همه مدیران علاقه دارند که سرعت انجام کارها و بازدهی سازمان خود را افزایش دهند نرم افزار میز کار الکترونیکی اوج فراتر از یک نرم افزار اتوماسیون اداری است و شما با امکان مدیریت پروژه های خود می توانید در مسیر دستیابی به اهداف سازمانی خود گام بردارید. مهمترین اهداف میزکار الکترونیکی اوج استفاده بهینه و دقیق از اطلاعات، افزایش بهره وری، کنترل پروژه، سرعت انجام کار ها و بازدهی مطلوب فرایند های کاری کسب و کار شما می باشد.
برخی از امکانات نرم افزار میز کار الکترونیکی اوج شامل :
مدیریت جلسات ( تقویم وظایف کاری )
پیگیری درخواست ها ( چرخه پاراف گذاری و ارجاع )
مدیریت پروژه ها ( فرآیند ارائه خدمات طبق الگوی از پیش تعریف شده)
سرویس ارسال پیام صوتی آوانک
سرویس ارسال و دریافت نامه الکترونیکی (ایمیل)
مدیریت و ثبت مرخصی
نظرسنجی مشتریان (پرسش و پاسخ)
مدیریت انتقادات و پیشنهادات
نمودار و گزارش های مدیریتی فعالیت های درون سازمانی
10 نسخه نرم افزار کاربر (همزمان)
نرم افزار آرشیو مدارک
دبیرخانه الکترونیک
بایگانی و آرشیو
مدیریت بازاریابی
مدیریت فروش
کارتابل الکترونیک
موتور گردش کار
موتور فرم ساز
موتور گزارش ساز
پشتیبانی حرفه ای - امکان سفارشی سازی نرم افزار - کاربردی بودن - سهولت کار با نرم افزار
بسته ها و نسخه های مختلف این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.
مشتریان این نرم افزار، هنوز در آرمانت ثبت نشده است.