نرمافزار اتوماسیون اداری مایسا محصول جدیدی از شرکت نرم افزاری آدا می باشد و یک نرمافزار جامع تحت وب و بعنوان هسته اصلی سیستمهای حوزه اداری است. این نرمافزار با ظاهر کاربری بسیار ساده و حرفهای طراحی شده و برای سازمان و زیرمجموعههای آن امکان ثبت، گردش، بایگانی و مدیریت انواع مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی، مستندات و فرمهای سازمانی را بدون محدودیت زمانی و مکانی با سرعت بالا و سهولت کاربری و در محیطی امن فراهم میکند
شرکت نرم افزاری آدا یکی از مجریان نمونه کشوری در تولید نرم افزار اتوماسیون اداری می باشد که توانسته این نرم افزار را برای بخش های مختلف سازمانی ، شرکتی، اداری و تمامی کسب و کارها تولید کند در نرم افزار اتوماسیون تحت وب مایسا شما از هر نقطه جغرافیایی که باشید می توانید با شعب و کارمندان خود در ارتباط باشد این نرم افزار برای اولین بار در ایران بوسیله یک تکنولوژی منحصر بفرد نوشته شده واز نظر سرعت و کارایی تفاوت های بسیاری نسبت به سایر رقبا دارد
اتوماسیون تحت وب مایسا با ایجاد بستری مناسب برای ثبت و گردش نامه و انواع فرمهای سازمانی، پیگیری دقیق،ارتباط با شبکه های مجازی، گزارش اقدامات لازم و مدیریت بهینهی جلسات، ضمن سرعت بخشیدن به روند مکاتبات درون سازمانی، امکان تعامل الکترونیک برون سازمانی را نیز فراهم میکند.
اتوماسیون تحت وب مایسا قابلیت پشتیبانی از تعداد زیاد کاربران را با کارایی مناسب داراست. با افزایش تعداد کاربران در سازمان کافیست سخت افزار بهتری اختصاص دهید و نگران سرعت و کارایی اتوماسیون اداری خود نباشید. توسعهدهندگان نرمافزار در شرکت نرم افزاری آدا نگاه جدی به موضوع امنیت داشته و راهکارهای آن را در طراحیهای خود مد نظر قرار دادهاند.
اتوماسیون تحت وب مایسا به گونهای طراحی شده است که امکان پوششدهی انواع مختلف کسب و کارها و انطباق با مدلهای متنوع گردش مکاتبات در سازمانها را دارد. راهکارهای اتوماسیون تحت وب مایسا به نحوی تحلیل و پیادهسازی شدهاند که انعطاف پذیر بوده و به طور کامل نیازهای مشتریان را پاسخ میدهند.شما در این نرم افزار می توانید چندین دبیرخانه با سطوح دسترسی مختلف تعریف نمایید همچنین می توانید تمامی کار های نرم افزار دبیرخانه و کارتابل کارمندان خود را مشاهده کنید و برای هر کدام از کاربران دبیرخانه و کارتابل یک یا چندید کار برای اتمام پروژه تعریف کنید.
دبیرخانه الکترونیک
بایگانی و آرشیو
مدیریت بازاریابی
مدیریت فروش
کارتابل الکترونیک
موتور گردش کار
موتور فرم ساز
موتور گزارش ساز
کاربری آسان - امکانات منحصر بفرد برای اولین بار در ایران - پشتیبانی رایگان - گارانتی مادام العمر - دارای سه مجوز کشوری مهم در صنعت سیستم های اداری-
بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
کارتابل الکترونیکی،جهت گردش نامه ها به صورت الکترونیکی بوده و به صورت حذف کاغذ “Paper Less” نامه ها،اسکن شده و در این سیستم بین واحدها گردش یافته و در نهایت بایگانی خواهد شد.
شخصی سازی و برنامه نویسی درون برنامه فارسی و بسیارآسان
نرم افزار روابط عمومی جهت ساماندهی فعالی تهای ذیل گزینه های درج شده در نرم افزار طراحی شده و با ارائه امکانات قابل برنامه ریزی برای روابط عمومی های هر سازمان، ارائه گزارشات عم...
شخصی سازی متناسب با نیاز ودرخواست هر نرم افزار و برنامه نویسی درون فارسی برنامه بسیارآسان
این نرم افزار برای سازمان ها و دستگاه های دولتی و سایر کسب و کارهای خصوصی بکار می رود.
کیفیت قابل اعتماد، مدرن و ایمن، کاربری آسان و خدمات پس از فروش و قیمت مناسب، نرم افزاری با بیش از 1000 کاربر و قابل اطمینان و کامل
Customer Realationship Management ( CRM ) / مدیریت ارتباط با مشتری Employee Realationship Management ( ERM ) / مدیریت ارتباط با کارمند Financial Management / مدیریت مالی ...
مدیریت ارتباط با مشتری _مدیریت ارتباط با کارمند_ مدیریت مالی _مدیریت قرارداد_مدیریت پروژه_ مدیریت ارسال و مراسلات _قابلیت اتصال به سامانه پیامک و ایمیل _ قابلیت تعریف تسک_ساما...
« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (راهکار آفرین آدا) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »