در اختیار داشتن تاریخچه ی اطلاعات مخاطبان در سازمان هایی که مدیرانی با فراصت و زیرک دارند ، سرمایه ایست با ارزش ، جهت شروع حرکتهایی بزرک که از دید رقبا ارزش ریسک ندارند. اطلاعات دقیق و کامل از مخاطبان ، سازمان را قادر می سازد تا تصمیماتی دقیق ، درست و حساب شده برای گسترش بازار و فروش یا تغییر در نوع و شکل محصول و خدمات خود اخذ کند و بتواند استراتژی های مناسب در مقابل گروههای مختلف مخاطبان اتخاذ نماید. هولدینگ رکاما با در اختیار داشتن نرم افزاری منعطف و یکپارچه، مدیریت ارتباط با مخاطبان سازمانها را متحول نموده است. میز مدیریت ما مجموعه ای با قابلیتهای منحصر به فرد است و توسط تیمی متشکل از مهندسین صنایع و نرم افزار، مدیران بازاریابی و فروش ، طراحی ، اجرا و کنترل شده است .

قیمت: شروع از ۵,۸۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین)
راه های مشاهده: نامشخـص

از دیدگاه 1 نفر
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(4 از ۵)

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
گروه مهندسی و نرم افزاری رکاما
دفتر مرکزی
اصفهان
از سال
۱۳۹۱
سایر محصولات
مدیریت شوراها و کمیسیون ها رکاما / مدیریت سرمایه و سرمایه گذران رکاما / خدمات پس از فروش و گارانتی رکاما

راه های ارتباطی با گروه مهندسی و نرم افزاری رکاما

تلفن
۰۳۱۳۷۷۵۹۱۰۵
فکس
۰۳۱۳۷۷۶۳۰۸۸
ایمیل
empl.rkm@gmail.com
وب سایت
www.rokama.ir
آدرس
اصفهان- حدفاصل سهروردی و ارتش-کوچه40- بن بست بامشاد-پلاک57

توضیحات

برخی از توانایی های آن به طور مختصر شامل موارد زیر می باشد.

• امکانات عمومی (پرونده ی مخاطبین، وظایف و گردش کار، مدیریت ارتباطات تماس -callerID -VOIP – ایمیل -پیامک -فکس- تلگرام-موبایل ، بانک دانش، مدیریت جلسات ، چت داخل سازمان)

• مدیریت سازمانی( گردش کار و فرم ساز ، مدیریت اقدامات پرسنل ، فرمهای اداری-مرخصی، اضافه کار، مأموریت)

• باشگاه مشتریان (مدیریت اقلام و موجودی، مدیریت امتیازات، پیشنهاد و انتقاد، نظر سنجی)

• خدمات پس از فروش و گارانتی(ثبت درخواست، مدیریت صف پشتیبانی، سوالات متداول،چک لیستهای پشتیبانی ، مدیریت نمایندگان، مدیریت قطعات تعویضی، مدیریت سوابق و زمان)

• بازاریابی و فروش (مدیریت فرصتها ، حسابداری مخاطب، صدور فاکتور و پیش فاکتور، مدیریت استعلام)

• اتوماسیون اداری(دفتر اندیکاتور، دبیرخانه، امضای دیجیتال، ثبت ورودی و خروجی، ،پاراف و حق امضا ، رونوشت ، گردش نامه ، کارتابل شخصی )

• ماژولهای اختصاصی(سرمایه گذاری، نوبت دهی خدمات و تجهیزات، حمل و نقل و باربری) میز مدیریت ما توانسته در بازه ای 6 ساله ، و عرضه در سازمانهای متعدد ، اعتماد مدیران و کاربران حرفه ای را به خود جلب نماید.

مشخصات

پلتفرم اجرا
دسته بندی
امور اداری / مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

کاربر پسند-پشتیبانی پویا و پاسخگو-یکپارچگی با نرم افزارهای حسابداری

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
نامشخص
پایگاه داده
ندارد
امکان اجرای تحت شبکه
ندارد
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
ندارد
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
نامشخـص
سخت افزارهای مورد نیاز
آموزش رایگان اولیه: نامشخص
نحوه آموزش: نامشخـص
پشتیبانی رایگان اولیه: نامشخص
نحوه پشتیبانی: نامشخـص

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.
همچنین می توانید سوالاتی که دیگران پرسیده اند را بررسی کنید:
نویسنده: ali | ۱۹ فروردین ۹۸

http://rokama.ir/

پاسخ تولید کننده

پاسخی تاکنون ثبت نشده است


اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

4 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

نقد و بررسی

۱ دیدگاه


نویسنده: جواد | ۲ خرداد ۹۸ در ساعت ۲۲:۲۸:۵۸

خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت

ارزیابی کلی
(4 از ۵)

Www.rokama.ir یکی از بهترین پشتیبانیها را ارایه می دهد


ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (گروه مهندسی و نرم افزاری رکاما) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »