اتوماسیون ریسما دارای سامانه های فوق، دبیرخانه های مجازی، کارتابل، بایگانی، مدیریت جلسات، و ...

قیمت: شروع از ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« در انتظار تایید »
تولید کننده
وبینوکس
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۹۵
سایر محصولات
فروشگاه ساز وبینوکس

راه های ارتباطی با وبینوکس

تلفن
۳۳۰۶۲۱۰۷
فکس
ایمیل
s.majid69@gmail.com
وب سایت
www.webinux.ir
آدرس

توضیحات

ریسما به عنوان یک سیستم مطرح قابلیت ها و امکانات بی شماری را در اختیار مدیریت سازمان قرار می دهد که بتواند با بهره گیری از آن سازمان بدون کاغذ را به طور نسبی محقق سازد. این سیستم دارای قابلیت مدیریت دانش بوده که این قابلیت می تواند در بهره وری از حجم زیاد داده ها کمک زیادی نماید. تمرکز این سیستم بیشتر بر روی گردش نامه ها در شرکت پرداخته است. بزرگترین بیماری یک سازمان کمبود اطلاعات دقیق و به موقع می باشد. با وجود این حقیقت، مدیران برای تصمیم گیری تحت فشار هستند و معمولا بر اساس یک تصمیم گیری حدسی مجبور به ریسک می شوند. این ریسکها بعضا باعث از دست رفتن یکسری سودها و منافع کسب و کار می شوند. بستر هوشمندی کسب و کار و داشبورد مدیریت امکان مدیریت داده ها, دستیابی به داده ها و تحلیل داده ها را در زمان و هزینه کمتر امکان پذیر می سازد.

در تعریف نرم افزار دبیرخانه می توان گفت که اداره امور دفتری بر اساس روش های تدوین شده به عهده واحد سازمانی مشخص در مجموعه می باشد که گردش مکاتبات اداری را انجام می دهد. با استفاده از نرم افزار دبیرخانه از مجموعه نرم افزارهای مالی و اداری گروه وبینوکس کوتاه ترین زمان ممکن می توانید با فرمت نامه که در نرم افزار تعریف شده است نامه اداری را می توان ایجاد، ویرایش و بر روی کاغذ چاپ کرد. از اهم عملیات مورد نیاز جهت یافتن اطلاعات در سیستم، بخش قدرتمند جستجو در بین کلیه نامه های صادر شده توسط کاربران با کوچکترین اطلاعات موجود از ویژگی های این سیستم می باشد که به سهولت و با حداقل زمان انجام می شود.

امکان تعریف کاربران مختلف ، ثبت نامه های در غالب های وارده، صادره، درون سازمانی و بخشنامه با کلیه ضمائم و اطلاعات پیوست انجام می گیرد از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد و همچنین اموراتی همچون ثبت کردن نامه های وارد شده به سازمان و خارج شده از سازمان در دفتر اندیکاتور به همراه ضمیمه شدن تصاویر آن و فایل های مرتبط با نامه به تعداد نامشخص در بانک اطلاعاتی سامانه الکترونیکی دبیرخانه و گردش مکاتبات ، ثبت ارجاعات نامه های دریافتی ، تعریف دفاتر اندیکاتور متفاوت و … امکان پذیر است، همچنین امکان تعریف کردن کاربران متعدد برای استفاده از نرم افزار دبیرخانه وجود دارد.

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب
دسته بندی
امور اداری / نرم افزار های اتوماسیون اداری
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

دبیرخانه الکترونیک

بایگانی و آرشیو

مدیریت بازاریابی

مدیریت فروش

کارتابل الکترونیک

موتور گردش کار

موتور فرم ساز

موتور گزارش ساز

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

این پکیج با بکارگیری تجربه صاحب نظران اتوماسیون های ادارات دولتی و خصوصی پس از رفع نقایص سایرنرم افزار های موجو در بازار تهیه شده است. دبیرخانه، کارتابل، فرایند های سازمانی و .... از جمله امکانات این نرم افزار می باشد

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
.Net Framework
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل آنلاین
نیاز به اینترنت
دارد
نحوه نصب
حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: ۵۰
نحوه آموزش: Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 3
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

6 سال و 6 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار اتوماسیون اداری چاپار سیستم

تولید توسط چاپار سیستم پارس

معرفی نرم افزار:

3 نرم افزار بایگانی - دبیرخانه و کارتابل و گردش مکاتبات اداری با امکان دانلود و نصب نسخه رایگان و آزمایشی با فیلم پرزنت و فیلم آموزش نصب نرم افزار و راهنمای کامل

پشتیبانی رایگان اولیه یکساله
آموزش رایگان اولیه فیلم آموزشی
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار اتوماسیون اداری چاپار سیستم
کاتالوگ
دارد
نرم افزار اتوماسیون اداری چاپار سیستم
دمو
دارد
نرم افزار اتوماسیون اداری چاپار سیستم
پشتیبانی رایگان
یکساله
نرم افزار اتوماسیون اداری چاپار سیستم
آموزش رایگان
فیلم آموزشی
چرا نرم افزار اتوماسیون اداری چاپار سیستم از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

امکان دانلود و نصب نسخه آزمایشی و رایگان + بیش از 15 سال تجربه و سابقه شرکت در خصوص نرم افزارهای دبیرخانه و اتوماسیون اداری

قیمت: شروع از ۴۹,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار اتوماسیون اداری و دبیرخانه مریان

تولید توسط شرکت خدمات مالی و اداری مریان

معرفی نرم افزار:

سیستم اتوماسیون اداری و مکاتبات مریان شامل : دبیرخانه مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی، بایگانی اسناد اداری و سازمانی، کنترل و ارجاع وظایف پرسنل، آزمون سطح بندی پرسنل، مدیر...

پشتیبانی رایگان اولیه 6 ماه
آموزش رایگان اولیه ۳۰ ساعت
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار اتوماسیون اداری و دبیرخانه مریان
کاتالوگ
دارد
نرم افزار اتوماسیون اداری و دبیرخانه مریان
دمو
دارد
نرم افزار اتوماسیون اداری و دبیرخانه مریان
پشتیبانی رایگان
6 ماه
نرم افزار اتوماسیون اداری و دبیرخانه مریان
آموزش رایگان
30 ساعت
چرا نرم افزار اتوماسیون اداری و دبیرخانه مریان از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

سطح بندی مکاتبات در حد درون سازمانی و برون سازمانی، بایگانی اسناد، کنترل و ارجاع وظایف به پرسنل و بررسی نتایج حاصله، برگزاری آزمون در سطوح مختلف سازمان و ...

قیمت: شروع از ۵۵,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

اتوماسیون اداری سینا

تولید توسط شرکت نرم افزاری سیناپردازش

معرفی نرم افزار:

اتوماسیون اداری سیناپردازش سیستمی جامع جهت مدیریت کسب و کارها.

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه نا محدود
دارای دمو دارای کاتالوگ
اتوماسیون اداری سینا
کاتالوگ
دارد
اتوماسیون اداری سینا
دمو
دارد
اتوماسیون اداری سینا
پشتیبانی رایگان
12 ماه
اتوماسیون اداری سینا
آموزش رایگان
نا محدود
چرا اتوماسیون اداری سینا از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

محیط کاربری آسان -امنیت بالای اطلاعات- سرعت بالا - دمو، آموزش، نصب و پشتیبانی رایگان - مشاوره : 02188806888

قیمت: شروع از ۴۵,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری فانوس

تولید توسط گروه نرم افزاری فانوس

معرفی نرم افزار:

سیستم اتوماسیون اداری فانوس با بهره گیری از تکنولوژی های روز به منظور مدیریت امور دبیرخانه سازمان ها و شرکت های مختلف با قابلیت های بسیار، رابط کاربری جذاب و آسان و امنیت بالا...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه نامحدود
دارای دمو
نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری فانوس
کاتالوگ
نامشخص
نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری فانوس
دمو
دارد
نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری فانوس
پشتیبانی رایگان
12 ماه
نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری فانوس
آموزش رایگان
نامحدود
چرا نرم افزار دبیرخانه و اتوماسیون اداری فانوس از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

زیبایی و سادگی رابط کاربری - امکانات بسیار زیاد و کم نظیر - قیمت بسیار مناسب - انعطاف بالا - پشتیبانی بسیار قوی و 24 ساعته - آپدیت های رایگان - یک سال پشتیبانی رایگان

قیمت: ۵۹,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (وبینوکس) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »