مدیریت پذیرش و نوبت دهی بیماران بسیار راحت و در عین حال جامع مدیریت درآمد و هزینه های مرکز و بیلان و گزارش های حسابداری و مدیریتی مدیریت سوابق درمانی بیماران و مراجعه کنندگان با فرم های مختلف قلم نوری، تایپی، گزینه های آماده و فرم های تخصصی تمامی امکانات جدید و بروز شامل آرشیو و اسکن، سامانه پیامک و تلگرام، نوبت دهی اینترنتی، نوبت دهی تلفن گویا، کارت هوشمند ، چاپ نسخه و ... نصب و راه اندازی و آموزش حضوری و تسویه حساب بعد از رضایت شما و پیاده سازی کامل مرکز با اتوماسیون پشتیبانی سال اول رایگان و سال های با ارائه قرارداد معتبر و قیمت عالی و کیفیت و رضایت کامل شما
نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک، کلینیک24 از دو بخش اصلی نسخه منشی و نسخه پزشک تشکیل شده است که در نسخه منشی تکیه بر تشکیل پرونده کامل بیمار شامل بخش های :
Family History
Infant History
Social History
Medical History
Obstetric History
Gynecology History
Drug History و Surgery History و سوابق بستری و آلرژی ها و ...
صدور ویزیت جامع ، سریع و آسان بدون استفاده از ماوس ،
نوبت دهی با سرعت بالا و کارآمد همراه با ترکیب آن با سامانه پیام کوتاه ، نوبت دهی آنلاین از طریق سایت و صفحه اختصاصی پزشک
ارتباط منشی و پزشک از طریق چت داخلی و امکان ارتباط بیمار با پزشک از طریق پیامک
استفاده از کارت های هوشمند در جهت افزایش دقت و سرعت در فرایندهای جاری مرکز،
سیستم حسابداری و انبارداری کامل همراه با گزارشات کاربردی و
سیستم آرشیو الکترونیکی به منظور نگهداری و تهیه نسخه الکترونیک مدارک سنتی بیماران و صدها امکان جدید دیگر می باشد.
و در نسخه پزشک تاکید بر حفظ اصل مهم تهیه و نگهداری مدارک پزشکی بصورت نوین بر اساس استانداردهای درمان با در اختیار داشتن دیتا های پزشکی کامل که در چارت درمان از Subject و chief complaint شروع، با Object و اقدامات پاراکلینیک ادامه و با Diagnosis و Plan درمان، چرخه آن کامل میگردد، بهره برده و توانسته دستیار هوشمندی همراه و در کنار پزشک باشد.
مهمترین نقطه قوت کلینیک 24 راه اندازی کامل نرم افزار در مرکز و آموزش کامل پرسنل همراه با ارائه خدمات پشتیبانی سریع و مناسب میباشد.
در کلینیک 24 فروش پایان یک معامله نیست بلکه شروع یک تعهد است.
رزومه کامل کلینیک 24 شامل پزشکان متخص و فوق تخصص در تمامی رشته ها از پوست و زیبائی، کودکان ، زنان ، مغز و اعصاب ، قلب و عروق ، ارتوپد ، جراحی ، داخلی ، عفونی ، انکولوژیست، چشم پزشکی ، رینوپلاستی و همجنین دندانپزشکی از مرکز افضل تا کلینیک قائدی، کلینیک ایرانمهر ، ارتودنسی ، اندو و پروتز را شامل میگردد.
شامل چارت های تخصصی پزشکی از جمله :
چارت قلب ، مغز و اعصاب و MS ، فیزیوتراپی ، دندان پزشکی، دیابت و غدد، رژیم درمانی ، ایمپلنت، طب سوزنی ، پوست و مو و ... می باشد.
لطفا جهت پرزنت رایگان با شماره های کلینیک 24 یا از طریق سایت و ایمیل با ما در ارتباط باشید.
وب سایت شرکت:www.clinic24h.com
ایمیل شرکت :clinic24h@gmail.com
مدیریت پذیرش
تشکیل پرونده
کارت ویزیت
مدیرت نوبت دهی
ارتباط با پزشک
ثبت نسخه پزشک
ثبت یادداشت دیجیتالی پزشک
اتصال به دستگاه های پزشکی
مدیریت امور مالی
محاسبه ی تخفیف بیمه
سیستم پیامکی ویزیت
سیستم حضور وغیاب
چاب قبض
جلسه درمانی
انواع شیفتهای کاری
سیستم الصاق تصویر
گزارش ساز
1- ما توانسته ایم پرونده های کاغذی را بطور کامل حذف کنیم. 2- حساب و کتاب پزشکان و مشاوران و پرستاران با برنامه ما راحت شده است. 3- تمامی روش های نوبت دهی را به هم متصل نمائیم. 4- تمامی خدمات مورد نیاز مرکز از شبکه ، سخت افزار ، اینترنت ، ویندوز و ... را خودمان برایتان انجام میدهیم و پشتیبانی میکنیم.. 5- ما درخدمت شما هستیم.
سیستم پذیرش بصورت درمانگاهی
سیستم درمان با فرم جدید Medical Archive
سسیستم حسابداری با گزارشات متنوع و جدید
تغییر گرید ها با گرید های مناسب برای فیلتر و گروه بندی اطلاعات
امکانات عالی برای کاستومایز کردن و شخصی سازی نرم افزار برای هر مرکز و هر پزشک
راه اندازی تلفن گویا برای نوبت دهی و وب سایت نوبت دهی بصورت هماهنگ و یکپارچه
اضافه شدن امکانات جدید به بخش درمان
راه اندازی سیستم کارتابلی همراه با تعریف نقش ها و عملیات های مجاز هر کاربر
توسعه و بهبود بخش های قبلی مثل سابقه اطفال، پزشکی و ....
راه اندازی امکان صدور کارت عضویت و اهدا برای بیماران
راه اندازی سامانه داروخانه و فروش دارو و تجهیزات با گزارشات لازم
و.....
نوبت دهی جامع متناسب با نیازهای مراکز مشاوره ( بیعانه و ساعت داینامیک)
تبدیل نوبت به پذیرش و ثبت دقیق ساعت ورود و خروج مراجعه کننده ومحاسبه قیمت نهایی بر اساس تایم مشاوره
ثبت تست های روانشناسی همراه با اسکن نتایج تست بر روی پرونده
امکان بارکزاری سایر اسناد مراجعه کننده بر روی پرونده
امکان چت و ارسال پیام بین پرسنل پذیرش و مشاورین
امکان ثبت ساعت ورود و خروج پرسنل مرکز جهت محاسبه حقوق
امکان محاسبه حقوق مشاورین و پزشکان بصورت پرکیس و ساعتی
ثبت هزینه های مرکز مشاوره وگزارشات حسابداری
سیستم بیمه گری دقیق و کامل بصورت هوشمند
امکان انجام تست های MMPI ، استرانگ، بک و .... در نرم افزار.
ثبت مراحل درمان منطبق با استاندارد DSM(V)
یکی از امکانات برجسته این سیستم اعمال ساختار DMS(V) (شناخت چالشها و مشکلات و برطرف نمودن آنها بر اساس علت اصلی) در مراحل مشاوره است.
DMS(V)-TR : (Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders-5th edition text Revision )
جدیدترین استاندارد تهیه شده توسط انجمن روانپزشکی آمریکا که بر اساس روند تشخیصی اختلالهای روانی می باشد و دارای طبقه بندی و ارزیابی چند محوری و بحثهای کامل و جامع 16 دسته اختلال می باشد.
همچنين (DSM (V تكميل شده طبقه بندی های بین المللی ICD9 و ICD10 نیز می باشد.
DSM(V) شامل 5 محور کلی ذیل می باشد:
1) اختلالهای بالینی (سایر اختلالهایی که ممکن است مورد توجه بالینی باشند)
2) اختلالهای شخصیت (عقب ماندگی ذهنی)
3) بیماریهای جسمانی
4) مشکلات روانی اجتماعی و محیطی
5) سنجش کلی کارکرد (عملکرد)
جهت برطرف شدن و حل مشکلات مراجع، ابتدا 5 محوراصلی شناسایی شده و سپس اقدامات لازم جهت رفع آنها انجام می گیرد.
یکی دیگر از مشخصه های بارز سیستم موجود، حفاظت اطلاعات شخصی افراد و نگهداری آنها ست. چراکه کلیه اطلاعات فیمابین مراجع و پزشک مشاور در جلسات مشاوره کاملا محرمانه بوده و امنیت آن امری حیاتی به نظر می رسد. در سیستم طراحی شده فوق این مسئله به گونه ای انجام شده است که دسترسی به اطلاعات یک مراجع، فقط توسط پزشک مشاور همان مراجع انجام پذیر می باشد و مراجع با این اطمینان مشکل خود را بدون هیچ فیلتری بیان نموده و این امر باعث سرعت در تشخیص مشاور و همچنین کسب نتایج آماری صحیح می گردد.
تمامی قابلیت های مورد نیاز این مراکز محترم
شامل پذیرش بر اساس خدمات استاندارد تعریف شده مراکز بیمه
صدور جواب در ورد آفیس و نکهداری در سوابق بیمار
گرفتن تایید تامین اجتماعی
آماده سازی دیسکت و روکش بیمه نیروهای مسلح و خدمات درمانی
حسابداری و درآمد
ارسال پیامک تشکر برای پزشکان ارسال کننده بیمار و نسخه نویس
و .... قابلیت دیگر
مبلغ پشتیبانی سالیانه ویژه این مراکز محترم فقط 500 هزار تومان هرجای ایران بدون افزایش قیمت سالیانه