🔔در عصر ارتباطات، سرعت دسترسی به اسناد و اطلاعات نقش بسزائی ایفا می کند در اکثر سازمانها ، شرکتها و مراکز اطلاعاتی برای ایجاد، نگهداری و مراجعه سریع و آسان به گونه های مختلف اطلاعات از قبیل اسناد، نقشه ها، عکس ها، فیلم ها، فایل های مختلف و غیره ... نیاز به سیستم بایگانی اسناد و مدارک احساس می شود

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین) / خرید از فروشگاه های سطح کشور / خرید از نمایندگی
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
شرکت نرم افزاری یگانه
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۳
سایر محصولات
نرم افزار اتوماسیون اداری یگانه / نرم افزار سیستم مدیریت تجهیزات رایانه ای سمر یگانه / نرم افزار دبیرخانه یگانه

راه های ارتباطی با شرکت نرم افزاری یگانه

تلفن
۲۲۴۶۹۴۹۰-۲۲۴۶۶۷۴۸
فکس
ایمیل
sales@yeganehsoft.com
وب سایت
https://yeganehsoft.com
آدرس
خیابان شریعتی – حد فاصل خیابان سمیه و سه راه طالقانی – کوچه مشایخی – پلاک 2 – واحد 25

توضیحات

🔔نرم افزار بایگانی اسناد یگانه

در عصر ارتباطات، سرعت دسترسی به اسناد و اطلاعات نقش بسزائی ایفا می کند در اکثر سازمانها ، شرکتها و مراکز اطلاعاتی برای ایجاد، نگهداری و مراجعه سریع و آسان به گونه های مختلف اطلاعات از قبیل اسناد، نقشه ها، عکس ها، فیلم ها، فایل های مختلف و غیره ... نیاز به سیستم بایگانی اسناد و مدارک احساس می شود
چرا که اسناد به مرور زمان و استفاده بیش از حد از بین رفته و مسائلی دیگری همانند: امنیت اسناد در عصر اطلاعات، کمبود فضای بایگانی، کاهش هزینه ها (نیروی انسانی در بایگانی های سنتی) و دسترسی آسان و سریع به مدارک و اسناد باعث شده نسبت به گذشته احساس نیاز بیشتری به استفاده از سیستم های مکانیزه در مراکز بایگانی و چرخه مکاتباتی سازمان خود داشته باشید.
بایگانی اسناد یگانه نرم افزار پرسرعت و قدرتمند است جهت استفاده در بایگانی سازمان ها، آموزشگاه ها و شرکت های مختلف با قابلیت های بسیار.

💡 برخی از قابلیت های نرم افزار بایگانی اسناد

1- امکان ثبت پرونده با مشخصات اولیه (Header)
🔹 تاریخ و ساعت ثبت
🔸 شماره پرونده
🔹 کاربر ثبت کننده
🔸 کلمات کلیدی و خاص
🔹 خلاصه موضوع سند و مدرک
🔸 طبقه بندی پرونده
🔹 امکان جستجوی بر اساس کلیه مشخصات وارد شده در هر سند

2- امکان دسته بندی پرونده ها بر اساس موضوع پرونده
🔸 مثال (پرونده دانشجویان ، پرونده کارمندان، پرونده پروژه های تحقیقاتی(به صورت شاخه های تو در تو)
🔹 امکان الصاق فیلد های مورد نظر کاربر به هر موضوع وقابلیت ورود اطلاعات آن برای هر پرونده

3- امکان الصاق پیوست های مختلف به یک پرونده
🔸 با فیلد های: توضیحات
🔹 فرمت پیوست ) عکس ، فایل Word ، فیلم و ... (
🔸 نوع سند ) قرارداد ، فتوکپی شناسنامه و .. (
🔹 مسیر نگهداری ) درصورتی که در SQL نگهداری نشود (
قابلیت ها:
🔸 امکان Scan تصاویر به دو فرمت Jpg و Tiff از درون سیستم
🔹 امکان ویرایش تصویر در درون نرم وامکان چاپ هر سند در سایزهای مختلف
🔸 امکان ویرایش فایل های Word با مدیریت نرم افزار

4- تعریف فرمت پیوست ها:
🔸 عنوان
🔹 پسوند فایل ها
🔸 امکان انتخاب اینکه فایلها در SQL server نگهداری شود یا خیر
🔹 مسیر و انتخاب نرم افزاری که این نوع فایل را می تواند ویرایش کند.
🔸 امکان تعریف نوع سند
🔹 امکان اضافه کردن فیلدهای دلخواه کاربر به پیوست ها
🔸 امکان تعیین ضروری بودن یک نوع سند در یک نوع پرونده
🔹 ....

5- امکان تعریف چارت سازمانی و کارمندانی که می توانند از پرونده ها استفاده کنند
🔸 امکان امانت دادن یک پرونده به یک کارمند سازمان به صورت مجازی
🔹 تعیین دسترسی یک امانت گیرنده به صورت Read only یا قابلیت ویرایش
🔸 امکان امانت دهی یک سند از پرونده یا کل پرونده

6- امکان دسته بندی پرونده ها در زونکن های مختلف
🔸 امکان تعریف زونکن ها و موضوعات به صورت درختی
🔹 امکان اختصاص یک پرونده به چند زونکن . . .

7- ارتباط با نرم افزار دبیرخانه
🔸 امکان الصاق نامه های ثبت شده در دبیرخانه به یک پرونده بدون اسکن یا تایپ مجدد
🔹 امکان الصاق یک نامه به چند پرونده . . .

8- برخی از گزار شها
🔸 گزارش از پرونده هایی که یک نوع سند خاص را ندارد
🔹 گزارش از پرونده های ناقص
🔸 گزارش با فیلتر کردن فیلدهای تعریف شده توسط کاربر برای هر پرونده
🔹 گزارش از یک سند خاص در کلیه پرونده ها
🔸 امکان تهیه گزارشات متنوع به صورت کلی، نموداری، آماری، جدولی
🔹 امکان صدور کلیه گزارش های پویا و آماری به نرم افزارهای Word و Excel . . .

9- امکان مدیریت چند بایگانی مختلف در نرم افزار
🔸 تعریف چند بایگانی مختلف برای قسمتهای جدا گانه از سازمان
🔹 امکان بایگانی پیوستهای اسناد سالهای گذشته و خروج آن ازسیستم برای افزایش سرعت در حجم اطلاعات بالا

10- امکانات مدیریت نرم افزار
🔸 امکان استفاده کاربران متعدد بطور همزمان از سیستم
🔹 امکان تعریف کاربران و تعیین سطح دسترسی دقیق هر یک از آنها
🔸 امکان تغییر تنظیمات پیش فرض و ظاهر سیستم برای سهولت کار
🔹 امکان پیگیری تغییرات اعمال شده روی اطلاعات ثبت شده، مشخصات ثبت کننده، تاریخ و زمان ثبت. (Log)
🔸 انتقال اطلاعات حذف شده (بازیابی) از لیست اسناد در حذف شده ها و استفاده مجدد
🔹 امکان تبدیل متن پیغامهای سیستم از انگلیسی به فارسی توسط مدیر سیستم جهت جلوگیری از خطاهای کاربر
🔸 تهیه نسخه پشتیبان(Backup) به صورت دوره ای و اتوماتیک
🔹 قابل اجرا در کلیه سیستم عامل های ویندوز (Vista, Xp,2000,Me)
🔸 تحت شبکه LAN و Windows2003 Server و پایگاه داده ای SQL Server
🔹 برنامه نویسی با استفاده از Borland Delphi 7.0و بر اساس استانداردهای بین المللی تولید نرم افزار
🔸 ...

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب
دسته بندی
امور اداری / نرم افزار های مدیریت، بایگانی و آرشیو فرم ها و اسناد
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

جستجوی درختی

ثبت و ویرایش تصاویر

گروه سازی آرشیو

برچسب گذاری

شماره زنی هوشمند

طبقه بندی اسناد

محدود سازی دسترسی

گزارش ساز

مدیریت زمانی

مدیریت امانات اسناد

سیستم امنیتی هوشمند(اثر انگشت و امضای دیجیتال)

تعریف گروه های کاری

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

بیش از 3000 مشتری در سراسر ایران - بیش از 10 سال فعالیت تخصصی در حوزه نرم افزار های دبیرخانه و اتوماسیون اداری - یک سال پشتیبانی رایگان - خدمات نصب ،راه اندازی، آموزش و استقرار رایگان نرم افزار

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
Delphi
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
نرم افزار آرشیو و بایگانی اسناد یگانه احتیاج به نصب نرم افزار ی خاص جهت اجرا ندارد
قفل و امنیت
قفل سخت افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / کپی فایل / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
نرم افزار آرشیو و بایگانی اسناد یگانه هیچ وابستگی به سخت افزار خاصی نداشته و با حداقل ها کار می کند

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: نامحدود
نحوه آموزش: Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 12 ماه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

مشتریان

برخی از مشتریان:

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک: