهای متنوع ندارند و کنترل موجودی در کنار تولید غذا و یا نوشیدنی تحت مدیریت و نظارت یک نفر میباشد، از این بسته نرم افزاری استفاده بهینه خواهند کرد .
برای این مجموعه ها مهمترین موضوع صدور فیش، مدیریت صندوق و نقدینگی حاصل از فروش میباشد. تعریف منو با قیمت های متنوع، تعریف مشتریان و کنترل حساب ایشان و کنترل انواع فروش ( حضوری، دلیوری، …. ) مهمترین نیاز این کسب و کارها بوده که توسط نرم افزار رستوران سپیدز به سادگی انجام میگیرد.

این بسته نرم افزاری با ارائه گزارشات مفید میتواند حساب مشتریان، فروش روزانه و حساب صندوق را تحت مدیریت قرار داده و جایگزین مناسبی برای ابزار های قدیمی محاسبات فروش میباشد.

لازم به ذکر است این بسته دو قابلیت را دارا نمی باشد : مورد اول عدم دسترسی به گزارشات مدیریتی اعم از حذف و ویرایش و مورد دوم عدم پشتیبانی این ورژن از نرم افزار اندروید و اپلیکیشن مدیریت رستوران.

بسته نرم افزار رستوران ساده سپیدز برای صنوفی مانند آبمیوه و بستنی،کافی شاپ، طباخی، جگر کی، قهوه خانه، فست فود مناسب به نظر می رسد. با این حال ممکن است بنا به پیچیدگی فعالیت ها و یا وسعت فضای سالن پذیرایی و تنوع آشپزخانه ها و یا انبارهای مختلف برای این مجموعه ها بسته های نرم افزاری متوسط، پیشرفته یا جامع شرکت سپیدز توصیه گردد.
امکانات بیشتر در سایت سپیدز به نشانی : https://sepidz.com/software/sell/basic

نسخه متوسط (فروش)

در این بسته نرم افزاری علاوه بر تمام قابلیتهای بسته نرم افزاری “ساده”، قابلیتهای متنوع دیگری برای مجموعه های رستورانی و مجموعه های مشابه طرح ریزی شده است.

در این بسته اصلی ترین امکانی که بعنوان مزیت دیده میشود، امکان تعریف “چندین صندوق” و “چند چاپگر” میباشد. مجموعه هایی که در آنها بطور همزمان چند صندوق در حال اخذ سفارش از مشتریان هستند میتوانند از این امکان استفاده نمایند. در این بسته نرم افزاری برخلاف بسته “ساده” که تنها قابلیت تعریف یک صندوق را دارد، میتوان چندین صندوق مختلف را تعریف و همزمان آنها را راه اندازی نمود. صندوقداران نیز میتوانند به کمک هریک از این صندوقها همزمان به اخذ سفارش از مشتریان بپردازند .
امکان ارسال محتویات فیش به چندین چاپگر بطور همزمان یکی دیگر از امکانات بسته نرم افزار ” متوسط ” شرکت سپیدز میباشد. این امکان برای مجموعه هایی مفید است که در هنگام صدور فیش غذا میخواهند محتویات سفارشات را برای آشپزخانه نیز بطور خودکار ارسال نمایند و یا علاوه چاپ فیش در محل چاپگر صندوق، چاپهای دیگری از فیش روی چاپگرهای مختلف داشته باشند. بعنوان مثال در هنگام اخذ سفارش از مشتری و چاپ فیش در چاپگر صندوق، همان فیش در بخش دلیوری و آشپزخانه نیز چاپ شود .

امکان دیگر این بسته نرم افزاری این است که علاوه بر فروش نقدی و اعتباری، میتوان فروش برمبنای حساب دفتری را نیز راه اندازی کرد و برای پیگیری و ثبت حساب های دفتری و ثبت بدهکار و بستانکار میتوان از این بسته استفاده کرد. تقریباً تمامی صنوف رستورانی و نوشیدنی (فست فود، کافی شاپ، کافه، باغچه رستوران، تهیه غذا، سفره خانه، چلو کبابی، کترینگ، آبمیوه بستنی، قهوه خانه، چای خانه، دیزی سرا، جگرکی، طباخی، بوفه، سلف سرویس، اغذیه، آشپزخانه صنعتی، ویتامینه، بیرون بر، مطبخ) می‌توانند از این بسته بهره گیرند.
اطلاعات بیشتر : https://sepidz.com/software/sell/average

نسخه پیشرفته (فروش و انبار)

مدیریت انبارها و کنترل موجودی کالا و مواد اولیه قابلیت اصلی این بسته نرم افزاری میباشد. در بسته ” پیشرفته ” نرم افزار سپیدز تمام امکانات بسته های نرم افزاری “ساده” و ” متوسط” که شامل امکانات کنترل فروش و تعریف صندوقهای متعدد و سایر امکانات ذکر شده را دارا میباشد.
تعریف انبارها، تعریف کالا و مواد، تعریف ساختار محصولات( تعیین مواد اولیه و نیمه ساخته ای که یک غذا را تشکیل میدهند )، صدور رسید انبار در زمان ورود کالا به انبارها، صدور حواله انبار برای کنترل خروج کالا از انبارها، کاردکس کالا انبارها، گزارشات متنوع انبارها و بسیاری از امکانات دیگر در این بسته نرم افزاری موجود میباشد .

با کمک این بسته نرم افزاری، میتوان انحراف مصرف مواد را در مجموعه کنترل کرد و با مدیریت روی تعداد و مقدار کالا در انبارها هزینه های مصرف مواد اولیه را تحت کنترل قرارداد .

این بسته نرم افزاری مناسب تمام مجموعه های رستورانی میباشد که کنترل موجودی انبارها برای ایشان ضروری و حیاتی میباشد. این مجموعه ها با بسته پیشرفته سپیدز میتوانند بیشتر نیازمندیهای خود را به یک سیستم مکانیزه و آسان مرتفع سازند .
اطلاعات بیشتر در سایت سپیدز به نشانی : https://sepidz.com/software/sell/advanced

پلتفرم توسعه
.Net Framework
پایگاه داده
MySql
امکان اجرای تحت شبکه
ندارد
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: ۲ ساعت
نحوه آموزش: Help / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 6 ماه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

مشتریان

برخی از مشتریان:

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.
همچنین می توانید سوالاتی که دیگران پرسیده اند را بررسی کنید:
نویسنده: حسن زاده | ۱۷ آذر ۹۷

اگر قبول دارید که این مشکل از طرف شما بوده پس باید نرم افزار قبلی بدون هیچگونه هزینه ای تعویض شود و اگر توی این مدت صندوقداران هم سوء استفاده کردند چطور می توانید ضرری که به مدیران رستوران خورده را جبران کنید؟

پاسخ تولید کننده - ۱۷ آذر ۹۷

طبیعتا هیچ نرم افزاری از ابتدای ورود به بازار کامل ترین نبوده و به مرور زمان با پیشنهاداتی که از سمت مشتریان می آید به روز رسانی می گردد. اگر شما از قرارداد پشتیبانی با شرکت داشته باشید با مراجعه حضوری رایگان ، همکاران مان بدون هیچگونه هزینه ای نرم افزار شما را به نسخه های جدید ارتقا می دهند.

نویسنده: حسن زاده | ۱۵ آذر ۹۷

دوست عزیز بابت اصلاح و دسترسی که در سیستم تعریف می شود بحثی نیست بنده خودم در یک رستوران که نرم افزار شما را داشت تاریخ سیستم را بردم به یک ماه پیش و فاکتور زدم و جالبه سیستم شما اصلا ایراد نگرفت این مشکل باعث می شود که صندوقداران خیلی بتوانند دخل و تصرف داشته باشند.

پاسخ تولید کننده - ۱۷ آذر ۹۷

در نسخه جدید که بیش از دو ماه قبل منتشر شده است دقیقا این مشکل که از طرف شما رستوران داران عزیز به ما ارسال شده بود، برطرف شد و اگر تاریخ را تغییر بدهید دیگر سیستم اجازه زدن فاکتور را به شما نمی دهد. نرم افزار سپیدز بخاطر شما مشتریان محترم و پیشنهادات شماست که امروز تبدیل به اولین و بزرگترین تولید کننده نرم افزار رستوران، فست فود و کافی شاپ در کشور شده است. با تشکر از شما

نویسنده: حسن زاده | ۲۹ بهمن ۹۶

سلام می خواستم بپرسم آیا توی نرم افزار صندوقدار می تواند فاکتوری رو اصلاح کند بدون اینکه مدیر بفهمد ؟ چون این رو من زیاد شنیدم که همچین اشکالی در سیستم هست

پاسخ تولید کننده - ۸ خرداد ۹۷

سلام خیر اصلا این امکان وجود ندارد. حذف و ویرایش فاکتور ها فقط و فقط توسط مدیر انجام میگیرد. حتی اگر مدیر به شخصی دسترسی ویرایش بدهد، می تواند گزارش های آن را بر روی گوشی خود در هر لحظه مشاهده نماید


اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

2 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار کافی شاپ و مدیریت رستوران کلاژ

تولید توسط راهکار آفرین آدا

معرفی نرم افزار:

شرکت نرم افزاری آدا با توان تولید بسیار بالای خود برای دارندگان رستوران ها و کافی شاپ ها و... نرم افزار منحصر بفرد و کامل با قیمتی مناسب و پشتیبانی رایگان تولید نموده در این...

پشتیبانی رایگان اولیه 20 ماه
آموزش رایگان اولیه نامحدود
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار کافی شاپ و مدیریت رستوران کلاژ
کاتالوگ
دارد
نرم افزار کافی شاپ و مدیریت رستوران کلاژ
دمو
دارد
نرم افزار کافی شاپ و مدیریت رستوران کلاژ
پشتیبانی رایگان
20 ماه
نرم افزار کافی شاپ و مدیریت رستوران کلاژ
آموزش رایگان
نامحدود
چرا نرم افزار کافی شاپ و مدیریت رستوران کلاژ از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

قیمت پایین- کاربری آسان- امکانات ویژه- امکان مانتیور برای آشپزخانه -تعداد نامحدودی صندوق- انبار - کسر مواد اولیه از انبار

قیمت: ۴,۳۶۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار رستوران آریا(سمر)

تولید توسط فن آور گستر آریا

معرفی نرم افزار:

اولین و کاملترین نرم افزار رستورانی با قابلیتهای منحصر بفرد ،کاربری آسان،نصب شده در بیش از 3000 رستوران در سطح کشور

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار رستوران آریا(سمر)
کاتالوگ
دارد
نرم افزار رستوران آریا(سمر)
دمو
دارد
نرم افزار رستوران آریا(سمر)
پشتیبانی رایگان
نامشخص
نرم افزار رستوران آریا(سمر)
آموزش رایگان
نامشخص
چرا نرم افزار رستوران آریا(سمر) از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

کاربری آسان-قابلیت کاربری همزمان چند کاربر-طراحی تخصصی-پشتیبانی انواع سخت افزارها و وسایل جانبی مرتبط-قابلیت لینک به نرم افزار حسابداری مستقل و ...

قیمت: شروع از ۴,۵۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

مناسب و راحت : نرم افزار رستوران+کافی شاپ+فست فود+ تالار آریانا بصورت جامع

تولید توسط گروه نرم افزاری آریانا

معرفی نرم افزار:

نرم افزار با سابقه 22 ساله و پشتیبانی از چند زبان با پرداخت ارزی ، ریالی - فروش آسان حتی با یک ضرب کلید - پشتیبانی کامل از صندوق های لمسی و گزارشات متنوع و مورد تایید دارایی...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه رایگان - به هرمیزان که نیاز باشد
دارای دمو دارای کاتالوگ
مناسب و راحت :  نرم افزار رستوران+کافی شاپ+فست فود+ تالار آریانا بصورت جامع
کاتالوگ
دارد
مناسب و راحت :  نرم افزار رستوران+کافی شاپ+فست فود+ تالار آریانا بصورت جامع
دمو
دارد
مناسب و راحت :  نرم افزار رستوران+کافی شاپ+فست فود+ تالار آریانا بصورت جامع
پشتیبانی رایگان
12 ماه
مناسب و راحت :  نرم افزار رستوران+کافی شاپ+فست فود+ تالار آریانا بصورت جامع
آموزش رایگان
رایگان - به هرمیزان که نیاز باشد
چرا مناسب و راحت : نرم افزار رستوران+کافی شاپ+فست فود+ تالار آریانا بصورت جامع از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

یک نسخه جامع رستوران + سیستم حسابداری+ باشگاه مشتریان ، پشتیبانی 24 ساعته،7 روز گارانتی برگشت

قیمت: شروع از ۴,۵۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار تهیه غذا ، آشپزخانه و کترینگ آریانا

تولید توسط گروه نرم افزاری آریانا

معرفی نرم افزار:

نگاه جامع و کامل در زمینه حسابداری و تولید نصب برروی تمامی ویندوزهای موجود حتی ضعیفترین سیستم سادگی و سرعت سفارش گیری با فشار یک کلید - امکان راحتی کار برای افراد چپ دست ...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه رایگان - به هرمیزان که نیاز باشد
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار تهیه غذا ، آشپزخانه و کترینگ آریانا
کاتالوگ
دارد
نرم افزار تهیه غذا ، آشپزخانه و کترینگ آریانا
دمو
دارد
نرم افزار تهیه غذا ، آشپزخانه و کترینگ آریانا
پشتیبانی رایگان
12 ماه
نرم افزار تهیه غذا ، آشپزخانه و کترینگ آریانا
آموزش رایگان
رایگان - به هرمیزان که نیاز باشد
چرا نرم افزار تهیه غذا ، آشپزخانه و کترینگ آریانا از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

نصب برروی تمامی ویندوزهای XP-7-8-10-32bit-64bit ، پشتیبانی 24 ساعته،دارای پنل فروش آنلاین ،7 روز گارانتی برگشت نرم افزار

قیمت: ۴,۵۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

۴ دیدگاه


نویسنده: جعفری | ۱۱ آذر ۹۷ در ساعت ۱۶:۲۷:۱۹

خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت

ارزیابی کلی
(5 از ۵)

بسیار نرم افزار خوب و مناسبی برای استفاده در رستوران فست فود و کافی شاپ است. نقطه قوت سپیدز ارائه گزارشات خیلی خوب برای مدیریت رستوران و خدمات پس از فروش عالی است

نویسنده: رهبران | ۱۱ آذر ۹۷ در ساعت ۱۶:۳۱:۲۴

خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت

ارزیابی کلی
(5 از ۵)

بهترین نرم افزار برای استفاده در فودکورت ها می باشد. شما می توانید گزارشات کاملی از نرم افزار برای هر یک از رستوران ها و کافه ها گزارش های خوبی می دهد

نویسنده: جعفری | ۱۶ بهمن ۹۷ در ساعت ۰۹:۲۱:۴۳

خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت

ارزیابی کلی
(1 از ۵)

اگر این جدا بودن فرم سفارشگیر سالن و دلیوری را در یک فرم مثل دیگر نرم افزارها می آوردید خیلی بهتر بود.

نویسنده: نظری | ۲۱ بهمن ۹۷ در ساعت ۱۴:۳۵:۳۳

خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت

ارزیابی کلی
(1 از ۵)

سیاست قیمت گذاری سپیدز به چه صورت می باشد اینجا قیمت 430 زدید ولی من نسخه پایه یعنی فروش و انبار را 1800000 تهیه کردم


ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (فن آوران نوین سپیدز ایرانیان) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »