نرم افزار حسابداری رستوران باران برای سهولت کاربران این صنف و دسترسی آنها به امکاناتی همچون صدور فیش فاکتور، گزارش فروش، مدیریت مشتریان و… طراحی شده است. این نرم افزار در سه سطح ساده، پیشرفته و ویژه طراحی شده و مناسب برای استفاده در رستوران‌های کوچک و بزرگ، کترینگ ها و آشپزخانه ها است. با این نرم افزار به دلیل امکانات زیادی که در اختیار شما می‌گذارد ، مدیریت کسب و کارتان به سهولت بیشتری انجام می‌شود.

قیمت: شروع از ۱۵,۷۰۰,۰۰۰ ريال
نحوه خرید: خرید حضوری / خرید اینترنتی (آنلاین) / خرید از فروشگاه های سطح کشور / خرید از نمایندگی
راه های مشاهده: نمایش حضـوری / نمایش آنلاین

از دیدگاه 6 نفر
خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت
ارزیابی کلی
(4 از ۵)

مشخصات فروشندۀ این نرم افزار

وضعیت در آرمانت
« تایید شده »
تولید کننده
گروه نرم افزاری باران
دفتر مرکزی
خراسان رضوی - مشهد
از سال
۱۳۹۴
سایر محصولات
نرم افزار حسابداری فست فود باران / نرم افزار کافه و کافی شاپ باران / نرم افزار حسابداری سوپرمارکت باران

راه های ارتباطی با گروه نرم افزاری باران

تلفن
۰۵۱۳۱۰۷۷
فکس
ایمیل
info@baransys.com
وب سایت
https://baransys.com/
آدرس
بلوار دستغیب، مجتمع تک، طبقه 3، واحد 20

توضیحات

امکانات پایه نرم افزار رستورانی باران:
- مدیریت کاربران و پرسنل مجموعه و کنترل دسترسی کاربران به تمام قسمت ها
- ایجاد اشتراک و ثبت اطلاعات مشتریان با گروه بندی دلخواه و در سریعترین زمان ممکن
- مدیریت و ثبت اطلاعات محصولات و کالا ها
- امکان ثبت سطوح قیمتی مختلف برای کالاها و انتخاب سطح قیمتی پیش فرض برای مشتریان و کالا ها
- اتصال به دستگاه های مختلف کالر آیدی و ضبط صدا
- منوی فروش بسیار زیبا و منحصربه فرد
- صدور فاکتور فروش و ثبت سفارشات مشتریان به راحتی و در کمترین زمان
- امکان صدور فاکتور موقت و ثبت سفارشات چند مشتری به صورت همزمان
- روش های مختلف و متنوع تخفیف دهی به مشتریان
- امکان تعریف کارتخوان های بانکی و اتصال آنها به نرم افزار جهت ارسال مبلغ فاکتور فروش به صورت خودکار بر روی دستگاه کارتخوان
- سفارشی سازی ظاهر فیش چاپی فاکتور فروش به دلخواه شما و بر اساس نوع فاکتور
- ثبت و مدیریت حواله ها، هزینه های جاری و چکهای پرداختنی و دریافتنی و دسته چکها
- امکان اتصال به نمایشگرهای مشتری و نمایش پیامهای متنی شما و همچنین مبلغ فاکتور برای مشتری
- گزارشات متنوع از خرید مشتریان جهت شناسایی مشتریان وفادار
- گزارشات مختلف از فروش کالا ها جهت شناسایی کالاهای پرفروش با سود بهتر
- امکان نظرسنجی فاکتورهای فروش از طریق تماس تلفنی با مشتری و امتیازدهی به پرسنل و مجموعه جهت مدیریت بهتر مجموعه و پرسنل
- نمایش اطلاعات مشتری، علاقه مندی ها و بیشترین خرید وی در هنگام تماس با مجموعه شما
- قابلیت سفارشی سازی منوی فروش، ویژه هر کاربر در رنگ بندی دلخواه و یا نمایش تصویر غذاها در منو
- اختصاص فاکتورهای نوع پیک به راننده ها به راحتی و بوسیله کارت پرسنلی راننده و فاکتور فروش
- مدیریت و تسویه حساب آسان و راحت پیک ها و فاکتورهای ارسالی
- مدیریت سالن ها و میزهای داخل سالن
- امکان رزرو سالن یا میز و نمایش یادآوری و ارسال پیامک در زمانهای دلخواه برای مدیریت و مشتری
- سازگار با سیستم های کامپیوتری مختلف (با حداقل امکانات سخت افزاری)
- عملکرد آسان و راحت در سیستم های لمسی بدون نیاز به موس و کیبورد
- امکان اتصال به انواع ترازوها به صورت مستقیم و دریافت وزن کالا
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- امکان ثبت فاکتورهای خرید و برگشت از خریدها
- کنترل موجودی انبار کالا ها و دریافت لیست کالاهای موردنیاز جهت سفارش و خرید جدید
- ثبت و مدیریت حواله ها، هزینه های جاری و چکهای پرداختنی و دریافتنی و دسته چکها
- قابلیت ثبت چک پرداختی بابت فاکتورهای خرید در سند پرداخت فاکتور خرید
- امکان انبارگردانی و یکسان سازی موجودی واقعی انبار با موجودی سیستم
- کنترل دقیق موجودی انبار و مشاهده کاردکس کالا ها
- گزارشات متنوع از فاکتورهای خرید و موجودی تعدادی و ریالی و کارتکس کالا
- تعیین طریقه آشنایی مشتریان با مجموعه
- امکان ثبت سند مرکب حسابداری

مشخصات

پلتفرم اجرا
ویندوز
دسته بندی
رستوران، فست فود و اغذیه فروشی / نرم افزار های رستوران و فست فود
مناسب برای کسب و کارهای
کوچک (کمتر از 100 کارمند)
متوسط (کمتر از 500 کارمند)
بزرگ (بیش از 500 کارمند)

امکانات

مدیریت پیک

مدیریت انبار

مدیریت اموال و دارایی ها

حقوق و دستمزد

پشتیبانی از CallerId

گزارش ساز

مدیریت مشتریان خاص

مدیریت حساب های بانکی

مدیریت و امور چک

زیرسیستم رزرو

پیامک

فرمول تولید

چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟

کاربری آسان - پشتیبانی - آپدیت دائمی - امکانات زیاد - یکپارچه بودن نرم افزارها و سخت افزارها

بسته و نسخه های نرم افزار

نسخه ساده

- تمامی امکانات پایه نرم افزار رستورانی
+ قابلیت افزودن افزونه پیامک رسان
+ قابلیت افزودن افزونه ترازو آنلاین
قیمت: ۱.۵۷۰.۰۰۰ تومان

نسخه پیشرفته

- تمامی امکانات نسخه ساده
+ تمامی امکانات تخصصی
+ افزونه آنالیز و تولید کالا
+ قابلیت افزودن همه افزونه ها
قیمت: 3,870,000 تومان

نسخه ویژه

- تمامی امکانات نسخه پیشرفته
+ افزونه باشگاه مشتریان
+ افزونه پیامک رسان
+ خط اینترنتی رایگان ویژه پیامک رسان
قیمت: 11,270,000 تومان

پلتفرم توسعه
C/C++/Visual C
پایگاه داده
SqlServer
امکان اجرای تحت شبکه
بیش از 100 کاربر
نرم افزارهای مورد نیاز
SQL Server
قفل و امنیت
قفل نرم افزاری
نیاز به اینترنت
ندارد
نحوه نصب
Setup / از راه دور / کپی فایل / حضوری
سخت افزارهای مورد نیاز
رایانه یا لپتاپ یا صندوق فروشگاهی (POS)

پشتیبانی و آموزش

آموزش رایگان اولیه: ۱ جلسه
نحوه آموزش: Help / ویدئو آموزش / اینترنتی / حضوری
پشتیبانی رایگان اولیه: 12 ماه
نحوه پشتیبانی: تلفنی / اینترنتی / در محل مشتری / در محل شرکت / 24 ساعته

مشتریان

برخی از مشتریان:

گواهی ها و افتخارات

تاییدیه شورای عالی انفورماتیک:

گواهی ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد:

پرسش و پاسخ

چنانچه سوالی در مورد این نرم افزار دارید از تولید کننده ی آن بپرسید.
همچنین می توانید سوالاتی که دیگران پرسیده اند را بررسی کنید:
نویسنده: واحد نظارت برکپی رایت نرم افزار | ۱۳ بهمن ۹۹

با سلام با توجه به مالکیت برند باران توسط شرکت ارقام اندیشه لطفا نام برندخود را به آسان افزار باران یا چیز دیگری تغییر دهید.

پاسخ تولید کننده - ۱۶ بهمن ۹۹

سلام و عرض ادب تیم حقوقی باران در حال ثبت برند می باشد. بعد از نهایی شدن عبارت ثبت شده، اطلاعات را آپدیت خواهیم کرد. با تشکر از تذکر شما.


اگر می خواهید از پاسخ به این سوال از طریق ایمیل مطلع شوید، ایمیل خود را وارد کنید:

بروزرسانی اطلاعات

1 سال و 1 ماه پیش

آخرین اخبار

تاکنون برای این نرم افزار اخباری در آرمانت ثبت نشده است.

دیگر نرم افزار هایی که در این دسته می توانید مشاهده کنید:

اتوماسیون رستوران وینا

تولید توسط فناوری اطلاعات فراگستر

معرفی نرم افزار:

راحت و آسان جهت ثبت سریع فیش، امکانات کامل و جامع حسابداری،کنترل کامل بر انبار و گزارشات جامع از میزان فروش و سود و زیان قابل اتصال به کلیه چاپگرها جهت چاپ فیش مشتری و آشپزخا...

پشتیبانی رایگان اولیه 6ماه
آموزش رایگان اولیه ۵ساعت
دارای دمو دارای کاتالوگ
اتوماسیون رستوران وینا
کاتالوگ
دارد
اتوماسیون رستوران وینا
دمو
دارد
اتوماسیون رستوران وینا
پشتیبانی رایگان
6ماه
اتوماسیون رستوران وینا
آموزش رایگان
5ساعت
چرا اتوماسیون رستوران وینا از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

امکان تعریف میز ، ثبت میز و غذاهای رزروی برای تاریخ و ساعت مشخص-امکان دریافت سفارش سیار -امکان ثبت ودیعه-قابلیت استفاده از مانیتورهای لمسی

قیمت: شروع از ۱۵,۶۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم‌افزار فروش ,و صندوق تـاک

تولید توسط وب سایت ساحل

معرفی نرم افزار:

نرم افزار فروش و صندوق مناسب برای فست فود، کترینگ، رستوران و کافی شاپ

پشتیبانی رایگان اولیه 24 ماه
آموزش رایگان اولیه ۲ ساعت
دارای دمو
نرم‌افزار فروش ,و صندوق تـاک
کاتالوگ
نامشخص
نرم‌افزار فروش ,و صندوق تـاک
دمو
دارد
نرم‌افزار فروش ,و صندوق تـاک
پشتیبانی رایگان
24 ماه
نرم‌افزار فروش ,و صندوق تـاک
آموزش رایگان
2 ساعت
چرا نرم‌افزار فروش ,و صندوق تـاک از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

منوی گرافیکی با کاربری آسان - امکان افزودن عملکرد یا امکانات ويژه به سفارش خریدار - بدون نیاز به سرور شبکه جداگانه و درنتیجه صرفه جویی در فضا و هزینه

قیمت: شروع از ۱۴,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار حسابداری آشپزخانه ، تهیه غذا و کترینگ آریانا

تولید توسط آریانا

معرفی نرم افزار:

نگاه جامع و کامل در زمینه حسابداری و تولید و قیمت تمام شده نصب بر روی تمامی ویندوزهای موجود حتی ضعیفترین سیستم سادگی و سرعت سفارش گیری با فشار یک کلید (آریانا همیشه پ...

پشتیبانی رایگان اولیه یکسال (12ماه)
آموزش رایگان اولیه رایگان - به هرمیزان که نیاز باشد
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار حسابداری آشپزخانه ،  تهیه غذا و کترینگ آریانا
کاتالوگ
دارد
نرم افزار حسابداری آشپزخانه ،  تهیه غذا و کترینگ آریانا
دمو
دارد
نرم افزار حسابداری آشپزخانه ،  تهیه غذا و کترینگ آریانا
پشتیبانی رایگان
یکسال (12ماه)
نرم افزار حسابداری آشپزخانه ،  تهیه غذا و کترینگ آریانا
آموزش رایگان
رایگان - به هرمیزان که نیاز باشد
چرا نرم افزار حسابداری آشپزخانه ، تهیه غذا و کترینگ آریانا از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

راحتی و سادگی سیستم - سفارشگیری با دوضرب کلید - کالرآی دی و باشگاه مشتریان - کنترل پیک ها

قیمت: ۱۲,۵۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نرم افزار رستوران آس

تولید توسط آس (آسا سیستم)

معرفی نرم افزار:

نرم افزار مدیریت رستوران آس: نرم افزار مدیریت آس قابل استفاده در کلیه رستوران ها, تالارهای پذیرایی, هتل ها و هتل آپارتمانها , سلفهای دولتی و خصوصی و کلیه مراکز و محلهای مشاب...

پشتیبانی رایگان اولیه 12 ماه
آموزش رایگان اولیه ۱ ساعت برای دونفر
دارای دمو دارای کاتالوگ
نرم افزار رستوران آس
کاتالوگ
دارد
نرم افزار رستوران آس
دمو
دارد
نرم افزار رستوران آس
پشتیبانی رایگان
12 ماه
نرم افزار رستوران آس
آموزش رایگان
1 ساعت برای دونفر
چرا نرم افزار رستوران آس از دیگر نرم افزار ها برتر است؟

اتصال به انواع چابگر- مدیریت پیک -مدیریت بسته بندی-مدیریت آماده سازی- قابلیت نصب برروی انواع سیستم های تاچ صنعتی و غیر صنعتی

قیمت: شروع از ۱۹,۰۰۰,۰۰۰ ريال
مشاهده جزئیات

نقد و بررسی

۶ دیدگاه


نویسنده: احمد فروزان | ۷ بهمن ۹۹ در ساعت ۰۹:۳۴:۴۳

خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت

ارزیابی کلی
(5 از ۵)

نرم بسیار خوب و کاربردی هستش. به نسبت قیمتش واقعا امکانات زیاد و جامعی داره. پشتیبانی هم که عالی هر موقع تماس گرفتیم پاسخگو بودن و مشکل رو رفع کردن.

نویسنده: امین دوست محمدی | ۷ بهمن ۹۹ در ساعت ۰۹:۳۷:۴۴

خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت

ارزیابی کلی
(5 از ۵)

نرم افزار عالی از همه نظر ، پشتیبانی عالی ، یکی از بهترین ویژگی های که میتونم به اون اشاره کنم اینه که سایتم به نرم افزار وصله ، اینو تو کمتر نرم افزاری میتونیم پیدا کنیم با این قیمت و کیفیت عالی

نویسنده: مرتضی | ۸ بهمن ۹۹ در ساعت ۲۰:۴۳:۳۱

خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت

ارزیابی کلی
(5 از ۵)

این نرم افزار واقعا عالیه. خیلی راحت و سریع باهاش کار میکنیم و هرچی بخوایم داره(پیامک رسان، باشگاه مشتریان، نظرسنجی و ...) تیم پشتیبانی شون وقتیکه مشکلی برامون پیش میاد خیلی سریع مشکل مون رو رفع میکنن. بنظرم هرکی بره سراغ نرم افزارهای دیگه اشتباه کرده

نویسنده: احمدمرادی زاده | ۱۱ بهمن ۹۹ در ساعت ۱۲:۲۲:۵۰

خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت

ارزیابی کلی
(5 از ۵)

نرم افزار خیلی خوبی هست خیلی عالی هست من که خیلی راضی هستم خدا ازشون راضی باشه الهی دست به خاکستر میزنند طلا بشه

نویسنده: عسگری | ۲۷ بهمن ۹۹ در ساعت ۰۹:۰۴:۳۹

خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت

ارزیابی کلی
(5 از ۵)

من یک سال هست با این نرم افزار کار میکنم کلی بخام بگم یک نرم افزار ساده راحت در عین پیشرفته بودن و رابط کاربری خیلی راحتی داره که دلیل انتخابم این بود در کل به همه کسب کارها پیشنهاد میکنم

نویسنده: مجید ملکوتی | ۶ خرداد ۲ در ساعت ۰۰:۰۹:۱۸

خدمات پشتیبانی
قابلیت ها و امکانات
سادگی و کاربرپسند
قیمت

ارزیابی کلی
(4 از ۵)

کار باهش راحته. قیمتش هم نسبت به سایر نرم افزار های شرکت های دیگه بهتره و پشتیبانی خوبی هم داره هر موقع مشکلی پیش اومده سریع کمکم کردن فقط یکم با طراحی نرم افزار حال نکردم که نکته خیلی بدی نیست


ثبت دیدگاه

« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (گروه نرم افزاری باران) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »