نرم افزار مدیریت مستندات یکی از زیر سیستم های اصلی نرم افزار اتوماسیون اداری مریان است. به منظور مدیریت و نگهداری از مستندات سازمانی، نقشه های فنی و فرم های سازمانی در اختیار کاربران می باشد. استفاده از این نرم افزار برای سازمانهای علاقهمند به حذف کاغذ از چرخه کاری اداری پیشنهاد میشود.
- امکان ثبت بایگانی های مجزا و انتخاب سطح محرمانگی برای آنها
- امکان ثبت قفسه های داخل یک بایگانی با ساختاردرختی نامحدود
- امکان تعریف قالب پرونده و فیلدهای مرتبط با آن و تعیین نوع فیلد مانند عددی صحیح، اعشاری، تاریخ، منطقی، لیستی و تعیین ضروری بودن یا نبودن
- قابلیت اسکن اسناد با ابزار های ویرایشی مانند چرخش، بزرگنمایی، برش تصویر و ....
- بایگانی اسناد مرتبط با یک پرونده (در قالب ثبت تصاویر هر سند و به تعداد نامحدود)
- امکان مشاهده پرونده های اسکن شده توسط کاربران بر اساس سطوح دسترسی
- بایگانی پیوست ها و رونوشت های مرتبط با اسناد و مدارک
- جستجو و فیلتر بر روی کلیه فیلد های تعریف شده برای انواع مختلف پرونده ها
- گزارش گیری پویا از اسناد آرشیو شده
- چاپ اسناد بایگانی شده
- قابلیت خروجی pdf از کلیه اسناد یک پرونده به صورت یکجا
- ورود اطلاعات از فایل اکسل
- قابلیت ابطال کلیه اشیاء موجود در سیستم مانند: بایگانی، قفسه، پرونده، کاربر و ... برای جلوگیری از حذف فیزیکی اطلاعات از پایگاه داده
- قابلیت فعال و غیرفعال کردن کلیه اشیاء موجود در سیستم مانند: بایگانی، قفسه، پرونده، کاربر و ... برای زمان هایی که نیاز به غیرفعال کردن موقتی یا عدم نمایش اسناد سال های گذشته باشد.
- مشاهده لیست آیتم های ابطال شده و بازگشت آن ها به سیستم
- امکان انتقال اطلاعات یک قفسه به قفسه ی دیگر
- امکان ثبت گروه های کاربری با سطح دسترسی و سطح محرمانگی
- امکان ثبت کاربران هر گروه کاربری و سطح دسترسی های اختصاصی
- امکان گزارش گیری از آمار کلی اسناد ثبت شده و رویدادهای سیستم
- قابلیت صدور کلیه گزارش ها به فرمت های pdf,excel,html.rtf
- ثبت کلیه عملیات های انجام شده توسط کاربران (log گیری) و بررسی های مدیریتی از کارکرد کاربران
- امکان تغییر پوسته ی نرم افزار توسط کاربر
- اجرای نرم افزار تحت شبکه و قابلیت اتصال کاربران در شبکه LAN و ذخیره و بازیابی اطلاعات در سرور مرکزی
- استفاده از قفل سخت افزاری به منظور تامین امنیت اجرای نرم افزار و دسترسی به اطلاعات
- قابلیت استفاده از یک قفل سخت افزاری بر روی سرور در نسخه های چند کلاینتی
جستجوی درختی
ثبت و ویرایش تصاویر
گروه سازی آرشیو
برچسب گذاری
شماره زنی هوشمند
طبقه بندی اسناد
محدود سازی دسترسی
گزارش ساز
مدیریت زمانی
مدیریت امانات اسناد
سیستم امنیتی هوشمند(اثر انگشت و امضای دیجیتال)
تعریف گروه های کاری
بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
سلام لیست قیمت نرمافزار مدیریت اسناد یا توضیحاتی درخصوص محدوده قیمت این نرمافزار را خواستارم. با تشکر
با توجه به نیاز سازمانها ، عملیات بایگانی و آرشیو اسناد اعم از مدارک فنی و اداری را انجام داده و امکان تعریف دسترسی به تصاویر و فایل های مستند مدارک فوق را باتوجه به اطلاعات ...
قابلیت خصوصی سازی، سهولت کار، امکان اضافه نمودن کلیه قابلیتهای مدیریتی اسناد
از گذشته تاکنون مدارک و اسناد در شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ در جایی آرشیو شده و نگهداری می شود. اسناد و مستنداتی که بیشتر در گذشته از آنها استفاده می شده اس...
پشتیبانی دائم و همه روزه- 30 سال سابقه ی کار در زمینه نرم افزار و سخت افزار- کار با شرکت های بزرگ آسانسوری- هزینه ی مناسب و معقول- جامعیت و تخصص-
نرم افزار بایگانی و دبیرخانه با امکان دانلود و نصب نسخه رایگان و آزمایشی با فیلم پرزنت و فیلم آموزش نصب نرم افزار و راهنمای کامل
همراه با نرم افزار دبیرخانه - امکان دانلود و نصب نسخه رایگان و آزمایشی + بیش از 15 سال تجربه و سابقه شرکت در خصوص نرم افزارهای بایگانی
نرم افزار ایزو شامل ماژول تعریف همه معاونت ها و زیر شاخه های اداری سازمان به صورت سلسله مراتبی می شود که درون هر شاخه می توان چندین نمونه فرم قرار داد. این سامانه بصورت تحت و...
تحت وب - سازگار با جدید ترین وب سرویس ها و سیستم عامل ها - قابل اجرا داخل شبکه - پشتیبانی یک ماهه - انتقال همه اسناد و فایل ها بهنگام نصب و تحویل سیستم
« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (شرکت خدمات مالی و اداری مریان) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »