هر سازمانی دارای مستندات اداری فراوانی است که حاوی اطلاعات مختلفیست. این مدارک یا به اصطلاح اسناد باید با نظم و ترتیب نگهداری شوند تا بتوان آنها را در زمان لازم بازیابی و مورد استفاده قرار داد. در واقع اطلاعاتی که در این اسناد وجود دارد، در بخشهای مختلف کاری سازمان مورد نیاز است و باید به آنها مراجعه شود. سیستم مدیریت اسناد در واقع وظیفهی دریافت، طبقه بندی، نگهداری و بازیابی این اسناد را برعهده دارد.
امروزه سرعت دسترسی به اسناد و اطلاعات بسیار پراهمیت است و در اکثر سازمانها، کارخانجات و مراكز اطلاعاتی برای ایجاد، نگهداری و مراجعه سریع و آسان به گونه های مختلف اطلاعات از قبیل اسناد، نقشه ها، عکس ها، فیلم ها، فایل های مختلف و غیره... نیاز به سیستم بایگانی اسناد و مدارک احساس می شود. چرا که اسناد به مرور زمان و استفاده بیش از حد فرسوده شده و از بین رفته و مسائلی دیگری همانند: امنیت و دسترسی آسان و سریع به مدارک و اسناد باعث شده نسبت به گذشته احساس نیاز بیشتری به استفاده از سیستم های مكانیزه در مراكز بایگانی و چرخه مكاتباتی سازمان خود داشته باشید.
نرم افزار آرشیو اسناد و مدارک یکی از مناسب ترین و سریع ترین راه حل ها جهت کاهش هزینه ها، فضای نگهداری اسناد و سرعت بخشیدن به امور جاری، بازیابی اطلاعات و دسترسی سریع، دقیق و آسان به اسناد و مدارک و جلوگیری از بین رفتن اطلاعات به مرور زمان می باشد.
با توجه به موارد فوق این شرکت با همکاری OpenKM اقدام به تهیه و اجرایی نمودن سیستم آرشیو اسناد و مدارک(DMS) بومی نموده است که دارای امکانات و قابلیت های زیر می باشد.
جستجوی درختی
ثبت و ویرایش تصاویر
گروه سازی آرشیو
برچسب گذاری
شماره زنی هوشمند
طبقه بندی اسناد
محدود سازی دسترسی
گزارش ساز
مدیریت زمانی
مدیریت امانات اسناد
سیستم امنیتی هوشمند(اثر انگشت و امضای دیجیتال)
تعریف گروه های کاری
دارای ماژول های مدیریت دانش - قیمت مناسب - زیرساخت فنی ایده ال - ocr فارسی -
این نسخه از نرم افزار ابری است بدین صورت که محل نصب نرم افزار، سرورهای شرکت دانش پردازش کاج پارس است و دسترسی شما به این سامانه از طریق اینترنت می باشد.
مناسب برای سازمان ها و شرکت های کوچک
این نسخه از نرم افزار دارای کلیه امکانات نسخه نوئل می باشد با این تفاوت که برای سازمان ها و شرکت های کوچک طراحی شده است و حداکثر تا سقف 10 کاربر و حجم دیتای متوسط را پوشش می دهد.
مناسب برای سازمان ها و کارخانجات بزرگ
این نسخه از نرم افزار مخصوص سازمان ها ،شرکت ها و کارخانجات متوسط تا خیلی بزرگ طراحی شده است و توانایی عملکرد بهینه در مقابل حجم انبوهی از اسناد و کاربران را دارد.
مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
سلام لیست قیمت نرمافزار مدیریت اسناد یا توضیحاتی درخصوص محدوده قیمت این نرمافزار را خواستارم. با تشکر
نرم افزار اندیکاتور،ساده ترین نوع نرم افزار دبیرخانه به شمار می رود که امکان الکترونیکی نمودن دفتر اندیکاتور و فعالیت های جاری و دفتر تلفن،گیرندگان رونوشت،ضمائم و پیوست ها را...
شخصی سازی و برنامه نویسی درون برنامه فارسی و بسیارآسان
سیستم کنترل مدارک داده پردازی نیلرام امکانات مناسبی برای مدیریت مدارک و سوابق و اجرای صحیح آرشیو مدارک و در نهایت گزارشگیری از اطلاعات مربوط به کلیه واحد های صاحب مدارک را فرا...
نگاه علمی و سیستمی نیلرام به نرم افزار ها - پیاده سازی بر اساس اصول صحیح مهندسی سیستم ها - به صورت کامل فرایند محورمی باشد - کفایت لازم جهت بهره برداری در سیستم BI
با توجه به نیاز سازمانها ، عملیات بایگانی و آرشیو اسناد اعم از مدارک فنی و اداری را انجام داده و امکان تعریف دسترسی به تصاویر و فایل های مستند مدارک فوق را باتوجه به اطلاعات ...
قابلیت خصوصی سازی، سهولت کار، امکان اضافه نمودن کلیه قابلیتهای مدیریتی اسناد
نرم افزار مدیریت مستندات یکی از زیر سیستم های اصلی نرم افزار اتوماسیون اداری مریان است. به منظور مدیریت و نگهداری از مستندات سازمانی، نقشه های فنی و فرم های سازمانی در ا...
متاسفانه توضیحاتی برای این بخش ثبت نشده است!
« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (دانش پردازش کاج پارس) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »