نرم افزار حسابداری ایرانیان تراز مناسب برای تمامی مشاغل(توليدي،خدماتي،بازرگاني،رستوران،املاک،شرکتی،فروشگاهی،پيمانكاري،حق العمل كاري،صرافي) با بازدهی بسیار بالا. خدمات و پشتیبانی بسیار قوی در سریع ترین زمان ممکن. همراه با سامانه مودیان
نرم افزار حسابداری ایرانیان تراز با استفاده از تجربه های مدیران حسابداری و برنامه نویسان مجرب پس از 10 سال بررسی نیاز بازار و کاربران ،طراحی و تولید شده است. کاربری بسیار راحت و کارآمدی بسیار بالای این نرم افزار وجه تمایز با ساير نرم افزارها می باشد. با استفاده از بهترین کارشناسان و حسابداران توانسته مناسب ترین نرم افزار حسابداری را در بازار ارائه نماید. باشد که بتوانیم در کنار شما به رونق کسب و کارتان کمک کنیم.
همراه با سامانه مودیان بدون نیاز به شرکت های معتمد
عملیات خرید و فروش نقدی
مدیریت سود و هزینه های تولید
خرید و فروش کالا
خرید و فروش خدمات
مدیریت حساب های بانک
ثبت و صدور پیش فاکتور
ثبت و صدور فاکتور
عملیات خرید و فروش اقساطی
مدیریت اعتبار اشخاص
مدیریت انبار کالا
طراحی دلخواه فیلدها و اسناد
طراحی دلخواه گزارش (گزارش ساز)
عملیات امور مالیاتی
طراحی دلخواه فرمول ها و توابع محاسباتی
مدیریت امور بازاریابی
مدیریت بیش از یک صندوق
محاسبه حقوق و دستمزد
ایجاد کاربری به صورت نامحدود،کاربری بسیار آسان ، مناسب برای تمامی مشاغل ، پشتیبانی وخدمات 24 ساعته به صورت حرفه ای ، گزارش های دقیق وکاربردی
نرم افزار تخصصی صندوق فروشگاهی ،طبق دستورالعمل و تاییدیه سازمان امور مالیاتی کشور
قیمت 700/000 هزار تومان
امکانات:کلیه عملیات های خرید و فروش حسابداری و انبارداری به صورت کاملا اتوماتیک + عملکرد هوشمند در برابر قطع برق (AntiShock) بدون از دست دادن اطلاعات ذخیره نشده/قابلیت اجرای همزمان چندین نرم افزار مدیریت مالی بر روی یک کامپیوتر با اطلاعات کاملا متفاوت (چند شرکت) ،نصب آسان بر روی ویندوزهای 10 و 7 ،چاپ بر روی انواع چاپگر ها،صدور فاکتور خرید و فروش،برگشت از خرید،برگشت از فروش،امانات و غیره،تخفیف ردیفی و کلی در فاکتو ،نمایش سود هر فاکتور،تسویه حساب در فاکتوربه صورت نقد (واریز به صندوق و بانک) یا چک حتی در حین ثبت فاکتور،جستجوی کاملا حرفه ای و منحصر به فرد بین عناوین مختلف کالاها،حسابها،اسناد و چکها در همه قسمت ها،تعریف کالا در سه سطح و خدمات ،کنترل موجودی انبارها(براساس واحد اصلی و فرعی برای مواد غذایی) و ثبت کاردکس کالا همزمان با ثبت فاکتور ها،گزارش های مختلف از خرید و فرروش (ریالی-تعدادی)،گزارش موجودی ریالی براساس آخرین قیمت خرید یا میانگین قیمت خرید و فایفو(FIFO) ،تعریف و تنظیم سرفصل های حسابداری به صورت سه سطحی(کل-معین و تفضیل و تفضیل 1)،صدور اسناد دوبل حسابداری به صورت خودکار و دستی ،تهیه دفاتر کل- معین و روزنامه،تهیه تراز آزمایشی کل- معین و تفضیل،تهیه لیست بدهکاران و بستانکاران در هر لحظه،کارت حساب و ریز گردش مشتریان و حساب ها،محاسبه سود و زیان،ثبت چکهای دریافتنی و پرداختنی همراه با مشخصات کامل، گزارش های متنوع از چکهای دریافتنی و پرداختنی ،هشدار سررسید چکهای دریافتنی و پرداختنی هنگام ورود به برنامه، وصول،در جریان وصول ،واگذاری و کلیه عملیات مربوط به چکها، تعیین سقف اعتبار مشتریان برای جلوگیری از بدهکاری غیر مجاز،نمایش قیمت های متنوع فروش، انتقال دوره مالی و صدور سند افتتاحیه و اختتامیه به صورت خودکار،داشتن دفتر تلفن،تیک نمودن اطلاعات در کارت حساب،مشاهده لیست اسناد حذف شده،کلیه عملیات انبارگردانی،تهیه کپی پشتیبانی و بازیابی اطلاعات به صورت خودکار– ساعتی و دستی،ارسال اطلاعات به محیط office ،راهنمایی وپشتیبانی تلفنی،دفتر یادداشت پیشرفته با امکان هشدار وظایف روزانه،صدور فاکتور با استفاده از بارکد خوان، محاسبه مالیات بر ارزش افزوده با در نظر گرفتن متغییر بودن مالیات و عوارض هر کالا،نمایش آخرین قیمت فروش کالا به شخص خریدار در فاکتور فروش،لیست افراد بد حساب،ثبت عملکرد کاربران،ثبت زمان ورود و خروج به نرم افزار،تعریف اختیارات برای هر کاربر و مخفی نمودن منوها برای آنها،چاپ لیبل بارکد برای هر کالا همراه با مشخصات،تعیین تاریخ سررسید برای فاکتور های فروش بدهکار جهت هشدار هنگام سررسید تاریخ فاکتور ها،تعریف انبار های متعدد به تعداد نامحدود، تغییر سرفصل های حسابداری از پیش تعیین شده به سرفصل های مورد نظر،تعریف فرمول تولید برای کالاهای تولیدی (قیمت تمام شده)،ثبت فاکتور توبلید برای کالاهای تولیدی،چاپ فرمول تولید،ثبت خودکار فاکتور مصرف مواد اولیه برای کالاهای تولید شده توسط فاکتور تولید،طراحی گزارش های مختلف مورد نیاز کاربران،تعریف ،طراحی و تنظیم چاپ انواع فاکتور به اختیار کاربر،ثبت سریال برای کالاهای خریداری شده و فروش کالا همراه با سریال، گزارش سریال های موجود یک کالا،کاردکس ورود و خروج سریال و...، راس گیری از چک ها،طراحی و چاپ بر روی انواع چک ها،تعریف کاربران سیستم به تعداد نامحدود
قیمت 1/500/000 هزار تومان
کلیه امکانات نگارش سیلور +شبکه کردن مدیریت مالی ایرانیان تراز به تعداد نامحدود workstation، ثبت اسناد حسابداری و فاکتور ها به صورت همزمان توسط کاربران مختلف،حقوق و دستمزد(تعریف پرسنل،احکام گارگزینی،جدول مالیاتی،فرمول محاسباتی،صدور سند حقوق،فیش حقوقی و ...)،مرکز هزینه پروژه ها ی مختلف (هزینه تام شده مجزای هر پروژه مانند کارگر مصالح و غیره در هر پروژه)
دارای امکان تعریف کالای تفکیک پذیر مخصوص مشاغلی همچون صنف گوشت فروشی و مرغ فروشی ها،سرشکن کردن قیمت اشانتیون بر روی کالا در فاکتور خرید
قیمت 2/500/000هزار تومان
در این نسخه علاوه بر امکانات ذکر شده کاربر میتواند اطلاعات مالی را به سال مالی دلخواه انتقال دهد
امکان تعریف4 سیستم درون شبکه
قیمت 4000/000 تومان
-– ایجاد ارز های متعدد و زوج ارزهای آن
–- معرفی صندوق های ارزی متعدد و ارزهای متعدد در صورتحساب
-ایجاد اشخاص و مانده حساب های آنها به صورت ریالی و ارزی در سند افتتاحیه
-خرید و فروش ارز از طریق rate با توجه به آخرین میانگین نرخ ارز
– دریافت و پرداخت ارزی و ریالی
-تهاتر( حساب واسط بین مشتریان و سایر افراد)
-داشبورد(مشخص کننده نرخ خرید و فروش ارز ،میانگین نرخ ارز،میانگین نرخ خرید ارز،موجودی ارزهای متفاوت و سود و زیان از ارزهای متفاوت)
-رویت گردش حساب اشخاص براساس ارزهای مختلف
قابلیت گزارش گیری براساس خرید و فروش
-قابلیت انجام عملیات براساس خرید و فروش
-قابلیت اخذ یا تخفیف کارمزد به صورت هوشمند
-قابلیت ثبت درآمد و هزینه
-قابلیت ثبت اسناد حسابداری به غیر از ارزی به واحد پول پایه
-ثبت سند افتتاحیه ارزی
قیمت این نسخه مبلغ 25/۰۰۰/۰۰۰ تومان میباشد
علاوه بر امکانات حسابداری امکان نمایش محصول فروخته شده از محصول هر خریدار ،ثبت حق العمل به صورت درصدی با مبلغ برای طرفین خریدار و فروشنده همزمان در ثبت فاکتور،نمایش تعداد محصول باقی مانده از محصول هر شخص به صورت آنلاین، گزارش فروش محصول از محصول هر خریدار،تراز روزانه هر کاربر جهت بررسی خرید و فروش، درآمد و هزینه و وجوه نقد،بانک و اسناد دریافتی و پرداختی ،ثبت همزمان درآمد حق العمل در اسناد حسابداری،ثبت همزمان دریافت و پرداخت نقد و چک در فاکتور،مشاهده گزارش روزانه هر شخص و …..
قیمت 4/500/000 هزار تومان
سامانهی مؤدیان مالیاتی سامانهای است که از طریق ورود به آن، مؤدیان مالیاتی میتوانند پایانههای فروشگاهی خود را به این سامانه متصل کنند و در این سامانه برای هر مودی یک کارپوشه در نظر گرفته شده است که می توانند عملیات ارسال صورتحساب الکترونیکی خود را انجام دهند.
گروه نرم افزاری ایرانیان تراز ، در جهت راحتی کار مشتریان گرامی، سرویس سامانه مودیان را طراحی و پیاده سازی کرده است. با استفاده از این سرویس میتوانید تمامی صورتحساب های خود را با یک کلیک به سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی ارسال کنید.
ویژگی ها:
امکان ارسال فاکتور های انتخابی به کارپوشه
بدون نیاز به شرکت های معتمد
قابلیت اصلاح و ابطال به صورت هوشمند
ارسال گروهی صورتحساب ها
قیمت این نسخه مبلغ 5/000/000 تومان میباشد.