هر سازمانی دارای مستندات اداری فراوانی است که حاوی اطلاعات مختلفی‌ست. این مدارک یا به اصطلاح اسناد باید با نظم و ترتیب نگه‌داری شوند تا بتوان آنها را در زمان لازم بازیابی و مورد استفاده قرار داد. در واقع اطلاعاتی که در این اسناد وجود دارد، در بخش‌های مختلف کاری سازمان مورد نیاز است و باید به آنها مراجعه شود. سیستم مدیریت اسناد در واقع وظیفه‌ی دریافت، طبقه بندی، نگه‌داری و بازیابی این اسناد را برعهده دارد.

قیمت: شروع از ۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید از فروشگاه های سطح کشور
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

تاکنون دیدگاهی برای این نرم افزار ثبت نشده است
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(0 از ۵)

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
دانش پردازش کاج پارس
دفتر مرکزی
یزد
از سال
۱۳۹۷
سایر محصولات
ندارد

راه های ارتباطی با دانش پردازش کاج پارس

تلفن
۳۷۲۶۹۳۸۳
فکس
ایمیل
info@kaajsoft.ir
وب سایت
http://www.kaajsoft.ir
آدرس

توضیحات

امروزه سرعت دسترسی به اسناد و اطلاعات بسیار پراهمیت است و در اکثر سازمانها، کارخانجات و مراكز اطلاعاتی برای ایجاد، نگهداری و مراجعه سریع و آسان به گونه های مختلف اطلاعات از قبیل اسناد، نقشه ها، عکس ها، فیلم ها، فایل های مختلف و غیره... نیاز به سیستم بایگانی اسناد و مدارک احساس می شود. چرا که اسناد به مرور زمان و استفاده بیش از حد فرسوده شده و از بین رفته و مسائلی دیگری همانند: امنیت و دسترسی آسان و سریع به مدارک و اسناد باعث شده نسبت به گذشته احساس نیاز بیشتری به استفاده از سیستم های مكانیزه در مراكز بایگانی و چرخه مكاتباتی سازمان خود داشته باشید.
نرم افزار آرشیو اسناد و مدارک یکی از مناسب ترین و سریع ترین راه حل ها جهت کاهش هزینه ها، فضای نگهداری اسناد و سرعت بخشیدن به امور جاری، بازیابی اطلاعات و دسترسی سریع، دقیق و آسان به اسناد و مدارک و جلوگیری از بین رفتن اطلاعات به مرور زمان می باشد.
با توجه به موارد فوق این شرکت با همکاری OpenKM اقدام به تهیه و اجرایی نمودن سیستم آرشیو اسناد و مدارک(DMS) بومی نموده است که دارای امکانات و قابلیت های زیر می باشد.

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز مک اندروید ویندوز فون لینوکس تحت وب سرویس ابری
دسته بندی
امور اداری / نرم افزار های مدیریت، بایگانی و آرشیو فرم ها و اسناد
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

جستجوی درختی

ثبت و ویرایش تصاویر

گروه سازی آرشیو

برچسب گذاری

شماره زنی هوشمند

طبقه بندی اسناد

محدود سازی دسترسی

گزارش ساز

مدیریت زمانی

مدیریت امانات اسناد

سیستم امنیتی هوشمند(اثر انگشت و امضای دیجیتال)

تعریف گروه های کاری

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

دارای ماژول های مدیریت دانش - قیمت مناسب - زیرساخت فنی ایده ال - ocr فارسی -

بسته و نسخه های نرم افزار

اطلس (ابری)

این نسخه از نرم افزار ابری است بدین صورت که محل نصب نرم افزار، سرورهای شرکت دانش پردازش کاج پارس است و دسترسی شما به این سامانه از طریق اینترنت می باشد.

کریسمس

مناسب برای سازمان ها و شرکت های کوچک

این نسخه از نرم افزار دارای کلیه امکانات نسخه نوئل می باشد با این تفاوت که برای سازمان ها و شرکت های کوچک طراحی شده است و حداکثر تا سقف 10 کاربر و حجم دیتای متوسط را پوشش می دهد.

نوئل

مناسب برای سازمان ها و کارخانجات بزرگ

این نسخه از نرم افزار مخصوص سازمان ها ،شرکت ها و کارخانجات متوسط تا خیلی بزرگ طراحی شده است و توانایی عملکرد بهینه در مقابل حجم انبوهی از اسناد و کاربران را دارد.

پلتفرم توسعه
Java
پایگاه داده
PostgreSql
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
-
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور
سخت افزارهای مورد نیاز
-

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: ۱۰ساعت
نحوه آموزش: Help / ویدئو آموزش / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 12ماه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / در محل مشتری / در محل شرکت

مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

سایر گواهی ها و افتخارات:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.
همچنین می توانید سوالاتی که دیگران پرسیده اند را بررسی کنید:
نویسنده: فاطمه سرمدی | ۲۸ مرداد ۹۸

سلام لیست قیمت نرم‌افزار مدیریت اسناد یا توضیحاتی درخصوص محدوده قیمت این نرم‌افزار را خواستارم. با تشکر

پاسخ تولید کننده - ۳۱ مرداد ۹۸

سلام لطفا یک نامه رسمی مبنی بر اعلام قیمت از سازمانی که هستید ارسال فرمایید در پاسخ لیست قیمت برای شما ارسال می شود. با تشکر


اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

5 سال و 3 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

نرم افزار اندیکاتور

تولید توسط فکرافزار

معرفی نرم افزار:

نرم افزار اندیکاتور،ساده ترین نوع نرم افزار دبیرخانه به شمار می رود که امکان الکترونیکی نمودن دفتر اندیکاتور و فعالیت های جاری و دفتر تلفن،گیرندگان رونوشت،ضمائم و پیوست ها را...

پشتیبانی رایگان اولیه 1ماه
آموزش رایگان اولیه ۱ ماه
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار اندیکاتور
کاتالوگ
دارد
نرم افزار اندیکاتور
دمو
دارد
نرم افزار اندیکاتور
پشتیبانی رایگان
1ماه
نرم افزار اندیکاتور
آموزش رایگان
1 ماه
چرا نرم افزار اندیکاتور از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

شخصی سازی و برنامه نویسی درون برنامه فارسی و بسیارآسان

قیمت: شروع از ۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار کنترل مدارک و اسناد

تولید توسط داده پردازی نیلرام مانا

معرفی نرم افزار:

سیستم کنترل مدارک داده پردازی نیلرام امکانات مناسبی برای مدیریت مدارک و سوابق و اجرای صحیح آرشیو مدارک و در نهایت گزارشگیری از اطلاعات مربوط به کلیه واحد های صاحب مدارک را فرا...

پشتیبانی رایگان اولیه 3 ماه
آموزش رایگان اولیه ۸ ساعت
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار کنترل مدارک و اسناد
کاتالوگ
دارد
نرم افزار کنترل مدارک و اسناد
دمو
دارد
نرم افزار کنترل مدارک و اسناد
پشتیبانی رایگان
3 ماه
نرم افزار کنترل مدارک و اسناد
آموزش رایگان
8 ساعت
چرا نرم افزار کنترل مدارک و اسناد از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

نگاه علمی و سیستمی نیلرام به نرم افزار ها - پیاده سازی بر اساس اصول صحیح مهندسی سیستم ها - به صورت کامل فرایند محورمی باشد - کفایت لازم جهت بهره برداری در سیستم BI

قیمت: شروع از ۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

آرشیو و مدیریت الکترونیکی اسناد آرشیوان

تولید توسط گروه آراشیوان

معرفی نرم افزار:

با توجه به نیاز سازمانها ، عملیات بایگانی و آرشیو اسناد اعم از مدارک فنی و اداری را انجام داده و امکان تعریف دسترسی به تصاویر و فایل های مستند مدارک فوق را باتوجه به اطلاعات ...

پشتیبانی رایگان اولیه 6 ماه
آموزش رایگان اولیه نامحدود
دارای دمو دارای کاتالوگ
آرشیو و مدیریت الکترونیکی اسناد آرشیوان
کاتالوگ
دارد
آرشیو و مدیریت الکترونیکی اسناد آرشیوان
دمو
دارد
آرشیو و مدیریت الکترونیکی اسناد آرشیوان
پشتیبانی رایگان
6 ماه
آرشیو و مدیریت الکترونیکی اسناد آرشیوان
آموزش رایگان
نامحدود
چرا آرشیو و مدیریت الکترونیکی اسناد آرشیوان از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

قابلیت خصوصی سازی، سهولت کار، امکان اضافه نمودن کلیه قابلیتهای مدیریتی اسناد

قیمت: شروع از ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار مدیریت بایگانی اسناد مریان

تولید توسط شرکت خدمات مالی و اداری مریان

معرفی نرم افزار:

نرم ‌افزار مدیریت مستندات یکی از زیر سیستم‌ های اصلی نرم‌ افزار اتوماسیون ‌اداری مریان است. به منظور مدیریت و نگهداری از مستندات سازمانی، نقشه‌ های فنی و فرم ‌های سازمانی در ا...

پشتیبانی رایگان اولیه 3 ماه
آموزش رایگان اولیه ۱۰ ساعت
نرم افزار مدیریت بایگانی اسناد مریان
کاتالوگ
نامشخص
نرم افزار مدیریت بایگانی اسناد مریان
دمو
نامشخص
نرم افزار مدیریت بایگانی اسناد مریان
پشتیبانی رایگان
3 ماه
نرم افزار مدیریت بایگانی اسناد مریان
آموزش رایگان
10 ساعت
چرا نرم افزار مدیریت بایگانی اسناد مریان از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

متاسفانه توضیحاتی برای این بخش ثبت نشده است!

قیمت: ۴۵,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

هیچ دیدگاهی تاکنون برای این نرم افزار ثبت نشده است.

اولین نفر باشید!
ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (دانش پردازش کاج پارس) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »