نرم افزار منتخب مشتریان در نظرسنجی سال 1400، محیط زیبا و کاربردی، تکمیل پرونده پزشکی با 5 روش مختلف به همراه 13 ماژول تخصصی و سایر ماژول های مدیریتی. نرم افزار کاربردی مطب اکسیر در دو نسخه منشی (بخش پذیرش) و پزشک (بخش ویزیت) در بستر شبکه های داخلی طراحی شده است. در نرم افزار مدریت مطب اکسیر نسخ آنلاین به راحتی از طریق نرم افزار قابل ثبت هستند و دیگرنیاز به مراجعه به سامانه های دیگر نمیباشد. اکسیر دارای قابلیت پشتیبان گیری آنلاین هست به طوری که در هر لحظه، نسخه پشتیبان نرم افزار شما در مرکز سرورهای پرقدرت " تلاش نت" موجود میباشد تا در مواقع نیاز بازگردانی شود. همچنین آپدیت های برنامه به صورت رایگان ارائه و بدون دخالت فیزیکی اتوماتیک نصب میشود.
پرونده در یک نگاه
برنامه اکسیر این امکان را به شما میدهد تا بتوانید تمام پرونده فرد از جمله سوابق مراجعه بیمار، تاریخچه پزشکی فرد، تجویزات و یادداشت های سابق را مشاهده نمایید.
جستجو هوشمند
برنامه کاربردی اکسیر از ویژگی جستجو هوشمند بهره مند است. شما میتوانید بر اساس شماره پرونده یا تمام مشخصات فردی از جمله: نام و نام خانوادگی، شماره تلفن یا موبایل و کدملی جستجو و پرونده مورد نظر را پیدا کنید.
گزارش روزانه
گزارش از تعداد پذیرش و ویزیت ها و میزان دریافتی هر روز کاری از ویژگی های حائز اهمیت اکسیر میباشد. همچنین برنامه دارای انواع گزارشات کاربردی و پژوهشی دیگر نیز میباشد.
متصل به بیمه
با توجه به حذف دفترچه های بیمه ای و ضرورت ثبت نسخ به صورت الکترونیک توسط پزشکان، نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک اکسیر با قابلیت اتصال API نسخ الکترونیک بیمه ای( تامین و سلامت ) این امکان را برای پزشکان فراهم آورده است که از طریق نرم افزار تمامی نسخ را به صورت الکترونیک و مستقیم به سامانه بیمه ارسال نماید.
متون آماده
کارشناسان ما جهت کاهش خطاهای انسانی و سهولت در تکمیل ویزیت بیمار، امکان استفاده از لیست متون آماده را فراهم کرده اند. که هر پزشک نیز میتواند هریک از این لیست ها را برای خود شخصی سازی کند.
از قابلیت های ویژه نسخه کلینیکی نرم افزار اکسیر میتوان به ماژول های انبارداری و صندوق، پیامک خدماتی، گزارش های مالی، حسابداری پیشرفته و.. اشاره نمود.
مدیریت نوبت دهی اتوماتیک
تشکیل پرونده
ثبت ورود و خروج خودکار
سیستم پاسخ گوی خودکار
مدیریت پذیرش شیفتی
گروه بندی وتفکیک بیماران
گزارش سوابق پزشکی
مدیریت ارجاع و پزشک خانواده
اتصال به دستگاه pos
ارتباط با بیمه(محاسبه تخفیف ها -بیمه مکمل - طرف های قرارداد)
ارتباط با مراکز درمانی دیگر
ارتباط باداروخانه(برای ارسال مستقیم نسخه پزشک)
انبار داری دارو و اجناس
بارکد خوان
حسابداری پیشرفته
سیستم پیامکی
صندوق انتقادات و پیشنهادات
صندوق داری هوشمند
گزارش ساز
محاسبه سود وزیان
مدیریت امور بانکی
مدیریت بخش های مختلف
مدیریت شیفت های کاری
مدیریت کارکنان) مدیریت حقوق و دستمزد )
پنل کامل بیمه به همراه گزارش -سبک و بهینه نرم افزار - شخصی سازی برای پزشک - دموی رایگان - تنظیمات شبکه رایگان - 02154109000
بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
نرم افزار مدیریت کلینیک فیزیوتراپی
پشتیبانی قوی - کاربری فوق العاده راحت - متناسب با نیازهای دقیق کلینیک های فیزیوتراپی - به روز با آخرین تغییرات سازمان های بیمه ای
استفاده از فناوری های روز دنیا و ایجاد قابلیت های جدید در کنار دو دهه تجربه، منجر به پیدایش "سپهر"، یکی از کارآمدترین سیستم های مدیریت هوشمند اطلاعات در حوزۀ پزشکی و سلامت شد...
به روز رسانی دوره ای نرم افزار - اجرای درخواست های اختصاصی برای مراکز - قیمت مناسب - پشتیبانی قوی - نصب و آموزش بصورت حضوری
سیستم جامع درمانگاهی دادکین شامل پذیرش عمومی، پذیرش تخصصی ، پذیرش رادیولوژی ، پذیرش فیزیوتراپی ، پذیرش دندانپزشکی ، پذیرش آزمایشگاه، پذیرش داروخانه و تشکیل پرونده بخشی و ... ا...
حفظ یکپارچگی اطلاعات - گزارشات یکپارچه - امکان بررسی عملکرد درمانگاهها - پشتیبانی قوی - طراحی و پیاده سازی توسط تیم خبره دادکین - نیازسنجی دقیق با بررسی بیش از 100 مرکز درمانی...
با توجه به کثرت مراجعین به درمانگاه ها و کلینیک های پزشکی از یک طرف و درخواست گزارشات دقیق و ناهمگون سازمان های بیمه گر از طرف دیگر باعث شده است تا امکان مدیریت دستی اطلاعات م...
امکان گزارشگیری مدیریتی تحت وب - امکان محاسبه سهم ها در صورت عدم تقبل تعرفه خدمت توسط سازمان بیمه ، با استفاده از تعرفه تقبل شده توسط سازمان انجام می شود. - امکان محاسبات لاز...
« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (گروه فنی مهندسی تلاش) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »