نرم افزار حسابداری رستوران باران برای سهولت کاربران این صنف و دسترسی آنها به امکاناتی همچون صدور فیش فاکتور، گزارش فروش، مدیریت مشتریان و… طراحی شده است. این نرم افزار در سه سطح ساده، پیشرفته و ویژه طراحی شده و مناسب برای استفاده در رستورانهای کوچک و بزرگ، کترینگ ها و آشپزخانه ها است. با این نرم افزار به دلیل امکانات زیادی که در اختیار شما میگذارد ، مدیریت کسب و کارتان به سهولت بیشتری انجام میشود.
امکانات پایه نرم افزار رستورانی باران:
- مدیریت کاربران و پرسنل مجموعه و کنترل دسترسی کاربران به تمام قسمت ها
- ایجاد اشتراک و ثبت اطلاعات مشتریان با گروه بندی دلخواه و در سریعترین زمان ممکن
- مدیریت و ثبت اطلاعات محصولات و کالا ها
- امکان ثبت سطوح قیمتی مختلف برای کالاها و انتخاب سطح قیمتی پیش فرض برای مشتریان و کالا ها
- اتصال به دستگاه های مختلف کالر آیدی و ضبط صدا
- منوی فروش بسیار زیبا و منحصربه فرد
- صدور فاکتور فروش و ثبت سفارشات مشتریان به راحتی و در کمترین زمان
- امکان صدور فاکتور موقت و ثبت سفارشات چند مشتری به صورت همزمان
- روش های مختلف و متنوع تخفیف دهی به مشتریان
- امکان تعریف کارتخوان های بانکی و اتصال آنها به نرم افزار جهت ارسال مبلغ فاکتور فروش به صورت خودکار بر روی دستگاه کارتخوان
- سفارشی سازی ظاهر فیش چاپی فاکتور فروش به دلخواه شما و بر اساس نوع فاکتور
- ثبت و مدیریت حواله ها، هزینه های جاری و چکهای پرداختنی و دریافتنی و دسته چکها
- امکان اتصال به نمایشگرهای مشتری و نمایش پیامهای متنی شما و همچنین مبلغ فاکتور برای مشتری
- گزارشات متنوع از خرید مشتریان جهت شناسایی مشتریان وفادار
- گزارشات مختلف از فروش کالا ها جهت شناسایی کالاهای پرفروش با سود بهتر
- امکان نظرسنجی فاکتورهای فروش از طریق تماس تلفنی با مشتری و امتیازدهی به پرسنل و مجموعه جهت مدیریت بهتر مجموعه و پرسنل
- نمایش اطلاعات مشتری، علاقه مندی ها و بیشترین خرید وی در هنگام تماس با مجموعه شما
- قابلیت سفارشی سازی منوی فروش، ویژه هر کاربر در رنگ بندی دلخواه و یا نمایش تصویر غذاها در منو
- اختصاص فاکتورهای نوع پیک به راننده ها به راحتی و بوسیله کارت پرسنلی راننده و فاکتور فروش
- مدیریت و تسویه حساب آسان و راحت پیک ها و فاکتورهای ارسالی
- مدیریت سالن ها و میزهای داخل سالن
- امکان رزرو سالن یا میز و نمایش یادآوری و ارسال پیامک در زمانهای دلخواه برای مدیریت و مشتری
- سازگار با سیستم های کامپیوتری مختلف (با حداقل امکانات سخت افزاری)
- عملکرد آسان و راحت در سیستم های لمسی بدون نیاز به موس و کیبورد
- امکان اتصال به انواع ترازوها به صورت مستقیم و دریافت وزن کالا
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- امکان ثبت فاکتورهای خرید و برگشت از خریدها
- کنترل موجودی انبار کالا ها و دریافت لیست کالاهای موردنیاز جهت سفارش و خرید جدید
- ثبت و مدیریت حواله ها، هزینه های جاری و چکهای پرداختنی و دریافتنی و دسته چکها
- قابلیت ثبت چک پرداختی بابت فاکتورهای خرید در سند پرداخت فاکتور خرید
- امکان انبارگردانی و یکسان سازی موجودی واقعی انبار با موجودی سیستم
- کنترل دقیق موجودی انبار و مشاهده کاردکس کالا ها
- گزارشات متنوع از فاکتورهای خرید و موجودی تعدادی و ریالی و کارتکس کالا
- تعیین طریقه آشنایی مشتریان با مجموعه
- امکان ثبت سند مرکب حسابداری
مدیریت پیک
مدیریت انبار
مدیریت اموال و دارایی ها
حقوق و دستمزد
پشتیبانی از CallerId
گزارش ساز
مدیریت مشتریان خاص
مدیریت حساب های بانکی
مدیریت و امور چک
زیرسیستم رزرو
پیامک
فرمول تولید
کاربری آسان - پشتیبانی - آپدیت دائمی - امکانات زیاد - یکپارچه بودن نرم افزارها و سخت افزارها
- تمامی امکانات پایه نرم افزار رستورانی
+ قابلیت افزودن افزونه پیامک رسان
+ قابلیت افزودن افزونه ترازو آنلاین
قیمت: ۱.۵۷۰.۰۰۰ تومان
- تمامی امکانات نسخه ساده
+ تمامی امکانات تخصصی
+ افزونه آنالیز و تولید کالا
+ قابلیت افزودن همه افزونه ها
قیمت: 3,870,000 تومان
- تمامی امکانات نسخه پیشرفته
+ افزونه باشگاه مشتریان
+ افزونه پیامک رسان
+ خط اینترنتی رایگان ویژه پیامک رسان
قیمت: 11,270,000 تومان
با سلام با توجه به مالکیت برند باران توسط شرکت ارقام اندیشه لطفا نام برندخود را به آسان افزار باران یا چیز دیگری تغییر دهید.
راحت و آسان جهت ثبت سریع فیش، امکانات کامل و جامع حسابداری،کنترل کامل بر انبار و گزارشات جامع از میزان فروش و سود و زیان قابل اتصال به کلیه چاپگرها جهت چاپ فیش مشتری و آشپزخا...
امکان تعریف میز ، ثبت میز و غذاهای رزروی برای تاریخ و ساعت مشخص-امکان دریافت سفارش سیار -امکان ثبت ودیعه-قابلیت استفاده از مانیتورهای لمسی
نرم افزار فروش و صندوق مناسب برای فست فود، کترینگ، رستوران و کافی شاپ
منوی گرافیکی با کاربری آسان - امکان افزودن عملکرد یا امکانات ويژه به سفارش خریدار - بدون نیاز به سرور شبکه جداگانه و درنتیجه صرفه جویی در فضا و هزینه
نگاه جامع و کامل در زمینه حسابداری و تولید و قیمت تمام شده نصب بر روی تمامی ویندوزهای موجود حتی ضعیفترین سیستم سادگی و سرعت سفارش گیری با فشار یک کلید (آریانا همیشه پ...
راحتی و سادگی سیستم - سفارشگیری با دوضرب کلید - کالرآی دی و باشگاه مشتریان - کنترل پیک ها
نرم افزار مدیریت رستوران آس: نرم افزار مدیریت آس قابل استفاده در کلیه رستوران ها, تالارهای پذیرایی, هتل ها و هتل آپارتمانها , سلفهای دولتی و خصوصی و کلیه مراکز و محلهای مشاب...
اتصال به انواع چابگر- مدیریت پیک -مدیریت بسته بندی-مدیریت آماده سازی- قابلیت نصب برروی انواع سیستم های تاچ صنعتی و غیر صنعتی
نرم بسیار خوب و کاربردی هستش. به نسبت قیمتش واقعا امکانات زیاد و جامعی داره. پشتیبانی هم که عالی هر موقع تماس گرفتیم پاسخگو بودن و مشکل رو رفع کردن.
نرم افزار عالی از همه نظر ، پشتیبانی عالی ، یکی از بهترین ویژگی های که میتونم به اون اشاره کنم اینه که سایتم به نرم افزار وصله ، اینو تو کمتر نرم افزاری میتونیم پیدا کنیم با این قیمت و کیفیت عالی
این نرم افزار واقعا عالیه. خیلی راحت و سریع باهاش کار میکنیم و هرچی بخوایم داره(پیامک رسان، باشگاه مشتریان، نظرسنجی و ...) تیم پشتیبانی شون وقتیکه مشکلی برامون پیش میاد خیلی سریع مشکل مون رو رفع میکنن. بنظرم هرکی بره سراغ نرم افزارهای دیگه اشتباه کرده
نرم افزار خیلی خوبی هست خیلی عالی هست من که خیلی راضی هستم خدا ازشون راضی باشه الهی دست به خاکستر میزنند طلا بشه
من یک سال هست با این نرم افزار کار میکنم کلی بخام بگم یک نرم افزار ساده راحت در عین پیشرفته بودن و رابط کاربری خیلی راحتی داره که دلیل انتخابم این بود در کل به همه کسب کارها پیشنهاد میکنم
کار باهش راحته. قیمتش هم نسبت به سایر نرم افزار های شرکت های دیگه بهتره و پشتیبانی خوبی هم داره هر موقع مشکلی پیش اومده سریع کمکم کردن فقط یکم با طراحی نرم افزار حال نکردم که نکته خیلی بدی نیست
« اطلاعات این نرم افزار توسط سازنده آن (گروه نرم افزاری باران) مستقیما در آرمانت ثبت شده است و مسئولیت درستی آن بر عهده آرمانت نیست. »