اتوماسیون ریسما دارای سامانه های فوق، دبیرخانه های مجازی، کارتابل، بایگانی، مدیریت جلسات، و ...
ریسما به عنوان یک سیستم مطرح قابلیت ها و امکانات بی شماری را در اختیار مدیریت سازمان قرار می دهد که بتواند با بهره گیری از آن سازمان بدون کاغذ را به طور نسبی محقق سازد. این سیستم دارای قابلیت مدیریت دانش بوده که این قابلیت می تواند در بهره وری از حجم زیاد داده ها کمک زیادی نماید. تمرکز این سیستم بیشتر بر روی گردش نامه ها در شرکت پرداخته است. بزرگترین بیماری یک سازمان کمبود اطلاعات دقیق و به موقع می باشد. با وجود این حقیقت، مدیران برای تصمیم گیری تحت فشار هستند و معمولا بر اساس یک تصمیم گیری حدسی مجبور به ریسک می شوند. این ریسکها بعضا باعث از دست رفتن یکسری سودها و منافع کسب و کار می شوند. بستر هوشمندی کسب و کار و داشبورد مدیریت امکان مدیریت داده ها, دستیابی به داده ها و تحلیل داده ها را در زمان و هزینه کمتر امکان پذیر می سازد.
در تعریف نرم افزار دبیرخانه می توان گفت که اداره امور دفتری بر اساس روش های تدوین شده به عهده واحد سازمانی مشخص در مجموعه می باشد که گردش مکاتبات اداری را انجام می دهد. با استفاده از نرم افزار دبیرخانه از مجموعه نرم افزارهای مالی و اداری گروه وبینوکس کوتاه ترین زمان ممکن می توانید با فرمت نامه که در نرم افزار تعریف شده است نامه اداری را می توان ایجاد، ویرایش و بر روی کاغذ چاپ کرد. از اهم عملیات مورد نیاز جهت یافتن اطلاعات در سیستم، بخش قدرتمند جستجو در بین کلیه نامه های صادر شده توسط کاربران با کوچکترین اطلاعات موجود از ویژگی های این سیستم می باشد که به سهولت و با حداقل زمان انجام می شود.
امکان تعریف کاربران مختلف ، ثبت نامه های در غالب های وارده، صادره، درون سازمانی و بخشنامه با کلیه ضمائم و اطلاعات پیوست انجام می گیرد از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد و همچنین اموراتی همچون ثبت کردن نامه های وارد شده به سازمان و خارج شده از سازمان در دفتر اندیکاتور به همراه ضمیمه شدن تصاویر آن و فایل های مرتبط با نامه به تعداد نامشخص در بانک اطلاعاتی سامانه الکترونیکی دبیرخانه و گردش مکاتبات ، ثبت ارجاعات نامه های دریافتی ، تعریف دفاتر اندیکاتور متفاوت و … امکان پذیر است، همچنین امکان تعریف کردن کاربران متعدد برای استفاده از نرم افزار دبیرخانه وجود دارد.
دبیرخانه الکترونیک
بایگانی و آرشیو
مدیریت بازاریابی
مدیریت فروش
کارتابل الکترونیک
موتور گردش کار
موتور فرم ساز
موتور گزارش ساز
این پکیج با بکارگیری تجربه صاحب نظران اتوماسیون های ادارات دولتی و خصوصی پس از رفع نقایص سایرنرم افزار های موجو در بازار تهیه شده است. دبیرخانه، کارتابل، فرایند های سازمانی و .... از جمله امکانات این نرم افزار می باشد
بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
3 نرم افزار بایگانی - دبیرخانه و کارتابل و گردش مکاتبات اداری با امکان دانلود و نصب نسخه رایگان و آزمایشی با فیلم پرزنت و فیلم آموزش نصب نرم افزار و راهنمای کامل
امکان دانلود و نصب نسخه آزمایشی و رایگان + بیش از 15 سال تجربه و سابقه شرکت در خصوص نرم افزارهای دبیرخانه و اتوماسیون اداری
سیستم اتوماسیون اداری و مکاتبات مریان شامل : دبیرخانه مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی، بایگانی اسناد اداری و سازمانی، کنترل و ارجاع وظایف پرسنل، آزمون سطح بندی پرسنل، مدیر...
سطح بندی مکاتبات در حد درون سازمانی و برون سازمانی، بایگانی اسناد، کنترل و ارجاع وظایف به پرسنل و بررسی نتایج حاصله، برگزاری آزمون در سطوح مختلف سازمان و ...
اتوماسیون اداری سیناپردازش سیستمی جامع جهت مدیریت کسب و کارها.
محیط کاربری آسان -امنیت بالای اطلاعات- سرعت بالا - دمو، آموزش، نصب و پشتیبانی رایگان - مشاوره : 02188806888
سیستم اتوماسیون اداری فانوس با بهره گیری از تکنولوژی های روز به منظور مدیریت امور دبیرخانه سازمان ها و شرکت های مختلف با قابلیت های بسیار، رابط کاربری جذاب و آسان و امنیت بالا...
زیبایی و سادگی رابط کاربری - امکانات بسیار زیاد و کم نظیر - قیمت بسیار مناسب - انعطاف بالا - پشتیبانی بسیار قوی و 24 ساعته - آپدیت های رایگان - یک سال پشتیبانی رایگان
« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (وبینوکس) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »