🔔نرم افزار دبیرخانه یگانه نرم افزاری است توانا برای مدیریت امور دبیرخانه سازمان ها و شرکت های مختلف با قابلیت بسیار، در این نرم افزار، مکاتبات و گردش کلیه مدارک سازمان به صورت الکترونیکی ثبت می گردد.

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین) / خرید از فروشگاه های سطح کشور / خرید از نمایندگی
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

از دیدگاه 1 نفر
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(4 از ۵)

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
شرکت نرم افزاری یگانه
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۳
سایر محصولات
نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری یگانه / نرم افزار آرشیو اسناد و بایگانی مدارک یگانه / نرم افزار صندوق قرض الحسنه یگانه

راه های ارتباطی با شرکت نرم افزاری یگانه

تلفن
۲۲۴۶۹۴۹۰-۲۲۴۶۶۷۴۸
فکس
ایمیل
info@yeganehsoft.ir
وب سایت
http://www.yeganehsoft.ir
آدرس
خیابان شریعتی – حد فاصل خیابان سمیه و سه راه طالقانی – کوچه مشایخی – پلاک 2 – واحد 25

توضیحات

🔔نرم افزار دبیرخانه یگانه نرم افزاری است توانا برای مدیریت امور دبیرخانه سازمان ها و شرکت های مختلف با قابلیت بسیار، در این نرم افزار، مکاتبات و گردش کلیه مدارک سازمان به صورت الکترونیکی ثبت می گردد.

💡 برخی از امکانات نرم افزار:

🔹 پیشرفته در ارائه خدمات با کاربری آسان
🔸 امکان ایجاد و تعریف دبیرخانه های متعدد و مستقل با پشتیبانی همزمان دبیرخانه مرکزی
🔹 طبقه بندی ساده و منظم برای نامه ها و زونکن با درج محل فیزیکی به صورت درختواره
🔸 اعمال تنظیمات کاربری و سطوح دسترسی
🔹 امکان ثبت مستندات به غیر از نامه از قبیل قرارداد،فاکتور،صورت جلسه و ...
🔸 امکان دریافت و فکس بصورت اتوماتیک
🔹 جستجوی پارامتریک اسناد براساس کلیه آیتم های نامه(موضوع،پروژه،زونکن و...)
🔸 قابلیت جستجو و گزارش گیری از متن های پیوستس(word)
🔹 توانایی نمایش و چاپ سریع نامه های مرتبط با نامه
🔸 امکان مشاهده آخرین وضعیت و دستورنامه
🔹 امکان تعریف قالب های مختلف wordبرای تولید نامه و گزارش ها
🔸 دارای قابلیت ویرایش تصویر نامه
🔹 دارای دفترچه تلفن سازمانی و شخصی با قابلیت شماره گیری اتوماتیک
🔸 امکان تهیه و ارسال پیام و خبرنامه به صورت تکی و گروهی به کاربران نرم افزار
🔹 و ...

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب
دسته بندی
امور اداری / نرم افزار های دبیرخانه الکترونیک
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

مدیریت بیش از یک دبیرخانه

تعریف چارت سازمانی

گردش اداری نامه

پردازش تصویر نامه با اسکنر

ارتباط با فکس

ارسال ایمیل

گزارش ساز

طبقه بندی نامه ها

مدیریت نامه ها

مدیریت پرسنل

دفتر اندیکاتور

تنظیمات کاربری و سطوح دسترسی

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

بیش از 3000 مشتری در سراسر ایران - بیش از 10 سال فعالیت تخصصی در حوزه نرم افزار های دبیرخانه و اتوماسیون اداری - یک سال پشتیبانی رایگان - خدمات نصب ،راه اندازی، آموزش و استقرار رایگان نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
Delphi
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
نرم افزار دبیرخانه و بایگانی یگانه احتیاج به نصب نرم افزار ی خاص جهت اجرا ندارد
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / کپی فایل / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
نرم افزار دبیرخانه و بایگانی یگانه هیچ وابستگی به سخت افزار خاصی نداشته و با حداقل ها کار می کند

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: نامحدود
نحوه آموزش: Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 12ماه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

مشتریان

برخی از مشتریان:

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک: