یک سامانه "مدیریت درخواست" همه درخواست های پشتیبانی ورودی را از چندین کانال (پرسنل های داخلی، مدیریت، مشتری و...) دریافت می کند. از سیستم مدیریت درخواست، جهت اولویت بندی و پیگیری درخواست های مشتری استفاده می شود.این سامانه به تیم پشتیبانی کمک می کند تا با مشتریان بهتر ارتباط برقرار کنند و مسائل درون سازمان و مربوط به مشتری را به صورت موثرتری مدیریت کنند. همچنین زمانی که هر پرسنل درون سازمان شما به کارهای انجام شده برای مشتری نگاه می کند، تمام تعاملات قبلی و زمینه ای که نیاز دارد، در یک مکان قرار می گیرد تا پرسنل شما بتوانند پاسخ سریع و مفید ارائه دهند. my.vina.ir ** قیمت اعلام شده برای اشتراک یکماهه می باشد
سامانه مدیریت درخواست چیست؟
فرض کنید شما دارنده یک فروشگاه اینترنتی هستید که انواع پوشاک را در فروشگاه خود می فروشید.احتمالا شما روزانه سوالات زیادی را در رابطه با موضوعات مختلف از مشتریان خود دریافت می کنید.پرسشها می توانند از مسائل مربوط به اندازه تا نگرانی های مربوط به صدور صورتحساب ، تاریخ های تحویل و درخواست های طرح های جدید متفاوت باشد.
بر اساس اندازه کسب و کار ، شما باید چندین راه ارتباطی را برای مشتریان خود تنظیم کنید تا به شما دسترسی داشته باشند. بعضی از مشتریان ممکن است راه های معمولی مانند تلفن یا ایمیل را ترجیح دهند، در حالی که برخی ممکن است شما را در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک یا توییتر دنبال کنند.
صرف نظر از محیط مورد استفاده برای ارتباطات، نگرانی اصلی مشتریان پاسخ های فوری و سریع خواهد بود. آنها همچنین از شما انتظار دارند که به آنها اطلاع دهید که خرید آنها در چه مرحله ای است (صرفنظر از اینکه راه های ارتباطی را که قبلا برای پاسخ دادن به نگرانی های مشتریان خود مورد استفاده قرار داده اید نگه دارید و به موقع به روز رسانی کنید.)
در این قسمت است که سامانه مدیریت درخواست مطرح می شود.
بنابراین، سامانه مدیریت درخواست چیست؟
یک سامانه "مدیریت درخواست" همه درخواست های پشتیبانی ورودی را از چندین کانال (پرسنل های داخلی، مدیریت، مشتری و...) دریافت می کند. از سیستم مدیریت درخواست، جهت اولویت بندی و پیگیری درخواست های مشتری استفاده می شود.این سامانه به تیم پشتیبانی کمک می کند تا با مشتریان بهتر ارتباط برقرار کنند و مسائل درون سازمان و مربوط به مشتری را به صورت موثرتری مدیریت کنند. همچنین زمانی که هر پرسنل درون سازمان شما به کارهای انجام شده برای مشتری نگاه می کند، تمام تعاملات قبلی و زمینه ای که نیاز دارد، در یک مکان قرار می گیرد تا پرسنل شما بتوانند پاسخ سریع و مفید ارائه دهند.
چه کسانی می توانند از سامانه مدیریت درخواست استفاده کنند؟
شما به عنوان رئیس یک سازمان می توانید از یک سامانه مدیریت درخواست خوب برای ساده سازی فرایندهای پشتیبانی مشتریان خود استفاده کنید.یک سامانه مدیریت درخواست بسیار کارآمدتر از ایمیل است. این سامانه به شما کمک می کند درخواست ها را بدون ایجاد پوشه ها و رنگ های های مختلف دسته بندی و اولویت بندی کنید.
با استفاده از سامانه های مدیریت درخواست، شما می توانید اطمینان حاصل کنید که چندین پرسنل پشتیبانی همزمان بر روی یک درخواست کار نمیکنند.از همه مهمتر در تمام طول زمان کاری رئیس سازمان بر کار تمامی پرسنل نظارت خواهد داشت حتی اگر در سازمان حضور فیزیکی نداشته باشد.
چگونه یک سامانه مدیریت درخواست مناسب کسب و کار خود را انتخاب کنید؟
نوع پشتیبانی:
مشتریان چگونه با شما تماس می گیرند؟ آیا آنها از طریق تلفن یا ایمیل با شما در ارتباط هستند یا ترجیح می دهند با پرسنل شما در وب سایت یا رسانه های اجتماعی چت کنند؟
براساس راه های ارتباطی که برای پشتیبانی مشتریان خود تنظیم کرده اید، باید یک سیستم مدیریت درخواست انتخاب کنید.
سهولت در استفاده:
یک سامانه مدیریت درخواست باید رابط کاربری آسان وساده داشته باشد تا پرسنل شما مجبور نباشند زمان زیادی را صرف آموزش و یادگیری سامانه کنند و بتوانند از همان ابتدا شروع به کار کنند.
قیمت:
مقایسه سامانه های مدیریت درخواست در بازار و طرح های مختلف قیمت گذاری بر اساس امکانات سامانه کار مهمی است. اطمینان حاصل کنید که آیا ویژگی های سامانه مدیریت درخواست انتخابی شما مطابق با نیازهای پشتیبانی مشتری شما است. قبل از خرید سامانه مدیریت درخواست حتما نسخه رایگان و دمو سامانه را مشاهده و مدتی با آن کار کنید تا بتوانید با امکانات آن سامانه به طور کلی و جزیی آشنا شوید.
** قیمت اعلام شده برای اشتراک یکماهه می باشد
my.vina.ir
امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
کاربری آسان، محصول با کیفیت و قابل اطمینان، کاملا ایرانی، کاملا شبیه به محیط email
بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
نرم افزار حسابداری نوین ویژه مراکز تعمیرگاهی و خدمات پس از فروش پشتیبانی مطمئن کاربری وامکان اموزش اسان امکان استفاده تحت وب ،ویندوزوشبکه ارائه خدمات در سراسر کشور نر...
کاربری آسان بدون نیاز به آشنایی با مفاهیم حسابداری و درعین حال حرفه ای -پشتیبانی قدرتمند با ارائه خدمات متنوع و برتر ...-آموزش و پشتیبانی رایگان-امکان افزایش قابلیت های جدید ب...
ایده آفرین افتخار ارائه راهکار نرم افزاری کارامد با نام نرم افزار تحت وب مدیریت خدمات پس از فروش سانیار را به شرکتهایی داشته که به نوعی سرویس گارانتی و خدمات پس از فروش را بر ...
ساختار تحت وب - انعطاف پذیری بالا - قیمت رقابتی نسبت امکان ارائه شده - پشتیبانی قوی - امکان استفاده در موبایل و تبلت - امکان استفاده از راه دور از طریق اینترنت.
سامانه امتیاز دهی به مشتری بر اساس خرید، تشخیص اصالت کالا با پیامک و فعال سازی گارانتی با تولید کد های 16 رقمی بصورت بارکد
قابلیت هرگونه سفارشی سازی، طراحی صفر تا صد نرم افزار
امروزه داشتن پشتیبانی و گارانتی در ارائه خدمات امتیاز ویژه ای محسوب می شود. بسیاری از خریداران و مشتریان به این نکته توجه دارند که محصولات و یا خدماتی که دریافت می کنند، پشتیب...
پشتیبانی دائم- سابقه ی 30 ساله در زمینه ی نرم افزار و سخت افزار- تیم برنامه نویسی قوی- هزینه ی مناسب- قابلیت ویرایش با توجه به نیاز شرکت شما- کاربردی و آسان
« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (فناوری اطلاعات فراگستر) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »