سیستم اتوماسیون اداری و تعریف وظیفه و ارجاع از مدیر به کارمندان، مشخص نمودن بازه ی انجام هر وظیفه، مشاهده نمودن وظیعیت هر وظیفه در لحظه، دریافت گزارش از کارهای انجام شده، به همراه تمامی امکانات اتوماسیون اداری و سی ار ام.
امکانات سیستم اتوماسیون اداری و اختصاص وظیفه به کارمندان
1. مدیریت ورود و خروج :
• قابلیت تعریف زمان کاری و ساعت ورود و خروج ( برای پرسنل ، تعریف حقوق ماهانه ، میزان مرخصی مجاز در ماه ، میزان زمان مجاز مرخصی روزانه، تعلق اضافه کاری به کارمند صورت گیرد یا خیر ، کسر دستمزد به ازای هرساعت کم کاری و ...
• در صورت تمایل تخصیص فرصت جبران کم کاری تاخیر برای کارمند
2. مدیریت مشتریان :
• قابلیت ثبت مشتری به عنوان کاربر، نماینده ، شرکای تجاری و سایر موارد قابلیت ثبت مشتری با فیلدهای مشخصات حقیقی یا حقوقی ، نام و نام خانوادگی ، تاریخ ثبت ، چگونگی آشنایی آنها با شرکت... ، قابلیت ویرایش مشخصات مشتری
3. مدیریت کارمندان :
• قابلیت تعریف کارمندان بخش های اداری مختلف با ذکر مسئولیت آنها
• قابلیت آپلود مشخصات و مدارک کارمندان بخش های مختلف
• قابلیت تخصیص سطح دسترسی به کارمندان
• اختصاصی بودن کارتابل هر کارمند
• عدم دسترسی سایر کارمندان به کارتابل همکاران خود
• امکان دسترسی مدیریت به کارتابل تمامی کارمندان و مشاهده و بررسی عملکرد آنها
• اعلام تعداد نامه های خوانده نشده به صورت اتوماتیک
• امکان دسترسی کارمندان به تمامی وظایف محوله از طریق کارتابل
4. مدیریت قرارداد :
• قابلیت تعریف قالب قراردادها برای بخش های مختلف سازمان
• قابلیت ویرایش الگوی پیش فرض قرارداد
• قابلیت بارگذاری اطلاعات مشتری های ثبت شده در فیلد های قرارداد ها به صورت خودکار
• قابلیت پرینت گرفتن قرارداد ها به صورت فایل PDF قابلیت
• جستجوی قراردادها براساس بخش مربوطه و یا نام شخص حقیقی یا حقوقی قرارداد صفحه
5. مـدیریت فایـل:
• مـدیریت فایـل بـه صـورت لیسـت فایـل هـا
• قـابلیت اتـچ کـردن فایـل بـه صـورت اسـناد و مدارک، تصویر، یا فیلم
6. مدیریت نامه :
• مشاهده کلیه مکاتبات درون سازمانی در بازه های زمانی مختلف، در انواع متفاوت )دریافتی ها و ارسالی ها (
• امکان ارسال و دریافت تمامی مکاتبات در قسمت کارتابل کاربران و مدیریت آنها
7. فـاکتور خریـد :
• امکـان بـارگذاری و اسـکن و پیوسـت فـاکتور هـای دریـافتی
• مشاهـده ی فـاکتور هـای دریـافتی در سیستم
8. قابلیت تعریف تسک (بصورتی که مدیر اداری تعریف کنند، ارجاع بشود به کارمندان، از کارمندان ارجاع بشود به مدیر اداری، پس از تکمیل ارجاع داده شود به هیات مدیره)
9. امکان اختصاص وظیفه یا TASK به کارمند با ذکر ساعت و تاریخ
10. امکان مشاهده ی لیست کارهای روزانه TASK DAILY با ذکر تاریخ و ساعت
11. امکان مشاهده ی وضعیت وظیفه ی محوله در پنل اعم از انجام شده، انجام نشده و در حال انجام.
12. امکان مشاهده ی زمان انجام پروژه از ایجاد تا انجام
13. امکان ویرایش زمان اختصاص داده شده توسط مدیر
14. گزارش از کارهای اختصاص یافته به یک کارمند به صورت اختصاصی (گزارش از همه یکارمندان)
15. گـزارش از کارهـای اختصـاص یـافته بـه هـر کارمنـد بـر اسـاس بـازه ی زمـانی و بـه صـورت هفتگـی و ماهـانه از کارهـای اختصاص یافته به تمامی کارمندان بصورت اجمالی
16. گزارش از زمان اختصاص یافته به پروژه در TASK کارمند
17. دریافت خروجی اکسل از گزارش ها به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه
18. قابلیت ارجاع پروژه :
• به طور مثال قابلیت ارجاع پروژه در واحد بازرگانی که به مرحله نهایی برسد، اسنادش را بارگزاری کنند و درخواست دریافت یا پرداخت به هیات مدیره ارسال بشود،پس از تایید یکی از دو نفر عضو اصلی هیات مدیره، درخواست بازرگانی ارجاع شود برای واحد مالی، در صورت عدم تایید هم قابلیت کامنت گذاشتن برای علت عدم تایید وجود دارد.
19. منو های نرم افزار برنامه نویسی شده قبل از تحویل توسط کارفرما قابل ویرایش میباشد.
20. سامانه ی تیکت:
• شامل ثبت درخواست به همراه پیوست فایل در سامانه و ارجاع آن به یک کارمند و داشتن notif که به محض دریافت تیکت شخص از طریق اس ام اس مطلع میسازد.
21. فـرم هـای قـرارداد چنـد الگـوی ثـابت هسـتند، (کمتـر از 10 تمپلیـت) تمپلیـت هـای قـرارداد فـروش سـاخته شـود، (بارگذاری تمپلیت ها بر عهده ی کارفرما میباشد) و فرم های خرید نیز اسکن و پیوست شود.
22. فاکتور خرید به صورت اسکن بیس با قابلیت پیوست فایل و فاکتور
23. حضـور غیـاب از طریـقIP
• ایـن سیسـتم حضـور غیـاب در صـورت داشتـن IP ثـابت امکـان ثبـت حضـور کارمنـد را می دهد.
دبیرخانه الکترونیک
بایگانی و آرشیو
مدیریت بازاریابی
مدیریت فروش
کارتابل الکترونیک
موتور گردش کار
موتور فرم ساز
موتور گزارش ساز
قابلیت ارجاع پروژه و اختصاص وظیفه به کارمندان
بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
کار شرکت ما در حوزه بردهای الکترونیکی است حدود 20 کارمند داریم و وقتی یک محصول از کارگاه مونتاژ به شرکت وارد می شود مراحل تست و qc آن توسط واحد های مختلفی انجام می شود . یک نرم افزار اتوماسیون اداری جهت پیگیری هر برد و ثبت فرایند های انجام شده روی محصول توسط هر یک از پرسنل مورد نیاز است . به طوری که وقتی یک کد محصول رو وارد می کنیم موقعیت ان که در چه واحدی است و چه کارهایی تا الان روی ان انجام شده مشخص باشد پیشنهاد شما چیست و هزینه چقدره ؟
Customer Realationship Management ( CRM ) / مدیریت ارتباط با مشتری Employee Realationship Management ( ERM ) / مدیریت ارتباط با کارمند Financial Management / مدیریت مالی ...
مدیریت ارتباط با مشتری _مدیریت ارتباط با کارمند_ مدیریت مالی _مدیریت قرارداد_مدیریت پروژه_ مدیریت ارسال و مراسلات _قابلیت اتصال به سامانه پیامک و ایمیل _ قابلیت تعریف تسک_ساما...
از ویژگی های این سیستم وجوداتوماسیون اداری، سی ار ام، تعریف وظیفه و گزارش و وظعیت انجام برای کارمندان می باشد.
قابلیت ارجاع پروژه و اختصاص وظیفه به کارمندان
همه مدیران علاقه دارند که سرعت انجام کارها و بازدهی سازمان خود را افزایش دهند نرم افزار میز کار الکترونیکی اوج فراتر از یک نرم افزار اتوماسیون اداری است و شما با امکان مدیریت ...
پشتیبانی حرفه ای - امکان سفارشی سازی نرم افزار - کاربردی بودن - سهولت کار با نرم افزار
نرم افزار اتوماسیون اداری منطق وظیفه یکپارچه نمودن تمامی اطلاعات، آمارها، گردش نامه ها، مکاتبات و نیز دستورالعمل ها را در یک سازمان ایفا می نماید. بدین ترتیب سیستمی جدید جهت ...
نصب سریع و آسان (نصب در یک دقیقه) , کاربری زیبا و بسیار ساده , سرعت بالا در انجام عملیات , قیمت مناسب
« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (شرکت ره رایان پژوه) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »