نرم ‌افزار مدیریت مستندات یکی از زیر سیستم‌ های اصلی نرم‌ افزار اتوماسیون ‌اداری مریان است. به منظور مدیریت و نگهداری از مستندات سازمانی، نقشه‌ های فنی و فرم ‌های سازمانی در اختیار کاربران می باشد. استفاده از این نرم افزار برای سازمان‌های علاقه‌مند به حذف کاغذ از چرخه کاری اداری پیشنهاد میشود.

قیمت: ۴۵,۰۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین)
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)
نرم افزار مدیریت بایگانی اسناد مریان
کاتالوگ
این نرم افزار دارای کاتالوگ نمی باشد.
نرم افزار مدیریت بایگانی اسناد مریان
دمو
این نرم افزار دارای دمو نمی باشد.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
شرکت خدمات مالی و اداری مریان
دفتر مرکزی
گیلان - رشت
از سال
۱۳۸۶
سایر محصولات
نرم افزار اتوماسیون اداری و دبیرخانه مریان / نرم افزار یکپارچه فروشگاهی و باشگاه مشتریان مریان / نرم افزار حسابداری و فروش مویرگی مریان

راه های ارتباطی با شرکت خدمات مالی و اداری مریان

تلفن
۰۹۳۸۳۷۱۹۴۴۴
فکس
۰۱۳۳۳۳۲۹۱۶۸
ایمیل
ebrahim.morshedi@gmail.com
وب سایت
www.meryan.net
آدرس
رشت، خیابان مطهری، انتهای گذر فرخ

توضیحات

- امکان ثبت بایگانی های مجزا و انتخاب سطح محرمانگی برای آنها
- امکان ثبت قفسه های داخل یک بایگانی با ساختاردرختی نامحدود
- امکان تعریف قالب پرونده و فیلدهای مرتبط با آن و تعیین نوع فیلد مانند عددی صحیح، اعشاری، تاریخ، منطقی، لیستی و تعیین ضروری بودن یا نبودن
- قابلیت اسکن اسناد با ابزار های ویرایشی مانند چرخش، بزرگنمایی، برش تصویر و ....
- بایگانی اسناد مرتبط با یک پرونده (در قالب ثبت تصاویر هر سند و به تعداد نامحدود)
- امکان مشاهده پرونده های اسکن شده توسط کاربران بر اساس سطوح دسترسی
- بایگانی پیوست ها و رونوشت های مرتبط با اسناد و مدارک
- جستجو و فیلتر بر روی کلیه فیلد های تعریف شده برای انواع مختلف پرونده ها
- گزارش گیری پویا از اسناد آرشیو شده
- چاپ اسناد بایگانی شده
- قابلیت خروجی pdf از کلیه اسناد یک پرونده به صورت یکجا
- ورود اطلاعات از فایل اکسل
- قابلیت ابطال کلیه اشیاء موجود در سیستم مانند: بایگانی، قفسه، پرونده، کاربر و ... برای جلوگیری از حذف فیزیکی اطلاعات از پایگاه داده
- قابلیت فعال و غیرفعال کردن کلیه اشیاء موجود در سیستم مانند: بایگانی، قفسه، پرونده، کاربر و ... برای زمان هایی که نیاز به غیرفعال کردن موقتی یا عدم نمایش اسناد سال های گذشته باشد.
- مشاهده لیست آیتم های ابطال شده و بازگشت آن ها به سیستم
- امکان انتقال اطلاعات یک قفسه به قفسه ی دیگر
- امکان ثبت گروه های کاربری با سطح دسترسی و سطح محرمانگی
- امکان ثبت کاربران هر گروه کاربری و سطح دسترسی های اختصاصی
- امکان گزارش گیری از آمار کلی اسناد ثبت شده و رویدادهای سیستم
- قابلیت صدور کلیه گزارش ها به فرمت های pdf,excel,html.rtf
- ثبت کلیه عملیات های انجام شده توسط کاربران (log گیری) و بررسی های مدیریتی از کارکرد کاربران
- امکان تغییر پوسته ی نرم افزار توسط کاربر
- اجرای نرم افزار تحت شبکه و قابلیت اتصال کاربران در شبکه LAN و ذخیره و بازیابی اطلاعات در سرور مرکزی
- استفاده از قفل سخت افزاری به منظور تامین امنیت اجرای نرم افزار و دسترسی به اطلاعات
- قابلیت استفاده از یک قفل سخت افزاری بر روی سرور در نسخه های چند کلاینتی

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب سرویس ابری
دسته بندی
امور اداری / نرم افزار های مدیریت، بایگانی و آرشیو فرم ها و اسناد
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

جستجوی درختی

ثبت و ویرایش تصاویر

گروه سازی آرشیو

برچسب گذاری

شماره زنی هوشمند

طبقه بندی اسناد

محدود سازی دسترسی

گزارش ساز

مدیریت زمانی

مدیریت امانات اسناد

سیستم امنیتی هوشمند(اثر انگشت و امضای دیجیتال)

تعریف گروه های کاری

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
.Net Framework
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: ۱۰ ساعت
نحوه آموزش: Help / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 3 ماه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت / 24 ساعته

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.
همچنین می توانید سوالاتی که دیگران پرسیده اند را بررسی کنید:
نویسنده: فاطمه سرمدی | ۲۸ مرداد ۹۸

سلام لیست قیمت نرم‌افزار مدیریت اسناد یا توضیحاتی درخصوص محدوده قیمت این نرم‌افزار را خواستارم. با تشکر

پاسخ تولید کننده - ۴ شهریور ۹۸

سلام وقت بخیر قیمت نرم افزار مدیریت اسناد حداکثر 5 میلیون تومان موفق باشید 09383719444


اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

1 سال پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

آرشیو و مدیریت الکترونیکی اسناد آرشیوان

تولید توسط گروه آراشیوان

معرفی نرم افزار:

با توجه به نیاز سازمانها ، عملیات بایگانی و آرشیو اسناد اعم از مدارک فنی و اداری را انجام داده و امکان تعریف دسترسی به تصاویر و فایل های مستند مدارک فوق را باتوجه به اطلاعات ...

پشتیبانی رایگان اولیه 6 ماه
آموزش رایگان اولیه نامحدود
دارای دمو دارای کاتالوگ
آرشیو و مدیریت الکترونیکی اسناد آرشیوان
کاتالوگ
دارد
آرشیو و مدیریت الکترونیکی اسناد آرشیوان
دمو
دارد
آرشیو و مدیریت الکترونیکی اسناد آرشیوان
پشتیبانی رایگان
6 ماه
آرشیو و مدیریت الکترونیکی اسناد آرشیوان
آموزش رایگان
نامحدود
چرا آرشیو و مدیریت الکترونیکی اسناد آرشیوان از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

قابلیت خصوصی سازی، سهولت کار، امکان اضافه نمودن کلیه قابلیتهای مدیریتی اسناد

قیمت: شروع از ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار بایگانی چاپار سیستم

تولید توسط چاپار سیستم پارس

معرفی نرم افزار:

نرم افزار بایگانی و دبیرخانه با امکان دانلود و نصب نسخه رایگان و آزمایشی با فیلم پرزنت و فیلم آموزش نصب نرم افزار و راهنمای کامل

پشتیبانی رایگان اولیه یکساله
آموزش رایگان اولیه فیلم آموزشی
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار بایگانی چاپار سیستم
کاتالوگ
دارد
نرم افزار بایگانی چاپار سیستم
دمو
دارد
نرم افزار بایگانی چاپار سیستم
پشتیبانی رایگان
یکساله
نرم افزار بایگانی چاپار سیستم
آموزش رایگان
فیلم آموزشی
چرا نرم افزار بایگانی چاپار سیستم از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

همراه با نرم افزار دبیرخانه - امکان دانلود و نصب نسخه رایگان و آزمایشی + بیش از 15 سال تجربه و سابقه شرکت در خصوص نرم افزارهای بایگانی

قیمت: ۳۹,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار شماره زن و فرم ساز آرمینا

تولید توسط تیم برنامه نویسی آرمینا

معرفی نرم افزار:

قیمت سالانه است، برای دریافت قیمت و مشاوره همین حالا تماس بگیرید 02332237004، www.ArminaCo.com این نرم افزار جهت ایجاد فرمهای مختلف از قبیل دفترچه اقساط، فاکتور، برچسب، با...

پشتیبانی رایگان اولیه 400 روز
آموزش رایگان اولیه دارد
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار شماره زن و فرم ساز آرمینا
کاتالوگ
دارد
نرم افزار شماره زن و فرم ساز آرمینا
دمو
دارد
نرم افزار شماره زن و فرم ساز آرمینا
پشتیبانی رایگان
400 روز
نرم افزار شماره زن و فرم ساز آرمینا
آموزش رایگان
دارد
چرا نرم افزار شماره زن و فرم ساز آرمینا از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

شماره زنی هوشمند - امکانات بسیار پیشرفته - بارکد - تاریخ - طراحی - برنامه نویسی - پشتیبانی قدرتمند - استفاده خیلی راحت و لذت بخش - محیط زیبا - موتور گزارش ساز قدرتمند - تنظیما...

قیمت: ۳۲,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

بایکانی آنلاین اسناد و آرشیو فرم های سامان بان

تولید توسط سامانه های هوشمند برتر( سامان بان)

معرفی نرم افزار:

از گذشته تاکنون مدارک و اسناد در شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ در جایی آرشیو شده و نگهداری می شود. اسناد و مستنداتی که بیشتر در گذشته از آنها استفاده می شده اس...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه ۱۰ ساعت
دارای دمو دارای کاتالوگ
بایکانی آنلاین  اسناد  و آرشیو فرم های سامان بان
کاتالوگ
دارد
بایکانی آنلاین  اسناد  و آرشیو فرم های سامان بان
دمو
دارد
بایکانی آنلاین  اسناد  و آرشیو فرم های سامان بان
پشتیبانی رایگان
12 ماه
بایکانی آنلاین  اسناد  و آرشیو فرم های سامان بان
آموزش رایگان
10 ساعت
چرا بایکانی آنلاین اسناد و آرشیو فرم های سامان بان از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

پشتیبانی دائم و همه روزه- 30 سال سابقه ی کار در زمینه نرم افزار و سخت افزار- کار با شرکت های بزرگ آسانسوری- هزینه ی مناسب و معقول- جامعیت و تخصص-

قیمت: شروع از ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (شرکت خدمات مالی و اداری مریان) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »