نرم افزار مدیریت مستندات یکی از زیر سیستم های اصلی نرم افزار اتوماسیون اداری بوده که در آن کاربران امکانات و کاربردهای ویژه ای به منظور مدیریت و نگهداری از مستندات سازمانی، نقشه های فنی و فرم های سازمانی در اختیار خواهند داشت. این نرم افزار با رعایت ملاحظات امنیتی قابلیت هایی از جمله تعریف ساختار بایگانی، تعیین و انتساب تگ به اسناد، ورود انبوه مستندات، جستجوهای پیشرفته و گزارشات متنوع در خصوص وضعیت مستندات را، برای سازمانهای علاقهمند به حذف کاغذ از چرخه کاری خود فراهم میسازد.
ویژگی های خاص نرم افزار مدیریت مستندات فراگستر
- تعریف درختواره ایی پوشه های نگهداری مستندات بطور نامحدود
- تعریف سطوح دسترسی واحدها و کاربران به اسناد و پروندهها
- حفظ سوابق نسخه های مختلف یک سند
- الصاق فایل از طریق اسکنر یا الصاق دستی بر روی سند
- قفل/ آزادسازی سند(check in/check out)
- درج چندین فایل در یک سند
- تعریف کلید واژه ها (تگ های) متنوع و انتساب آنها به سند جهت دستیابی سریع
- افزودن، حذف و جایگزینی فایل های یک سند
- جستجوی اسناد بر اساس موضوع و ویژگی های اسناد و تگ های سند
تعریف الگوهای مختلف شماره گذاری اسناد
جستجوی درختی
ثبت و ویرایش تصاویر
گروه سازی آرشیو
برچسب گذاری
شماره زنی هوشمند
طبقه بندی اسناد
محدود سازی دسترسی
گزارش ساز
مدیریت زمانی
مدیریت امانات اسناد
سیستم امنیتی هوشمند(اثر انگشت و امضای دیجیتال)
تعریف گروه های کاری
بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.