یک سامانه "مدیریت درخواست" همه درخواست های پشتیبانی ورودی را از چندین کانال (پرسنل های داخلی، مدیریت، مشتری و...) دریافت می کند. از سیستم مدیریت درخواست، جهت اولویت بندی و پیگیری درخواست های مشتری استفاده می شود.این سامانه به تیم پشتیبانی کمک می کند تا با مشتریان بهتر ارتباط برقرار کنند و مسائل درون سازمان و مربوط به مشتری را به صورت موثرتری مدیریت کنند. همچنین زمانی که هر پرسنل درون سازمان شما به کارهای انجام شده برای مشتری نگاه می کند، تمام تعاملات قبلی و زمینه ای که نیاز دارد، در یک مکان قرار می گیرد تا پرسنل شما بتوانند پاسخ سریع و مفید ارائه دهند. my.vina.ir ** قیمت اعلام شده برای اشتراک یکماهه می باشد

قیمت: شروع از ۱,۸۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین) / خرید از فروشگاه های سطح کشور / خرید از نمایندگی
راه های مشاهده: نمایش آنلاین

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)
سامانه مدیریت درخواست  وینا
کاتالوگ
برای دریافت کاتالوگ اینجا را کلیک کنید
سامانه مدیریت درخواست  وینا
دمو
این نرم افزار دارای دمو نمی باشد.

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
فناوری اطلاعات فراگستر
دفتر مرکزی
فارس - شیراز
از سال
۱۳۸۳
سایر محصولات
آموزش حسابداری کاربردی(ویژه مشاغل) / نرم افزار مدیریت باشگاه ورزشی وینا / نرم افزار حسابداری وینا نگارش 6

راه های ارتباطی با فناوری اطلاعات فراگستر

تلفن
۰۷۱۳۲۳۴۳۴۹۰-۹۱
فکس
۰۷۱۳۲۳۴۳۴۹۰
ایمیل
sales@vina.ir
وب سایت
http://vina.ir
آدرس
خیابان قصرالدشت، خیابان شهید فقیهی، کوچه 14، ساختمان همای جم، طبقه اول

توضیحات

سامانه مدیریت درخواست چیست؟
فرض کنید شما دارنده یک فروشگاه اینترنتی هستید که انواع پوشاک را در فروشگاه خود می فروشید.احتمالا شما روزانه سوالات زیادی را در رابطه با موضوعات مختلف از مشتریان خود دریافت می کنید.پرسشها می توانند از مسائل مربوط به اندازه تا نگرانی های مربوط به صدور صورتحساب ، تاریخ های تحویل و درخواست های طرح های جدید متفاوت باشد.
بر اساس اندازه کسب و کار ، شما باید چندین راه ارتباطی را برای مشتریان خود تنظیم کنید تا به شما دسترسی داشته باشند. بعضی از مشتریان ممکن است راه های معمولی مانند تلفن یا ایمیل را ترجیح دهند، در حالی که برخی ممکن است شما را در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک یا توییتر دنبال کنند.
صرف نظر از محیط مورد استفاده برای ارتباطات، نگرانی اصلی مشتریان پاسخ های فوری و سریع خواهد بود. آنها همچنین از شما انتظار دارند که به آنها اطلاع دهید که خرید آنها در چه مرحله ای است (صرفنظر از اینکه راه های ارتباطی را که قبلا برای پاسخ دادن به نگرانی های مشتریان خود مورد استفاده قرار داده اید نگه دارید و به موقع به روز رسانی کنید.)
در این قسمت است که سامانه مدیریت درخواست مطرح می شود.
بنابراین، سامانه مدیریت درخواست چیست؟
یک سامانه "مدیریت درخواست" همه درخواست های پشتیبانی ورودی را از چندین کانال (پرسنل های داخلی، مدیریت، مشتری و...) دریافت می کند. از سیستم مدیریت درخواست، جهت اولویت بندی و پیگیری درخواست های مشتری استفاده می شود.این سامانه به تیم پشتیبانی کمک می کند تا با مشتریان بهتر ارتباط برقرار کنند و مسائل درون سازمان و مربوط به مشتری را به صورت موثرتری مدیریت کنند. همچنین زمانی که هر پرسنل درون سازمان شما به کارهای انجام شده برای مشتری نگاه می کند، تمام تعاملات قبلی و زمینه ای که نیاز دارد، در یک مکان قرار می گیرد تا پرسنل شما بتوانند پاسخ سریع و مفید ارائه دهند.


چه کسانی می توانند از سامانه مدیریت درخواست استفاده کنند؟
شما به عنوان رئیس یک سازمان می توانید از یک سامانه مدیریت درخواست خوب برای ساده سازی فرایندهای پشتیبانی مشتریان خود استفاده کنید.یک سامانه مدیریت درخواست بسیار کارآمدتر از ایمیل است. این سامانه به شما کمک می کند درخواست ها را بدون ایجاد پوشه ها و رنگ های های مختلف دسته بندی و اولویت بندی کنید.
با استفاده از سامانه های مدیریت درخواست، شما می توانید اطمینان حاصل کنید که چندین پرسنل پشتیبانی همزمان بر روی یک درخواست کار نمیکنند.از همه مهمتر در تمام طول زمان کاری رئیس سازمان بر کار تمامی پرسنل نظارت خواهد داشت حتی اگر در سازمان حضور فیزیکی نداشته باشد.

چگونه یک سامانه مدیریت درخواست مناسب کسب و کار خود را انتخاب کنید؟
نوع پشتیبانی:
مشتریان چگونه با شما تماس می گیرند؟ آیا آنها از طریق تلفن یا ایمیل با شما در ارتباط هستند یا ترجیح می دهند با پرسنل شما در وب سایت یا رسانه های اجتماعی چت کنند؟
براساس راه های ارتباطی که برای پشتیبانی مشتریان خود تنظیم کرده اید، باید یک سیستم مدیریت درخواست انتخاب کنید.

سهولت در استفاده:
یک سامانه مدیریت درخواست باید رابط کاربری آسان وساده داشته باشد تا پرسنل شما مجبور نباشند زمان زیادی را صرف آموزش و یادگیری سامانه کنند و بتوانند از همان ابتدا شروع به کار کنند.

قیمت:
مقایسه سامانه های مدیریت درخواست در بازار و طرح های مختلف قیمت گذاری بر اساس امکانات سامانه کار مهمی است. اطمینان حاصل کنید که آیا ویژگی های سامانه مدیریت درخواست انتخابی شما مطابق با نیازهای پشتیبانی مشتری شما است. قبل از خرید سامانه مدیریت درخواست حتما نسخه رایگان و دمو سامانه را مشاهده و مدتی با آن کار کنید تا بتوانید با امکانات آن سامانه به طور کلی و جزیی آشنا شوید.

** قیمت اعلام شده برای اشتراک یکماهه می باشد

my.vina.ir

مشخصات

پلتفرم اجرا
تحت وب سرویس ابری
دسته بندی
تعمیر، پشتیبانی و نگهداری / نرم افزار های پشتیبانی
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

کاربری آسان، محصول با کیفیت و قابل اطمینان، کاملا ایرانی، کاملا شبیه به محیط email

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
نامشخص
پایگاه داده
ندارد
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
نیازی ندارد
قفل و امنیت
قفل آنلاین
نیاز به اینترنت
دارد
نحوه نصب
از راه دور
سخت افزارهای مورد نیاز
نیازی ندارد
آموزش رایگان اولیه: نامشخص
نحوه آموزش: اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: نامشخص
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

4 سال و 2 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار حسابداری تعمیرگاهی و خدمات پس از فروش نوین

تولید توسط نرم افزار حسابداری نوین

معرفی نرم افزار:

نرم افزار حسابداری نوین ویژه مراکز تعمیرگاهی و خدمات پس از فروش پشتیبانی مطمئن کاربری وامکان اموزش اسان امکان استفاده تحت وب ،ویندوزوشبکه ارائه خدمات در سراسر کشور نر...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه رایگان
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار حسابداری تعمیرگاهی و خدمات پس از فروش نوین
کاتالوگ
دارد
نرم افزار حسابداری تعمیرگاهی و خدمات پس از فروش نوین
دمو
دارد
نرم افزار حسابداری تعمیرگاهی و خدمات پس از فروش نوین
پشتیبانی رایگان
12 ماه
نرم افزار حسابداری تعمیرگاهی و خدمات پس از فروش نوین
آموزش رایگان
رایگان
چرا نرم افزار حسابداری تعمیرگاهی و خدمات پس از فروش نوین از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

کاربری آسان بدون نیاز به آشنایی با مفاهیم حسابداری و درعین حال حرفه ای -پشتیبانی قدرتمند با ارائه خدمات متنوع و برتر ...-آموزش و پشتیبانی رایگان-امکان افزایش قابلیت های جدید ب...

قیمت: شروع از ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار تحت وب مدیریت خدمات پس از فروش سانیار نوین

تولید توسط ایده آفرین

معرفی نرم افزار:

ایده آفرین افتخار ارائه راهکار نرم افزاری کارامد با نام نرم افزار تحت وب مدیریت خدمات پس از فروش سانیار را به شرکتهایی داشته که به نوعی سرویس گارانتی و خدمات پس از فروش را بر ...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه ۶ ساعت
دارای کاتالوگ
نرم افزار تحت وب مدیریت خدمات پس از فروش سانیار نوین
کاتالوگ
دارد
نرم افزار تحت وب مدیریت خدمات پس از فروش سانیار نوین
دمو
نامشخص
نرم افزار تحت وب مدیریت خدمات پس از فروش سانیار نوین
پشتیبانی رایگان
12 ماه
نرم افزار تحت وب مدیریت خدمات پس از فروش سانیار نوین
آموزش رایگان
6 ساعت
چرا نرم افزار تحت وب مدیریت خدمات پس از فروش سانیار نوین از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

ساختار تحت وب - انعطاف پذیری بالا - قیمت رقابتی نسبت امکان ارائه شده - پشتیبانی قوی - امکان استفاده در موبایل و تبلت - امکان استفاده از راه دور از طریق اینترنت.

قیمت: شروع از ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

سامانه امتیاز دهی ، تشخیص اصالت کالا با پیامک و فعال سازی گارانتی

تولید توسط صبا ارقام

معرفی نرم افزار:

سامانه امتیاز دهی به مشتری بر اساس خرید، تشخیص اصالت کالا با پیامک و فعال سازی گارانتی با تولید کد های 16 رقمی بصورت بارکد

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه ۶ ساعت
دارای دمو
سامانه  امتیاز دهی ، تشخیص اصالت کالا با پیامک و فعال سازی گارانتی
کاتالوگ
نامشخص
سامانه  امتیاز دهی ، تشخیص اصالت کالا با پیامک و فعال سازی گارانتی
دمو
دارد
سامانه  امتیاز دهی ، تشخیص اصالت کالا با پیامک و فعال سازی گارانتی
پشتیبانی رایگان
12 ماه
سامانه  امتیاز دهی ، تشخیص اصالت کالا با پیامک و فعال سازی گارانتی
آموزش رایگان
6 ساعت
چرا سامانه امتیاز دهی ، تشخیص اصالت کالا با پیامک و فعال سازی گارانتی از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

قابلیت هرگونه سفارشی سازی، طراحی صفر تا صد نرم افزار

قیمت: شروع از ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار سرویس در محل و پشتیبانی سامان بان اختصاصی شرکت های آسانسوری و س...

تولید توسط سامانه های هوشمند برتر( سامان بان)

معرفی نرم افزار:

امروزه داشتن پشتیبانی و گارانتی در ارائه خدمات امتیاز ویژه ای محسوب می شود. بسیاری از خریداران و مشتریان به این نکته توجه دارند که محصولات و یا خدماتی که دریافت می کنند، پشتیب...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه ۱۰ ساعت
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار سرویس در محل  و پشتیبانی سامان بان اختصاصی شرکت های آسانسوری  و ساخت و ساز
کاتالوگ
دارد
نرم افزار سرویس در محل  و پشتیبانی سامان بان اختصاصی شرکت های آسانسوری  و ساخت و ساز
دمو
دارد
نرم افزار سرویس در محل  و پشتیبانی سامان بان اختصاصی شرکت های آسانسوری  و ساخت و ساز
پشتیبانی رایگان
12 ماه
نرم افزار سرویس در محل  و پشتیبانی سامان بان اختصاصی شرکت های آسانسوری  و ساخت و ساز
آموزش رایگان
10 ساعت
چرا نرم افزار سرویس در محل و پشتیبانی سامان بان اختصاصی شرکت های آسانسوری و س... از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

پشتیبانی دائم- سابقه ی 30 ساله در زمینه ی نرم افزار و سخت افزار- تیم برنامه نویسی قوی- هزینه ی مناسب- قابلیت ویرایش با توجه به نیاز شرکت شما- کاربردی و آسان

قیمت: شروع از ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (فناوری اطلاعات فراگستر) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »