شرکت نرم افزاری ایده پرداز طلوع با سابقه بیش از یک دهه در تولید و صادرات نرم افزار جهت ساماندهی بخش فروش ، کاهش هزینه ها و افزایش سود خالص سازمانها نرم افزار CRM را طراحی نموده و به کلیه شرکتهای تولیدی ، خدماتی و بازرگانی عرضه می نماید. همچنین این شرکت درحال توسعه ی نرم افزار CRM به نسخه ی تحت وب با امکانات افزونتری میباشد.

قیمت: ثبت نشده است.
نحوه خرید: خرید حضوری
راه های مشاهده: نمایش حضـوری

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« در انتظار تایید »
تولید کننده
ایده پرداز طلوع
دفتر مرکزی
تهران
از سال
۱۳۸۳
سایر محصولات
ندارد

راه های ارتباطی با ایده پرداز طلوع

تلفن
۷۷۵۱۲۲۳۶ -۷۷۵۱۳۲۶۸
فکس
ایمیل
habibi.7gardoon@yahoo.com
وب سایت
http://WWW.TOLUESOFT.COM
آدرس
خیابان انقلاب -پل چوبی - روبروی ایستگاه BRT -پلاک 197 - طبقه 3 -واحد 6

توضیحات

بسم الله الرحمن الرحیم
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری.
(Customer Relationship Management)
ابزاری جهت تحقق تفکر مشتری محوری در سازمان شما
برخی از امکانات این نرم افزار:
1. ورود مشخصات و اطلاعات مشتریان حقیقی و حقوقی و پرسنل مرتبط
2. ثبت نحوه آشنایی و روانشناسی مشتری و تعیین کارشناس مرتبط با مشتری
3. گروه بندی و رده بندی مشتریان (بالقوه و فعال)
4. آرشیو کلیه ارتباطات مشتریان به همراه جزییات هر ارتباط (شخص تماس گیرنده ، زمان ارتباط ، نتیجه ارتباط)
5. امکان attach فایل های اسکن شده از کاتالوگ ، بروشور و کلیه مستندات ارائه شده
6. ثبت ارسال نمونه کالا و جوایز برای مشتریان و نمایندگی ها
7. نظرسنجی و رضایت سنجی مشتریان
8. کارتابل روزانه کاربر شامل پیگیری ها ، قرار های ملاقات و جلسات کاری و ... در دسته های وظایف جاری ، ارجاعات ، یادآوری ها ، وظایف آتی و تکمیل شده ها
9. کنترل کارتابل کلیه کاربران توسط مدیر
10. ثبت سفارشات مشتری
11. صدور و چاپ فاکتور.html" target="_blank"پیش فاکتور
12. صدور و چاپ فاکتور
13. ثبت قراردادهای عقد شده با مشتریان
14. ثبت تراکنش مالی مشتریان شامل نقد و چک و اقساط و وام و فیش و حواله و pos
15. تعریف بازاریابان مختلف ، درصد آنها و حساب هر بازاریاب
16. تعریف نمایندگی ها و عاملین فروش
17. تعریف تامین کنندگان سرویس ها و محصولات مورد ارائه شرکت
18. ثبت اطلاعات رقبای کاری
19. تعریف محصولات وخدمات به همراه هزینه هر یک
20. خدمات پس از فروش
21. پیگیری پرونده های شکایات مشتریان
22. مدیریت پیشنهادات و انتقادات
23. تعریف کاربران با امکان تعیین الگوهای سطوح دسترسی به صورت دلخواه
24. دفترچه تلفن و آدرس ها
25. امکان کالر آی دی (Caller ID) و نمایش سابقه ارتباطی با مشتریان در هنگام تماس ایشان
26. یادآور سیستم شامل تاریخ های پایان قرارداد ، گارانتی ، سررسید اقساط ، سررسید چک ها ، تولد ، ازدواج ، تاسیس شرکت با قابلیت هشدار روی کامپیوتر
27. استفاده از ابزارهای تبلیغاتی نرم افزار (ارسال گروهی فکس(Fax) ، پیام کوتاه (SMS) ، ایمیل(Email) ، پیام صوتی (Voice Mail))
28. ارسال نامه به یک یا گروهی از مشتریان و چاپ آدرس ها روی پاکت پستی
29. ماژول نمایشگاهها با امکان ایجاد سوالات و پاسخگویی بازدیدکنندگان غرفه در نمایشگاه و امکان گزارش گیری
30. انجام جستجوی پیشرفته و فیلتر کردن داده ها در کمترین زمان
31. کمک به تحلیل ، بررسی و تصمیم سازی مدیران سازمان توسط گزارشات مختلف مانند گزارش مشتریان ، گزارش بازارهای هدف ، گزارش قراردادها ، گزارش چک و قسط ها ، گزارش فاکتورها ، گزارش بازاریاب ها ، گزارش پیگیری ها ، گزارش ارتباط با مشتریان ، گزارشات آماری(به صورت نمودارهای دایره ای و میله ای) ، گزارشات نموداری و مقایسه ای فروش ، گزارشات با چاپ دلخواه از دیتاگریدها

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز تحت وب
دسته بندی
امور اداری / مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مناسب برای کسب و کارهای
نامشخـص

امکانات

امکانات این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ابزاری جهت تحقق تفکر مشتری محوری در سازمان شما

بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

پلتفرم توسعه
نامشخص
پایگاه داده
ندارد
امکان اجرای تحت شبکه
ندارد
نرم افزارهای مورد نیاز
قفل و امنیت
ندارد
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
نامشخـص
سخت افزارهای مورد نیاز
آموزش رایگان اولیه: نامشخص
نحوه آموزش: نامشخـص
پشتیبانی رایگان اولیه: نامشخص
نحوه پشتیبانی: نامشخـص

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.

اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

5 سال و 7 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ایـدانش

تولید توسط ایـدانش (edanesh)

معرفی نرم افزار:

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ایـدانش با قابلیت های منحصر به فرد به عنوان یک ابزار جامع، امکان شناسائی، جذب، حفظ و پرورش مشتریان سودآور از طریق یکپارچه سازی و سیستماتیک ساز...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه ۲۰ ساعت
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ایـدانش
کاتالوگ
دارد
نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ایـدانش
دمو
دارد
نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ایـدانش
پشتیبانی رایگان
12 ماه
نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ایـدانش
آموزش رایگان
20 ساعت
چرا نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ایـدانش از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

کاربری آسان و پویا - نسخه ایزوله برای هر مشتری - پشتیبانی توسط مهندسین ایـدانش - کمک به افزایش فروش

قیمت: شروع از ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزارERP تحت وب تراز نگار

تولید توسط ترازنگار

معرفی نرم افزار:

برنامه‌ریزی منابع سازمانی (Enterprise resource planning) که به اختصار ERP نامیده می شود، طیف وسیعی از فعالیت‌های مختلفی را شامل می شود که هدف آن، گردآوری تمام داده‌ها و فرایند...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه ۱۲ ساعت
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزارERP تحت وب تراز نگار
کاتالوگ
دارد
نرم افزارERP تحت وب تراز نگار
دمو
دارد
نرم افزارERP تحت وب تراز نگار
پشتیبانی رایگان
12 ماه
نرم افزارERP تحت وب تراز نگار
آموزش رایگان
12 ساعت
چرا نرم افزارERP تحت وب تراز نگار از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

تطبیق صد درصدی با کسب و کار شما،هزینه ی بسیار کمتر.سهولت در کاربری نرم افزار-آپدیت رایگان-پشتیبانی لحظه ای رایگان-شرایط فروش متنوع-مدیریت مالی و پرسنلی به صورت همزمان

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان

تولید توسط توسعه ارتباطات رایانه ای آبانگان

معرفی نرم افزار:

پیش‌بینی و کسب آگاهی از نیازهای مشتریان و تلاش برای مرتفع نمودن آن‌ها و همچنین بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده از مهمترین وظایف مدیران هر شرکت می‌باشد. گروه راهکارها...

پشتیبانی رایگان اولیه نامشخص
آموزش رایگان اولیه نامشخص
دارای کاتالوگ
راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان
کاتالوگ
دارد
راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان
دمو
نامشخص
راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان
پشتیبانی رایگان
نامشخص
راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان
آموزش رایگان
نامشخص
چرا راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان آبانگان از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

قابلیت اختصاصی سازی بر اساس نیاز مشتری - بهره گیری از بستر ماکروسافت شیرپوینت -قابلیت ارتباط با سایر نرم افزارهای سازمان الکترونیک (بر بستر شیرپوینت)

قیمت: ثبت نشده است.
مشاهده جزئیات

مدیریت ارتباط با مشتری رایگان

تولید توسط داده پرداز پونه

معرفی نرم افزار:

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویتایگر نسخه 7 رایگان

پشتیبانی رایگان اولیه رایگان
آموزش رایگان اولیه کامل
دارای دمو
مدیریت ارتباط با مشتری رایگان
کاتالوگ
نامشخص
مدیریت ارتباط با مشتری رایگان
دمو
دارد
مدیریت ارتباط با مشتری رایگان
پشتیبانی رایگان
رایگان
مدیریت ارتباط با مشتری رایگان
آموزش رایگان
کامل
چرا مدیریت ارتباط با مشتری رایگان از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

رایگان-پشتیبانی قوی - یکپارچگی سیستم ها و راه های ارتباطی- تمرکز بر نیازها و خواسته های مشتریان-کاربر پسند و استفاده آسان-مدیریت اطلاعات وارد شده در نرم افزار crm فقط در یک پا...

قیمت: رایگان
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (ایده پرداز طلوع) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »